Wat is de fout?quote:
Het is 'burgemeester'. Zonder r.quote:
Eh, dat is ook zo?quote:Op dinsdag 16 juni 2009 14:01 schreef TerroRobbie het volgende:
Volgens het sportjournaal scoorde Rossi gisteren 2 keer tegen de VS
Verrek jaquote:Op dinsdag 16 juni 2009 14:11 schreef Zjakkie het volgende:
Eh, dat is ook zo?
1-0 Donovan (pen.)
1-1 Rossi
1-2 De Rossi
1-3 Rossi
Ik had gister de 2e helft niet gekeken en moest ook even goed nadenken voor ik het door kreegquote:Op dinsdag 16 juni 2009 14:30 schreef TerroRobbie het volgende:
[..]
Verrek jaIk dacht dat ze dachten dat de Rossi en Rossi dezelfde persoon waren. Was ik vast even afgeleid door die toeters
Het grote 'de plank wordt helemaal misgeslagen'-topic #2.quote:Op dinsdag 16 juni 2009 14:01 schreef TerroRobbie het volgende:
quote:Op dinsdag 16 juni 2009 14:45 schreef BliksemSchigt het volgende:
[..]
Het grote 'de plank wordt helemaal misgeslagen'-topic #2..
Indeedquote:Op dinsdag 16 juni 2009 14:45 schreef BliksemSchigt het volgende:
[..]
Het grote 'de plank wordt helemaal misgeslagen'-topic #2..
Failquote:Op dinsdag 16 juni 2009 14:01 schreef TerroRobbie het volgende:
quote:Op dinsdag 16 juni 2009 14:01 schreef TerroRobbie het volgende:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Damn dude that sucks goat balls. I wonder if you'll ever be able to look at your mom in the face again, lol
quote:Heracles Almelo heeft middenvelder Elias Pech vastgelegd. De 20-jarige Duitser heeft voor twee seizoenen getekend met een optie voor nog een jaar. Dat meldt de eredivisionist op de website. Pech speelde afgelopen seizoen in het beloftenelftal van Hertha BSC.
Heracles heeft verder twee talenten uit de gezamenlijke voetbalacademie met FC Twente een contract aangeboden. Linksback Gaby Jallo (20) heeft voor één seizoen getekend, middenvelder Erwin Nieuwboer (19) voor twee. Zij beginnen vooralsnog in het tweede elftal.
quote:Op maandag 29 juni 2009 01:10 schreef Frankz0rz het volgende:
[ afbeelding ]
Van AFC Ajax #1347: Wachten op nieuwe spelers.
quote:Op maandag 29 juni 2009 01:10 schreef Frankz0rz het volgende:
[ afbeelding ]
Van AFC Ajax #1347: Wachten op nieuwe spelers.
Registreer je je hier speciaal om je gal te spuwen over die site?quote:Op maandag 29 juni 2009 20:47 schreef nosnah het volgende:
Hebben jullie de nieuwe site van Elf gezien? Ik heb echt nog nooit zo'n klunzig ontwerp gezien![]()
Ze zijn er ook apetrots op, terwijl het nu gewoon een soort van hobbysite is geworden. Type soccernews of voetbalcentraal. Die hebben ook zoveel (ahum) reacties.
http://www.elfvoetbal.nl/(...)voetbal-enorm-succes (staat professioneel)
De reactie van de beheerder van Elf bij http://www.elfvoetbal.nl/(...)ite-elf-voetbal-live is ook een topper:
[me=nosnah]butchztm24/06/2009 09:22 uur
Mooie site, lekker veel info en laat de rest van de voetbalsites nu maar flink gaan huilen, want dit gaan ze nooit evenaren![/me]
Bovendien worden de artikels letterlijk gekopieerd van de bekendere sites, en zijn ze daar bovendien ontzettend laat mee. Echt een waardeloze innovatie dus
quote:za 04 jul 2009, 05:30
Sparta Praag wil Calabro
Van onze sportcorrespondent
VENLO - VVV-spits Sandro Calabro heeft de interesse gewekt van het grote Sparta Praag. De kampioen van Tsjechië heeft inmiddels een eerste bod uitgebracht op de 26-jarige aanvaller, maar een overeenkomst is er nog niet gesloten.
Calabro werd het afgelopen seizoen topscorer in de Jupiler League.
bron: telegraaf.nl
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |