True, regels zijn regels maar dan mag ik het klagen nog triest vinden.quote:Op maandag 15 juni 2009 12:41 schreef remlof het volgende:
[..]
Ja, maar het doet er niet toe wie, want want ze deed is gewoon niet toegestaan op FOK!.
quote:
Dolfijnquote:
BAN!quote:
O, dit is niet de frontpagequote:
nopequote:
Dat maakt niet uit.quote:Op maandag 15 juni 2009 12:53 schreef Ladylike het volgende:
[..]
nope
en ik postte het pas nadat ik het zag
Oh, opletten op de FP dusquote:
quote:
Nja ik ben geen fipohunter dus loopt wel losquote:
Dus jij maakt vanavond de sushi voor me?quote:Op maandag 15 juni 2009 12:57 schreef Pheno het volgende:
Zo, terug van de toko, weer flink ingeslagen
Nijnsquote:
Mobiele flitseenheid.quote:
Dit weekend garnalen gegeten die de vrouw van GF had klaargemaakt..quote:Op maandag 15 juni 2009 12:59 schreef Pheno het volgende:
Kilo garnalen erbij ingekocht, dan kan ik tenminste weer even vooruit.
dag pinguinquote:Op maandag 15 juni 2009 13:05 schreef Pheno het volgende:
Ik ga nog even naar de appie enzo. Cya all later
de vorige delen zijn toegevoegdquote:Op maandag 15 juni 2009 13:11 schreef Nijns het volgende:
Wat is er veranderd aan de wiki?
Ahzo, thnxquote:
Ik ben ziek vandaag..quote:
Gold!quote:
waarom ben jij crimineel Nijns ?quote:
Ik kan niet ziek zijn, mn collega heeft vanmiddag vrij dus dan ben ik de enige hierquote:
same here. Ik ben eigenlijk al gaar sinds ik terug ben uit het ziekenhuisquote:
Dat sowiesoquote:Op maandag 15 juni 2009 13:25 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
of moet ik het oude topic terug lezen
quote:Op maandag 15 juni 2009 13:25 schreef Ladylike het volgende:
[..]
Ik kan niet ziek zijn, mn collega heeft vanmiddag vrij dus dan ben ik de enige hier
Nee hoor (van mijn niet iig) ik had een pm-ban gekregen omdat iemand van de KSC blijkbaar heeft geklaagd bij een blauw iemand over dat ik die enquete heb gestuurd.. (op delete drukken leek me nog minder moeitequote:Op maandag 15 juni 2009 13:25 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
waarom ben jij crimineel Nijns ?
of moet ik het oude topic terug lezen
Mijn werk kan me steeds minder schelenquote:Op maandag 15 juni 2009 13:25 schreef Ladylike het volgende:
[..]
Ik kan niet ziek zijn, mn collega heeft vanmiddag vrij dus dan ben ik de enige hier
Ziekenhuis? Wat heb je?quote:Op maandag 15 juni 2009 13:25 schreef Muck het volgende:
[..]
same here. Ik ben eigenlijk al gaar sinds ik terug ben uit het ziekenhuis
lever jij de drank?quote:
gedaanquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Het gaat er niet om wat mensen over je zeggen,
Maar hoe je ermee omgaat !
Een geschreven woord komt anders over dan een gesproken woord.
dropshot zekerquote:
quote:Op maandag 15 juni 2009 13:32 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
gedaan![]()
wist niet dat je mensen geen pm daarover mocht sturen![]()
maar d'r pm ban is er gelukkig weer afNee, maar blijkbaar moest ik eerst toestemmig aan de admins en dan moet er een openbaar topic over komen (mag niet via pm) wist ik veel.. Ook had ik jullie eerlijk gezegd niet zo ingeschat dat er iemand ging klagen, maar het blijkt: je kan je vergissenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Het belangrijkste is dat ik weer ban-af ben maar man, man; je wordt behandeld als een crimineel
Op donderdag 25 juni 2009 14:37 schreef Pheno het volgende:
Een KSC zonder Nijns is als thee zonder suiker: minder zoet.
Vandaag mag je daarom ook alleen thee en biscuitjes... maar aangezien je ziek bent, is dat misschien niet eens zo ergquote:Op maandag 15 juni 2009 13:35 schreef Nijns het volgende:
[..]
Nee, maar blijkbaar moest ik eerst toestemmig aan de admins en dan moet er een openbaar topic over komen (mag niet via pm) wist ik veel.. Ook had ik jullie eerlijk gezegd niet zo ingeschat dat er iemand ging klagen, maar het blijkt: je kan je vergissen
Het belangrijkste is dat ik weer ban-af ben maar man, man; je wordt behandeld als een crimineel
als je niet mee wilt doen dat gooi je de pm weg klaar.quote:Op maandag 15 juni 2009 13:35 schreef Nijns het volgende:
[..]
Nee, maar blijkbaar moest ik eerst toestemmig aan de admins en dan moet er een openbaar topic over komen (mag niet via pm) wist ik veel.. Ook had ik jullie eerlijk gezegd niet zo ingeschat dat er iemand ging klagen, maar het blijkt: je kan je vergissen
dropshot sowieso jaquote:
anders mag ik zeker niet komenquote:
Dropshot, dat heeft bij mij een negatieve bijklank. Tijdens het stappen was er namelijk eens iemand mee die geen rondjes gaf, alleen af en toe voor zichzelf een glas water of zo bestelde. Maar als iemand anders dan een rondje gaf, wilde mevrouw ineens een dropshot hebben...quote:
kijk, krijg ik nou steeds nieuwe PM´s van iemand met steeds maar de vraag of ik op hun site of whatever wil klikken, ja dan klaag ik wel, maar pas nadat ik een paar PM´s van diegene heb gehadquote:Op maandag 15 juni 2009 13:38 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
als je niet mee wilt doen dat gooi je de pm weg klaar.
ik zou niet eens weten hoe of waar ik moet klagen hier![]()
ben nog een newbie op fok
zo ben ik niet.. ik geef iedereen drinkenquote:Op maandag 15 juni 2009 13:40 schreef DaMart het volgende:
[..]
Dropshot, dat heeft bij mij een negatieve bijklank. Tijdens het stappen was er namelijk eens iemand mee die geen rondjes gaf, alleen af en toe voor zichzelf een glas water of zo bestelde. Maar als iemand anders dan een rondje gaf, wilde mevrouw ineens een dropshot hebben....
En dan woon ik niet eens samenquote:Op maandag 15 juni 2009 13:41 schreef goldfinger1963 het volgende:
http://www.nu.nl/lifestyl(...)cht-voor-figuur.html
het bewijs is geleverd zeggen ze
zou het wel denkenquote:Op maandag 15 juni 2009 13:41 schreef Ladylike het volgende:
[..]
zo ben ik niet.. ik geef iedereen drinken
(moet ook wel, sta achter de bar)
ik ook nietquote:
Ik hoef toch nooit te spugen maar echt trek heb ik niet nee..quote:Op maandag 15 juni 2009 13:37 schreef DaMart het volgende:
[..]
Vandaag mag je daarom ook alleen thee en biscuitjes... maar aangezien je ziek bent, is dat misschien niet eens zo erg.
Ik wist niet eens hoe ik mijn ban kon 'aanvechten'quote:Op maandag 15 juni 2009 13:38 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
als je niet mee wilt doen dat gooi je de pm weg klaar.
ik zou niet eens weten hoe of waar ik moet klagen hier![]()
ben nog een newbie op fok
Studentenleven en alleen wonen ookquote:
oh ja?quote:Op maandag 15 juni 2009 13:41 schreef goldfinger1963 het volgende:
http://www.nu.nl/lifestyl(...)cht-voor-figuur.html
het bewijs is geleverd zeggen ze
* Nijns gaat gauw plannen maken om te gaan samenwonenquote:Op maandag 15 juni 2009 13:47 schreef Ladylike het volgende:
[..]
oh ja?
Volgens mij is mijn figuur beter dan ooit tevoren
Niets aan de hand hoor, was gewoon een periodiek onderzoek.quote:Op maandag 15 juni 2009 13:30 schreef Nijns het volgende:
Ziekenhuis? Wat heb je?
dat ligt ergens anders aanquote:Op maandag 15 juni 2009 13:47 schreef Ladylike het volgende:
[..]
oh ja?
Volgens mij is mijn figuur beter dan ooit tevoren
OAmbtenaarquote:Op maandag 15 juni 2009 13:52 schreef OA het volgende:
Zo, die 82 minuten lunch zitten er ook weer op!
quote:Op maandag 15 juni 2009 13:55 schreef Muck het volgende:
Geniaal oh-ja--topic
(Genante) modetrends die je vroeger uitgeprobeerd hebt
vertel eens, aan welke trend deed jij mee?quote:
quote:Op maandag 15 juni 2009 13:55 schreef Muck het volgende:
Geniaal oh-ja--topic
(Genante) modetrends die je vroeger uitgeprobeerd hebt
gabbertrendsquote:Op maandag 15 juni 2009 14:00 schreef Muck het volgende:
[..]
vertel eens, aan welke trend deed jij mee?
australiansquote:
Gelukkig maar.. Heb je ook meteen de uitslag?quote:Op maandag 15 juni 2009 13:53 schreef Muck het volgende:
[..]
Niets aan de hand hoor, was gewoon een periodiek onderzoek.
Ik heb een genetische afwijking aan mijn bloed en dat moet goed in de gaten gehouden worden.
Ik ben voor veel van die dingen in MLN een beetje te jong..quote:
Onder anderequote:
ik heb ze ook gedragen en de neppers verkochtquote:
van het lichamelijk onderzoek wel, dat was prima in orde. Hartstikke gezond en prima conditiequote:Op maandag 15 juni 2009 14:04 schreef Nijns het volgende:
[..]
Gelukkig maar.. Heb je ook meteen de uitslag?
quote:
ik had van die spice girls-schoenen met plateauzolenquote:
Oh die heb ik ook nog gehadquote:Op maandag 15 juni 2009 14:13 schreef Muck het volgende:
[..]
ik had van die spice girls-schoenen met plateauzolen :$
quote:Op maandag 15 juni 2009 14:11 schreef Muck het volgende:
[..]
van het lichamelijk onderzoek wel, dat was prima in orde. Hartstikke gezond en prima conditie
Op het bloedonderzoek moet ik wachten tot vrijdag
2 paar?quote:Op maandag 15 juni 2009 14:13 schreef Muck het volgende:
[..]
ik had van die spice girls-schoenen met plateauzolen
met van dat strak achterover geplakte haar?quote:Op maandag 15 juni 2009 14:14 schreef Ladylike het volgende:
[..]
Oh die heb ik ook nog gehad
toen was ik wel al wat ouder
Gabberperiode was van mn 13e tot mn 17e ofzo
die heeft nic nou nogquote:Op maandag 15 juni 2009 14:13 schreef Muck het volgende:
[..]
ik had van die spice girls-schoenen met plateauzolen
liep jij zaterdag niet op die dingenquote:Op maandag 15 juni 2009 14:14 schreef Ladylike het volgende:
[..]
kom ik dadelijk wel mee touwtjespringenquote:
quote:Op maandag 15 juni 2009 14:18 schreef goldfinger1963 het volgende:
zit net de bijsluiter van mijn medicijnen te lezen...
ik mag oa niet buiten spelen
![]()
quote:Op maandag 15 juni 2009 14:15 schreef Muck het volgende:
[..]
met van dat strak achterover geplakte haar?
ff toch.. maar voelde iets raars bij mn teen dat pjin deed..<quote:Op maandag 15 juni 2009 14:16 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
liep jij zaterdag niet op die dingen
O ja, de gabberperiodequote:Op maandag 15 juni 2009 14:14 schreef Ladylike het volgende:
[..]
toen was je tenminste weer op normale hoogtequote:Op maandag 15 juni 2009 14:22 schreef Ladylike het volgende:
[..]ja ..
[..]
ff toch.. maar voelde iets raars bij mn teen dat pjin deed..<
Dus toen toch maar ff snel mn nike´s aangedaan
whehehe was je ff vergeten hequote:
Kleine.. ik ga je La Chouffe noemenquote:Op maandag 15 juni 2009 14:23 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
toen was je tenminste weer op normale hoogte![]()
PIC's!quote:
quote:
Ik hoop dat we die niet meer hebbenquote:
*belt MaPGquote:Op maandag 15 juni 2009 14:29 schreef MPG het volgende:
[..]
[..]
Ik hoop dat we die niet meer hebben...
Ik doe vooral een poging om het te vergetenquote:
quote:
ga je mij biertje noemenquote:Op maandag 15 juni 2009 14:28 schreef Ladylike het volgende:
[..]
Kleine.. ik ga je La Chouffe noemen
wow.. PM´s van iedereen ineens
Ik ben populair
Lekker gezellig hier
Muziek aan.. lekker meefluiten
scherp..quote:
nee het betekent namelijk kabouter..quote:
Daarom zei ik dus ook: blij dat digitale fotografie nog zo duur wasquote:Op maandag 15 juni 2009 14:30 schreef MPG het volgende:
[..]
Ik doe vooral een poging om het te vergeten.
Mčn, dat was kansloos...
quote:
quote:Op maandag 15 juni 2009 14:35 schreef Ladylike het volgende:
[..]
nee het betekent namelijk kabouter..
net zoals heiniken uilenzeik betekend en geen bier
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Het gaat er niet om wat mensen over je zeggen,
Ja, duh. Maar welke?quote:
Graag met voorbeeld hier, zodat wij ook weten over welke foto's het gaat!quote:Op maandag 15 juni 2009 14:38 schreef MPG het volgende:
[..]
Ja, duh. Maar welke?
van 0 t/m 4 jaar?
van 4 t/m 10 jaar?
van 10 t/m 16 oid?
quote:Op maandag 15 juni 2009 14:43 schreef DaMart het volgende:
[..]
Graag met voorbeeld hier, zodat wij ook weten over welke foto's het gaat!
Ehm... wat dacht je van NEE?quote:Op maandag 15 juni 2009 14:43 schreef DaMart het volgende:
[..]
helaas alleen de eerste twee categorieƫn...quote:Op maandag 15 juni 2009 14:38 schreef MPG het volgende:
[..]
Ja, duh. Maar welke?
van 0 t/m 4 jaar?
van 4 t/m 10 jaar?
van 10 t/m 16 oid?
zal ik het even omschrijven?quote:Op maandag 15 juni 2009 14:43 schreef DaMart het volgende:
[..]
quote:Op maandag 15 juni 2009 14:47 schreef Muck het volgende:
[..]
helaas alleen de eerste twee categorieƫn...
Eens beter zoeken denk ik
quote:Op maandag 15 juni 2009 14:47 schreef Nijns het volgende:
Ow, Muck: je bedoeld die foto's die je ons laatste gepmd heb? Is dat MPG?
Schattig! *koetie, koetie, koetie*
ja die!quote:Op maandag 15 juni 2009 14:47 schreef Nijns het volgende:
Ow, Muck: je bedoeld die foto's die je ons laatste gepmd heb? Is dat MPG?
Schattig! *koetie, koetie, koetie*
Pheno, had ik al eens gezegd dat ik van die simpelheid houd?quote:Op maandag 15 juni 2009 14:49 schreef Pheno het volgende:
Oh, iemand heeft geklaag over een PM. My god, het leven is weer zwaar....delete het dan
Ik denk dat NEE geen optie is!quote:
Mag ook, dan visualiseren we het gewoonquote:
eens kijken wanneer ik in venlo benquote:Op maandag 15 juni 2009 14:49 schreef MPG het volgende:
[..]![]()
De laatste categorie is nog een album verder. Staat wel in dezelfde kast.
Ik heb een penis, jij een vagina. Hoiquote:Op maandag 15 juni 2009 14:49 schreef Nijns het volgende:
[..]
Pheno, had ik al eens gezegd dat ik van die simpelheid houd?![]()
Ik zeg DOEN!quote:Op maandag 15 juni 2009 14:50 schreef DaMart het volgende:
[..]
Ik denk dat NEE geen optie is!
Nee is het nieuwe ja! En ja is het oude, vetrrouwde ja gebleven in dit geval.
[..]
Mag ook, dan visualiseren we het gewoon.
Ik heb MPG.rar nog wel ergensquote:Op maandag 15 juni 2009 14:50 schreef Pheno het volgende:
De MPG fotos zijn toch al een jaar geleden doorgestuurd via PM
MPG.rarquote:Op maandag 15 juni 2009 14:50 schreef Pheno het volgende:
De MPG fotos zijn toch al een jaar geleden doorgestuurd via PM
quote:
quote:
Ach, rustig maar menneke; ge zag dr kei leuk uit!quote:
Wat was er donderdag nou?quote:Op maandag 15 juni 2009 14:55 schreef MPG het volgende:
[..]MPG.rar ![]()
Zelfde bleeeeeegh als donderdag
![]()
![]()
Slecht geslapen
Jamaar, jamaar, er zwerft nu wel een MPG.rar over FOK!quote:Op maandag 15 juni 2009 14:55 schreef Nijns het volgende:
[..]
Ach, rustig maar menneke; ge zag dr kei leuk uit!
bleeeeeerghquote:
ik heb net zo slecht geslapenquote:Op maandag 15 juni 2009 14:55 schreef MPG het volgende:
[..]MPG.rar ![]()
![]()
![]()
Slecht geslapen
Wel schattig, die foto van jou in luier, terwijl je bij de salontafel staat met je fles vol met koffie met melk en naar de camera kijkt met een blik van 'mijn koffie, afblijven!'quote:Op maandag 15 juni 2009 14:55 schreef MPG het volgende:
[..]MPG.rar ![]()
![]()
![]()
Slecht geslapen
ik heb je toch weleens verteld wat zijn eerste woordje was?quote:Op maandag 15 juni 2009 14:57 schreef DaMart het volgende:
[..]
Wel schattig, die foto van jou in luier, terwijl je bij de salontafel staat met je fles vol met koffie met melk en naar de camera kijkt met een blik van 'mijn koffie, afblijven!'.
Begon met kof en eindigt op fie?quote:Op maandag 15 juni 2009 14:58 schreef Muck het volgende:
[..]
ik heb je toch weleens verteld wat zijn eerste woordje was?
quote:
wieso? Jij begon gelijk het bronsgroen eikenhout te kwelen?quote:
die van mij zal wel iets met die muis te maken hebben gehadquote:Op maandag 15 juni 2009 15:01 schreef DaMart het volgende:
Had ik trouwens al eens verteld dat een van mijn erste Duitse woordjes 'Kaffee' was? We waren op vakantie in Oostenrijk, en mijn vader stuurde mij telkens naar de bar om nieuwe koffie voor hem te bestellen.
Welke muis?quote:Op maandag 15 juni 2009 15:04 schreef Muck het volgende:
[..]
die van mij zal wel iets met die muis te maken hebben gehad
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.is wel bodypaint maar niet van LL
[ Bericht 39% gewijzigd door goldfinger1963 op 17-06-2009 08:11:21 ]Het gaat er niet om wat mensen over je zeggen,
moet jij daar geen toestemming voor hebben?quote:
quote:Op maandag 15 juni 2009 15:16 schreef goldfinger1963 het volgende:
Daar stond eerst een fotoSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.!
KSC JUBILEUM topic
"Sleep: A completely inadequate substitute for caffeine"
#TeamHumbug
Heeft patent op Mosterd-Maaltijd situaties
ja van mijn tieten...quote:
Dus GF heeft ook nog een LL.rar?quote:
Wrs welquote:
wat een zieligersquote:Op maandag 15 juni 2009 15:30 schreef Ladylike het volgende:
[..]
Wrs wel
was bodypaint pic..
maar ik ga die hier niet meer posten
Heb commentaar gekregen dat ik aandachtstrekker ben en bepaalde vrouwen zijn bang dat hun man contact met mij opneemt ofzo
Wat een onzin zegquote:Op maandag 15 juni 2009 15:30 schreef Ladylike het volgende:
[..]
Wrs wel
was bodypaint pic..
maar ik ga die hier niet meer posten
Heb commentaar gekregen dat ik aandachtstrekker ben en bepaalde vrouwen zijn bang dat hun man contact met mij opneemt ofzo
tja..quote:
quote:
ook datquote:
staat een andere nou achter en er stond geen hoofd opquote:Op maandag 15 juni 2009 15:32 schreef Ladylike het volgende:
okay GF post um dan maar opnieuw achter die spoiler.. en zonder hoofd aub
ik was de linker maar het is nu een andere picquote:
ik kon het niet laten om even te kijkenquote:Op maandag 15 juni 2009 15:43 schreef Ladylike het volgende:
[..]
ik was de linker maar het is nu een andere pic
dan heb jij me nog gezienquote:
ja!quote:
whehehe zo ben ik dus ookquote:Op maandag 15 juni 2009 15:49 schreef Muck het volgende:
[..]
ja!
het is een afwijking, ik kijk vaak naar geėditte of verwijderde dingen
zo heb ik al een hoop goors voorbij zien komen![]()
what the hell's wrong with me!?
ik ben gewoon veel te nieuwsgierigquote:
Ik heb hetzelfdequote:Op maandag 15 juni 2009 15:49 schreef Muck het volgende:
[..]
ja!
later gee-efjequote:Op maandag 15 juni 2009 15:53 schreef goldfinger1963 het volgende:
maar mensen ik ben er weer weg van![]()
laters
brrrr!quote:Op maandag 15 juni 2009 15:52 schreef MPG het volgende:
[..]
Ik heb hetzelfde...
Ik heb ook het paardenforum gezien.
Herkenbaarquote:Op maandag 15 juni 2009 15:49 schreef Muck het volgende:
[..]
ja!
Ik durf hem niet te openenquote:Op maandag 15 juni 2009 15:55 schreef Muck het volgende:
oh, en de FOK!-rar openen was ook niet zo'n goed idee. sommige van die mensen ken ik
Ja, dat was redelijk traumatischquote:
Ik heb hem niet.quote:
later L-etjequote:
whehehe heb ik hier net opstaanquote:
Whehehe dennis schrok vrijdag toen die kerstplaat begonquote:Op maandag 15 juni 2009 16:10 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
whehehe heb ik hier net opstaan
de remix van JP
whehehequote:Op maandag 15 juni 2009 16:12 schreef Ladylike het volgende:
[..]
Whehehe dennis schrok vrijdag toen die kerstplaat begon
"ja maar die had ik niet in de lijst gezet"quote:
Dat moet je aan OA vragen.quote:
LLquote:Op maandag 15 juni 2009 16:21 schreef Ladylike het volgende:
[..]
"ja maar die had ik niet in de lijst gezet"
Ik ben dus nu weg hier
daar is een woord voorquote:Op maandag 15 juni 2009 16:24 schreef Pheno het volgende:
2 ps3 games gekocht en ik heb niet eens een ps3
Waarom? Weet je het zelf niet?quote:
17 euro de stuk, dacht, doe eens gek.quote:
Niet echt. Ik ben al vergeetachtigquote:
Duimen maarquote:Op maandag 15 juni 2009 16:29 schreef Nijns het volgende:
Jeeeeej reactie van iemand die mijn sollicitatiebrief heeft ontvangen!
Uiterlijk 20 juni weet ik of ik op gesprek mag komen
quote:
Ja, idd duimenquote:Op maandag 15 juni 2009 16:30 schreef Pheno het volgende:
Mijn cv is nu ook opgestuurd. Ik hoor het wel, volgens mij later dan 20 juni
Feli!quote:Op maandag 15 juni 2009 16:36 schreef marcb1974 het volgende:
Ik heb zojuist ja gezegd tegen de baan hier. We gaan van de week om tafel om het e.e.a. uit te werken
Dit heeft te maken met die kans.quote:Op maandag 15 juni 2009 16:31 schreef Nijns het volgende:
[..]
Ja, idd duimenen dan nog: als je al op gesprek mag komen, moet je nog maar hopen dat je het wordt!
Maar jij had toch een mega kans geboden gekregen? Hoe is het daarmee afgelopen?
Hup, en nu eens die scriptie afmaken! feliquote:Op maandag 15 juni 2009 16:36 schreef marcb1974 het volgende:
Ik heb zojuist ja gezegd tegen de baan hier. We gaan van de week om tafel om het e.e.a. uit te werken
quote:Op maandag 15 juni 2009 16:36 schreef marcb1974 het volgende:
Die scriptie was het eerste onderdeel van het gesprekquote:Op maandag 15 juni 2009 16:38 schreef Pheno het volgende:
[..]
Hup, en nu eens die scriptie afmaken! feli
Die zag ik bijna over het hoofdquote:Op maandag 15 juni 2009 16:36 schreef marcb1974 het volgende:
*BUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUURPquote:
hmm? zei je wat?quote:Op maandag 15 juni 2009 18:53 schreef MPG het volgende:
[..]
*BUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUURP
whehehequote:Op maandag 15 juni 2009 18:53 schreef MPG het volgende:
[..]
Volgende keer regel je eerst even een hinderwetvergunning, begrepen?quote:Op maandag 15 juni 2009 18:53 schreef MPG het volgende:
[..]
Spar. Dat wordt rennen naar het toilet.....quote:Op maandag 15 juni 2009 18:53 schreef Dr_Flash het volgende:
Zo, eerste sushi-ervaring is achter de rug6 pogingen smakeloze laffe troep van de Spar voor 5,99. Nou nog hopen dat ik er niet ziek van word
Geluidsoverlast? Stankoverlast? Of beiden?quote:Op maandag 15 juni 2009 18:57 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Volgende keer regel je eerst even een hinderwetvergunning, begrepen?
Nee hoorquote:
beiden klikoquote:Op maandag 15 juni 2009 19:02 schreef MPG het volgende:
[..]
Geluidsoverlast? Stankoverlast? Of beiden?
Kliko?quote:
Beiden?quote:Op maandag 15 juni 2009 19:02 schreef MPG het volgende:
[..]
Geluidsoverlast? Stankoverlast? Of beiden?
Dat gaan we zienquote:Op maandag 15 juni 2009 19:00 schreef Pheno het volgende:
Spar. Dat wordt rennen naar het toilet.....
Wieso?quote:
Ga je hem op het bedrijf toepassen?quote:Op maandag 15 juni 2009 16:43 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Die scriptie was het eerste onderdeel van het gesprek
Waarschijnlijk moet hij hem afmaken, voordat ie aan de nieuwe functie mag beginnen.quote:
Ligt er aan, het lijkt mij een beetje een rare eisquote:Op maandag 15 juni 2009 19:16 schreef MPG het volgende:
[..]
Waarschijnlijk moet hij hem afmaken, voordat ie aan de nieuwe functie mag beginnen.
Het groene zakje is idd gesneden gember in het zuur, het bruine visje is iets van ketjap denk ik. Behalve kleur viel er geen eigenschap aan te meten. Viscositeit misschienquote:Op maandag 15 juni 2009 19:13 schreef Pheno het volgende:
3 nigiri met zalm tonijn en tijgergarnaal, 1 maki met avocado, surimi en ik denk wat gember (lastig te zien) en twee komkommer makisushi stukjes. Sojasaus en ik hoop wat gember en natuurlijk het uberl33t wasabi om die laffe smaak wat te vergeten?
wie gaan we afmaken?quote:Op maandag 15 juni 2009 19:16 schreef MPG het volgende:
[..]
Waarschijnlijk moet hij hem afmaken, voordat ie aan de nieuwe functie mag beginnen.
quote:
dan was het wasabiquote:Op maandag 15 juni 2009 19:18 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Het groene zakje is idd gesneden gember in het zuur, het bruine visje is iets van ketjap denk ik. Behalve kleur viel er geen eigenschap aan te meten. Viscositeit misschien![]()
Dat laatste zakje heb ik toch nog maar even open gemaakt. Als wasabi Japans is voor een ultra-portable brandweeroefening, dan was het wasabi idd
Ja! En voor mijquote:
Welnee. Terwijl je rijst kookt snij je de igredienten in reepjes (vis, gember, advocado, maakt niet uit. Alles in reepjes.)quote:Op maandag 15 juni 2009 19:19 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Ja! En voor mij![]()
Ik bedenk me net dat het waarschijnlijk wel onwijs arbeidsintensief moet zijn
maak jij dan een keer sushi voor me bleeed?quote:Op maandag 15 juni 2009 19:24 schreef Papierversnipperaar het volgende:
[..]
Welnee. Terwijl je rijst kookt snij je de igredienten in reepjes (vis, gember, advocado, maakt niet uit. Alles in reepjes.)
Dan maak je in 1 minuut een rolletje (zeewier, rijst, vis met dingetje) het oprollen is nog het moeilijkste. Het vullen van een pita-broodje is ingewikkelder.
Oh daar heb je toch van die matjes voor? Van allemaal satéstokjes aan elkaar?quote:Op maandag 15 juni 2009 19:24 schreef Papierversnipperaar het volgende:
het oprollen is nog het moeilijkste.
Als jij je keuken ter beschikking steltquote:Op maandag 15 juni 2009 19:27 schreef Muck het volgende:
[..]
maak jij dan een keer sushi voor me bleeed?
En dan is het oprollen nog steeds het moeilijkstequote:Op maandag 15 juni 2009 19:28 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Oh daar heb je toch van die matjes voor? Van allemaal satéstokjes aan elkaar?
dat hangt ervan af....quote:Op maandag 15 juni 2009 20:00 schreef Papierversnipperaar het volgende:
[..]
Als jij je keuken ter beschikking stelt
1m78,5quote:
Ik zou bijna zeggen "Dat moet zelfs IK kunnen"quote:Op maandag 15 juni 2009 20:02 schreef Papierversnipperaar het volgende:
[..]
En dan is het oprollen nog steeds het moeilijkste
Alleen als je het leuk vind om met rauwe vis te spelen. Een boterham met rauwe ham is net zo lekker.quote:Op maandag 15 juni 2009 20:04 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Ik zou bijna zeggen "Dat moet zelfs IK kunnen"
Dat denk ik wel. Ik ben ongeveer 1,85 en met wat passen en meten past dat nét.quote:
daaromquote:Op maandag 15 juni 2009 20:13 schreef MPG het volgende:
[..]
Dat denk ik wel. Ik ben ongeveer 1,85 en met wat passen en meten past dat nét.
Dan moet ie een helm opquote:Op maandag 15 juni 2009 20:14 schreef Muck het volgende:
[..]
daarom
zolang ie maar niets uit de kast nodig heeft
Als MPG gewoon niet uit de kast komt is er niet veel aan de hand lijkt mequote:Op maandag 15 juni 2009 20:14 schreef Muck het volgende:
[..]
daarom
zolang ie maar niets uit de kast nodig heeft
yeeeeeeeee-haaaaaaaaaaaa !quote:
vastbindenquote:Op maandag 15 juni 2009 20:17 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Als MPG gewoon niet uit de kast komt is er niet veel aan de hand lijkt me
Ik heb niet eens zin om er iets schunnigs bij te verzinnenquote:Op maandag 15 juni 2009 20:20 schreef Muck het volgende:
even voor de goede orde:
het is een cowboyhoed die ik gewonnen heb met schieten, geen bizar sexspelletje
quote:Op maandag 15 juni 2009 20:19 schreef DaMart het volgende:
Voor wie MPG.rar nog niet heeft gezien...
Klik hier!
.
Ik wil een banaan vragen voor Martquote:Op maandag 15 juni 2009 20:19 schreef DaMart het volgende:
Voor wie MPG.rar nog niet heeft gezien...
Klik hier!
.
Ja.quote:
Faalhaasquote:
Hij is al half af, gaat over de managementrapportage. En die maken ze dus op de afdeling waar ik ga werken.quote:
IBTLquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |