godverdomme, ja, in 90-91 liepen idd al die kippetjes daarin...quote:Op vrijdag 10 april 2009 08:54 schreef SadKingBilly het volgende:
16 jaar (1988):
- blockhead kapsel
- plateauschoenen met perforaties
- wijder dan wijde broeken
- 10cm brede leren riem met spijkers..
Dat is toch wel het meest beschamende dat ik me kan herinneren.
Aan alle vrouwen hier ouder dan 30, geef maar toe dat je in die walgelijke lycra fietsbroekjes (in de meest wanstaltige kleuren, liefst met een Fido Dido t-shirt erover) hebt gelopen...
Ik ben nét iets jonger dan dat, maar inderdaad: Ik heb in 1991 fietsbroekjes gedragen. Weliswaar in zwart en felrood. En boven die broekjes zaten dan inderdaad wanstaltige t-shirts. Liefst lekker wijd.quote:Op vrijdag 10 april 2009 08:54 schreef SadKingBilly het volgende:
Aan alle vrouwen hier ouder dan 30, geef maar toe dat je in die walgelijke lycra fietsbroekjes (in de meest wanstaltige kleuren, liefst met een Fido Dido t-shirt erover) hebt gelopen...
Wat me het meest opgevallen is, is dat hele lichte spijkerstof weer 'in' is (eventueel gescheurd). Dat was in 2001 in, en ik wilde er nog niet dood in gevonden worden. 8 jaar later nog steeds niet. Wat was ik blij toen spijkerstof weer donkerder werd. Het nadeel van mode is dat je gelijk bijna niets meer anders kan krijgen dan dat, en als je het dan niet leuk vindt heb je pech.quote:Op vrijdag 10 april 2009 10:02 schreef patatmetfriet het volgende:
Lol, alles wat je in de OP post, wordt deze zomer, of iig volgende zomer, weer helemaal mode. De meeste items liggen alweer lang en breed in de winkels.
Spice Girls mode, yay! Ik was fan. Geel, oranje... Ik was dan ook 11 toen, maar tochquote:Op dinsdag 14 april 2009 18:33 schreef female81 het volgende:
*kickt en geeft het topic nog één kans*
Ik vraag me vooral af of er vrouwelijke users zijn, die durven toe te geven dat ze met die ene grote trend uit 1995 mee gedaan hebben. Toen was het 'in' om jezelf te stylen alsof je niet ouder was dan 8. Twee staartjes, te korte truitjes, te korte rokjes. En alles bij voorkeur lekker synthetisch en in technicolor.
Uit een oude Tina:quote:Op dinsdag 14 april 2009 20:11 schreef XcUZ_Me het volgende:
Zo'n gore vieze gel-kuif, inclusief lok voor je ogen: checkWat ernstig was dat. Als ik daar foto's van terugzie, heb ik echt zoiets van: What was I thinking?!?!?
Welk jaar was dat? Ik herinner me nu inderdaad dat het mode was, en wil er een afbeelding van plaatsen op een van de collages uit de openingspost (als ik er een kan vinden). Maar ik weet niet of ik die van 1999, 2000 of 2001 moet nemen. Één van die drie zal het moeten zijn, dat wel.quote:Op dinsdag 14 april 2009 20:04 schreef patatmetfriet het volgende:
Ik heb ooit met zo'n plastic uitrekbaar nekbandje gelopen, zo'n bruine, dat het leek of je een tattoo had.
Zoëen van Cars? Daar liep onze halve middelbare school in 1996 mee rond, ook in oranje en paarse versies.quote:
Ja, herkenbaar!quote:Op dinsdag 14 april 2009 23:38 schreef FictionalFenna het volgende:
Ik heb ook een kuif gehad.![]()
Het was bij mij op de basisschool een trend geworden om je kuif zo hoog mogelijk te touperen en er dan zo veel mogelijk haarlak op te spuiten. Met als resultaat een kuif met witte puntjes (van de haarlakoverdaad) waar je doorheen kon kijken.
Het plaatje is amper 10 minuten later al toegevoegd aan de collage van 1992. Er was nog net een klein plekje beschikbaar op de linkerhelft. Bedankt ervoor. Er stonden al een paar housebroeken op, maar die waren net iets minder aansprekend.quote:Op woensdag 15 april 2009 08:33 schreef Flappekz het volgende:
"House"broeken![]()
[ afbeelding ]
Mn moeder wilde er geen voor me kopen, dus heeft ze er uiteindelijk zelf eentje gemaakt voor me![]()
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |