Wieso?quote:
Ga je hem op het bedrijf toepassen?quote:Op maandag 15 juni 2009 16:43 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Die scriptie was het eerste onderdeel van het gesprek
Waarschijnlijk moet hij hem afmaken, voordat ie aan de nieuwe functie mag beginnen.quote:
Ligt er aan, het lijkt mij een beetje een rare eisquote:Op maandag 15 juni 2009 19:16 schreef MPG het volgende:
[..]
Waarschijnlijk moet hij hem afmaken, voordat ie aan de nieuwe functie mag beginnen.
Het groene zakje is idd gesneden gember in het zuur, het bruine visje is iets van ketjap denk ik. Behalve kleur viel er geen eigenschap aan te meten. Viscositeit misschienquote:Op maandag 15 juni 2009 19:13 schreef Pheno het volgende:
3 nigiri met zalm tonijn en tijgergarnaal, 1 maki met avocado, surimi en ik denk wat gember (lastig te zien) en twee komkommer makisushi stukjes. Sojasaus en ik hoop wat gember en natuurlijk het uberl33t wasabi om die laffe smaak wat te vergeten?
wie gaan we afmaken?quote:Op maandag 15 juni 2009 19:16 schreef MPG het volgende:
[..]
Waarschijnlijk moet hij hem afmaken, voordat ie aan de nieuwe functie mag beginnen.
quote:
dan was het wasabiquote:Op maandag 15 juni 2009 19:18 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Het groene zakje is idd gesneden gember in het zuur, het bruine visje is iets van ketjap denk ik. Behalve kleur viel er geen eigenschap aan te meten. Viscositeit misschien![]()
Dat laatste zakje heb ik toch nog maar even open gemaakt. Als wasabi Japans is voor een ultra-portable brandweeroefening, dan was het wasabi idd
Ja! En voor mijquote:
Welnee. Terwijl je rijst kookt snij je de igredienten in reepjes (vis, gember, advocado, maakt niet uit. Alles in reepjes.)quote:Op maandag 15 juni 2009 19:19 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Ja! En voor mij![]()
Ik bedenk me net dat het waarschijnlijk wel onwijs arbeidsintensief moet zijn
maak jij dan een keer sushi voor me bleeed?quote:Op maandag 15 juni 2009 19:24 schreef Papierversnipperaar het volgende:
[..]
Welnee. Terwijl je rijst kookt snij je de igredienten in reepjes (vis, gember, advocado, maakt niet uit. Alles in reepjes.)
Dan maak je in 1 minuut een rolletje (zeewier, rijst, vis met dingetje) het oprollen is nog het moeilijkste. Het vullen van een pita-broodje is ingewikkelder.
Oh daar heb je toch van die matjes voor? Van allemaal satéstokjes aan elkaar?quote:Op maandag 15 juni 2009 19:24 schreef Papierversnipperaar het volgende:
het oprollen is nog het moeilijkste.
Als jij je keuken ter beschikking steltquote:Op maandag 15 juni 2009 19:27 schreef Muck het volgende:
[..]
maak jij dan een keer sushi voor me bleeed?
En dan is het oprollen nog steeds het moeilijkstequote:Op maandag 15 juni 2009 19:28 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Oh daar heb je toch van die matjes voor? Van allemaal satéstokjes aan elkaar?
dat hangt ervan af....quote:Op maandag 15 juni 2009 20:00 schreef Papierversnipperaar het volgende:
[..]
Als jij je keuken ter beschikking stelt
1m78,5quote:
Ik zou bijna zeggen "Dat moet zelfs IK kunnen"quote:Op maandag 15 juni 2009 20:02 schreef Papierversnipperaar het volgende:
[..]
En dan is het oprollen nog steeds het moeilijkste
Alleen als je het leuk vind om met rauwe vis te spelen. Een boterham met rauwe ham is net zo lekker.quote:Op maandag 15 juni 2009 20:04 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Ik zou bijna zeggen "Dat moet zelfs IK kunnen"
Dat denk ik wel. Ik ben ongeveer 1,85 en met wat passen en meten past dat nét.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |