SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.is wel bodypaint maar niet van LL
[ Bericht 39% gewijzigd door goldfinger1963 op 17-06-2009 08:11:21 ]Het gaat er niet om wat mensen over je zeggen,
Maar hoe je ermee omgaat !
Een geschreven woord komt anders over dan een gesproken woord.
moet jij daar geen toestemming voor hebben?quote:
quote:Op maandag 15 juni 2009 15:16 schreef goldfinger1963 het volgende:
Daar stond eerst een fotoSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.!
KSC JUBILEUM topic
"Sleep: A completely inadequate substitute for caffeine"
#TeamHumbug
Heeft patent op Mosterd-Maaltijd situaties
ja van mijn tieten...quote:
Dus GF heeft ook nog een LL.rar?quote:
Wrs welquote:
wat een zieligersquote:Op maandag 15 juni 2009 15:30 schreef Ladylike het volgende:
[..]
Wrs wel
was bodypaint pic..
maar ik ga die hier niet meer posten
Heb commentaar gekregen dat ik aandachtstrekker ben en bepaalde vrouwen zijn bang dat hun man contact met mij opneemt ofzo
Wat een onzin zegquote:Op maandag 15 juni 2009 15:30 schreef Ladylike het volgende:
[..]
Wrs wel
was bodypaint pic..
maar ik ga die hier niet meer posten
Heb commentaar gekregen dat ik aandachtstrekker ben en bepaalde vrouwen zijn bang dat hun man contact met mij opneemt ofzo
tja..quote:
quote:
ook datquote:
staat een andere nou achter en er stond geen hoofd opquote:Op maandag 15 juni 2009 15:32 schreef Ladylike het volgende:
okay GF post um dan maar opnieuw achter die spoiler.. en zonder hoofd aub
ik was de linker maar het is nu een andere picquote:
ik kon het niet laten om even te kijkenquote:Op maandag 15 juni 2009 15:43 schreef Ladylike het volgende:
[..]
ik was de linker maar het is nu een andere pic
dan heb jij me nog gezienquote:
ja!quote:
whehehe zo ben ik dus ookquote:Op maandag 15 juni 2009 15:49 schreef Muck het volgende:
[..]
ja!
het is een afwijking, ik kijk vaak naar geëditte of verwijderde dingen
zo heb ik al een hoop goors voorbij zien komen![]()
what the hell's wrong with me!?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |