True, regels zijn regels maar dan mag ik het klagen nog triest vinden.quote:Op maandag 15 juni 2009 12:41 schreef remlof het volgende:
[..]
Ja, maar het doet er niet toe wie, want want ze deed is gewoon niet toegestaan op FOK!.
quote:
Dolfijnquote:
BAN!quote:
O, dit is niet de frontpagequote:
nopequote:
Dat maakt niet uit.quote:Op maandag 15 juni 2009 12:53 schreef Ladylike het volgende:
[..]
nope
en ik postte het pas nadat ik het zag
Oh, opletten op de FP dusquote:
quote:
Nja ik ben geen fipohunter dus loopt wel losquote:
Dus jij maakt vanavond de sushi voor me?quote:Op maandag 15 juni 2009 12:57 schreef Pheno het volgende:
Zo, terug van de toko, weer flink ingeslagen
Nijnsquote:
Mobiele flitseenheid.quote:
Dit weekend garnalen gegeten die de vrouw van GF had klaargemaakt..quote:Op maandag 15 juni 2009 12:59 schreef Pheno het volgende:
Kilo garnalen erbij ingekocht, dan kan ik tenminste weer even vooruit.
dag pinguinquote:Op maandag 15 juni 2009 13:05 schreef Pheno het volgende:
Ik ga nog even naar de appie enzo. Cya all later
de vorige delen zijn toegevoegdquote:Op maandag 15 juni 2009 13:11 schreef Nijns het volgende:
Wat is er veranderd aan de wiki?
Ahzo, thnxquote:
Ik ben ziek vandaag..quote:
Gold!quote:
waarom ben jij crimineel Nijns ?quote:
Ik kan niet ziek zijn, mn collega heeft vanmiddag vrij dus dan ben ik de enige hierquote:
same here. Ik ben eigenlijk al gaar sinds ik terug ben uit het ziekenhuisquote:
Dat sowiesoquote:Op maandag 15 juni 2009 13:25 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
of moet ik het oude topic terug lezen
quote:Op maandag 15 juni 2009 13:25 schreef Ladylike het volgende:
[..]
Ik kan niet ziek zijn, mn collega heeft vanmiddag vrij dus dan ben ik de enige hier
Nee hoor (van mijn niet iig) ik had een pm-ban gekregen omdat iemand van de KSC blijkbaar heeft geklaagd bij een blauw iemand over dat ik die enquete heb gestuurd.. (op delete drukken leek me nog minder moeitequote:Op maandag 15 juni 2009 13:25 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
waarom ben jij crimineel Nijns ?
of moet ik het oude topic terug lezen
Mijn werk kan me steeds minder schelenquote:Op maandag 15 juni 2009 13:25 schreef Ladylike het volgende:
[..]
Ik kan niet ziek zijn, mn collega heeft vanmiddag vrij dus dan ben ik de enige hier
Ziekenhuis? Wat heb je?quote:Op maandag 15 juni 2009 13:25 schreef Muck het volgende:
[..]
same here. Ik ben eigenlijk al gaar sinds ik terug ben uit het ziekenhuis
lever jij de drank?quote:
gedaanquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Het gaat er niet om wat mensen over je zeggen,
Maar hoe je ermee omgaat !
Een geschreven woord komt anders over dan een gesproken woord.
dropshot zekerquote:
quote:Op maandag 15 juni 2009 13:32 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
gedaan![]()
wist niet dat je mensen geen pm daarover mocht sturen![]()
maar d'r pm ban is er gelukkig weer afNee, maar blijkbaar moest ik eerst toestemmig aan de admins en dan moet er een openbaar topic over komen (mag niet via pm) wist ik veel.. Ook had ik jullie eerlijk gezegd niet zo ingeschat dat er iemand ging klagen, maar het blijkt: je kan je vergissenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Het belangrijkste is dat ik weer ban-af ben maar man, man; je wordt behandeld als een crimineel
Op donderdag 25 juni 2009 14:37 schreef Pheno het volgende:
Een KSC zonder Nijns is als thee zonder suiker: minder zoet.
Vandaag mag je daarom ook alleen thee en biscuitjes... maar aangezien je ziek bent, is dat misschien niet eens zo ergquote:Op maandag 15 juni 2009 13:35 schreef Nijns het volgende:
[..]
Nee, maar blijkbaar moest ik eerst toestemmig aan de admins en dan moet er een openbaar topic over komen (mag niet via pm) wist ik veel.. Ook had ik jullie eerlijk gezegd niet zo ingeschat dat er iemand ging klagen, maar het blijkt: je kan je vergissen
Het belangrijkste is dat ik weer ban-af ben maar man, man; je wordt behandeld als een crimineel
als je niet mee wilt doen dat gooi je de pm weg klaar.quote:Op maandag 15 juni 2009 13:35 schreef Nijns het volgende:
[..]
Nee, maar blijkbaar moest ik eerst toestemmig aan de admins en dan moet er een openbaar topic over komen (mag niet via pm) wist ik veel.. Ook had ik jullie eerlijk gezegd niet zo ingeschat dat er iemand ging klagen, maar het blijkt: je kan je vergissen
dropshot sowieso jaquote:
anders mag ik zeker niet komenquote:
Dropshot, dat heeft bij mij een negatieve bijklank. Tijdens het stappen was er namelijk eens iemand mee die geen rondjes gaf, alleen af en toe voor zichzelf een glas water of zo bestelde. Maar als iemand anders dan een rondje gaf, wilde mevrouw ineens een dropshot hebben...quote:
kijk, krijg ik nou steeds nieuwe PM´s van iemand met steeds maar de vraag of ik op hun site of whatever wil klikken, ja dan klaag ik wel, maar pas nadat ik een paar PM´s van diegene heb gehadquote:Op maandag 15 juni 2009 13:38 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
als je niet mee wilt doen dat gooi je de pm weg klaar.
ik zou niet eens weten hoe of waar ik moet klagen hier![]()
ben nog een newbie op fok
zo ben ik niet.. ik geef iedereen drinkenquote:Op maandag 15 juni 2009 13:40 schreef DaMart het volgende:
[..]
Dropshot, dat heeft bij mij een negatieve bijklank. Tijdens het stappen was er namelijk eens iemand mee die geen rondjes gaf, alleen af en toe voor zichzelf een glas water of zo bestelde. Maar als iemand anders dan een rondje gaf, wilde mevrouw ineens een dropshot hebben....
En dan woon ik niet eens samenquote:Op maandag 15 juni 2009 13:41 schreef goldfinger1963 het volgende:
http://www.nu.nl/lifestyl(...)cht-voor-figuur.html
het bewijs is geleverd zeggen ze
zou het wel denkenquote:Op maandag 15 juni 2009 13:41 schreef Ladylike het volgende:
[..]
zo ben ik niet.. ik geef iedereen drinken
(moet ook wel, sta achter de bar)
ik ook nietquote:
Ik hoef toch nooit te spugen maar echt trek heb ik niet nee..quote:Op maandag 15 juni 2009 13:37 schreef DaMart het volgende:
[..]
Vandaag mag je daarom ook alleen thee en biscuitjes... maar aangezien je ziek bent, is dat misschien niet eens zo erg.
Ik wist niet eens hoe ik mijn ban kon 'aanvechten'quote:Op maandag 15 juni 2009 13:38 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
als je niet mee wilt doen dat gooi je de pm weg klaar.
ik zou niet eens weten hoe of waar ik moet klagen hier![]()
ben nog een newbie op fok
Studentenleven en alleen wonen ookquote:
oh ja?quote:Op maandag 15 juni 2009 13:41 schreef goldfinger1963 het volgende:
http://www.nu.nl/lifestyl(...)cht-voor-figuur.html
het bewijs is geleverd zeggen ze
* Nijns gaat gauw plannen maken om te gaan samenwonenquote:Op maandag 15 juni 2009 13:47 schreef Ladylike het volgende:
[..]
oh ja?
Volgens mij is mijn figuur beter dan ooit tevoren
Niets aan de hand hoor, was gewoon een periodiek onderzoek.quote:Op maandag 15 juni 2009 13:30 schreef Nijns het volgende:
Ziekenhuis? Wat heb je?
dat ligt ergens anders aanquote:Op maandag 15 juni 2009 13:47 schreef Ladylike het volgende:
[..]
oh ja?
Volgens mij is mijn figuur beter dan ooit tevoren
OAmbtenaarquote:Op maandag 15 juni 2009 13:52 schreef OA het volgende:
Zo, die 82 minuten lunch zitten er ook weer op!
quote:Op maandag 15 juni 2009 13:55 schreef Muck het volgende:
Geniaal oh-ja--topic
(Genante) modetrends die je vroeger uitgeprobeerd hebt
vertel eens, aan welke trend deed jij mee?quote:
quote:Op maandag 15 juni 2009 13:55 schreef Muck het volgende:
Geniaal oh-ja--topic
(Genante) modetrends die je vroeger uitgeprobeerd hebt
gabbertrendsquote:Op maandag 15 juni 2009 14:00 schreef Muck het volgende:
[..]
vertel eens, aan welke trend deed jij mee?
australiansquote:
Gelukkig maar.. Heb je ook meteen de uitslag?quote:Op maandag 15 juni 2009 13:53 schreef Muck het volgende:
[..]
Niets aan de hand hoor, was gewoon een periodiek onderzoek.
Ik heb een genetische afwijking aan mijn bloed en dat moet goed in de gaten gehouden worden.
Ik ben voor veel van die dingen in MLN een beetje te jong..quote:
Onder anderequote:
ik heb ze ook gedragen en de neppers verkochtquote:
van het lichamelijk onderzoek wel, dat was prima in orde. Hartstikke gezond en prima conditiequote:Op maandag 15 juni 2009 14:04 schreef Nijns het volgende:
[..]
Gelukkig maar.. Heb je ook meteen de uitslag?
quote:
ik had van die spice girls-schoenen met plateauzolenquote:
Oh die heb ik ook nog gehadquote:Op maandag 15 juni 2009 14:13 schreef Muck het volgende:
[..]
ik had van die spice girls-schoenen met plateauzolen :$
quote:Op maandag 15 juni 2009 14:11 schreef Muck het volgende:
[..]
van het lichamelijk onderzoek wel, dat was prima in orde. Hartstikke gezond en prima conditie
Op het bloedonderzoek moet ik wachten tot vrijdag
2 paar?quote:Op maandag 15 juni 2009 14:13 schreef Muck het volgende:
[..]
ik had van die spice girls-schoenen met plateauzolen
met van dat strak achterover geplakte haar?quote:Op maandag 15 juni 2009 14:14 schreef Ladylike het volgende:
[..]
Oh die heb ik ook nog gehad
toen was ik wel al wat ouder
Gabberperiode was van mn 13e tot mn 17e ofzo
die heeft nic nou nogquote:Op maandag 15 juni 2009 14:13 schreef Muck het volgende:
[..]
ik had van die spice girls-schoenen met plateauzolen
liep jij zaterdag niet op die dingenquote:Op maandag 15 juni 2009 14:14 schreef Ladylike het volgende:
[..]
kom ik dadelijk wel mee touwtjespringenquote:
quote:Op maandag 15 juni 2009 14:18 schreef goldfinger1963 het volgende:
zit net de bijsluiter van mijn medicijnen te lezen...
ik mag oa niet buiten spelen
![]()
quote:Op maandag 15 juni 2009 14:15 schreef Muck het volgende:
[..]
met van dat strak achterover geplakte haar?
ff toch.. maar voelde iets raars bij mn teen dat pjin deed..<quote:Op maandag 15 juni 2009 14:16 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
liep jij zaterdag niet op die dingen
O ja, de gabberperiodequote:Op maandag 15 juni 2009 14:14 schreef Ladylike het volgende:
[..]
toen was je tenminste weer op normale hoogtequote:Op maandag 15 juni 2009 14:22 schreef Ladylike het volgende:
[..]ja ..
[..]
ff toch.. maar voelde iets raars bij mn teen dat pjin deed..<
Dus toen toch maar ff snel mn nike´s aangedaan
whehehe was je ff vergeten hequote:
Kleine.. ik ga je La Chouffe noemenquote:Op maandag 15 juni 2009 14:23 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
toen was je tenminste weer op normale hoogte![]()
PIC's!quote:
quote:
Ik hoop dat we die niet meer hebbenquote:
*belt MaPGquote:Op maandag 15 juni 2009 14:29 schreef MPG het volgende:
[..]
[..]
Ik hoop dat we die niet meer hebben...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |