Lijkt me welquote:
Tilburg is 30 minuten van de TU/e, 30 minuten van mijn werk en 30 minuten van thuis. Eindhoven zou 5 minuten van de TU/e zijn, 90 minuten van thuis en 60 minuten van werk. Vandaarquote:Op vrijdag 12 juni 2009 19:39 schreef automatic_ het volgende:
[..]
Haha, ik las het net al in het UvT topic, maar waarom in Tilburg? I.v.m. je werk etc.?
Dat is dan inderdaad een mooie oplossingquote:Op vrijdag 12 juni 2009 19:43 schreef Tegan het volgende:
[..]
Tilburg is 30 minuten van de TU/e, 30 minuten van mijn werk en 30 minuten van thuis. Eindhoven zou 5 minuten van de TU/e zijn, 90 minuten van thuis en 60 minuten van werk. Vandaar.
Mijn gedachte. Alleen ben ik bang dat mensen die in Tilburg studeren een voordeel hebben op kijkavondenquote:Op vrijdag 12 juni 2009 19:44 schreef automatic_ het volgende:
[..]
Dat is dan inderdaad een mooie oplossing
Mja, dat zou op zich wel logisch klinken..quote:Op vrijdag 12 juni 2009 19:55 schreef Tegan het volgende:
[..]
Mijn gedachte. Alleen ben ik bang dat mensen die in Tilburg studeren een voordeel hebben op kijkavonden.
Ja, stom hequote:Op vrijdag 12 juni 2009 20:17 schreef Crazy-M het volgende:
ja maar auto ,..... dat die 2 jou niet kunnen vinden ....
Ik vond het net koud buitenquote:Op vrijdag 12 juni 2009 20:23 schreef Guard het volgende:
TVP.
Ik ga even lekker op de korte heuvel op het terras hangen
Dat is geen hint meer hoorquote:Op vrijdag 12 juni 2009 20:32 schreef automatic_ het volgende:
[..]
Ja, stom he
En ik gaf als hint "je moet alleen de _ weglaten..."
[..]
Dat is eigenlijk al "alles verklappen" en nog konden ze het niet vindenquote:Op vrijdag 12 juni 2009 20:37 schreef _Ophelia_ het volgende:
[..]
Dat is geen hint meer hoor![]()
*ook weer een tvp geplaatst heeft
inderdaad.... hoe makkelijk kunnen ze het krijgen hahaquote:Op vrijdag 12 juni 2009 20:42 schreef automatic_ het volgende:
[..]
Dat is eigenlijk al "alles verklappen" en nog konden ze het niet vinden
Wie gaat er nou Psychologie studerenquote:
Hehe. Alles kan nu van "generatie op generatie" doorgeschoven wordenquote:Op vrijdag 12 juni 2009 20:46 schreef hetzusjevan het volgende:
[..]
Wie gaat er nou Psychologie studeren.
Bijna 3e-jaars at your service, voor al uw samenvattingen en advies.
Waarom doe je niet aan hyves?quote:Op vrijdag 12 juni 2009 19:33 schreef Tegan het volgende:
Ik doe niet aan Hyves. Leuk he.
quote:Op vrijdag 12 juni 2009 20:17 schreef Crazy-M het volgende:
ja maar auto ,..... dat die 2 jou niet kunnen vinden ....
Ja maar, ja maar...Ik zocht bij crazy op automatic en vond niets......quote:Op vrijdag 12 juni 2009 20:42 schreef automatic_ het volgende:
[..]
Dat is eigenlijk al "alles verklappen" en nog konden ze het niet vinden
Nee, want dan moet je op voornaam zoeken, hehequote:Op vrijdag 12 juni 2009 21:14 schreef vamperotica het volgende:
[..]
Ja maar, ja maar...Ik zocht bij crazy op automatic en vond niets......
Jah, maar die wist ik toen dus nog niet hahahaquote:Op vrijdag 12 juni 2009 21:15 schreef automatic_ het volgende:
[..]
Nee, want dan moet je op voornaam zoeken, hehe
Geeft niet, ik vergeef je!quote:Op vrijdag 12 juni 2009 21:19 schreef vamperotica het volgende:
[..]
Jah, maar die wist ik toen dus nog niet hahaha
quote:Op vrijdag 12 juni 2009 21:20 schreef automatic_ het volgende:
[..]
Geeft niet, ik vergeef je!
Jij hebt trouwens echt veel foto's
quote:Op vrijdag 12 juni 2009 21:55 schreef hetzusjevan het volgende:
[..]
Waaaarom? Ga je een tijd naar het buitenland?
Ben ik er ook wel eens?quote:Op vrijdag 12 juni 2009 22:47 schreef hetzusjevan het volgende:
[..]
Kan ik je niet meer stiekem spotten bij de FRS. Ik kijk stiekem altijd even of je er bent
.
Op donderdagavond heb ik je een keer gezien geloof ik, verder nog nooitquote:
ik ookquote:Op vrijdag 12 juni 2009 22:47 schreef hetzusjevan het volgende:
[..]
Kan ik je niet meer stiekem spotten bij de FRS. Ik kijk stiekem altijd even of je er bent
.
Heldinquote:Op vrijdag 12 juni 2009 22:51 schreef hetzusjevan het volgende:
[..]
Op donderdagavond heb ik je een keer gezien geloof ik, verder nog nooit.
Edit: ik begin op automatic_ te lijken, de stiekemert!![]()
Hihi, stiekem lijken we allemaal een beetje op auto!quote:Op vrijdag 12 juni 2009 22:53 schreef Crazy-M het volgende:
[..]
ik ook
ook altijd als ik er ff ben ff snel spieken
Laatst moest mn zus ff hoop dvd's inleveren ivm die aktie haha
Wat schuift dat?quote:Op vrijdag 12 juni 2009 22:53 schreef Messenga het volgende:
[..]
HeldinVolgende keer MOET je hoi komen zeggen
Lekker stiekemquote:Op vrijdag 12 juni 2009 22:54 schreef hetzusjevan het volgende:
[..]
Hihi, stiekem lijken we allemaal een beetje op auto!![]()
quote:Op zaterdag 13 juni 2009 05:43 schreef theKiD het volgende:Wat kan je humeur na een leuk smsje opklaren op een chagerijnige ochtend
![]()
quote:Op zaterdag 13 juni 2009 07:37 schreef vamperotica het volgende:
[..]
.....
Nu wel neiwusgierig is....![]()
nee heb niets getekent!quote:Op zaterdag 13 juni 2009 10:58 schreef theKiD het volgende:
Heb je al iets getekend? Zo niet, waarom zou je dan niet af kunnen zeggen?
Tis bijna middag ejquote:Op zaterdag 13 juni 2009 11:32 schreef Guard het volgende:
Goedemorgen!
Het was erg gezellig gisteren op het terras
ligt aan je contract wat je voor kamer #1 tekent. Daarin staat waarschijnlijk een opzegtermijn, meestal 1 of 3 maanden. Gewoon even goed doorlezen voor je je krabbel eronder zet, bijvoorbeeld niet dat er instaat dat je minimaal een jaar moet huren en dan pas kunt opzeggen (dit wil nog wel eens het geval zijn bij kamerbemiddelingbureau's).quote:Op zaterdag 13 juni 2009 11:00 schreef LOVExMUSIC het volgende:
[..]
nee heb niets getekent!
puur uit fatsoenlijkheid eigenlijk ..![]()
stel dat ik toch dat 1e huis neem en ik kan in de loop van het jaar een betere krijgen, kan ik dan verhuizen of gaat dat niet ivm met contractbreuk ofzo?!
quote:Op zaterdag 13 juni 2009 11:39 schreef Guard het volgende:
[..]
Kan wel zijn, ik kom net uit bed rollen
vroeg op, een siesta en laat naar bed is een veel beter planquote:Op zaterdag 13 juni 2009 11:47 schreef theKiD het volgende:
[..]
Zou verboden moeten worden op zo'n mooie dag
![]()
Oke bedankt!!quote:Op zaterdag 13 juni 2009 11:38 schreef Guard het volgende:
[..]
ligt aan je contract wat je voor kamer #1 tekent. Daarin staat waarschijnlijk een opzegtermijn, meestal 1 of 3 maanden. Gewoon even goed doorlezen voor je je krabbel eronder zet, bijvoorbeeld niet dat er instaat dat je minimaal een jaar moet huren en dan pas kunt opzeggen (dit wil nog wel eens het geval zijn bij kamerbemiddelingbureau's).
Maar normaal gesproken is het vrij makkelijk om te verhuizen.
En overigens je hebt het contract nog niet getekend voor kamer #1, dus als je straks eventueel kamer #2 kunt huren, en je wil dat doen, dan moet je dat gewoon doen.
oeh das wel lekker hahaquote:Op zaterdag 13 juni 2009 12:01 schreef toma het volgende:
middag.
Gisteren nog heerlijk gemountainbiked. Twintig kilometer in de bossen gefietst waarvan de laatste tien kilometer met 21 km/h.
Bij de AH XL viel het net nog wel mee met de drukte.quote:Op zaterdag 13 juni 2009 12:02 schreef Guard het volgende:
En is nog genoeg mooie dag over om van te genieten, eerst dadelijk even het drama wat "supermarkt op zaterdag" heet doorstaan, en dan genieten van de dag, alleen twijfel ik nog, of achter in de tuin lekker een boek lezen in de zon, of naar de Loonse en Drunense duinen en lekker wandelen daar (is het wel ideaal weer voor volgens mij)
Ik ga het zo zien...quote:Op zaterdag 13 juni 2009 12:04 schreef _Ophelia_ het volgende:
[..]
Bij de AH XL viel het net nog wel mee met de drukte.
bij de stort was het al aardig drukquote:Op zaterdag 13 juni 2009 12:04 schreef _Ophelia_ het volgende:
[..]
Daar hoef ik dan gelukkig niet te zijn vandaagquote:
moest er vorige weekend ook al zijn haha.quote:Op zaterdag 13 juni 2009 12:10 schreef Guard het volgende:
[..]
Daar hoef ik dan gelukkig niet te zijn vandaag
lol, lekker makkleijk hahaquote:
in de super @ korvelseweg was geen klant te bekennenquote:Op zaterdag 13 juni 2009 12:04 schreef _Ophelia_ het volgende:
[..]
Ik heb zelf meestal tijd zat en waaier op me gemak 3x door de hele winkel heenquote:Op zaterdag 13 juni 2009 13:03 schreef Guard het volgende:
het viel inderdaad mee bij de appie...
mijn favoriete manier van boodschappen doen, snel door de winkel, precies weten wat je wilt, meteen aan de beurt bij de kassa en weer weg...
Mijnquote:Op zaterdag 13 juni 2009 13:29 schreef theKiD het volgende:
Essent verlaagt tarieven met 26%
Wat ben ik toch ook een lul ook heNet 2 of 3 maanden geleden mijn energierekening vast laten zetten voor 3 jaar, tegen iets goedkoper dan ik nu heb..
Hebben ze goed bekeken daar bij Essent.. Deze lul betaald komende 3 jaar wel het verschil bij
jah denk wel, hornbach ook welquote:Op zaterdag 13 juni 2009 13:45 schreef toma het volgende:
Waar kan ik een bus purschuim kopen? Hebben ze dat bij winkels als de Karwei of Multimate?
bij elke bouwmarktquote:Op zaterdag 13 juni 2009 13:45 schreef toma het volgende:
Waar kan ik een bus purschuim kopen? Hebben ze dat bij winkels als de Karwei of Multimate?
quote:Op zaterdag 13 juni 2009 14:58 schreef _Ophelia_ het volgende:
[..]
Het valt best mee op dit moment hoor
Precies, vooral die bejaarden, die hebben de hele week de tijd om te gaan, en dan nog gaan ze op zaterdag als ook heel werkend Tilburg inkopen voor de bbq gaat doen...quote:Op zaterdag 13 juni 2009 13:19 schreef theKiD het volgende:
[..]
Ik heb zelf meestal tijd zat en waaier op me gemak 3x door de hele winkel heenAlleen er moeten idd niet veel andere klanten zijn, want karren die in de weg staan en mensen die niet doorlopen, heb ik dan weer wel een schurft hekel aan
Ik wil je ook wel kappen hoorquote:Op zaterdag 13 juni 2009 13:40 schreef toma het volgende:
Godsamme, zit de kapper helemaal bomvol met 65+ tuthola's. Kunnen die niet door de week naar de kapper gaan als ik moet werken? Moest ongeveer een uur wachten. Dan maar een andere keer.
Vind het eigenlijk bar langzaam gaan laatste wekenquote:Op zaterdag 13 juni 2009 13:43 schreef hmmmz het volgende:
wiejoo wat gaan die tilburg topics snel
snel maar weer een tvp hier
Ik heb een klasgenoot van me ook al eens gekapt. Die was der heel blij mee.quote:Op zaterdag 13 juni 2009 15:53 schreef toma het volgende:
[..]
Gezien jouw haardracht ga ik wel naar een echte kapper
Ben al klaar. ¤13,50 bij jou om de hoekquote:Op zaterdag 13 juni 2009 15:59 schreef SwiffMeister het volgende:
[..]
Ik heb een klasgenoot van me ook al eens gekapt. Die was der heel blij mee.
Je kunt kiezen uit kaal, 3, 6, 9, 12 of 18 mm
quote:Op zaterdag 13 juni 2009 13:29 schreef theKiD het volgende:
Wat ben ik toch ook een lul ook heNet 2 of 3 maanden geleden mijn energierekening vast laten zetten voor 3 jaar, tegen iets goedkoper dan ik nu heb..
Hebben ze goed bekeken daar bij Essent.. Deze lul betaald komende 3 jaar wel het verschil bij
Tja, goede strategie van Essentquote:Op zaterdag 13 juni 2009 13:29 schreef theKiD het volgende:
Zoveel dingen waar je kan werken, in de horeca is altijd wel werk te vinden van glazenophaler tot stripperquote:Op zondag 14 juni 2009 22:59 schreef LOVExMUSIC het volgende:
Goedenavond!
Hebben jullie suggesties waar ik kan solliciteren zodra ik in Tilburg woon?
ga ook wel in de horeca zoeken.quote:Op zondag 14 juni 2009 23:15 schreef hmmmz het volgende:
[..]
zoveel dingen waar je kan werken, in de horeca is altijd wel werk te vinden, baantjes op de uni zijn ook ideaal.
zodra je iets vindt waar je een ton per maand verdient en een leuke auto van de zaak krijgt mag je het ook even aan mij doorgeven
Altijd een baan in de horeca kiezen, leukere studentenbanen zijn er niet. Er zijn er zat die beter betalen, maar die zijn bij lange na niet zo leukquote:Op zondag 14 juni 2009 23:16 schreef LOVExMUSIC het volgende:
[..]
ga ook wel in de horeca zoeken.
maar zodra ik dat heb gevonden ben jij de eerste die het weet
Pfff dat is ook zaterdag hequote:Op zondag 14 juni 2009 23:23 schreef PierreTT het volgende:
[..]
Tilburgs Studenten Festival, in de stad![]()
http://www.tilburgstudentenfestival.nl/
Op de site staat alleen donderdagquote:Op maandag 15 juni 2009 06:02 schreef Crazy-M het volgende:
Goede morgen allen
[..]
Pfff dat is ook zaterdag he
Doe eens een pic van Jan-Ellen?quote:Op maandag 15 juni 2009 07:30 schreef theKiD het volgende:
Gisteren Scotfest gemist![]()
Zometeen weer ff bedje in duiken, en vanmiddag met Jan-Ellen (![]()
Hoe komen jullie erop
) eens wat leuks doen
quote:Op maandag 15 juni 2009 07:30 schreef theKiD het volgende:
Gisteren Scotfest gemist![]()
Shit...Ik ook geloof ik
o jah, 18de is donderdag hahaquote:Op maandag 15 juni 2009 06:54 schreef automatic_ het volgende:
[..]
Op de site staat alleen donderdag
http://www.tilburgstudentenfestival.nl/programma/
Liever niet ruiten ingooien en muren bekladden hier...quote:Op maandag 15 juni 2009 11:17 schreef VoreG het volgende:
'Bommelding universiteit Wageningen'
Pak de UvT ook even mee aub... Heb om 12.15 tentamen en om nou te zeggen dat ik het goed ken...
als je opzoek bent naar en ict bedrijfquote:Op maandag 15 juni 2009 12:47 schreef styliste het volgende:
Bij ons werken de systemen weer eens niet..
Joh, was helemaal niet nodig!quote:Op maandag 15 juni 2009 11:17 schreef VoreG het volgende:
'Bommelding universiteit Wageningen'
Pak de UvT ook even mee aub... Heb om 12.15 tentamen en om nou te zeggen dat ik het goed ken...
quote:Op maandag 15 juni 2009 15:04 schreef VoreG het volgende:
[..]
Joh, was helemaal niet nodig!
Tentamentje binnengekopt!
moet je bij de fontys zijnquote:Op maandag 15 juni 2009 13:38 schreef Crazy-M het volgende:
[..]
als je opzoek bent naar en ict bedrijf
Hoekomtet?quote:Op maandag 15 juni 2009 15:25 schreef styliste het volgende:
ben net bij de ha geweest, moet weer bloed laten prikken
het is misschien toch geen pfeiffer, hij dacht dat ik dat al wat langer geleden zou hebben gehad en dat het dan een ander virus is geweest. En omdat ik nog steeds zo moe ben en spierpijn heb (al 2 maanden) en er nog steeds niet bovenop ben vindt hij dat heel raar voor een 23 jarige. En dus wil hij kijken of de ontsteking wel helemaal weg is en of er niet iets anders aan de hand is, toch mijn schildklier ofzo. (kom ik zo logisch over? ik ben een beetje warrig heb ik het idee)quote:
ieuww bloedprikken. ik heb dan altijd flauw-val-neigingen, meestal gaat het net goedquote:Op maandag 15 juni 2009 16:10 schreef styliste het volgende:
[..]
het is misschien toch geen pfeiffer, hij dacht dat ik dat al wat langer geleden zou hebben gehad en dat het dan een ander virus is geweest. En omdat ik nog steeds zo moe ben en spierpijn heb (al 2 maanden) en er nog steeds niet bovenop ben vindt hij dat heel raar voor een 23 jarige. En dus wil hij kijken of de ontsteking wel helemaal weg is en of er niet iets anders aan de hand is, toch mijn schildklier ofzo. (kom ik zo logisch over? ik ben een beetje warrig heb ik het idee)
bloedprikken... brrr...
spel kopenquote:Op maandag 15 juni 2009 16:32 schreef hetzusjevan het volgende:
Aan de pc-nerds hier: mijn voeding of kaart wordt blijkbaar te warm en dan start ie zichzelf opnieuw op.. hoe fix ik dat? Ik heb net een nieuw spel gekocht en de pc zou het aan moeten kunnen volgens de eisen, maar na 5 minuten spelen knalt ie 'm dus eruit.. Ik baal er ontzettend van want ik heb wel veel geld betaald voor dat spel en ik denk niet dat ze 'm nog terugnemen :/. Binnen 24 uur is het volgend mij maar dat weet ik niet zeker.. en dan nog is het vrij voor lul.
Dus is er een manier om dit te fixen of is de enige oplossing een nieuwe, betere pc? Want dan probeer ik het spel wel terug te brengen
.
Nou en, ik voldoe prima aan de systeemvereisten, hij moet gewoon kappen met zich aan te stellen en zichzelf na 5 minuten opnieuw op te startenquote:Op maandag 15 juni 2009 16:33 schreef Messenga het volgende:
De Sims 3 is ook een spel dat best veel vraagt.
Ik koop het eerste deel altijdquote:
LOL dat is wel een heel magere klachtenafhandeling...quote:Op maandag 15 juni 2009 16:48 schreef styliste het volgende:
Wij hadden een made in de spinazie van de nettorama zitten gister, dus ik een klacht ingediend, duidelijk vermeld dat het om verse spinazie gaat, krijg ik dit terug:
Geachte mevrouw *******,
Bij deze wil ik u danken dat u uw klacht aan ons kenbaar heeft gemaakt. Helaas kunnen wij nu deze niet in behandeling nemen omdat wij niet weten om welk product het gaat zodat wij dit aan de leverancier kunnen voorleggen. Wij hopen dat dit in de toekomst niet meer voor zal komen. Mocht dit wel zo zijn dan horen wij dit graag van u.
Met vriendelijke groet,
BV NETTORAMA VERBRUIKERSMARKTEN
OOSTERHOUT (N.Br.)
C.Hoekstra-Rijken
Directie Secretariaat
c.hoekstra@nettorama.nl
alleen bij het betreffende spel?quote:Op maandag 15 juni 2009 16:32 schreef hetzusjevan het volgende:
Aan de pc-nerds hier: mijn voeding of kaart wordt blijkbaar te warm en dan start ie zichzelf opnieuw op.. hoe fix ik dat? Ik heb net een nieuw spel gekocht en de pc zou het aan moeten kunnen volgens de eisen, maar na 5 minuten spelen knalt ie 'm dus eruit.. Ik baal er ontzettend van want ik heb wel veel geld betaald voor dat spel en ik denk niet dat ze 'm nog terugnemen :/. Binnen 24 uur is het volgend mij maar dat weet ik niet zeker.. en dan nog is het vrij voor lul.
Dus is er een manier om dit te fixen of is de enige oplossing een nieuwe, betere pc? Want dan probeer ik het spel wel terug te brengen
.
als ik zo klachten zie ff 2 dingen:quote:Op maandag 15 juni 2009 16:32 schreef hetzusjevan het volgende:
.
krijg je gewoon terug dat het een vers product is en dat ze dan er niets aan kunnen doen als er een keer een organisme in aanwezig is! heb ik ook keer gehad bij de toen nog edah... dat ze niet weten welk product het is is omdat je geen merk oid noemt, dan snappen ze dat nietquote:Op maandag 15 juni 2009 16:48 schreef styliste het volgende:
Wij hadden een made in de spinazie van de nettorama zitten gister, dus ik een klacht ingediend, duidelijk vermeld dat het om verse spinazie gaat, krijg ik dit terug:
Geachte mevrouw *******,
Bij deze wil ik u danken dat u uw klacht aan ons kenbaar heeft gemaakt. Helaas kunnen wij nu deze niet in behandeling nemen omdat wij niet weten om welk product het gaat zodat wij dit aan de leverancier kunnen voorleggen. Wij hopen dat dit in de toekomst niet meer voor zal komen. Mocht dit wel zo zijn dan horen wij dit graag van u.
Met vriendelijke groet,
BV NETTORAMA VERBRUIKERSMARKTEN
OOSTERHOUT (N.Br.)
C.Hoekstra-Rijken
Directie Secretariaat
c.hoekstra@nettorama.nl
quote:Op maandag 15 juni 2009 16:54 schreef styliste het volgende:
ik ben nu bezig een klacht in te dienen bij de VWA
wij willen ict wel overnemenquote:
een organisme... een rups snap ik nog, had ik nog niet eens zo erg gevonden maar een made? Gadverre..quote:Op maandag 15 juni 2009 17:01 schreef -_Tommy_- het volgende:
[..]
krijg je gewoon terug dat het een vers product is en dat ze dan er niets aan kunnen doen als er een keer een organisme in aanwezig is! heb ik ook keer gehad bij de toen nog edah... dat ze niet weten welk product het is is omdat je geen merk oid noemt, dan snappen ze dat niet
rups is een larve van een vlinder, made is een larve van een vliegquote:Op maandag 15 juni 2009 17:18 schreef styliste het volgende:
[..]
een organisme... een rups snap ik nog, had ik nog niet eens zo erg gevonden maar een made? Gadverre..
En merk wist ik niet eens, kwam er net pas achter dat dat in ieniemienie letters op de zak staat en ze verkopen ook geen andere, en dan nog, dan vraag je toch ff door???? Tis nu een principe kwestie geworden hoor...
vlindersquote:Op maandag 15 juni 2009 17:19 schreef -_Tommy_- het volgende:
[..]
rups is een larve van een vlinder, made is een larve van een vlieg
zit niet zoveel verschil hoor!
hahaquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op maandag 15 juni 2009 19:21 schreef toma het volgende:
Ik heb me overlaten halen
Volgend jaar moet ik er toch aan geloven.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Wij oooook!!!!
Weeeeer
Wordt mijn derde keer....
No farewell could be the last one.
If you long to meet again...
Anvers (oude markt) vind ik altijd wel gezellig en goed te eten natuurlijk. Tortillas (korte Heuvel) als je zin hebt in Mexicaans.quote:Op maandag 15 juni 2009 19:27 schreef styliste het volgende:
wij gaan mijn papa zondag meenemen uit eten, iemand nog suggesties voor een restaurantje?
quote:Op maandag 15 juni 2009 19:21 schreef toma het volgende:
Ik heb me overlaten halen
Volgend jaar moet ik er toch aan geloven.LeukSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik ga ook weer
"It's good to be open-minded, but not so open that your brains fall out."
Inderdaad. Daar kun je echt fantastisch eten.quote:
Dat zou wel fijn zijnquote:
Aanstaande zondag.quote:Op maandag 15 juni 2009 20:08 schreef Tegan het volgende:
Ik doe niet aan vaderdag. Wanneer is dat eigenlijk?
Wij hier normaal ook niet eigenlijk, maar ja als ik zo makkelijk aan zo'n leuk cadeau kan komenquote:Op maandag 15 juni 2009 20:08 schreef Tegan het volgende:
Ik doe niet aan vaderdag. Wanneer is dat eigenlijk?
Zal ik t verklappenquote:Op maandag 15 juni 2009 19:50 schreef SwiffMeister het volgende:
Zo, het vaderdag cadeau is aangeschaft![]()
Ons pa geeft helemaal niets om vaderdag, maar dit keer gaat het toch zeker lukken om die dag eens goed in zijn geheugen te prenten![]()
Ik heb 2 complete DKW motorblokken aan kunnen schaffen voor een tientje het stukTerwijl ze samen toch zeker goed zijn voor 150 euro
auto, ons drankorgelquote:Op maandag 15 juni 2009 20:17 schreef -_Tommy_- het volgende:
[..]
Dat ben je ook echt bijna iedere dag... Ga je teveel uit zuipen ofzo?
quote:Op maandag 15 juni 2009 20:17 schreef -_Tommy_- het volgende:
[..]
Dat ben je ook echt bijna iedere dag... Ga je teveel uit zuipen ofzo?
Ik drink bijna nooit! Ik ga gewoon te laat slapen & dat i.c.m. vroeg opstaan en heel de dag werken (en dan bedoel ik ook werken & niet lamballen o.i.d.), werkt niet goed voor mijquote:
Ik heb de afgelopen tijd mijn tijden onwijs zitten "aanpassen", dus ik slaap nooit voor 0.00 uur (ongeacht hoe laat ik eruit moet) & om de zoveel tijd breekt mij dat opquote:Op maandag 15 juni 2009 20:30 schreef toma het volgende:
En om hoe laat ga je naar bed en om hoe laat sta je op?
Auberge du Bonheurquote:Op maandag 15 juni 2009 19:27 schreef styliste het volgende:
wij gaan mijn papa zondag meenemen uit eten, iemand nog suggesties voor een restaurantje?
hier zelfde dus.quote:Op maandag 15 juni 2009 19:50 schreef SwiffMeister het volgende:
Zo, het vaderdag cadeau is aangeschaft![]()
Ons pa geeft helemaal niets om vaderdag, maar dit keer gaat het toch zeker lukken om die dag eens goed in zijn geheugen te prenten![]()
Ik heb 2 complete DKW motorblokken aan kunnen schaffen voor een tientje het stukTerwijl ze samen toch zeker goed zijn voor 150 euro
Dezelfde site waar dit op staatquote:Op maandag 15 juni 2009 20:58 schreef hetzusjevan het volgende:
[..]
Op wat voor sites zit jij, damn!
quote:Op maandag 15 juni 2009 21:01 schreef toma het volgende:
[..]
Dezelfde site waar dit op staat
[ afbeelding ]
Ken wel een hoop leuke. Maar ik denk niet dat het jouw genre is. Waar hou je van?quote:Op maandag 15 juni 2009 21:15 schreef hetzusjevan het volgende:
Weten jullie nog goede films (liefst die al uit zijn op dvd)?
www.frs.nlquote:Op maandag 15 juni 2009 21:15 schreef hetzusjevan het volgende:
Weten jullie nog goede films (liefst die al uit zijn op dvd)?
Snatch, The Lion King, The Illusionist, Ocean's, Da Vinci, Pirates of the Caribbean, Zwartboek, The Holiday, Madagascar 2, Ice Age.. om maar een aantal favorieten te noemen.quote:Op maandag 15 juni 2009 21:27 schreef toma het volgende:
[..]
Ken wel een hoop leuke. Maar ik denk niet dat het jouw genre is. Waar hou je van?
Nee het gaat er meer om dat ik geen cam-quality wilquote:Op maandag 15 juni 2009 21:39 schreef Tegan het volgende:
Cloverfield.
Moeten ze recent uitgekomen zijn (op dvd)?
Als je de Davinci Code leuk vind dan MOET je naar Angels and Demons gaan. Heb laatst Oorlogswinter gezien, die is ook erg goed. Verder,.. tja ik hou nogal van oorlogsfilms zoals Defiance en Hurtlocker (erg goed maar heel veel actie).quote:Op maandag 15 juni 2009 21:38 schreef hetzusjevan het volgende:
[..]
Snatch, The Lion King, The Illusionist, Ocean's, Da Vinci, Pirates of the Caribbean, Zwartboek, The Holiday, Madagascar 2, Ice Age.. om maar een aantal favorieten te noemen.
Kortom eigenlijk vanalles behalve de meeste 'vrouwen'films, 100-in-1-dozijn humorfilms en horror (enge dingen zoals The Ring en Saw hoef je bij mij echt niet mee aan te komen).
Cloverfield is gewoon goed hoorquote:Op maandag 15 juni 2009 21:40 schreef hetzusjevan het volgende:
[..]
Nee het gaat er meer om dat ik geen cam-quality wil.
Ohja Defiance wou ik in de bios zien! Alleen die draaide niet in de bioscopen waar ik meestal heengaquote:Op maandag 15 juni 2009 21:40 schreef toma het volgende:
[..]
Als je de Davinci Code leuk vind dan MOET je naar Angels and Demons gaan. Heb laatst Oorlogswinter gezien, die is ook erg goed. Verder,.. tja ik hou nogal van oorlogsfilms zoals Defiance en Hurtlocker (erg goed maar heel veel actie).
Dat geloof ik wel, maar ik wil geen kutkwaliteit, dan wacht ik liever. Ik zal Cloverfield 's opzoeken.quote:
Download je via nieuwsgroepen?quote:Op maandag 15 juni 2009 21:43 schreef hetzusjevan het volgende:
[..]
Dat geloof ik wel, maar ik wil geen kutkwaliteit, dan wacht ik liever. Ik zal Cloverfield 's opzoeken.
Edit: zucht, wou ik het in één post zetten, doe ik het nog verkeerd.
Oh, miscommunicatie. Cloverfield is al eeuwen uit op dvd, het is alleen een film waarbij je eigenlijk een home video van iemand bekijkt, dus vandaar dat ik die 'cam-kwaliteit' verkeerd opvattequote:Op maandag 15 juni 2009 21:43 schreef hetzusjevan het volgende:
[..]
Dat geloof ik wel, maar ik wil geen kutkwaliteit, dan wacht ik liever. Ik zal Cloverfield 's opzoeken.
Edit: zucht, wou ik het in één post zetten, doe ik het nog verkeerd.
Nee, dat niet. Heb me er niet echt in verdiept en hoe ik het nu doe werkt ook nog prima. Ben ook geen grootverbruikster hoor, alleen sporadisch films en wekelijkse seriesquote:
Ik zou gewoon zoeken op Classic Rock.quote:Op dinsdag 16 juni 2009 00:10 schreef VoreG het volgende:
Weet iemand of er een muziekalbum is met al die oude rockmuziek (oa The Eagles, AC/DC, Golden Earring etc), ik kan niks vinden op piratebay.
Alles kan kapot toch?quote:Op maandag 15 juni 2009 23:26 schreef toma het volgende:
[..]
ik had het zaterdag avond.
totdat ik er achter kwam dat ze al een vriend had
Wat kiddow zegtquote:Op maandag 15 juni 2009 23:26 schreef toma het volgende:
[..]
ik had het zaterdag avond.
totdat ik er achter kwam dat ze al een vriend had
inderdaadquote:
quote:
Dan maakt het al helemaal niets uit man! Ben jij nu een vent??! Gewoon wegkapen!quote:Op dinsdag 16 juni 2009 08:24 schreef toma het volgende:
[..]
ja dat is waar. Maar ze had pas een week verkering. Dus dat is wel heel zuur he
Ik heb er al bijna 5 uur werk opzittenquote:Op dinsdag 16 juni 2009 08:40 schreef Guard het volgende:
[..]
Voor jou misschien
Voor mij:
eerste koffie van de dag
wat doe je eigenlijk, als je zo godvergeten vroeg begint met werk?quote:Op dinsdag 16 juni 2009 08:42 schreef theKiD het volgende:
[..]
Ik heb er al bijna 5 uur werk opzittenNog 3 uur en een beetje
Gigolo.quote:Op dinsdag 16 juni 2009 08:44 schreef Guard het volgende:
[..]
wat doe je eigenlijk, als je zo godvergeten vroeg begint met werk?
Krantenbezorgerquote:Op dinsdag 16 juni 2009 08:44 schreef Guard het volgende:
[..]
wat doe je eigenlijk, als je zo godvergeten vroeg begint met werk?
Vrijgezelle vrouwen word ter plekke besproken..quote:
Ik dacht precies hetzelfdequote:Op dinsdag 16 juni 2009 10:26 schreef Guard het volgende:
Ik had mijn mond moeten houden, nu wordt het hier wel donkerder en begint het te regenen
Nee heb ik ookquote:Op dinsdag 16 juni 2009 12:40 schreef VoreG het volgende:
Ben ik de enige neuroot die in iTunes (of welk ander muziekprogramma dan ook), alles met hoofdletter etc moet hebben?
Vb:
Alice Cooper - Man Behind The Mask
Ik heb nu namelijk zo'n 500 nummers pack van Classic Rock gedownload, maar 90% staat verkeerd, dus ik ben nu alles aan het aanpassen....
Dan neemt hij de bestandsnaam over denk ik?quote:Op dinsdag 16 juni 2009 12:47 schreef -_Tommy_- het volgende:
[..]
Nee heb ik ookje moet eens Doctor Tag proberen, daar kan je dat allemaal automatisch doen!
nee, daar kan je dat ook mee doen, maar ook alleen kiezen om een spatie in een underscore te veranderen, hoofdletters enzovoorts enzovoorts!quote:Op dinsdag 16 juni 2009 12:58 schreef VoreG het volgende:
[..]
Dan neemt hij de bestandsnaam over denk ik?
Want EN de bestandsnaam EN de ID3tags stonden verkeerd. Als het een van de twee is, heb ik (uiteraard) programma's om het te veranderen.
voor ipod werkt het goed, maar voor gewoon muziek luisteren gaat mijn voorkeur toch naar winamp nog steeds!quote:Op dinsdag 16 juni 2009 12:59 schreef VoreG het volgende:
[..]
Werkt heerlijk en ik heb het nodig voor m'n iPod. Niks mis met iTunes
http://tinyurl.com/n526dyquote:Op dinsdag 16 juni 2009 13:00 schreef -_Tommy_- het volgende:
[..]
nee, daar kan je dat ook mee doen, maar ook alleen kiezen om een spatie in een underscore te veranderen, hoofdletters enzovoorts enzovoorts!
Dus een bestandsnaam 001 - led zeppelin-stairway to heaven.mp3quote:Op dinsdag 16 juni 2009 13:00 schreef -_Tommy_- het volgende:
[..]
nee, daar kan je dat ook mee doen, maar ook alleen kiezen om een spatie in een underscore te veranderen, hoofdletters enzovoorts enzovoorts!
quote:Op dinsdag 16 juni 2009 13:01 schreef -_Tommy_- het volgende:
[..]
voor ipod werkt het goed, maar voor gewoon muziek luisteren gaat mijn voorkeur toch naar winamp nog steeds!
Weet niet of ie het ook zo kan, maar volgens mij kan je ook instellen met $ARTIST enzo... maar dat moet je maar even proberen!quote:Op dinsdag 16 juni 2009 13:06 schreef VoreG het volgende:
[..]
Dus een bestandsnaam 001 - led zeppelin-stairway to heaven.mp3
Kan dat programma naar Led Zeppelin - Stairway To Heaven.mp3 veranderen? Dat zou briljant zijn!!
[..]
Ik gebruikte ook altijd winamp, maar ik vind iTunes ook wel heerlijk werken en ik vind de interface mooier.
Hmm, maar eens proberen dan!quote:Op dinsdag 16 juni 2009 13:07 schreef -_Tommy_- het volgende:
[..]
Weet niet of ie het ook zo kan, maar volgens mij kan je ook instellen met $ARTIST enzo... maar dat moet je maar even proberen!
de interface is inderdaad mooier, maar je kunt meer met winamp!
je hebt mixing plugins, audio plugins dat soort dingen, je kan het via BT met je telefoon besturen!quote:Op dinsdag 16 juni 2009 13:08 schreef VoreG het volgende:
[..]
Hmm, maar eens proberen dan!
Wat zou mijn iTunes dan meer moeten kunnen? Ik mis nog geen enkele functie.
Winamp Remote is leuk voor 5 minuten, maar daarna vind ik daar ook wel de lol van af.quote:Op dinsdag 16 juni 2009 13:09 schreef -_Tommy_- het volgende:
[..]
je hebt mixing plugins, audio plugins dat soort dingen, je kan het via BT met je telefoon besturen!
Niet winamp remotequote:Op dinsdag 16 juni 2009 13:23 schreef VoreG het volgende:
[..]
Winamp Remote is leuk voor 5 minuten, maar daarna vind ik daar ook wel de lol van af.
Bij itunes is het meer een kwestie van minder is beter. Al die rotzooi die ook op je pc wordt geinstalleerd bij itunesquote:Op dinsdag 16 juni 2009 13:08 schreef VoreG het volgende:
[..]
Hmm, maar eens proberen dan!
Wat zou mijn iTunes dan meer moeten kunnen? Ik mis nog geen enkele functie.
Welke andere Apple programma's dan?quote:Op dinsdag 16 juni 2009 13:39 schreef Guard het volgende:
[..]
Bij itunes is het meer een kwestie van minder is beter. Al die rotzooi die ook op je pc wordt geinstalleerd bij itunesIk wil alleen itunes installeren, maar er komen meteen drie andere apple progjes erbij en dat wil ik niet. Als ik apple progs zou willen, dan had ik wel een apple gekocht
![]()
Ik gebruik tegenwoordig weer wmp11 voor muziek, omdat ik daarmee ook kan streamen naar mijn ps3
Als het niet lukt wil ik vanavond voor je wel een Visual Basic programmatje schrijven die dat automatisch doetquote:Op dinsdag 16 juni 2009 13:06 schreef VoreG het volgende:
[..]
Dus een bestandsnaam 001 - led zeppelin-stairway to heaven.mp3
Kan dat programma naar Led Zeppelin - Stairway To Heaven.mp3 veranderen? Dat zou briljant zijn!!
[..]
Ik gebruikte ook altijd winamp, maar ik vind iTunes ook wel heerlijk werken en ik vind de interface mooier.
ik weet niet meer hoe ze heten, heb zelf geen itunes meer geinstalleerd staan, maar als je in je add / remove software lijst kijkt, zie je waarschijnlijk meer dan 1 apple entryquote:
hmm intressant, misschien ook eens naar kijken...quote:Op dinsdag 16 juni 2009 14:32 schreef VoreG het volgende:
Ik zie dat Winamp nu ook kan synchroniseren met de iPod. Maar eens kijken dan.
misschien moet je de media libary is openenquote:Op dinsdag 16 juni 2009 14:32 schreef VoreG het volgende:
Nah, het werkt toch niet zo handig als iTunes, ik heb te weinig overzicht en als ik een letter indruk gaat hij niet gelijk naar die artiest toe. Precies waar ik eerst ook op stuitte bij Winamp dus.
De ID3 tags staan nu voor het grootste gedeelte goed dus daarvoor zijn al programma'tjes, bedankt voor het aanbod!quote:Op dinsdag 16 juni 2009 14:45 schreef toma het volgende:
Ik gebruik ook Itunes. Ideaal, vooral als je een Ipod hebt.
Je kunt ook Winamp gebruiken maar dat werkt net niet zo goed.
Maar Voreg, is het nou gelukt met die tracks? Anders wil ik wel een applicatie schrijven die dat automatisch doet.
dat is gelul, als ik een a intyp dan krijg ik in de mediabibliotheek meteen de nummer, albums en artiesten met een aquote:Op dinsdag 16 juni 2009 14:32 schreef VoreG het volgende:
Ik zie dat Winamp nu ook kan synchroniseren met de iPod. Maar eens kijken dan.
-edit-
Dat openinggeluidje van Winamp is natuurlijk wel pure nostalgie.
-edit2-
Nah, het werkt toch niet zo handig als iTunes, ik heb te weinig overzicht en als ik een letter indruk gaat hij niet gelijk naar die artiest toe. Precies waar ik eerst ook op stuitte bij Winamp dus.
redelijk, heb een grote map met losse nummers, alle albums staan wel netjes in een map met jaar - artiest - naam albumquote:Op dinsdag 16 juni 2009 15:00 schreef toma het volgende:
Hebben jullie je muziek ook zo übernetjes gesorteerd op je harde schijf?
Ik heb een map Muziek en daarin staan allemaal mappen van artiesten en in die map staan weer mappen van albums. Download toch nooit losse nummers.quote:Op dinsdag 16 juni 2009 15:13 schreef -_Tommy_- het volgende:
[..]
redelijk, heb een grote map met losse nummers, alle albums staan wel netjes in een map met jaar - artiest - naam album
mja ik nog wel eens een top 40je ofzo! heb ook een tijd alle releases gedownload... heb daar nog 2 schijven van 500gb elk helemaal vol mee ergens in een kast staan...quote:Op dinsdag 16 juni 2009 15:56 schreef toma het volgende:
[..]
Ik heb een map Muziek en daarin staan allemaal mappen van artiesten en in die map staan weer mappen van albums. Download toch nooit losse nummers.
doe ik ook, heb ook nog verzamel-cd's die in een apart mapje (per cd) onder map music staanquote:Op dinsdag 16 juni 2009 15:56 schreef toma het volgende:
[..]
Ik heb een map Muziek en daarin staan allemaal mappen van artiesten en in die map staan weer mappen van albums. Download toch nooit losse nummers.
quote:Op dinsdag 16 juni 2009 15:56 schreef toma het volgende:
[..]
Zit nu op bijna 16.000 nummers
Artiest/Album/quote:Op dinsdag 16 juni 2009 15:00 schreef toma het volgende:
Maar het werkt toch niet zo fijn als in iTunesquote:Op dinsdag 16 juni 2009 15:12 schreef -_Tommy_- het volgende:
[..]
dat is gelul, als ik een a intyp dan krijg ik in de mediabibliotheek meteen de nummer, albums en artiesten met een a
mapje albums en mapje losse nummers, winamp laadt alles en sorteert het netjs per artiest, album, jaar enzquote:Op dinsdag 16 juni 2009 15:00 schreef toma het volgende:
zit wel erg veel zooi tussen moet ik bekennenquote:17328 tracks in playlist, average track length: 4:23
Playlist length: 1268 hours 4 minutes 7 seconds
Het was best netjes geweest als ze even gebeld had dat twee uur niet ging lukkenquote:Op dinsdag 16 juni 2009 15:59 schreef styliste het volgende:
is het trouwens normaal dat als je met een vertegenwoordigster van een bedrijf afspreekt en aangeeft dat je vanaf 2 uur thuis bent dat ze er dan om 4 uur nog niet is??
Kwestie van gewend zijn denk ikquote:Op dinsdag 16 juni 2009 16:01 schreef VoreG het volgende:
Maar het werkt toch niet zo fijn als in iTunes. Goed programmatje dat Dr. Tag overigens! Het doet af en toe niet helemaal wat ik wil, maar met een beetje overtuigingskracht is dat zo verholpen!
quote:Op dinsdag 16 juni 2009 16:03 schreef -_Tommy_- het volgende:
Ow voor wie download met nieuwsgroepen en zoekt naar veul
http://tinyurl.com/l6edgc moet je daar eens kijken staan zo'n 3200 albums op 320kbs
quote:Rubberen Robbie - Het Beste Van Rubberen Robbie
ligt eraan waar het voor is, je kan ook zelf even naar het bedrijf bellenquote:Op dinsdag 16 juni 2009 16:04 schreef styliste het volgende:
kweet nie of ik nou nog langer moet wachten of dat ik lekker de rolluiken dicht kan doen en kan gaan tukken...
zeg niet dat alles toppers zijnquote:
het was ook meer een grapje, er zit ook goede/briljante muziek tussen, misschien moet ik maar weer even een maandje eweka nemen, en daar flink wat van plukken,quote:Op dinsdag 16 juni 2009 16:06 schreef -_Tommy_- het volgende:
[..]
zeg niet dat alles toppers zijnmaar voor verzamelingen aanvullen kan er wel eens wat tussen zitten!
quote:Op dinsdag 16 juni 2009 16:03 schreef -_Tommy_- het volgende:
Ow voor wie download met nieuwsgroepen en zoekt naar veul
http://tinyurl.com/l6edgc moet je daar eens kijken staan zo'n 3200 albums op 320kbs
Week niet... Niet te hard om Modjes roepen...quote:Op dinsdag 16 juni 2009 16:21 schreef aardappel het volgende:
[..]
in hoeverre mag dit eik op fok? Als het mag, dan is hier het vervolg: http://tinyurl.com/ma8244Als het niet mag, dan uhh, moet een modje deze post maar ff editen
Ach als je niet mag linken kun je ook gewoon roepen wat je als search opdracht moet ingeven... toch?quote:Op dinsdag 16 juni 2009 16:21 schreef aardappel het volgende:
[..]
in hoeverre mag dit eik op fok? Als het mag, dan is hier het vervolg: http://tinyurl.com/ma8244Als het niet mag, dan uhh, moet een modje deze post maar ff editen
oh ik dacht 200 retail dvd's in officieel doosje.. dat veel sloeg dan ook meer op de knakenquote:Op dinsdag 16 juni 2009 16:26 schreef theKiD het volgende:
[..]
Is ongeveer de helft...![]()
originele dan...
Heb hier rond de 300 originele dvd's... maar ik rook niet!quote:Op dinsdag 16 juni 2009 16:37 schreef Guard het volgende:
[..]
oh ik dacht 200 retail dvd's in officieel doosje.. dat veel sloeg dan ook meer op de knaken
Ja goed! Fijn gewerkt vandaagquote:
Netjes!quote:Op dinsdag 16 juni 2009 17:50 schreef styliste het volgende:
Mag ik heel even pochen? Heb zojuist een complimentje van mijn baas gehad!
Ow, dit is best triest....![]()
Altijd leuk, dus daar mag je trots op zijnquote:Op dinsdag 16 juni 2009 17:50 schreef styliste het volgende:
Mag ik heel even pochen? Heb zojuist een complimentje van mijn baas gehad!
Ow, dit is best triest....![]()
Gefeliciteerd!quote:Op dinsdag 16 juni 2009 17:52 schreef toma het volgende:
[..]
Netjes!
Ik heb gisteren een 8 gehad van m'n bedrijfsbegeleider voor m'n afstudeeropdracht.
Dankjequote:Op dinsdag 16 juni 2009 17:53 schreef automatic_ het volgende:
[..]
Altijd leuk, dus daar mag je trots op zijn
[..]
Gefeliciteerd!
De beoordeling van mijn stagebegeleider was toen zo bagger!quote:Op dinsdag 16 juni 2009 17:54 schreef toma het volgende:
[..]
Dankje
Nu moet ik nog een beoordeling krijgen van m'n afstudeerbegeleider, assesor en de gecomiteerde.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |