Bij de AH XL viel het net nog wel mee met de drukte.quote:Op zaterdag 13 juni 2009 12:02 schreef Guard het volgende:
En is nog genoeg mooie dag over om van te genieten, eerst dadelijk even het drama wat "supermarkt op zaterdag" heet doorstaan, en dan genieten van de dag, alleen twijfel ik nog, of achter in de tuin lekker een boek lezen in de zon, of naar de Loonse en Drunense duinen en lekker wandelen daar (is het wel ideaal weer voor volgens mij)
Ik ga het zo zien...quote:Op zaterdag 13 juni 2009 12:04 schreef _Ophelia_ het volgende:
[..]
Bij de AH XL viel het net nog wel mee met de drukte.
bij de stort was het al aardig drukquote:Op zaterdag 13 juni 2009 12:04 schreef _Ophelia_ het volgende:
[..]
Daar hoef ik dan gelukkig niet te zijn vandaagquote:
moest er vorige weekend ook al zijn haha.quote:Op zaterdag 13 juni 2009 12:10 schreef Guard het volgende:
[..]
Daar hoef ik dan gelukkig niet te zijn vandaag
lol, lekker makkleijk hahaquote:
in de super @ korvelseweg was geen klant te bekennenquote:Op zaterdag 13 juni 2009 12:04 schreef _Ophelia_ het volgende:
[..]
Ik heb zelf meestal tijd zat en waaier op me gemak 3x door de hele winkel heenquote:Op zaterdag 13 juni 2009 13:03 schreef Guard het volgende:
het viel inderdaad mee bij de appie...
mijn favoriete manier van boodschappen doen, snel door de winkel, precies weten wat je wilt, meteen aan de beurt bij de kassa en weer weg...
Mijnquote:Op zaterdag 13 juni 2009 13:29 schreef theKiD het volgende:
Essent verlaagt tarieven met 26%
Wat ben ik toch ook een lul ook heNet 2 of 3 maanden geleden mijn energierekening vast laten zetten voor 3 jaar, tegen iets goedkoper dan ik nu heb..
Hebben ze goed bekeken daar bij Essent.. Deze lul betaald komende 3 jaar wel het verschil bij
jah denk wel, hornbach ook welquote:Op zaterdag 13 juni 2009 13:45 schreef toma het volgende:
Waar kan ik een bus purschuim kopen? Hebben ze dat bij winkels als de Karwei of Multimate?
bij elke bouwmarktquote:Op zaterdag 13 juni 2009 13:45 schreef toma het volgende:
Waar kan ik een bus purschuim kopen? Hebben ze dat bij winkels als de Karwei of Multimate?
quote:Op zaterdag 13 juni 2009 14:58 schreef _Ophelia_ het volgende:
[..]
Het valt best mee op dit moment hoor
Precies, vooral die bejaarden, die hebben de hele week de tijd om te gaan, en dan nog gaan ze op zaterdag als ook heel werkend Tilburg inkopen voor de bbq gaat doen...quote:Op zaterdag 13 juni 2009 13:19 schreef theKiD het volgende:
[..]
Ik heb zelf meestal tijd zat en waaier op me gemak 3x door de hele winkel heenAlleen er moeten idd niet veel andere klanten zijn, want karren die in de weg staan en mensen die niet doorlopen, heb ik dan weer wel een schurft hekel aan
Ik wil je ook wel kappen hoorquote:Op zaterdag 13 juni 2009 13:40 schreef toma het volgende:
Godsamme, zit de kapper helemaal bomvol met 65+ tuthola's. Kunnen die niet door de week naar de kapper gaan als ik moet werken? Moest ongeveer een uur wachten. Dan maar een andere keer.
Vind het eigenlijk bar langzaam gaan laatste wekenquote:Op zaterdag 13 juni 2009 13:43 schreef hmmmz het volgende:
wiejoo wat gaan die tilburg topics snel
snel maar weer een tvp hier
Ik heb een klasgenoot van me ook al eens gekapt. Die was der heel blij mee.quote:Op zaterdag 13 juni 2009 15:53 schreef toma het volgende:
[..]
Gezien jouw haardracht ga ik wel naar een echte kapper
Ben al klaar. ¤13,50 bij jou om de hoekquote:Op zaterdag 13 juni 2009 15:59 schreef SwiffMeister het volgende:
[..]
Ik heb een klasgenoot van me ook al eens gekapt. Die was der heel blij mee.
Je kunt kiezen uit kaal, 3, 6, 9, 12 of 18 mm
quote:Op zaterdag 13 juni 2009 13:29 schreef theKiD het volgende:
Wat ben ik toch ook een lul ook heNet 2 of 3 maanden geleden mijn energierekening vast laten zetten voor 3 jaar, tegen iets goedkoper dan ik nu heb..
Hebben ze goed bekeken daar bij Essent.. Deze lul betaald komende 3 jaar wel het verschil bij
Tja, goede strategie van Essentquote:Op zaterdag 13 juni 2009 13:29 schreef theKiD het volgende:
Zoveel dingen waar je kan werken, in de horeca is altijd wel werk te vinden van glazenophaler tot stripperquote:Op zondag 14 juni 2009 22:59 schreef LOVExMUSIC het volgende:
Goedenavond!
Hebben jullie suggesties waar ik kan solliciteren zodra ik in Tilburg woon?
ga ook wel in de horeca zoeken.quote:Op zondag 14 juni 2009 23:15 schreef hmmmz het volgende:
[..]
zoveel dingen waar je kan werken, in de horeca is altijd wel werk te vinden, baantjes op de uni zijn ook ideaal.
zodra je iets vindt waar je een ton per maand verdient en een leuke auto van de zaak krijgt mag je het ook even aan mij doorgeven
Altijd een baan in de horeca kiezen, leukere studentenbanen zijn er niet. Er zijn er zat die beter betalen, maar die zijn bij lange na niet zo leukquote:Op zondag 14 juni 2009 23:16 schreef LOVExMUSIC het volgende:
[..]
ga ook wel in de horeca zoeken.
maar zodra ik dat heb gevonden ben jij de eerste die het weet
Pfff dat is ook zaterdag hequote:Op zondag 14 juni 2009 23:23 schreef PierreTT het volgende:
[..]
Tilburgs Studenten Festival, in de stad![]()
http://www.tilburgstudentenfestival.nl/
Op de site staat alleen donderdagquote:Op maandag 15 juni 2009 06:02 schreef Crazy-M het volgende:
Goede morgen allen
[..]
Pfff dat is ook zaterdag he
Doe eens een pic van Jan-Ellen?quote:Op maandag 15 juni 2009 07:30 schreef theKiD het volgende:
Gisteren Scotfest gemist![]()
Zometeen weer ff bedje in duiken, en vanmiddag met Jan-Ellen (![]()
Hoe komen jullie erop
) eens wat leuks doen
quote:Op maandag 15 juni 2009 07:30 schreef theKiD het volgende:
Gisteren Scotfest gemist![]()
Shit...Ik ook geloof ik
o jah, 18de is donderdag hahaquote:Op maandag 15 juni 2009 06:54 schreef automatic_ het volgende:
[..]
Op de site staat alleen donderdag
http://www.tilburgstudentenfestival.nl/programma/
Liever niet ruiten ingooien en muren bekladden hier...quote:Op maandag 15 juni 2009 11:17 schreef VoreG het volgende:
'Bommelding universiteit Wageningen'
Pak de UvT ook even mee aub... Heb om 12.15 tentamen en om nou te zeggen dat ik het goed ken...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |