abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  zondag 14 juni 2009 @ 23:16:50 #101
239294 PierreTT
Man man man, wat een drama!
pi_70010144
Gaat iemand donderdag naar TSF?
Half bezopen is weggegooid geld.
pi_70010147
quote:
Op zondag 14 juni 2009 23:15 schreef hmmmz het volgende:

[..]

zoveel dingen waar je kan werken, in de horeca is altijd wel werk te vinden, baantjes op de uni zijn ook ideaal.
zodra je iets vindt waar je een ton per maand verdient en een leuke auto van de zaak krijgt mag je het ook even aan mij doorgeven
ga ook wel in de horeca zoeken.
maar zodra ik dat heb gevonden ben jij de eerste die het weet
pi_70010184
quote:
Op zondag 14 juni 2009 23:16 schreef PierreTT het volgende:
Gaat iemand donderdag naar TSF?
Hoe, wat, waar?
  zondag 14 juni 2009 @ 23:23:38 #104
239294 PierreTT
pi_70010466
quote:
Op zondag 14 juni 2009 23:17 schreef Tegan het volgende:

[..]

Hoe, wat, waar?
Tilburgs Studenten Festival, in de stad

http://www.tilburgstudentenfestival.nl/
pi_70011495
Sorry, ik pas.
pi_70013068
quote:
Op zondag 14 juni 2009 23:16 schreef LOVExMUSIC het volgende:

[..]

ga ook wel in de horeca zoeken.
maar zodra ik dat heb gevonden ben jij de eerste die het weet
Altijd een baan in de horeca kiezen, leukere studentenbanen zijn er niet. Er zijn er zat die beter betalen, maar die zijn bij lange na niet zo leuk
  maandag 15 juni 2009 @ 00:34:31 #107
108558 Messenga
goeiendag wat een geheel!
pi_70013147
Werken bij de FRS is ook wel tof heur, qua dames.
pi_70015022
Goede morgen allen
quote:
Op zondag 14 juni 2009 23:23 schreef PierreTT het volgende:

[..]

Tilburgs Studenten Festival, in de stad

http://www.tilburgstudentenfestival.nl/
Pfff dat is ook zaterdag he
You don't have to be CRAZY to be my friend............. But it sure helps!
Op donderdag 8 december 2011 10:27 schreef MaleDuck het volgende: Ja, je bent een steunpilaar van GRTD :Y
Ik word altijd dronken van 1 biertje...meestal het 16e
Ik luister NL-Talig
  maandag 15 juni 2009 @ 06:54:49 #109
231574 automatic_
muppetinnetje.
pi_70015141
quote:
Op maandag 15 juni 2009 06:02 schreef Crazy-M het volgende:
Goede morgen allen
[..]

Pfff dat is ook zaterdag he
Op de site staat alleen donderdag
http://www.tilburgstudentenfestival.nl/programma/
"It's good to be open-minded, but not so open that your brains fall out."
  maandag 15 juni 2009 @ 07:30:43 #110
181802 theKiD
Ons Gusje
pi_70015322
Gisteren Scotfest gemist

Zometeen weer ff bedje in duiken, en vanmiddag met Jan-Ellen ( Hoe komen jullie erop ) eens wat leuks doen
*** Nul Dertien ***
Rap... just a "C" away from "Crap"
R&P / Hoe voel je je nu? #827
  maandag 15 juni 2009 @ 07:37:05 #111
239294 PierreTT
pi_70015373
quote:
Op maandag 15 juni 2009 07:30 schreef theKiD het volgende:
Gisteren Scotfest gemist

Zometeen weer ff bedje in duiken, en vanmiddag met Jan-Ellen ( Hoe komen jullie erop ) eens wat leuks doen
Doe eens een pic van Jan-Ellen?
pi_70016049
Jan-Ellen?
Is dat dan een man of een vrouw?
pi_70016118
woeiii, FOK is back!
Ik zeg altijd maar zo, met drie wielen heb je nog geen auto.
pi_70016205
goedemorgen allen
Met een verbeten grimas en een verborgen glimlach.
pi_70016421
quote:
Op maandag 15 juni 2009 07:30 schreef theKiD het volgende:
Gisteren Scotfest gemist

Shit...Ik ook geloof ik
No farewell could be the last one.
If you long to meet again...
pi_70017174
Hee! Ik heb jullie gemist gisteren hoor !
pi_70017579
quote:
Op maandag 15 juni 2009 06:54 schreef automatic_ het volgende:

[..]

Op de site staat alleen donderdag
http://www.tilburgstudentenfestival.nl/programma/
o jah, 18de is donderdag haha
Op donderdag 8 december 2011 10:27 schreef MaleDuck het volgende: Ja, je bent een steunpilaar van GRTD :Y
Ik luister NL-Talig
pi_70019717
'Bommelding universiteit Wageningen'

Pak de UvT ook even mee aub... Heb om 12.15 tentamen en om nou te zeggen dat ik het goed ken ...
pi_70019827
quote:
Op maandag 15 juni 2009 11:17 schreef VoreG het volgende:

Pak de UvT ook even mee aub... Heb om 12.15 tentamen en om nou te zeggen dat ik het goed ken ...
Liever niet ruiten ingooien en muren bekladden hier...
Wil me nog wel veilig voelen op mijn werk...
pi_70023449
quote:
Op maandag 15 juni 2009 12:47 schreef styliste het volgende:
Bij ons werken de systemen weer eens niet..
als je opzoek bent naar en ict bedrijf
Ik luister NL-Talig
pi_70026192
quote:
Op maandag 15 juni 2009 11:17 schreef VoreG het volgende:

Joh, was helemaal niet nodig!
Tentamentje binnengekopt!
pi_70026291
quote:
Op maandag 15 juni 2009 15:04 schreef VoreG het volgende:

[..]

Joh, was helemaal niet nodig!
Tentamentje binnengekopt!
pi_70027701
quote:
Op maandag 15 juni 2009 15:25 schreef styliste het volgende:
ben net bij de ha geweest, moet weer bloed laten prikken
Hoekomtet?
pi_70028573
quote:
Op maandag 15 juni 2009 15:47 schreef _Ophelia_ het volgende:

[..]

Hoekomtet?
het is misschien toch geen pfeiffer, hij dacht dat ik dat al wat langer geleden zou hebben gehad en dat het dan een ander virus is geweest. En omdat ik nog steeds zo moe ben en spierpijn heb (al 2 maanden) en er nog steeds niet bovenop ben vindt hij dat heel raar voor een 23 jarige. En dus wil hij kijken of de ontsteking wel helemaal weg is en of er niet iets anders aan de hand is, toch mijn schildklier ofzo. (kom ik zo logisch over? ik ben een beetje warrig heb ik het idee)

bloedprikken... brrr...
  maandag 15 juni 2009 @ 16:24:06 #129
167941 hmmmz
Verlicht Despoot
pi_70029135
quote:
Op maandag 15 juni 2009 16:10 schreef styliste het volgende:

[..]

het is misschien toch geen pfeiffer, hij dacht dat ik dat al wat langer geleden zou hebben gehad en dat het dan een ander virus is geweest. En omdat ik nog steeds zo moe ben en spierpijn heb (al 2 maanden) en er nog steeds niet bovenop ben vindt hij dat heel raar voor een 23 jarige. En dus wil hij kijken of de ontsteking wel helemaal weg is en of er niet iets anders aan de hand is, toch mijn schildklier ofzo. (kom ik zo logisch over? ik ben een beetje warrig heb ik het idee)

bloedprikken... brrr...
ieuww bloedprikken. ik heb dan altijd flauw-val-neigingen, meestal gaat het net goed
ik ben echt een watje
Op vrijdag 12 juni 2015 21:03 schreef Danny het volgende:
Jup. Ben dan ook apetrots op je ;)
pi_70029403
Aan de pc-nerds hier: mijn voeding of kaart wordt blijkbaar te warm en dan start ie zichzelf opnieuw op.. hoe fix ik dat? Ik heb net een nieuw spel gekocht en de pc zou het aan moeten kunnen volgens de eisen, maar na 5 minuten spelen knalt ie 'm dus eruit.. Ik baal er ontzettend van want ik heb wel veel geld betaald voor dat spel en ik denk niet dat ze 'm nog terugnemen :/. Binnen 24 uur is het volgend mij maar dat weet ik niet zeker.. en dan nog is het vrij voor lul .

Dus is er een manier om dit te fixen of is de enige oplossing een nieuwe, betere pc ? Want dan probeer ik het spel wel terug te brengen .
  maandag 15 juni 2009 @ 16:33:43 #131
108558 Messenga
pi_70029458
De Sims 3 is ook een spel dat best veel vraagt.

Waar heb je 'm gekocht?
  maandag 15 juni 2009 @ 16:33:59 #132
167941 hmmmz
Verlicht Despoot
pi_70029465
quote:
Op maandag 15 juni 2009 16:32 schreef hetzusjevan het volgende:
Aan de pc-nerds hier: mijn voeding of kaart wordt blijkbaar te warm en dan start ie zichzelf opnieuw op.. hoe fix ik dat? Ik heb net een nieuw spel gekocht en de pc zou het aan moeten kunnen volgens de eisen, maar na 5 minuten spelen knalt ie 'm dus eruit.. Ik baal er ontzettend van want ik heb wel veel geld betaald voor dat spel en ik denk niet dat ze 'm nog terugnemen :/. Binnen 24 uur is het volgend mij maar dat weet ik niet zeker.. en dan nog is het vrij voor lul .

Dus is er een manier om dit te fixen of is de enige oplossing een nieuwe, betere pc ? Want dan probeer ik het spel wel terug te brengen .
spel kopen
downloaden FTW
Op vrijdag 12 juni 2015 21:03 schreef Danny het volgende:
Jup. Ben dan ook apetrots op je ;)
pi_70029558
quote:
Op maandag 15 juni 2009 16:33 schreef Messenga het volgende:
De Sims 3 is ook een spel dat best veel vraagt.
Nou en, ik voldoe prima aan de systeemvereisten, hij moet gewoon kappen met zich aan te stellen en zichzelf na 5 minuten opnieuw op te starten . Bah. Ik wil zo graag even soggen en een paar uur simmen . Ik baal d'r gewoon van, voldoe je aan de eisen, doet ie het godver niet. Misleiding .

Hoe is jullie terugbrengbeleid btw? Heb 'm wel bij een andere winkel gekocht (we hebben geen frs in de buurt) maar toch.. Ik heb me uiteraard express niet geregisteerd voor die bonus dus ik heb die 10 euro niet verbruikt..
pi_70029595
quote:
Op maandag 15 juni 2009 16:33 schreef hmmmz het volgende:

[..]

spel kopen
downloaden FTW
Ik koop het eerste deel altijd . Moet de makers toch een beetje steunen, vind ik wel zo netjes. Plus, ik heb iig altijd het basisspel origineel, vind ik wel een prettig idee. De uitbreidingspakketten koop ik echter nooit .
  maandag 15 juni 2009 @ 16:38:01 #135
108558 Messenga
pi_70029631
Wij doen gewoon binnen 2 weken met bonnetje mits goede reden. Als je nou eens slim was geweest ipv zo stiekem, had je em bij mij ook nog goedkoper kunnen krijgen.
pi_70030005
Wij hadden een made in de spinazie van de nettorama zitten gister, dus ik een klacht ingediend, duidelijk vermeld dat het om verse spinazie gaat, krijg ik dit terug:

Geachte mevrouw *******,

Bij deze wil ik u danken dat u uw klacht aan ons kenbaar heeft gemaakt. Helaas kunnen wij nu deze niet in behandeling nemen omdat wij niet weten om welk product het gaat zodat wij dit aan de leverancier kunnen voorleggen. Wij hopen dat dit in de toekomst niet meer voor zal komen. Mocht dit wel zo zijn dan horen wij dit graag van u.

Met vriendelijke groet,

BV NETTORAMA VERBRUIKERSMARKTEN

OOSTERHOUT (N.Br.)

C.Hoekstra-Rijken

Directie Secretariaat

c.hoekstra@nettorama.nl
pi_70030170
quote:
Op maandag 15 juni 2009 16:48 schreef styliste het volgende:
Wij hadden een made in de spinazie van de nettorama zitten gister, dus ik een klacht ingediend, duidelijk vermeld dat het om verse spinazie gaat, krijg ik dit terug:

Geachte mevrouw *******,

Bij deze wil ik u danken dat u uw klacht aan ons kenbaar heeft gemaakt. Helaas kunnen wij nu deze niet in behandeling nemen omdat wij niet weten om welk product het gaat zodat wij dit aan de leverancier kunnen voorleggen. Wij hopen dat dit in de toekomst niet meer voor zal komen. Mocht dit wel zo zijn dan horen wij dit graag van u.

Met vriendelijke groet,

OOSTERHOUT (N.Br.)

C.Hoekstra-Rijken

Directie Secretariaat

c.hoekstra@nettorama.nl
LOL dat is wel een heel magere klachtenafhandeling...
We doen net alsof we het niet horen, dan houden ze vanzelf wel op...

You get what you pay for...
pi_70030273
quote:

alleen bij het betreffende spel?
Wat voor videokaart heb je? Passief gekoeld, of actief?
zit er misschien wat veel stof in de ventilators in je pc?
pi_70030301
Internet is weer gerepareerd

Kut ziggo!
pi_70030453
quote:

als ik zo klachten zie ff 2 dingen:

1: Herstart de pc gelijk? geen foutmeldingen geen blauw scherm in een flits?
2: Kun je is in de eventviewer kijken (start --> run --> eventvwr voor xp, Start en dan bij zoeken invullen: eventvwr voor Vista) doe dit zodra je pc opnieuw is opgestart. Even kijken of je daar bij systeem of applicaties een rood kruis ziet net voor de herstart.

Maar ik denk persoonlijk dat het aan je voeding ligt.
Ik luister NL-Talig
pi_70030475
quote:
Op maandag 15 juni 2009 16:48 schreef styliste het volgende:

Geachte mevrouw *******,

Met vriendelijke groet,

OOSTERHOUT (N.Br.)

C.Hoekstra-Rijken

Directie Secretariaat

c.hoekstra@nettorama.nl
krijg je gewoon terug dat het een vers product is en dat ze dan er niets aan kunnen doen als er een keer een organisme in aanwezig is! heb ik ook keer gehad bij de toen nog edah... dat ze niet weten welk product het is is omdat je geen merk oid noemt, dan snappen ze dat niet
pi_70030538
quote:
Op maandag 15 juni 2009 16:54 schreef styliste het volgende:
ik ben nu bezig een klacht in te dienen bij de VWA
weg met de Nettorama
pi_70030771
quote:
Op maandag 15 juni 2009 15:16 schreef styliste het volgende:

[..]

moet je bij de fontys zijn
wij willen ict wel overnemen
Ik luister NL-Talig
pi_70030855
Nog 6 dagen en dan ben ik klaar met m'n opleiding
Aftellen is begonnen.
pi_70031053
quote:
Op maandag 15 juni 2009 17:01 schreef -_Tommy_- het volgende:

[..]

krijg je gewoon terug dat het een vers product is en dat ze dan er niets aan kunnen doen als er een keer een organisme in aanwezig is! heb ik ook keer gehad bij de toen nog edah... dat ze niet weten welk product het is is omdat je geen merk oid noemt, dan snappen ze dat niet
een organisme... een rups snap ik nog, had ik nog niet eens zo erg gevonden maar een made? Gadverre..
En merk wist ik niet eens, kwam er net pas achter dat dat in ieniemienie letters op de zak staat en ze verkopen ook geen andere, en dan nog, dan vraag je toch ff door???? Tis nu een principe kwestie geworden hoor...
pi_70031099
quote:
Op maandag 15 juni 2009 17:18 schreef styliste het volgende:

[..]

een organisme... een rups snap ik nog, had ik nog niet eens zo erg gevonden maar een made? Gadverre..
En merk wist ik niet eens, kwam er net pas achter dat dat in ieniemienie letters op de zak staat en ze verkopen ook geen andere, en dan nog, dan vraag je toch ff door???? Tis nu een principe kwestie geworden hoor...
rups is een larve van een vlinder, made is een larve van een vlieg

zit niet zoveel verschil hoor!
pi_70031204
quote:
Op maandag 15 juni 2009 17:19 schreef -_Tommy_- het volgende:

[..]

rups is een larve van een vlinder, made is een larve van een vlieg

zit niet zoveel verschil hoor!
vlinders
pi_70031420
quote:
Op maandag 15 juni 2009 17:18 schreef styliste het volgende:

[..]

bel ze maar
haha
denk niet dat ze uit handen zullen geven
Ik luister NL-Talig
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')