Lijkt me welquote:
Tilburg is 30 minuten van de TU/e, 30 minuten van mijn werk en 30 minuten van thuis. Eindhoven zou 5 minuten van de TU/e zijn, 90 minuten van thuis en 60 minuten van werk. Vandaarquote:Op vrijdag 12 juni 2009 19:39 schreef automatic_ het volgende:
[..]
Haha, ik las het net al in het UvT topic, maar waarom in Tilburg? I.v.m. je werk etc.?
Dat is dan inderdaad een mooie oplossingquote:Op vrijdag 12 juni 2009 19:43 schreef Tegan het volgende:
[..]
Tilburg is 30 minuten van de TU/e, 30 minuten van mijn werk en 30 minuten van thuis. Eindhoven zou 5 minuten van de TU/e zijn, 90 minuten van thuis en 60 minuten van werk. Vandaar.
Mijn gedachte. Alleen ben ik bang dat mensen die in Tilburg studeren een voordeel hebben op kijkavondenquote:Op vrijdag 12 juni 2009 19:44 schreef automatic_ het volgende:
[..]
Dat is dan inderdaad een mooie oplossing
Mja, dat zou op zich wel logisch klinken..quote:Op vrijdag 12 juni 2009 19:55 schreef Tegan het volgende:
[..]
Mijn gedachte. Alleen ben ik bang dat mensen die in Tilburg studeren een voordeel hebben op kijkavonden.
Ja, stom hequote:Op vrijdag 12 juni 2009 20:17 schreef Crazy-M het volgende:
ja maar auto ,..... dat die 2 jou niet kunnen vinden ....
Ik vond het net koud buitenquote:Op vrijdag 12 juni 2009 20:23 schreef Guard het volgende:
TVP.
Ik ga even lekker op de korte heuvel op het terras hangen
Dat is geen hint meer hoorquote:Op vrijdag 12 juni 2009 20:32 schreef automatic_ het volgende:
[..]
Ja, stom he
En ik gaf als hint "je moet alleen de _ weglaten..."
[..]
Dat is eigenlijk al "alles verklappen" en nog konden ze het niet vindenquote:Op vrijdag 12 juni 2009 20:37 schreef _Ophelia_ het volgende:
[..]
Dat is geen hint meer hoor![]()
*ook weer een tvp geplaatst heeft
inderdaad.... hoe makkelijk kunnen ze het krijgen hahaquote:Op vrijdag 12 juni 2009 20:42 schreef automatic_ het volgende:
[..]
Dat is eigenlijk al "alles verklappen" en nog konden ze het niet vinden
Wie gaat er nou Psychologie studerenquote:
Hehe. Alles kan nu van "generatie op generatie" doorgeschoven wordenquote:Op vrijdag 12 juni 2009 20:46 schreef hetzusjevan het volgende:
[..]
Wie gaat er nou Psychologie studeren.
Bijna 3e-jaars at your service, voor al uw samenvattingen en advies.
Waarom doe je niet aan hyves?quote:Op vrijdag 12 juni 2009 19:33 schreef Tegan het volgende:
Ik doe niet aan Hyves. Leuk he.
quote:Op vrijdag 12 juni 2009 20:17 schreef Crazy-M het volgende:
ja maar auto ,..... dat die 2 jou niet kunnen vinden ....
Ja maar, ja maar...Ik zocht bij crazy op automatic en vond niets......quote:Op vrijdag 12 juni 2009 20:42 schreef automatic_ het volgende:
[..]
Dat is eigenlijk al "alles verklappen" en nog konden ze het niet vinden
Nee, want dan moet je op voornaam zoeken, hehequote:Op vrijdag 12 juni 2009 21:14 schreef vamperotica het volgende:
[..]
Ja maar, ja maar...Ik zocht bij crazy op automatic en vond niets......
Jah, maar die wist ik toen dus nog niet hahahaquote:Op vrijdag 12 juni 2009 21:15 schreef automatic_ het volgende:
[..]
Nee, want dan moet je op voornaam zoeken, hehe
Geeft niet, ik vergeef je!quote:Op vrijdag 12 juni 2009 21:19 schreef vamperotica het volgende:
[..]
Jah, maar die wist ik toen dus nog niet hahaha
quote:Op vrijdag 12 juni 2009 21:20 schreef automatic_ het volgende:
[..]
Geeft niet, ik vergeef je!
Jij hebt trouwens echt veel foto's
quote:Op vrijdag 12 juni 2009 21:55 schreef hetzusjevan het volgende:
[..]
Waaaarom? Ga je een tijd naar het buitenland?
Ben ik er ook wel eens?quote:Op vrijdag 12 juni 2009 22:47 schreef hetzusjevan het volgende:
[..]
Kan ik je niet meer stiekem spotten bij de FRS. Ik kijk stiekem altijd even of je er bent
.
Op donderdagavond heb ik je een keer gezien geloof ik, verder nog nooitquote:
ik ookquote:Op vrijdag 12 juni 2009 22:47 schreef hetzusjevan het volgende:
[..]
Kan ik je niet meer stiekem spotten bij de FRS. Ik kijk stiekem altijd even of je er bent
.
Heldinquote:Op vrijdag 12 juni 2009 22:51 schreef hetzusjevan het volgende:
[..]
Op donderdagavond heb ik je een keer gezien geloof ik, verder nog nooit.
Edit: ik begin op automatic_ te lijken, de stiekemert!![]()
Hihi, stiekem lijken we allemaal een beetje op auto!quote:Op vrijdag 12 juni 2009 22:53 schreef Crazy-M het volgende:
[..]
ik ook
ook altijd als ik er ff ben ff snel spieken
Laatst moest mn zus ff hoop dvd's inleveren ivm die aktie haha
Wat schuift dat?quote:Op vrijdag 12 juni 2009 22:53 schreef Messenga het volgende:
[..]
HeldinVolgende keer MOET je hoi komen zeggen
Lekker stiekemquote:Op vrijdag 12 juni 2009 22:54 schreef hetzusjevan het volgende:
[..]
Hihi, stiekem lijken we allemaal een beetje op auto!![]()
quote:Op zaterdag 13 juni 2009 05:43 schreef theKiD het volgende:Wat kan je humeur na een leuk smsje opklaren op een chagerijnige ochtend
![]()
quote:Op zaterdag 13 juni 2009 07:37 schreef vamperotica het volgende:
[..]
.....
Nu wel neiwusgierig is....![]()
nee heb niets getekent!quote:Op zaterdag 13 juni 2009 10:58 schreef theKiD het volgende:
Heb je al iets getekend? Zo niet, waarom zou je dan niet af kunnen zeggen?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |