Hoekomtet?quote:Op maandag 15 juni 2009 15:25 schreef styliste het volgende:
ben net bij de ha geweest, moet weer bloed laten prikken
het is misschien toch geen pfeiffer, hij dacht dat ik dat al wat langer geleden zou hebben gehad en dat het dan een ander virus is geweest. En omdat ik nog steeds zo moe ben en spierpijn heb (al 2 maanden) en er nog steeds niet bovenop ben vindt hij dat heel raar voor een 23 jarige. En dus wil hij kijken of de ontsteking wel helemaal weg is en of er niet iets anders aan de hand is, toch mijn schildklier ofzo. (kom ik zo logisch over? ik ben een beetje warrig heb ik het idee)quote:
ieuww bloedprikken. ik heb dan altijd flauw-val-neigingen, meestal gaat het net goedquote:Op maandag 15 juni 2009 16:10 schreef styliste het volgende:
[..]
het is misschien toch geen pfeiffer, hij dacht dat ik dat al wat langer geleden zou hebben gehad en dat het dan een ander virus is geweest. En omdat ik nog steeds zo moe ben en spierpijn heb (al 2 maanden) en er nog steeds niet bovenop ben vindt hij dat heel raar voor een 23 jarige. En dus wil hij kijken of de ontsteking wel helemaal weg is en of er niet iets anders aan de hand is, toch mijn schildklier ofzo. (kom ik zo logisch over? ik ben een beetje warrig heb ik het idee)
bloedprikken... brrr...
spel kopenquote:Op maandag 15 juni 2009 16:32 schreef hetzusjevan het volgende:
Aan de pc-nerds hier: mijn voeding of kaart wordt blijkbaar te warm en dan start ie zichzelf opnieuw op.. hoe fix ik dat? Ik heb net een nieuw spel gekocht en de pc zou het aan moeten kunnen volgens de eisen, maar na 5 minuten spelen knalt ie 'm dus eruit.. Ik baal er ontzettend van want ik heb wel veel geld betaald voor dat spel en ik denk niet dat ze 'm nog terugnemen :/. Binnen 24 uur is het volgend mij maar dat weet ik niet zeker.. en dan nog is het vrij voor lul.
Dus is er een manier om dit te fixen of is de enige oplossing een nieuwe, betere pc? Want dan probeer ik het spel wel terug te brengen
.
Nou en, ik voldoe prima aan de systeemvereisten, hij moet gewoon kappen met zich aan te stellen en zichzelf na 5 minuten opnieuw op te startenquote:Op maandag 15 juni 2009 16:33 schreef Messenga het volgende:
De Sims 3 is ook een spel dat best veel vraagt.
Ik koop het eerste deel altijdquote:
LOL dat is wel een heel magere klachtenafhandeling...quote:Op maandag 15 juni 2009 16:48 schreef styliste het volgende:
Wij hadden een made in de spinazie van de nettorama zitten gister, dus ik een klacht ingediend, duidelijk vermeld dat het om verse spinazie gaat, krijg ik dit terug:
Geachte mevrouw *******,
Bij deze wil ik u danken dat u uw klacht aan ons kenbaar heeft gemaakt. Helaas kunnen wij nu deze niet in behandeling nemen omdat wij niet weten om welk product het gaat zodat wij dit aan de leverancier kunnen voorleggen. Wij hopen dat dit in de toekomst niet meer voor zal komen. Mocht dit wel zo zijn dan horen wij dit graag van u.
Met vriendelijke groet,
BV NETTORAMA VERBRUIKERSMARKTEN
OOSTERHOUT (N.Br.)
C.Hoekstra-Rijken
Directie Secretariaat
c.hoekstra@nettorama.nl
alleen bij het betreffende spel?quote:Op maandag 15 juni 2009 16:32 schreef hetzusjevan het volgende:
Aan de pc-nerds hier: mijn voeding of kaart wordt blijkbaar te warm en dan start ie zichzelf opnieuw op.. hoe fix ik dat? Ik heb net een nieuw spel gekocht en de pc zou het aan moeten kunnen volgens de eisen, maar na 5 minuten spelen knalt ie 'm dus eruit.. Ik baal er ontzettend van want ik heb wel veel geld betaald voor dat spel en ik denk niet dat ze 'm nog terugnemen :/. Binnen 24 uur is het volgend mij maar dat weet ik niet zeker.. en dan nog is het vrij voor lul.
Dus is er een manier om dit te fixen of is de enige oplossing een nieuwe, betere pc? Want dan probeer ik het spel wel terug te brengen
.
als ik zo klachten zie ff 2 dingen:quote:Op maandag 15 juni 2009 16:32 schreef hetzusjevan het volgende:
.
krijg je gewoon terug dat het een vers product is en dat ze dan er niets aan kunnen doen als er een keer een organisme in aanwezig is! heb ik ook keer gehad bij de toen nog edah... dat ze niet weten welk product het is is omdat je geen merk oid noemt, dan snappen ze dat nietquote:Op maandag 15 juni 2009 16:48 schreef styliste het volgende:
Wij hadden een made in de spinazie van de nettorama zitten gister, dus ik een klacht ingediend, duidelijk vermeld dat het om verse spinazie gaat, krijg ik dit terug:
Geachte mevrouw *******,
Bij deze wil ik u danken dat u uw klacht aan ons kenbaar heeft gemaakt. Helaas kunnen wij nu deze niet in behandeling nemen omdat wij niet weten om welk product het gaat zodat wij dit aan de leverancier kunnen voorleggen. Wij hopen dat dit in de toekomst niet meer voor zal komen. Mocht dit wel zo zijn dan horen wij dit graag van u.
Met vriendelijke groet,
BV NETTORAMA VERBRUIKERSMARKTEN
OOSTERHOUT (N.Br.)
C.Hoekstra-Rijken
Directie Secretariaat
c.hoekstra@nettorama.nl
quote:Op maandag 15 juni 2009 16:54 schreef styliste het volgende:
ik ben nu bezig een klacht in te dienen bij de VWA
wij willen ict wel overnemenquote:
een organisme... een rups snap ik nog, had ik nog niet eens zo erg gevonden maar een made? Gadverre..quote:Op maandag 15 juni 2009 17:01 schreef -_Tommy_- het volgende:
[..]
krijg je gewoon terug dat het een vers product is en dat ze dan er niets aan kunnen doen als er een keer een organisme in aanwezig is! heb ik ook keer gehad bij de toen nog edah... dat ze niet weten welk product het is is omdat je geen merk oid noemt, dan snappen ze dat niet
rups is een larve van een vlinder, made is een larve van een vliegquote:Op maandag 15 juni 2009 17:18 schreef styliste het volgende:
[..]
een organisme... een rups snap ik nog, had ik nog niet eens zo erg gevonden maar een made? Gadverre..
En merk wist ik niet eens, kwam er net pas achter dat dat in ieniemienie letters op de zak staat en ze verkopen ook geen andere, en dan nog, dan vraag je toch ff door???? Tis nu een principe kwestie geworden hoor...
vlindersquote:Op maandag 15 juni 2009 17:19 schreef -_Tommy_- het volgende:
[..]
rups is een larve van een vlinder, made is een larve van een vlieg
zit niet zoveel verschil hoor!
hahaquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |