15. Ik geloofde het eerst ook niet hoor dat je van een klein beetje lichte softdrugs zulke dingen te zien krijgt maar hij trok lijkwit weg tijdens het vertellen van het verhaal. Het zweet gutste van z,n hoofd af en hij zei dat ie een beetje duizelig werd.quote:Op vrijdag 12 juni 2009 19:09 schreef Lundegaard het volgende:
Van cannabis...
Sjeezus, hoe oud is hij? 5?
Dat krijg je er van.. Wel even inlezen voordat je iets gebruikt.quote:Op vrijdag 12 juni 2009 19:16 schreef Remsjo het volgende:
Blijkbaar moet je het doen als je goed in je vel zit, in een vertrouwde omgeving/rustige omgeving en geen stress. Hij zat midden in z,n examenstress zooi. Hij krijgt woensdag de uitslag, hij dacht even ontspannen
Ze zaten met een hele groep. De één had een vreetkick, de ander een lachkick. Bij hem ging het dus verkeerd. Zegt ie zo: Ik moest naar de wc, toen ik de wc in kwam stond ie achter de deurquote:Op vrijdag 12 juni 2009 19:27 schreef Sanderrrr het volgende:
[..]
Dat krijg je er van.. Wel even inlezen voordat je iets gebruikt.
quote:
LSD?quote:Op vrijdag 12 juni 2009 19:58 schreef Daniane het volgende:
[..]
O trouwens, een klasgenoot van mij ziet altijd jezus.
In nederland issie blank, in duitsland was het een negert.
gaat ie dan mee lullen..denkt ie.
Ik heb toch echt anders eens 2 neukende zombies met n golden retriever gezien tijdens t blowen hoor.quote:Op vrijdag 12 juni 2009 23:03 schreef Lundegaard het volgende:
Kennen jullie dat ook?
Van die mensen - vaak pubers- die na een jointje altijd overdreven vaag gaan doen. Alsof ze net een doos LSD hebben leeggevreten. Die zogenaamd allerlei 'dingen' zien en zogenaamd in een trip zitten.. Enkel om daags daarna nog te kunnen vertellen :" Zoo, ik was er aaaaaaaan joh"
Soo heyquote:Op dinsdag 16 juni 2009 08:34 schreef leipeshitouwes het volgende:
Eigenlijk is het gewoon bullshit dat je van cannabis hallucinaties krijgtGewoon van die kiendjes die iets boeiends te vertellen willen hebben.
Maar ontopic; Mijn ervaringen zijn dat ik zegmaar op een bankje zat, en ik ongelofelijk moest lachen en eraf flikkerde naar achter, heel veel bullshit ga praten waarvan ik denk dat het een geniaal iets is, en soms krijg ik van die 'shakies' en ik moet altijd ENORM pissen![]()
En 1x ging een vriendin van mij bad van een hele joint per persoon, ging ze midden op straat haar vinger in d'r keel steken. Liepen allemaal mensen langs joh![]()
Ja wiet is echt zo duur joh jezus. 5? euro voor een gram!quote:Op zaterdag 13 juni 2009 03:03 schreef Fortune_Cookie het volgende:
De slechte kant van drugs komt bij de gewoonte.... Niet meer leuk, wel duur.
Zolang je je daar tegen verzet is er niets aan de hand.
quote:Op dinsdag 16 juni 2009 08:34 schreef leipeshitouwes het volgende:
Eigenlijk is het gewoon bullshit dat je van cannabis hallucinaties krijgtGewoon van die kiendjes die iets boeiends te vertellen willen hebben.
Maar ontopic; Mijn ervaringen zijn dat ik zegmaar op een bankje zat, en ik ongelofelijk moest lachen en eraf flikkerde naar achter, heel veel bullshit ga praten waarvan ik denk dat het een geniaal iets is, en soms krijg ik van die 'shakies' en ik moet altijd ENORM pissen![]()
En 1x ging een vriendin van mij bad van een hele joint per persoon, ging ze midden op straat haar vinger in d'r keel steken. Liepen allemaal mensen langs joh![]()
dat dusquote:
quote:Op zaterdag 13 juni 2009 06:58 schreef Tijgertje. het volgende:
Eindelijk een goed topic Remsjo.![]()
Tvp.
Alsof het meestal dan nog over wiet gaat.. Desondanks is een wietverslaving ook gewoon duur, kost je ook paar honderd per maand. Als je nog niet oud genoeg bent om erover te praten moet je het ook niet doenquote:Op dinsdag 16 juni 2009 09:28 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
Ja wiet is echt zo duur joh jezus. 5? euro voor een gram!
echt dinge gaan zien van beetje softdrugs lijkt me erg sterk. denk dat het meer stoerdoenerij is.quote:Op dinsdag 16 juni 2009 12:35 schreef Remsjo het volgende:
[..]
Yes ein-de-lijk![]()
![]()
![]()
Ik wil btw wel een keer spacecake proberen. Misschien komend weekend wel. Voor 1 x voor de probeer kan het wel vind.
En dat mensen dingen gaan zien van een beetje softdrugs kan dus wel degelijk.
Stel, je blowt elke dag 1 joint. van een gram draai je je 2/3 joints. Dat is dus 3 gram per week, 12 gram per maand. Dat is 60 euro per maand.quote:Op dinsdag 16 juni 2009 14:31 schreef fs180 het volgende:
[..]
Alsof het meestal dan nog over wiet gaat.. Desondanks is een wietverslaving ook gewoon duur, kost je ook paar honderd per maand. Als je nog niet oud genoeg bent om erover te praten moet je het ook niet doen
Praat zelf dan ook geen onzin uit =)quote:Op dinsdag 16 juni 2009 14:31 schreef fs180 het volgende:
[..]
Alsof het meestal dan nog over wiet gaat.. Desondanks is een wietverslaving ook gewoon duur, kost je ook paar honderd per maand. Als je nog niet oud genoeg bent om erover te praten moet je het ook niet doen
ff doorrekenen slimbo, als je iedere dag een tientje wegrookt, wat redelijk standaard is voor veel blowers zit je op dik 300 per maand, en de meeste smoken in t weekend nog wat meer dus 350 euro per maand rook je er zo doorheen, dat kunnen de meeste niet echt van hun stufi aftikken....quote:Op dinsdag 16 juni 2009 14:35 schreef kanovinnie het volgende:
Stel, je blowt elke dag 1 joint. van een gram draai je je 2/3 joints. Dat is dus 3 gram per week, 12 gram per maand. Dat is 60 euro per maand.
Dat is 1 avond stappen.
Zelfs als je 4 joints per dag rookt kom je nog niet aan de honderden joints
Ik had het dan ook niet over wiet, maar over echte drugs.quote:Op dinsdag 16 juni 2009 09:28 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
Ja wiet is echt zo duur joh jezus. 5? euro voor een gram!!
[..]
[..]
dat dus
Beetje blower stopt minimaal een gram erin, per joint. Dus minimaal 7 gram per week, zit je al op minimaal 70 euro. Dat slaat vanzelf wel over in 5 gram per dag.quote:Op dinsdag 16 juni 2009 14:35 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
Stel, je blowt elke dag 1 joint. van een gram draai je je 2/3 joints. Dat is dus 3 gram per week, 12 gram per maand. Dat is 60 euro per maand.
Dat is 1 avond stappen.
Zelfs als je 4 joints per dag rookt kom je nog niet aan de honderden joints
Waar "praat ik onzin"? Ooit een verslaafde horen zeggen "het ligt er maar aan hoeveel je neemt, ik neem volgende week wel weer een shotje"quote:Op dinsdag 16 juni 2009 14:41 schreef Olment het volgende:
[..]
Praat zelf dan ook geen onzin uit =)
De kosten heb je geheel zelf in de hand. Het ligt er maar aan hoeveel je blowt, hoeveel joints je uit 1 gram draait, waar je de wiet haalt, enz... Het valt opzich wel mee.
quote:Op dinsdag 16 juni 2009 18:24 schreef eRrrrJeee het volgende:
ik heb welleens gezien dat ze een grasmat oprolde in de jaarbeurs tijdens Trance Energy
dan sta je even raar te kijken horen, eenmaal dichterbij waren het gewoon dansende mensenquote:
Gast.......quote:Op maandag 22 juni 2009 00:05 schreef edwin999 het volgende:
ja ik had een keer een pil geslikt die ik uit een sok van een homo had weten te toveren.....
de pil werkte niet en ik kwam bij gabbers terecht ....
drie uur later lag ik in mn bed en kreeg ik een nachtmerrie die zo ontzettend wreed was dat ik ar jaren later nog steeds van moest huilen als ik eraan dacht
de droom was dat ik opgesloten zat in een zo een stalen container ...die op de bodem van de oceeaan lag ...kill en nat en koud en vervelend ...en donker ...... ik zat niet alleen in de container .... er was ook een man bij me met een vieze baard ...
mn geslachtsdeel in die droom werd ook helemaal ziek ..... er groeide haren uit mn eikel wat heel erg pijn deed
in de droom zat ik voor eeuwig op de zeebodem opgesloten
drie straten verder lag mn ex met een andere man in bed
de volgende keer dat ik hier terug kom komt een leuke deel van mijn herinneringen aan drugs ha ha
Was het winter?quote:Op maandag 22 juni 2009 00:57 schreef Crack_ het volgende:
Ik ging ooit hasj roken en toen hadden we gerookt en toen moest ik naar huis en toen werd alles oranje en ging ik tegen een lantaarnpaal hangen en toen liep ik net alsof ik dronken was en toen kwam ik thuis en toen was ik hééél wit met paarse lippen!
Tot dat die vriend van je met z,n harses ergens tegen aan klapt wat in de sloot ligt en hij verlamd in een rolstoel komt te zittenquote:Op maandag 22 juni 2009 08:30 schreef no1uknow het volgende:
Na een paar lekkere hasj blowtjes gister vond een vriend van mij het een strak plan om van een brug af te springen de sloot in, voor een pakje peuken.
Godverdomme ik heb in lange tijd niet zo hard gelachen.
quote:Op maandag 22 juni 2009 08:48 schreef Remsjo het volgende:
[..]
Tot dat die vriend van je met z,n harses ergens tegen aan klapt wat in de sloot ligt en hij verlamd in een rolstoel komt te zitten
Ik denk maar zo; ik leef nog steeds dus van een brug afspringen moet ook wel makkelijk gaanquote:Op maandag 22 juni 2009 08:48 schreef Remsjo het volgende:
[..]
Tot dat die vriend van je met z,n harses ergens tegen aan klapt wat in de sloot ligt en hij verlamd in een rolstoel komt te zitten
ik ben 13, dus daarom reageert mijn lijf er wat erger op ofsowquote:Op maandag 22 juni 2009 17:18 schreef fs180 het volgende:
Weet je wat ik jou adviseer?
Niet meer te blowen, als je zo'n reactie hebt kun je best aanleg hebben voor een psychose.
Nee dan is het goed..quote:Op dinsdag 23 juni 2009 22:26 schreef tommosz het volgende:
[..]
ik ben 13, dus daarom reageert mijn lijf er wat erger op ofsow
Nee, van wiet of hasj gaan bomen en tegels niet tegen je praten. Of je hebt grote praatjes, of je hebt een groot probleem.quote:Op dinsdag 23 juni 2009 22:26 schreef tommosz het volgende:
[..]
jawel, maar ik had flink wat gerookt, waterpijp!quote:Op dinsdag 23 juni 2009 23:42 schreef no1uknow het volgende:
[..]
Nee, van wiet of hasj gaan bomen en tegels niet tegen je praten. Of je hebt grote praatjes, of je hebt een groot probleem.
Veel verhalen hierzo zijn aardig opgeblazen trouwens.
Dan nog gaan tegels en bomen niet tegen je praten. Waterpijp of niet dat maakt geen kut uit.quote:Op woensdag 24 juni 2009 08:16 schreef tommosz het volgende:
[..]
jawel, maar ik had flink wat gerookt, waterpijp!
Inderdaad, hij WIL dat de bomen en tegels tegen hem pratenquote:Op woensdag 24 juni 2009 10:45 schreef no1uknow het volgende:
[..]
Dan nog gaan tegels en bomen niet tegen je praten. Waterpijp of niet dat maakt geen kut uit.
nee dat weet ik.....Ik had FLINK WAT! gerookt, snap je hem nuquote:Op woensdag 24 juni 2009 10:45 schreef no1uknow het volgende:
[..]
Dan nog gaan tegels en bomen niet tegen je praten. Waterpijp of niet dat maakt geen kut uit.
quote:Op woensdag 24 juni 2009 13:58 schreef tommosz het volgende:
[..]
nee dat weet ik.....Ik had FLINK WAT! gerookt, snap je hem nuhet was iets van 4 gram
Dat heb ik ook gehad, en daarna flink gekotstquote:Op woensdag 24 juni 2009 13:57 schreef Billenhoofd het volgende:
Ik blow bijna elk weekend en heb pas één keer gehad dat hij verkeerd terecht kwam.
Toen praatte ik tegen mezelf en zag dingen die er niet waren, ook ging alles wiebelen.
quote:Op woensdag 24 juni 2009 15:01 schreef OM-NOM-NOM het volgende:
[..]
Een 13jarige die 4 gram oprookt?
bekende verhaaltje bij mij meestal; lachkick > wazig zien (geen besef dat je kleuren ziet) > dingen bewegen > en ik zweer dat ik laatst mosterd ipv mayo bij mijn friet kreeg
het is niet raar, iedereen doet het!quote:Op woensdag 24 juni 2009 16:16 schreef kikoooooo het volgende:
13 jarigen die blowen
Echt, ik snap dat niet.
Pff..quote:Op dinsdag 23 juni 2009 22:26 schreef tommosz het volgende:
[..]
Tja, alcohol + drugs= bijna altijd foute boelquote:Op woensdag 24 juni 2009 19:12 schreef Fredo55 het volgende:
Het was op een zomeravond, en we gingen met een hele groep de stad in.
Uiteindelijk blijven hangen bij de jachthaven.![]()
Van te voren heel wat bier op, daarna gaan blowen.
Toen ik met de 2e pure joint ging beginnen, kreeg ik opeens een bad trip.
Ik zag alles draaien, en het werd zwart voor me ogen.. viel flauw op een olievat.
Na hoogstends 10 seconden kwam ik weer bij en zag ik mn maten in een kring om me heen
naar me kijken.
Gelijk wat water gedronken, en ik was weer de oude.
Doorgelopen naar de kroeg en later heb ik mijn vader maar gebeld dat hij me op moest komen halen
aangezien ik de bus gemist had.(geen kutsmoes)
Volgende morgen voelde ik pas een flinke blauwe plek.
Tegenwoordig blow ik niet meer, ben er vanaf gestapt.![]()
Misschien dat ik van de zomer het nog weleens zal gaan doen.
met ej grootdoenerij! ik moest het toch uileggen want anders dacht iedereen dat ik van 1 gram tegen bomen ging praten en dat is slecht dus...quote:Op woensdag 24 juni 2009 19:05 schreef Lundegaard het volgende:
[..]
Pff..
Ga eerst eens met je pik leren spelen. Met je grootdoenerij![]()
![]()
Alcohol is een harddrugsquote:Op woensdag 24 juni 2009 19:14 schreef Hyman het volgende:
[..]
Tja, alcohol + drugs= bijna altijd foute boel
Inderdaad, hele slechte combinatie.quote:Op woensdag 24 juni 2009 19:14 schreef Hyman het volgende:
[..]
Tja, alcohol + drugs= bijna altijd foute boel
2de pure joint? bedoel je dan een joint die puur uit wiet/hasj bestaat? En deed je die alleen?quote:Op woensdag 24 juni 2009 19:12 schreef Fredo55 het volgende:
Het was op een zomeravond, en we gingen met een hele groep de stad in.
Uiteindelijk blijven hangen bij de jachthaven.![]()
Van te voren heel wat bier op, daarna gaan blowen.
Toen ik met de 2e pure joint ging beginnen, kreeg ik opeens een bad trip.
Ik zag alles draaien, en het werd zwart voor me ogen.. viel flauw op een olievat.
Na hoogstends 10 seconden kwam ik weer bij en zag ik mn maten in een kring om me heen
naar me kijken.
Gelijk wat water gedronken, en ik was weer de oude.
Doorgelopen naar de kroeg en later heb ik mijn vader maar gebeld dat hij me op moest komen halen
aangezien ik de bus gemist had.(geen kutsmoes)
Volgende morgen voelde ik pas een flinke blauwe plek.
Tegenwoordig blow ik niet meer, ben er vanaf gestapt.![]()
Misschien dat ik van de zomer het nog weleens zal gaan doen.
quote:Op woensdag 24 juni 2009 19:20 schreef tommosz het volgende:
[..]
met ej grootdoenerij! ik moest het toch uileggen want anders dacht iedereen dat ik van 1 gram tegen bomen ging praten en dat is slecht dus...
quote:Op woensdag 24 juni 2009 19:20 schreef tommosz het volgende:
[..]
met ej grootdoenerij! ik moest het toch uileggen want anders dacht iedereen dat ik van 1 gram tegen bomen ging praten en dat is slecht dus...
Ja, de eerste deden we in de groep.quote:Op woensdag 24 juni 2009 19:39 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
2de pure joint? bedoel je dan een joint die puur uit wiet/hasj bestaat? En deed je die alleen?
Vriend van me moest naar de afkickkliniek, niets geholpen.quote:Op woensdag 24 juni 2009 20:10 schreef edwin999 het volgende:
aha niet met elke blower gaat het mis... zat van mijn vrienden blowden en gingen via de vwo door naar de universiteit
Ik weet niet voor jou, maar 4 gram is zeker wel zo'n heel zakje vol, per gram kan je gemiddeld zo'n 4 of 5 joint draaien, dus als jij 20 joints hebt gerookt op één avond vind ik dat een HELE prestatie voor een 13jarige.quote:Op woensdag 24 juni 2009 19:20 schreef tommosz het volgende:
[..]
uhm, het waren er iets van 14quote:Op woensdag 24 juni 2009 20:19 schreef leipeshitouwes het volgende:
[..]
Ik weet niet voor jou, maar 4 gram is zeker wel zo'n heel zakje vol, per gram kan je gemiddeld zo'n 4 of 5 joint draaien, dus als jij 20 joints hebt gerookt op één avond vind ik dat een HELE prestatie voor een 13jarige.![]()
ik was al tijdje bezig;)quote:Op woensdag 24 juni 2009 19:44 schreef no1uknow het volgende:
[..]
Jij hebt geen 4 gram op 1 avond gerookt vriend. Je hoeft ook jezelf niet voor te liegen.
wat een baggerverhaal, hoeveel zit er in die broodtrommel en met hoeveel ben jequote:Op donderdag 25 juni 2009 01:16 schreef Chris_tea het volgende:
ik geloof best wat je zegt.. mijn vriendjes rookten ook zo veel.. waren we een jaar of 14. Ze hadden zoms zon hele broodtrommel vol in een paar dagen opgerookt. Heb toen nooit zoveel geroookt, maar later (19 jaar zoiets) is me dat nog wel gelukt.. had niet het gevoel dat ik ooit nog kon opstaan. :p uiteindelijk kwam alles goed
trouwens jongens van 13 raken ook gewennig.
quote:Op donderdag 25 juni 2009 08:09 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
wat een baggerverhaal, hoeveel zit er in die broodtrommel en met hoeveel ben jewant ik kan met 100 vrienden ook wel een emmer leegroken
4 cm, 4 dm 4 wat?quote:Op donderdag 25 juni 2009 08:42 schreef tommosz het volgende:
[..]
er pas wel wat in een broodtrommer
4 breed
4 lang
2 hoog
dat Zijn 16 joints!
4 jointsquote:
Paar dagen in de vakantie, 4?quote:
IK HEB DAT NIET GEDAAN! kijk naar hierboven toen ik 4 gram had gesmookt waren we met ze 8en maar we blowden maar met ze 2en!quote:Op donderdag 25 juni 2009 09:04 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
Paar dagen in de vakantie, 4?
Aantal mensen? 8?
Dat is dus 16/4= 4 joints per avond
4/8= 0.5 joint per persoon
Knap hoor
Proestquote:Op donderdag 25 juni 2009 10:38 schreef tommosz het volgende:
[..]
IK HEB DAT NIET GEDAAN! kijk naar hierboven toen ik 4 gram had gesmookt waren we met ze 8en maar we blowden maar met ze 2en!
dus dat is 2 gram per man
Het was eerst nog 4 gram in je eentjequote:Op donderdag 25 juni 2009 10:38 schreef tommosz het volgende:
[..]
IK HEB DAT NIET GEDAAN! kijk naar hierboven toen ik 4 gram had gesmookt waren we met ze 8en maar we blowden maar met ze 2en!
dus dat is 2 gram per man
quote:Op woensdag 24 juni 2009 22:17 schreef Krentenbol. het volgende:
Zullen we het weer over de 'gewone' drugservaringen hebben?
quote:
quote:Op vrijdag 26 juni 2009 02:04 schreef MaximumRush het volgende:
Er was een meisje bij ons op school van een jaar of 13 en die had een vriend van 26.
quote:Op donderdag 25 juni 2009 22:56 schreef fs180 het volgende:
Stond net buiten en verderop stonden een paar jongen te blowen (coffeeshop is straat verderop en heeft geen fatsoenlijke wiet). Anyway, ik hoorde ze tegen elkaar zeggen hoe kankah stoned ze wel hier waren enzo![]()
Het roken van plastic zou je nog stoneder maken dan die wiet
geef hem aan:Pquote:
Heb het ook een keer gehad, had misschien net 2 biertjes op en een paar trekjes van een joint. Even later (5-10 minuten) ging ik naar de wc en alles werd zwart voor mijn ogen en na een tijdje had ik het idee dat ik weer buiten tussen de groep stond en dat iedereen bezorgd naar me keek. Halve to hele minuut later was ik weer gewoon mezelf. Ben naar buiten gegaan, mn verhaal vertelt en uitgelachenquote:Op donderdag 25 juni 2009 22:06 schreef TC_Artemis het volgende:
Trippen van wiet? damn dan moet je echt veel op hebben
nee coke is oke veel beterquote:Op zondag 28 juni 2009 10:23 schreef DoimeN het volgende:
Er was is ene avond dat ik de hele avond alcohol had gedronken. En er was ook coke.
Op dat moment was het geweldig! Lekker genetwerkt () en zelfs de jongens van de binnendienst waren aardig.
Afijn, ik had best wel gedronken, Toen ik in de auto naar huis zat begon de coke roes uit te werken en werd ik weer gewoon dronken.
Toen zei een maat van me, hier probeer eens een joint. Dus ik die joint gerookt. Opeens zakte ik weg en begon alles onder te kotsen.![]()
![]()
Ik rook normaal nooit joints, dit was de eerste in 6 jaar ofzo. Ook meteen de laatste voor 6 jaar.
En 14 joints op een avond is ook heel stoer.quote:
quote:Op zondag 28 juni 2009 11:28 schreef SexPistol het volgende:
[..]
En 14 joints op een avond is ook heel stoer.
Je komt er nog wel achter, over een paar jaartjes, als je niet meer zonder de wiet kunt en je aan het werk kan als ekte ekte arbeider omdat je je school verneukt hebt.quote:
Ik gok zo dat dit een +/- 13-14 jarig jochie is, die ooit een hijsje van een joint heeft gehad en nu heel stoer op het internet is.quote:Op zondag 5 juli 2009 20:36 schreef kikoooooo het volgende:
[..]
Je komt er nog wel achter, over een paar jaartjes, als je niet meer zonder de wiet kunt en je aan het werk kan als ekte ekte arbeider omdat je je school verneukt hebt.
Ik blow al sinds m'n 13e. Heb gewoon m'n school afgemaakt en heb een goede baan. Sterker nog, ik weet 100% zeker dat als je mij op m'n werk tegen zou komen je nooit zou weten dat ik al zo lang en nog steeds blow.quote:Op zondag 5 juli 2009 20:36 schreef kikoooooo het volgende:
[..]
Je komt er nog wel achter, over een paar jaartjes, als je niet meer zonder de wiet kunt en je aan het werk kan als ekte ekte arbeider omdat je je school verneukt hebt.
Er zijn altijd wel slechtere dingen die je kunt doen toch? Anders zaten we allemaal aan de heroïne, want dat is nog altijd beter dan buskruit roken.quote:Op zondag 5 juli 2009 21:49 schreef Conekiller het volgende:
[..]
Ik blow al sinds m'n 13e. Heb gewoon m'n school afgemaakt en heb een goede baan. Sterker nog, ik weet 100% zeker dat als je mij op m'n werk tegen zou komen je nooit zou weten dat ik al zo lang en nog steeds blow.
Beter dat tie blowt dan zich in coma zuipt toch? Alcohol is nog steeds veel, veel schadelijker
Dagelijks blowen is minstens zo kansloos als jouw vergelijking met coma-zuipen.quote:Op zondag 5 juli 2009 21:49 schreef Conekiller het volgende:
[..]
Ik blow al sinds m'n 13e. Heb gewoon m'n school afgemaakt en heb een goede baan. Sterker nog, ik weet 100% zeker dat als je mij op m'n werk tegen zou komen je nooit zou weten dat ik al zo lang en nog steeds blow.
Beter dat tie blowt dan zich in coma zuipt toch? Alcohol is nog steeds veel, veel schadelijker
quote:Op zondag 5 juli 2009 22:04 schreef Krentenbol. het volgende:
[..]
Er zijn altijd wel slechtere dingen die je kunt doen toch? Anders zaten we allemaal aan de heroïne, want dat is nog altijd beter dan buskruit roken.
Dat vind jij misschien, maar daarom hoeft het nog niet zo te zijn.quote:Op maandag 6 juli 2009 06:17 schreef kikoooooo het volgende:
[..]
Dagelijks blowen is minstens zo kansloos als jouw vergelijking met coma-zuipen.
Jij wil zeggen dat dagelijks blowen goed voor je is?quote:Op maandag 6 juli 2009 08:14 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
Maar wel de harde waarheid
[..]
Dat vind jij misschien, maar daarom hoeft het nog niet zo te zijn.
Ik had het meer over het kansloze van comazuipen, het argument zoals jij het neerzet vind ik niet sterk, ondanks het feit dat ik het met je eens bent.quote:Op maandag 6 juli 2009 10:09 schreef kikoooooo het volgende:
[..]
Jij wil zeggen dat dagelijks blowen goed voor je is?
Wiet/hasj wordt door echt veel teveel mensen onderschat
Van blowen ga je niet dood.quote:Op maandag 6 juli 2009 10:09 schreef kikoooooo het volgende:
[..]
Jij wil zeggen dat dagelijks blowen goed voor je is?
Wiet/hasj wordt door echt veel teveel mensen onderschat
In feite kan je je wel doodblowen, alleen ga je dan eerder nokkie en dan kan je niet meer verderblowen.quote:Op maandag 6 juli 2009 19:24 schreef Conekiller het volgende:
idd, je kan je niet doodblowen, wel heel makkelijk doodzuipen
Omdat je d'r nou eenmaal makkelijk aan komt.quote:Op dinsdag 7 juli 2009 11:44 schreef no1uknow het volgende:
Waarom zitten al die kleine kinderen aan de drugs?
Gebrek aan voldoening en eigen creativiteit. Hi tech speelgoed gaat blijkbaar al snel genoeg vervelen....quote:Op dinsdag 7 juli 2009 11:44 schreef no1uknow het volgende:
Waarom zitten al die kleine kinderen aan de drugs?
Wat een watje.quote:Op vrijdag 12 juni 2009 19:11 schreef Remsjo het volgende:
[..]
15. Ik geloofde het eerst ook niet hoor dat je van een klein beetje lichte softdrugs zulke dingen te zien krijgt maar hij trok lijkwit weg tijdens het vertellen van het verhaal. Het zweet gutste van z,n hoofd af en hij zei dat ie een beetje duizelig werd.
Pepijn rookte ook vrij veel wiet en later ook wel meer dan dat, en hij heeft na zijn vwo ook nog wel iets anders voor elkaar gekregen dan een arbeider te worden.quote:Op zondag 5 juli 2009 20:36 schreef kikoooooo het volgende:
[..]
persoonlijke gegevens:quote:Op zondag 5 juli 2009 20:36 schreef kikoooooo het volgende:
[..]
Altijd leuk de pubertijd, iedereen die het beter weet, heeft per definitie ongelijk alleen omdat hij het beter weetquote:Op zondag 19 juli 2009 19:02 schreef tommosz het volgende:
[..]
persoonlijke gegevens:
beroep: ambtenaar / junk
![]()
dat zeurt dan op mij!
maakt niet uit, al is hij zelf gwn een misslukkeling en zit op mij te zeuren omdat ik wat rook, vind ik dat onterecht heb ik dan gelijk?quote:Op zondag 19 juli 2009 21:30 schreef fs180 het volgende:
[..]
Altijd leuk de pubertijd, iedereen die het beter weet, heeft per definitie ongelijk alleen omdat hij het beter weet
zeekontainer, jaja...quote:Op maandag 22 juni 2009 00:05 schreef edwin999 het volgende:
ja ik had een keer een pil geslikt die ik uit een sok van een homo had weten te toveren.....
de pil werkte niet en ik kwam bij gabbers terecht ....
drie uur later lag ik in mn bed en kreeg ik een nachtmerrie die zo ontzettend wreed was dat ik ar jaren later nog steeds van moest huilen als ik eraan dacht
de droom was dat ik opgesloten zat in een zo een stalen container ...die op de bodem van de oceeaan lag ...kill en nat en koud en vervelend ...en donker ...... ik zat niet alleen in de container .... er was ook een man bij me met een vieze baard ...
mn geslachtsdeel in die droom werd ook helemaal ziek ..... er groeide haren uit mn eikel wat heel erg pijn deed
in de droom zat ik voor eeuwig op de zeebodem opgesloten
drie straten verder lag mn ex met een andere man in bed
de volgende keer dat ik hier terug kom komt een leuke deel van mijn herinneringen aan drugs ha ha
achohol + drugs=quote:Op maandag 20 juli 2009 12:42 schreef NoelGallagher het volgende:
Goed vaak dat ik lachkicks heb na een paar flinke joints, paar keer bad gegaan icm alcohol, maargoed.
quote:Op maandag 20 juli 2009 20:07 schreef rilozzo het volgende:
Een paar mensen die ik ken hadden ook spacecake genomen xD Het bleek niet te werken.. Ze gingen met zn drieën naar het cafe lkkr een pilsje halen en de 4e ging naar huis want hij was misselijk
Even later belt die 4e vriend op... Hij verteld zo door de telefoon, "Er loopt een kabouter door mn keuken" Die andere vriend zei: "Tuurlijk niet!", en hij hing op
5 minuten later belde die vriend weer: "Het is echt een kabouter, help me! wat moe ik doen?" Weer hing die vriend op xD Toen hij de derde keer belde hoorde ze erg veel gebonk en geschreeuw, toen zijn ze snel naar huis gefietst en vonden ze die 4e vriend zittend en zwetend tegen een keukenkasje
Toen ze die deur open deden bleek hij een lilliputter opgesloten te hebben xD
Ik zeg het jeHet kan leuk zijn
maar ook minder leuk xD
Jaaaaaja.quote:Op maandag 20 juli 2009 20:07 schreef rilozzo het volgende:
Een paar mensen die ik ken hadden ook spacecake genomen xD Het bleek niet te werken.. Ze gingen met zn drieën naar het cafe lkkr een pilsje halen en de 4e ging naar huis want hij was misselijk
Even later belt die 4e vriend op... Hij verteld zo door de telefoon, "Er loopt een kabouter door mn keuken" Die andere vriend zei: "Tuurlijk niet!", en hij hing op
5 minuten later belde die vriend weer: "Het is echt een kabouter, help me! wat moe ik doen?" Weer hing die vriend op xD Toen hij de derde keer belde hoorde ze erg veel gebonk en geschreeuw, toen zijn ze snel naar huis gefietst en vonden ze die 4e vriend zittend en zwetend tegen een keukenkasje
maar ook minder leuk xD
quote:Op maandag 20 juli 2009 20:07 schreef rilozzo het volgende:
maar ook minder leuk xD
Dan weet je meteen het verschil tussen stoned en high zijn.quote:Op woensdag 22 juli 2009 11:24 schreef joostieh het volgende:
raar ik wordt atijd vet sloom en lam enzo
en wiet word ik ook sloom
maar van hash wordt ik weer blij
meer doe ik niet jullie?
Omdat het pubers zijn en dat stoer is.quote:Op donderdag 23 juli 2009 08:43 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
Waarom gaat iedereen hier in bad als ze drugs gebruiken?
Omdat mensen in UVT pilletjes slikken en de kans op bad gaan daarbij aanzienlijk lager ligt.quote:Op donderdag 23 juli 2009 09:19 schreef kikoooooo het volgende:
[..]
Omdat het pubers zijn en dat stoer is.
In UVT gaan vrij weinig mensen 'bad'
Mwa ik vond het als puber zijnde nou niet echt stoer ofzo... gewoon normaal.quote:Op donderdag 23 juli 2009 09:19 schreef kikoooooo het volgende:
[..]
Omdat het pubers zijn en dat stoer is.
In UVT gaan vrij weinig mensen 'bad'
in UVT lopen wel meer drugstopics dan alleen het xtctopic hoor. En de kans op bad gaan met pillen is tegenwoordig heel erg groot.quote:Op donderdag 23 juli 2009 10:07 schreef Blaxje het volgende:
[..]
Omdat mensen in UVT pilletjes slikken en de kans op bad gaan daarbij aanzienlijk lager ligt.
Je bent gewoon een debiel als je je pillen niet laat testen en achteraf blijkt dat je mcpp in je bakkes hebt geduwdquote:Op donderdag 23 juli 2009 10:19 schreef kikoooooo het volgende:
[..]
in UVT lopen wel meer drugstopics dan alleen het xtctopic hoor. En de kans op bad gaan met pillen is tegenwoordig heel erg groot.
jaquote:Op zaterdag 25 juli 2009 18:23 schreef Blaxje het volgende:
[..]
Je bent gewoon een debiel als je je pillen niet laat testen en achteraf blijkt dat je mcpp in je bakkes hebt geduwd
Preciesquote:Op zaterdag 25 juli 2009 18:23 schreef Blaxje het volgende:
[..]
Je bent gewoon een debiel als je je pillen niet laat testen en achteraf blijkt dat je mcpp in je bakkes hebt geduwd
Wat?quote:Op dinsdag 28 juli 2009 17:01 schreef LoveMonkeys het volgende:
Ik zou het wel eens een keer willen proberen gwn voor 1 keer
drugs natuurlijk waar gaat dit topic anders overquote:
Jij hebt nog nooit alcohol op? Of aspirine?quote:Op woensdag 29 juli 2009 13:08 schreef tommosz het volgende:
[..]
drugs natuurlijk waar gaat dit topic anders over
Ja aspirinequote:Op woensdag 29 juli 2009 13:30 schreef Sanderrrr het volgende:
[..]
Jij hebt nog nooit alcohol op? Of aspirine?![]()
Wat ben jij een irritant pubertje man. Echt een stoer kneusjequote:Op woensdag 29 juli 2009 13:08 schreef tommosz het volgende:
[..]
Ik denk zomaar eens dat men bedoelt met 'wat', welke, aangezien alcohol ook een drug is enzoquote:Op woensdag 29 juli 2009 13:08 schreef tommosz het volgende:
[..]
dat zet je er niet bij, enquote:Op woensdag 29 juli 2009 14:05 schreef kikoooooo het volgende:
[..]
Wat ben jij een irritant pubertje man. Echt een stoer kneusje
'Drugs proberen' is gewoon vaag, dus ik vraag welke drugs. Is dat zo'n vreemde vraag?
Hoe oud is een 'puber' volgens jou dan?quote:Op woensdag 29 juli 2009 18:25 schreef tommosz het volgende:
[..]
dat zet je er niet bij, en
Heb jij mij ooit gezien dan, ik ben btw veel te jong om puber te zijn, en ik doe niet stoer, dat heet bijdehand![]()
jij bent 12/13?quote:Op woensdag 29 juli 2009 18:25 schreef tommosz het volgende:
[..]
dat zet je er niet bij, en
Heb jij mij ooit gezien dan, ik ben btw veel te jong om puber te zijn, en ik doe niet stoer, dat heet bijdehand![]()
Als ik het zo bekijk is hij ook een behoorlijke topic-killer.quote:Op woensdag 29 juli 2009 19:05 schreef leLe-- het volgende:
[..]
jij bent 12/13?
Je hangt wel een beetje veel in seks/drugs-topics rond dan
quote:Op woensdag 29 juli 2009 18:25 schreef tommosz het volgende:
[..]
ik ben btw veel te jong om puber te zijn, en ik doe niet stoer
quote:
quote:Op woensdag 24 juni 2009 13:58 schreef tommosz het volgende:
[..]
nee dat weet ik.....Ik had FLINK WAT! gerookt, snap je hem nuhet was iets van 4 gram
Dat dus. Ook een beetje raar dat hij eerst een verhaal over 4 gram eenmans op een avond heeft en vervolgens "wel een keer drugs wilt proberen"quote:Op woensdag 29 juli 2009 20:40 schreef Conekiller het volgende:
met 4 gram ben ik 2 dagen bezig vanaf opstaan tot weer slapen
Dat is iemand andersquote:Op woensdag 29 juli 2009 20:44 schreef leLe-- het volgende:
[..]
t en vervolgens "wel een keer drugs wilt proberen"
En 13 jaar oud.
ooja idd!quote:
naar mij meing zijn achohol en wiet niet echte drugs want het rciht neit zoveel schade aan, en ik zal eht proberen maar spacecake en wiri ben ik al mee beggonen maar ik ga ook niet verderquote:Op woensdag 29 juli 2009 18:53 schreef schijffie het volgende:
[..]
Hoe oud is een 'puber' volgens jou dan?
En als je dan toch wil beginnen met drugs raad ik jou Crystal Meth aan, niet zo zwaar en erg lekker!
Yesquote:Op woensdag 29 juli 2009 20:50 schreef leLe-- het volgende:
[..]
ooja idd!
Was een beetje in de war omdat hij op jou vraag (het was jouw vraag toch?) aan iemand anders reageerde.
veel plezier met lachen en, ik ga @ 3equote:Op woensdag 29 juli 2009 20:36 schreef kikoooooo het volgende:
[..]
[..]
[..]![]()
Gast, je komt net van de basisschool, doet stoer over drugs en je bent 13. En volgens jou ben je geen puber en doe je niet stoer.
Ik lach nu.
Nou toen ik spacecake had, dacht ik ook van ooooh dit werkt voor geen ene meter bij mij dus ik bleef maar doorvreten tot ik een halve cake op had ofzoquote:Op maandag 20 juli 2009 20:07 schreef rilozzo het volgende:
maar ook minder leuk xD
Testen ze eigenlijk ook 100 pillen als je bijv 100 pillen xtc hebt gekocht, dat doen ze namelijk wel, in grote aantallen verkopen..quote:Op zaterdag 25 juli 2009 18:23 schreef Blaxje het volgende:
[..]
ja begint na 1 of 2 uurtjes pas te werken, handig om te weten voor je eraan begintquote:Op woensdag 29 juli 2009 22:22 schreef Mestras het volgende:
[..]
Nou toen ik spacecake had, dacht ik ook van ooooh dit werkt voor geen ene meter bij mij dus ik bleef maar doorvreten tot ik een halve cake op had ofzooke een tip: hou het alsjeblieft bij 1 plakje, want ik werd echt helemaal loom en kon helemaal niets meer volgen
Als je allemaal dezelfde pillen hebt gekocht van dezelfde batch is het testen van ééntje genoeg.quote:Op woensdag 29 juli 2009 23:07 schreef leipeshitouwes het volgende:
[..]
Testen ze eigenlijk ook 100 pillen als je bijv 100 pillen xtc hebt gekocht, dat doen ze namelijk wel, in grote aantallen verkopen..
Heb je het over mij :'Dquote:Op woensdag 29 juli 2009 23:20 schreef schijffie het volgende:
[..]
Als je allemaal dezelfde pillen hebt gekocht van dezelfde batch is het testen van ééntje genoeg.
En mensen die drugs gebruiken zonder er eerst even iets over lezen.![]()
![]()
![]()
je mag maar een maximum aantal pillen per keer laten testen, 3 vaak.quote:Op woensdag 29 juli 2009 23:07 schreef leipeshitouwes het volgende:
[..]
Testen ze eigenlijk ook 100 pillen als je bijv 100 pillen xtc hebt gekocht, dat doen ze namelijk wel, in grote aantallen verkopen..
Blijf toch weg man.jochiequote:Op woensdag 29 juli 2009 21:33 schreef tommosz het volgende:
[..]
naar mij meing zijn achohol en wiet niet echte drugs want het rciht neit zoveel schade aan, en ik zal eht proberen maar spacecake en wiri ben ik al mee beggonen maar ik ga ook niet verder
Klopt, precieze aantal week ik niet, maar toevallig las ik dat laatst nog. Plus dat het overbodig is als het uit dezelfde batch komt.quote:Op donderdag 30 juli 2009 00:29 schreef Sanderrrr het volgende:
[..]
je mag maar een maximum aantal pillen per keer laten testen, 3 vaak.
Ik zou de volgende keer xtc proberen met MDMA erin, in plaats van rotzooipillen met mCPPquote:Op dinsdag 4 augustus 2009 14:33 schreef phileine_ het volgende:
laatst een keer voor de grap xtc geslikt, maar das echt mis gegaan. verschrikkelijke hoofdpijn, kotsen, de hele reutemeteut. dat was dan ook de laatste keer dat k xtc gedaan heb!
oja, en heb 2 x gehyperventileerd van een jointje (hash), was ook niet superrelaxed. blow nu een stuk minder, haha
de expert spreektquote:Op dinsdag 4 augustus 2009 15:20 schreef kikoooooo het volgende:
[..]
Ik zou de volgende keer xtc proberen met MDMA erin, in plaats van rotzooipillen met mCPP
Laat je pillen testen voordat je ze neemt.
Ik? Nee dat was van de Bupequote:
Je zus moest maar niet zo zwak zijn.quote:Op woensdag 5 augustus 2009 02:53 schreef amvrosios het volgende:
Drugs gebruik bestaat niet,het is per definitie misbruik....
Me zus gaat tegenwoordig door het leven als full-time verslaafde,
en verder ook wel weer genoeg mensen de afgrond in zien rollen!
dus denk ff 20x na voor je besluit dat je het toch maar niet doet!
Lul niet zo dom. Als je een beetje een ruggengraat hebt, en ook nog wat verstand in je knikker, raak je echt niet verslaafd. Alleen zwakke en domme mensen worden dat na een tijd.quote:Op woensdag 5 augustus 2009 02:53 schreef amvrosios het volgende:
Drugs gebruik bestaat niet,het is per definitie misbruik....
Me zus gaat tegenwoordig door het leven als full-time verslaafde,
en verder ook wel weer genoeg mensen de afgrond in zien rollen!
dus denk ff 20x na voor je besluit dat je het toch maar niet doet!
ik geloof het op een of andere manier nietquote:Op donderdag 6 augustus 2009 13:26 schreef TonyMalony het volgende:
Gisteravond voor de derde keer DMT gehad, samen met m'n broer en neefje. De vorige twee keren dat ik het had genomen hield ik m'n ogen dicht en zag ik de meest vage shit alsof ik in Las Vegas was. Denk aan vaag gekleurde billboards met daar opeens treinen die erdoorheen rijden en weer exploderen in de vorm van gemene haaien. Verder zie je zo nu en dan wat fractals verschijnen.
Dit keer heb ik een flinke dosis genomen en m'n best gedaan om m'n ogen open te houden. Echt een heel andere ervaring. Ik zag m'n broer en neefje eerst compleet in 2D. Ik besloot om me nog meer op hun te focussen en begon ze dubbel te zien. Op den duur waren ze zo vaak verdubbeld dat het leek alsof ze aan elkaar vastkleven. Ik bleef naar ze kijken en ze begonnen te veranderen in hoekige vormen met daaromheen fractals die langs zweefden.
Op den duur werd ik hun zat en ging ik kijken naar de lampen in huis. Om de lampen in huis beter te kunnen observeren liep ik erop af, maar wanneer je probeert te lopen dan heb je het gevoel alsof de zwaartekracht was toegenomen. Lopen ging erg lastig maar de kleuren van de lampen vielen heel erg op en opeens ben je het licht gaan waarderen. Wat er verder gebeurde kan ik me niet echt meer herinneren, eigenlijk duurt zo'n trip te kort.
Al met al een zeer mooie avond gehad ;D
quote:Op donderdag 6 augustus 2009 21:16 schreef tommosz het volgende:
[..]
ik geloof het op een of andere manier niet
Houd nou is een keer je grote muil dichtquote:Op donderdag 6 augustus 2009 21:16 schreef tommosz het volgende:
[..]
quote:Op vrijdag 7 augustus 2009 10:15 schreef no1uknow het volgende:
[..]
Houd nou is een keer je grote dicht
amenquote:Op vrijdag 7 augustus 2009 10:15 schreef no1uknow het volgende:
[..]
Houd nou is een keer je grote muil dicht
Probeer een dosis zou k zeggen.quote:Op donderdag 6 augustus 2009 21:16 schreef tommosz het volgende:
[..]
er zit dus toch een boodschap achterquote:Op maandag 10 augustus 2009 17:44 schreef Skylark. het volgende:
Ik had een keer gekingzed, en ik was flink de lul. Ik ben best goed in kingzen, maar mijn vrienden hadden vantevoren afgesproken mij te naaien. Toen heb ik bij de jongen bij wie we thuis waren flink in de wc liggen kotsen, en daarna gingen we op stap. Ofja 'we', zij gingen op stap, ik naar huis.
Afijn, ik lig in bed, en ik voel dat ik onmeunig moet gaan kotsen, maar ik haalde de wc nooit meer. Dus ik maak de vloer naast m'n bed een beetje vrij zodat ik niet kots op een boek ofzo, en ik buig m'n hoofd en laat alles eruit donderen. Daarna val ik lekker in slaap, en word ik de volgende ochtend wakker door een zurige stank. Ik wip uit m'n bed, ga het opruimen, en als ik jullie een advies mag geven, kots NOOIT op vloerbedekking.
Leuke vrienden heb je dan...quote:Op maandag 10 augustus 2009 17:44 schreef Skylark. het volgende:
Ik had een keer gekingzed, en ik was flink de lul. Ik ben best goed in kingzen, maar mijn vrienden hadden vantevoren afgesproken mij te naaien. Toen heb ik bij de jongen bij wie we thuis waren flink in de wc liggen kotsen, en daarna gingen we op stap. Ofja 'we', zij gingen op stap, ik naar huis.
Afijn, ik lig in bed, en ik voel dat ik onmeunig moet gaan kotsen, maar ik haalde de wc nooit meer. Dus ik maak de vloer naast m'n bed een beetje vrij zodat ik niet kots op een boek ofzo, en ik buig m'n hoofd en laat alles eruit donderen. Daarna val ik lekker in slaap, en word ik de volgende ochtend wakker door een zurige stank. Ik wip uit m'n bed, ga het opruimen, en als ik jullie een advies mag geven, kots NOOIT op vloerbedekking.
Klopt, maar ik kan daar wel om lachen, elke keer is het iemand anders. Deze keer wezen ze steeds mij aan, en bij categorie vroegen ze dingen als: Formule1 teams of beroemde linkshandige tennisspelers. En verder weten ze dat ik altijd met m'n hand aan m'n nek zit dus mocht je niet meer met je hand aan je nek zitten.quote:
quote:Op dinsdag 11 augustus 2009 14:09 schreef Skylark. het volgende:
[..]
Klopt, maar ik kan daar wel om lachen, elke keer is het iemand anders. Deze keer wezen ze steeds mij aan, en bij categorie vroegen ze dingen als: Formule1 teams of beroemde linkshandige tennisspelers. En verder weten ze dat ik altijd met m'n hand aan m'n nek zit dus mocht je niet meer met je hand aan je nek zitten.
En zij zijn ook allemaal wel eens aan de beurt geweest.
quote:
dus je bent wel een fan?quote:Op dinsdag 11 augustus 2009 17:51 schreef leLe-- het volgende:
[..]Bij alles wat je zegt moet ik lachen.
Gewoon omdat je net 8 en een half bent geworden
quote:
Maar voel je je dan helemaal niet anders?quote:Op dinsdag 11 augustus 2009 18:14 schreef MeetMeHalfway het volgende:
Ik word helemaal niet losser ofzo van alcohol.
Ik had laatst een promillage van 2.9 en was nog steeds de rustige jongen die ik altijd ben. Ik kan wel genieten van andere mensen die helemaal leip worden als ze dronken zijn.
quote:Op donderdag 6 augustus 2009 21:16 schreef tommosz het volgende:
[..]
quote:Op woensdag 12 augustus 2009 02:48 schreef pc-fr34k het volgende:
[..]! Meneertje wordt tegengesproken over eigen grote verhalen en denkt een echt trip-verhaal op dezelfde manier af te kunnen doen als onzin
Serieus hou je mond als het over drugs gaat en je er dus duidelijk niks van af weetZo geef je mensen verkeerde informatie en daar is al genoeg van te vinden op het internet geplaatst door mensen net zo idioot als jij bent.
Ik heb dat ook. Ik hou altijd alles onder controle, ook als ik compleet koekie ben. Echt irritant, ik zou me weleens onverantwoordelijk willen gedragen, maar het lukt me nooitquote:Op dinsdag 11 augustus 2009 18:14 schreef MeetMeHalfway het volgende:
Ik word helemaal niet losser ofzo van alcohol.
Ik had laatst een promillage van 2.9 en was nog steeds de rustige jongen die ik altijd ben. Ik kan wel genieten van andere mensen die helemaal leip worden als ze dronken zijn.
FAILquote:Op dinsdag 4 augustus 2009 14:33 schreef phileine_ het volgende:
laatst een keer voor de grap xtc geslikt, maar das echt mis gegaan. verschrikkelijke hoofdpijn, kotsen, de hele reutemeteut. dat was dan ook de laatste keer dat k xtc gedaan heb!
oja, en heb 2 x gehyperventileerd van een jointje (hash), was ook niet superrelaxed. blow nu een stuk minder, haha
René. Niet doen verdomme.quote:Op maandag 17 augustus 2009 00:02 schreef NoelGallagher het volgende:
Gisteren met een groep van 8 man xtc geslikt, was geweldig en kon niet van m'n haar afblijven
Haha, vetquote:Op maandag 17 augustus 2009 00:02 schreef NoelGallagher het volgende:
Gisteren met een groep van 8 man xtc geslikt, was geweldig en kon niet van m'n haar afblijven
Er zijn heus plekken waar n automaat staat waar ze er niet eens op letten.quote:
Alleen hebben ze bijna overal agecoinsquote:Op vrijdag 25 september 2009 16:15 schreef Daniane het volgende:
[..]
Er zijn heus plekken waar n automaat staat waar ze er niet eens op letten.
Hier ook bij de shoarmazaakkkkk
quote:Op vrijdag 25 september 2009 00:00 schreef zwartemarktplaats het volgende:
[..]
ik ken niemand van 16.
Volgens mij durf hij het gewoon niet te vragen aan de 16+ers die hij kent.quote:
Dat zijn de betere feesjesquote:Op vrijdag 2 oktober 2009 16:57 schreef RedGuy het volgende:
Ik had een keer een feestje, en op een gegeven moment stonden we met 8 man cocaine van de bil van mijn stiefzusje te snuiven.
Pics!quote:Op vrijdag 2 oktober 2009 16:57 schreef RedGuy het volgende:
Ik had een keer een feestje, en op een gegeven moment stonden we met 8 man cocaine van de bil van mijn stiefzusje te snuiven.
hahaha ja dat dusquote:Op vrijdag 12 juni 2009 19:09 schreef Lundegaard het volgende:
Van cannabis...
Sjeezus, hoe oud is hij? 5?
quote:Op maandag 20 juli 2009 20:02 schreef Subeta het volgende:
Mijn slechtste ervaring tot nu toe moet wel zijn geweest toen ik paddos nam met 3 goede vrienden van me. Een van de drie was onder de druk dat een van de anderen hem al 10 jaar lang leuk vond, en dacht dat hij een ontzettend grote homo was. Daar was hij niet helemaal van gediend.
Kwam tot zo ver dat de jongen die beschuldigd werd ging huilen omdat hij niet wist dat hij al die tijd homo was, en de andere zo kwaad was dat hij hem wel kon neerstoken omdat hij dus 10 jaar lang had gelogen.
Met geweld die twee uit elkaar gehaald en apart genomen, volgende dag wisten ze er beide niks meer van.
oh nee.. keer daar op met twee andere mensen paddos genomen en toen naar buiten gegaan. gaat er eentje liggen midden op de nieuwe binnenweg in rotterdam. gvd 4 uur hem naar huis moeten tillen, met toch wel enige kracht. komt drie keer politie langs om te vragen of "alles wel goed gaat", is die kerel opeens helemaal helder en zegt hij dat het prima is.najah, nog overwogen langs het ziekenhuis te gaan, maar dat was zo'n gedoe dat we beter naar huis konden gaan, uiteindelijk veilig thuisgekomen.
voortaan doe ik ze gewoon lekker alleen
haha wtfquote:Op maandag 5 oktober 2009 00:24 schreef GoodOldBill het volgende:
[..]
Die twee uit elkaar gehaald en apart genomen? Dus jij was de homo van de drie...
Coke, aangezien het normaal gesproken in van die miniatuur envelopjes verkocht word.quote:
Like wut? Wat veroorzaakt nou weer zo'n avondquote:Op maandag 5 oktober 2009 19:54 schreef fs180 het volgende:
Ja dat begreep ik wel ja, maar ik dacht dat je misschien iets kleins had gekocht
Duidelijkere vraagstelling int vervolgquote:Op maandag 5 oktober 2009 20:53 schreef fs180 het volgende:
Dat je avondje aan het sossen was had ik al door ja, maar ik dacht dat je iets had gekocht (losstaand van coke)
Hij snapt idd wel meer niet met zn cokehoofd.quote:Op maandag 5 oktober 2009 21:03 schreef fs180 het volgende:
Je snapt het gewoon niet met je cokehoofd![]()
![]()
mag je niet van je chick?
quote:Op maandag 5 oktober 2009 22:54 schreef Plums het volgende:
[..]
Hij snapt idd wel meer niet met zn cokehoofd.
Nee dus. Er is al genoeg schade.![]()
Ik volg t niet met mn para kopquote:Op maandag 5 oktober 2009 21:03 schreef fs180 het volgende:
Je snapt het gewoon niet met je cokehoofd![]()
![]()
mag je niet van je chick?
Nou nou. Dat is erg, om te wachten tot een pil inslaat ben je even lang of langer aan het wachten hoor. Ik heb het zelf ook al een tijd terug geprobeerd en vond het wel aardig werken.quote:Op woensdag 7 oktober 2009 22:41 schreef Electro-Worm het volgende:
Moet ik 35 minuten lang naar deze kankerzooi luisteren![]()
Forget it.
Welke had je geprobeerd?quote:Op donderdag 8 oktober 2009 12:11 schreef pc-fr34k het volgende:
[..]
Nou nou. Dat is erg, om te wachten tot een pil inslaat ben je even lang of langer aan het wachten hoor. Ik heb het zelf ook al een tijd terug geprobeerd en vond het wel aardig werken..
Maar als je muziek wilt die wat met je doet moet je flashcore live op een groot system horen. La peste maakt muziek waarvan de geluidsmoleculen je beinvloeden en je wazig wordt zonder drugs. Met drugs op wordt het NOG vager. Soundscapes
Weet niet meer zeker. Paar keer geprobeerd maar zonder op bed te liggen. wel ogen dicht en koptelefoon op. Ik herinner me dat ik coke wel vond lijken op coke. Volgens mij voelde ik van XTC niet zoals het normaal voelt en wiet vond ik de tijd niet waard aangezien ik toch altijd wel wiet heb liggenquote:
Ik heb 1,5 uur geleden XTC geprobeerd, wel met oordoppen in maar tussendoor wel gewoon internetten.. Merkte helemaal niks, tot m'n huisgenoot binnen kwam, hij klonk echt mega wazig, als een alien ofzo, op dezelfde manier als dat je de bass op z'n laagst zet en treble op z'n hoogst, maargoed dat kwam gewoon door dat geruis een half uur, na 1 minuut was het ook weer weg. Wel jammer. Straks of morgen even op bed liggen met ogen dicht, dan werkt het een stuk beter schijntquote:Op donderdag 8 oktober 2009 12:28 schreef pc-fr34k het volgende:
[..]
Weet niet meer zeker. Paar keer geprobeerd maar zonder op bed te liggen. wel ogen dicht en koptelefoon op. Ik herinner me dat ik coke wel vond lijken op coke. Volgens mij voelde ik van XTC niet zoals het normaal voelt en wiet vond ik de tijd niet waard aangezien ik toch altijd wel wiet heb liggen
Het klinkt ook be-hoor-lijk kansloosquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |