Er zijn heus plekken waar n automaat staat waar ze er niet eens op letten.quote:
Alleen hebben ze bijna overal agecoinsquote:Op vrijdag 25 september 2009 16:15 schreef Daniane het volgende:
[..]
Er zijn heus plekken waar n automaat staat waar ze er niet eens op letten.
Hier ook bij de shoarmazaakkkkk
quote:Op vrijdag 25 september 2009 00:00 schreef zwartemarktplaats het volgende:
[..]
ik ken niemand van 16.
Volgens mij durf hij het gewoon niet te vragen aan de 16+ers die hij kent.quote:
Dat zijn de betere feesjesquote:Op vrijdag 2 oktober 2009 16:57 schreef RedGuy het volgende:
Ik had een keer een feestje, en op een gegeven moment stonden we met 8 man cocaine van de bil van mijn stiefzusje te snuiven.
Pics!quote:Op vrijdag 2 oktober 2009 16:57 schreef RedGuy het volgende:
Ik had een keer een feestje, en op een gegeven moment stonden we met 8 man cocaine van de bil van mijn stiefzusje te snuiven.
hahaha ja dat dusquote:Op vrijdag 12 juni 2009 19:09 schreef Lundegaard het volgende:
Van cannabis...
Sjeezus, hoe oud is hij? 5?
quote:Op maandag 20 juli 2009 20:02 schreef Subeta het volgende:
Mijn slechtste ervaring tot nu toe moet wel zijn geweest toen ik paddos nam met 3 goede vrienden van me. Een van de drie was onder de druk dat een van de anderen hem al 10 jaar lang leuk vond, en dacht dat hij een ontzettend grote homo was. Daar was hij niet helemaal van gediend.
Kwam tot zo ver dat de jongen die beschuldigd werd ging huilen omdat hij niet wist dat hij al die tijd homo was, en de andere zo kwaad was dat hij hem wel kon neerstoken omdat hij dus 10 jaar lang had gelogen.
Met geweld die twee uit elkaar gehaald en apart genomen, volgende dag wisten ze er beide niks meer van.
oh nee.. keer daar op met twee andere mensen paddos genomen en toen naar buiten gegaan. gaat er eentje liggen midden op de nieuwe binnenweg in rotterdam. gvd 4 uur hem naar huis moeten tillen, met toch wel enige kracht. komt drie keer politie langs om te vragen of "alles wel goed gaat", is die kerel opeens helemaal helder en zegt hij dat het prima is.najah, nog overwogen langs het ziekenhuis te gaan, maar dat was zo'n gedoe dat we beter naar huis konden gaan, uiteindelijk veilig thuisgekomen.
voortaan doe ik ze gewoon lekker alleen
haha wtfquote:Op maandag 5 oktober 2009 00:24 schreef GoodOldBill het volgende:
[..]
Die twee uit elkaar gehaald en apart genomen? Dus jij was de homo van de drie...
Coke, aangezien het normaal gesproken in van die miniatuur envelopjes verkocht word.quote:
Like wut? Wat veroorzaakt nou weer zo'n avondquote:Op maandag 5 oktober 2009 19:54 schreef fs180 het volgende:
Ja dat begreep ik wel ja, maar ik dacht dat je misschien iets kleins had gekocht
Duidelijkere vraagstelling int vervolgquote:Op maandag 5 oktober 2009 20:53 schreef fs180 het volgende:
Dat je avondje aan het sossen was had ik al door ja, maar ik dacht dat je iets had gekocht (losstaand van coke)
Hij snapt idd wel meer niet met zn cokehoofd.quote:Op maandag 5 oktober 2009 21:03 schreef fs180 het volgende:
Je snapt het gewoon niet met je cokehoofd![]()
![]()
mag je niet van je chick?
quote:Op maandag 5 oktober 2009 22:54 schreef Plums het volgende:
[..]
Hij snapt idd wel meer niet met zn cokehoofd.
Nee dus. Er is al genoeg schade.![]()
Ik volg t niet met mn para kopquote:Op maandag 5 oktober 2009 21:03 schreef fs180 het volgende:
Je snapt het gewoon niet met je cokehoofd![]()
![]()
mag je niet van je chick?
Nou nou. Dat is erg, om te wachten tot een pil inslaat ben je even lang of langer aan het wachten hoor. Ik heb het zelf ook al een tijd terug geprobeerd en vond het wel aardig werken.quote:Op woensdag 7 oktober 2009 22:41 schreef Electro-Worm het volgende:
Moet ik 35 minuten lang naar deze kankerzooi luisteren![]()
Forget it.
Welke had je geprobeerd?quote:Op donderdag 8 oktober 2009 12:11 schreef pc-fr34k het volgende:
[..]
Nou nou. Dat is erg, om te wachten tot een pil inslaat ben je even lang of langer aan het wachten hoor. Ik heb het zelf ook al een tijd terug geprobeerd en vond het wel aardig werken..
Maar als je muziek wilt die wat met je doet moet je flashcore live op een groot system horen. La peste maakt muziek waarvan de geluidsmoleculen je beinvloeden en je wazig wordt zonder drugs. Met drugs op wordt het NOG vager. Soundscapes
Weet niet meer zeker. Paar keer geprobeerd maar zonder op bed te liggen. wel ogen dicht en koptelefoon op. Ik herinner me dat ik coke wel vond lijken op coke. Volgens mij voelde ik van XTC niet zoals het normaal voelt en wiet vond ik de tijd niet waard aangezien ik toch altijd wel wiet heb liggenquote:
Ik heb 1,5 uur geleden XTC geprobeerd, wel met oordoppen in maar tussendoor wel gewoon internetten.. Merkte helemaal niks, tot m'n huisgenoot binnen kwam, hij klonk echt mega wazig, als een alien ofzo, op dezelfde manier als dat je de bass op z'n laagst zet en treble op z'n hoogst, maargoed dat kwam gewoon door dat geruis een half uur, na 1 minuut was het ook weer weg. Wel jammer. Straks of morgen even op bed liggen met ogen dicht, dan werkt het een stuk beter schijntquote:Op donderdag 8 oktober 2009 12:28 schreef pc-fr34k het volgende:
[..]
Weet niet meer zeker. Paar keer geprobeerd maar zonder op bed te liggen. wel ogen dicht en koptelefoon op. Ik herinner me dat ik coke wel vond lijken op coke. Volgens mij voelde ik van XTC niet zoals het normaal voelt en wiet vond ik de tijd niet waard aangezien ik toch altijd wel wiet heb liggen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |