abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  maandag 20 juli 2009 @ 19:03:28 #151
248959 tommosz
Kansloos, irritand, OVerbodig
pi_71157109
quote:
Op maandag 20 juli 2009 12:42 schreef NoelGallagher het volgende:
Goed vaak dat ik lachkicks heb na een paar flinke joints, paar keer bad gegaan icm alcohol, maargoed.
achohol + drugs=
Bovenstaand bericht kan hoge mate van sarcasme, ironie, cynisme of saddisme bevatten. Spelfouten voorbehouden.
pi_71158587
Mijn slechtste ervaring tot nu toe moet wel zijn geweest toen ik paddos nam met 3 goede vrienden van me. Een van de drie was onder de druk dat een van de anderen hem al 10 jaar lang leuk vond, en dacht dat hij een ontzettend grote homo was. Daar was hij niet helemaal van gediend.

Kwam tot zo ver dat de jongen die beschuldigd werd ging huilen omdat hij niet wist dat hij al die tijd homo was, en de andere zo kwaad was dat hij hem wel kon neerstoken omdat hij dus 10 jaar lang had gelogen.

Met geweld die twee uit elkaar gehaald en apart genomen, volgende dag wisten ze er beide niks meer van.

oh nee.. keer daar op met twee andere mensen paddos genomen en toen naar buiten gegaan. gaat er eentje liggen midden op de nieuwe binnenweg in rotterdam. gvd 4 uur hem naar huis moeten tillen, met toch wel enige kracht. komt drie keer politie langs om te vragen of "alles wel goed gaat", is die kerel opeens helemaal helder en zegt hij dat het prima is. najah, nog overwogen langs het ziekenhuis te gaan, maar dat was zo'n gedoe dat we beter naar huis konden gaan, uiteindelijk veilig thuisgekomen.

voortaan doe ik ze gewoon lekker alleen
pi_71158779
Een paar mensen die ik ken hadden ook spacecake genomen xD Het bleek niet te werken.. Ze gingen met zn drieën naar het cafe lkkr een pilsje halen en de 4e ging naar huis want hij was misselijk

Even later belt die 4e vriend op... Hij verteld zo door de telefoon, "Er loopt een kabouter door mn keuken " Die andere vriend zei: "Tuurlijk niet!", en hij hing op 5 minuten later belde die vriend weer: "Het is echt een kabouter, help me! wat moe ik doen?" Weer hing die vriend op xD Toen hij de derde keer belde hoorde ze erg veel gebonk en geschreeuw, toen zijn ze snel naar huis gefietst en vonden ze die 4e vriend zittend en zwetend tegen een keukenkasje Toen ze die deur open deden bleek hij een lilliputter opgesloten te hebben xD

Ik zeg het je Het kan leuk zijn maar ook minder leuk xD
pi_71158837
quote:
Op maandag 20 juli 2009 20:07 schreef rilozzo het volgende:
Een paar mensen die ik ken hadden ook spacecake genomen xD Het bleek niet te werken.. Ze gingen met zn drieën naar het cafe lkkr een pilsje halen en de 4e ging naar huis want hij was misselijk

Even later belt die 4e vriend op... Hij verteld zo door de telefoon, "Er loopt een kabouter door mn keuken " Die andere vriend zei: "Tuurlijk niet!", en hij hing op 5 minuten later belde die vriend weer: "Het is echt een kabouter, help me! wat moe ik doen?" Weer hing die vriend op xD Toen hij de derde keer belde hoorde ze erg veel gebonk en geschreeuw, toen zijn ze snel naar huis gefietst en vonden ze die 4e vriend zittend en zwetend tegen een keukenkasje Toen ze die deur open deden bleek hij een lilliputter opgesloten te hebben xD

maandag 20 juli 2009 @ 20:13:51 #155
102177 fs180
ik rem voor katten
pi_71158967
Kids, drugs are bad mkay.
  maandag 20 juli 2009 @ 20:19:31 #156
244693 SexPistol
The Joy Division
pi_71159156
quote:

Jaaaaaja.
Where figures from the past stand tall,
And mocking voices ring the halls.
Imperialistic house of prayer,
Conquistadors who took their share.
pi_71159817
quote:
Op maandag 20 juli 2009 20:13 schreef fs180 het volgende:
Kids, drugs are bad mkay.
pi_71160169
quote:

pi_71208411
raar ik wordt atijd vet sloom en lam enzo
en wiet word ik ook sloom
maar van hash wordt ik weer blij
meer doe ik niet jullie?
  woensdag 22 juli 2009 @ 17:26:37 #160
155008 Fip
Jezus redt
pi_71221328
Mijn minst leuke verhaal is waarschijnlijk toen ik out ging door wiet, en vervolgens tien minuten nodig had om weer op te staan omdat mijn benen zo zwaar waren en ik allemaal rare muziekjes in mijn hoofd hoorde. En mijn hart ging tekeer alsof ik de marathon had gerend. Was gelukkig wel de enige keer dat ie echt zo slecht viel.

Leukste moment is wel toen ik op paddo's besefte dat ik deel uitmaakte van een oneindig groot universum. De avond kon niet meer stuk voor mij.
pi_71236972
quote:
Op woensdag 22 juli 2009 11:24 schreef joostieh het volgende:
raar ik wordt atijd vet sloom en lam enzo
en wiet word ik ook sloom
maar van hash wordt ik weer blij
meer doe ik niet jullie?
Dan weet je meteen het verschil tussen stoned en high zijn.
pi_71237792
Mijn leukste was mischien wel gister toen ik allerlei dingen in de wolken zag onder andere Michael Jackson na twee enorme joints
  PR/Manusje van alles donderdag 23 juli 2009 @ 08:43:46 #163
148800 crew  Surveillance-Fiets
Toezicht is gezond!
pi_71240147
Waarom gaat iedereen hier in bad als ze drugs gebruiken?
Ik denk meer dat je als nieuwsposter een geile egocentrische narcist moet zijn, die een flinke stijve krijgt van alle berichten die ie van zijn eigen hand ziet op de FP, zo! ©yvonne
Beste nieuwsbericht ooit op de FOK!frontpage!
pi_71240684
quote:
Op donderdag 23 juli 2009 08:43 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
Waarom gaat iedereen hier in bad als ze drugs gebruiken?
Omdat het pubers zijn en dat stoer is.

In UVT gaan vrij weinig mensen 'bad'
pi_71241831
quote:
Op donderdag 23 juli 2009 09:19 schreef kikoooooo het volgende:

[..]

Omdat mensen in UVT pilletjes slikken en de kans op bad gaan daarbij aanzienlijk lager ligt.
  PR/Manusje van alles donderdag 23 juli 2009 @ 10:09:14 #166
148800 crew  Surveillance-Fiets
Toezicht is gezond!
pi_71241857
quote:
Op donderdag 23 juli 2009 09:19 schreef kikoooooo het volgende:

[..]

Mwa ik vond het als puber zijnde nou niet echt stoer ofzo... gewoon normaal.

Wat een vieze mensen dan in UVT
Ik denk meer dat je als nieuwsposter een geile egocentrische narcist moet zijn, die een flinke stijve krijgt van alle berichten die ie van zijn eigen hand ziet op de FP, zo! ©yvonne
Beste nieuwsbericht ooit op de FOK!frontpage!
pi_71242116
quote:
Op donderdag 23 juli 2009 10:07 schreef Blaxje het volgende:

[..]

Omdat mensen in UVT pilletjes slikken en de kans op bad gaan daarbij aanzienlijk lager ligt.
in UVT lopen wel meer drugstopics dan alleen het xtctopic hoor. En de kans op bad gaan met pillen is tegenwoordig heel erg groot.
  donderdag 23 juli 2009 @ 11:43:56 #168
261752 Plankton_
De Maatemmer
pi_71244683
Ik blow heel af en toe, daar heb ik nog nooit iets speciaals door meegemaakt.
Behalve dan een lachkick, maar ik heb nog nooit rare dingen erdoor gezien.

En ik heb ook een keer paddo's geprobeerd samen met twee kameraden.
Ik zat een beetje knikkebollend naar het pokeren te kijken, maar mijn twee kameraden waren wel aan het trippen.
Eentje zag de ander door de stoel heen zakken, en de ander merkte dat hij door de stoel heen zakte. Terwijl er eigenlijk helemaal niks gebeurde.
Verder zagen we ook dat een schilderij van Mondriaan steeds groter werd, althans zo leek het.
  vrijdag 24 juli 2009 @ 10:08:18 #169
263827 tubacloud
Carpe diem
pi_71277182
ik rook ook wel eens een joint, maar ben nog nooit echt bad gegaan...
wel een keertje 10 seconden out, maarja, toen ging ik niet echt bad
Janitor: You're stupid.
JD: That's it?
Janitor: Give it time, it'll eat at you.
pi_71320670
quote:
Op donderdag 23 juli 2009 10:19 schreef kikoooooo het volgende:

[..]

in UVT lopen wel meer drugstopics dan alleen het xtctopic hoor. En de kans op bad gaan met pillen is tegenwoordig heel erg groot.
Je bent gewoon een debiel als je je pillen niet laat testen en achteraf blijkt dat je mcpp in je bakkes hebt geduwd
  zaterdag 25 juli 2009 @ 22:53:40 #171
248959 tommosz
pi_71327329
quote:
Op zaterdag 25 juli 2009 18:23 schreef Blaxje het volgende:

[..]

Je bent gewoon een debiel als je je pillen niet laat testen en achteraf blijkt dat je mcpp in je bakkes hebt geduwd
ja
Bovenstaand bericht kan hoge mate van sarcasme, ironie, cynisme of saddisme bevatten. Spelfouten voorbehouden.
pi_71401077

[ Bericht 100% gewijzigd door LoveMonkeys op 29-07-2009 10:33:29 ]
  dinsdag 28 juli 2009 @ 17:06:52 #173
260213 Lulz
Chickie kopen? 50 euro.
pi_71401233
quote:
Op zaterdag 25 juli 2009 18:23 schreef Blaxje het volgende:

[..]

Precies
Dinges.
pi_71401429
quote:
Op dinsdag 28 juli 2009 17:01 schreef LoveMonkeys het volgende:
Ik zou het wel eens een keer willen proberen gwn voor 1 keer
Wat?
  woensdag 29 juli 2009 @ 13:08:15 #175
248959 tommosz
pi_71425394
quote:
Op dinsdag 28 juli 2009 17:13 schreef kikoooooo het volgende:

[..]

Wat?
drugs natuurlijk waar gaat dit topic anders over
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')