Jij hebt nog nooit alcohol op? Of aspirine?quote:Op woensdag 29 juli 2009 13:08 schreef tommosz het volgende:
[..]
drugs natuurlijk waar gaat dit topic anders over
Ja aspirinequote:Op woensdag 29 juli 2009 13:30 schreef Sanderrrr het volgende:
[..]
Jij hebt nog nooit alcohol op? Of aspirine?![]()
Wat ben jij een irritant pubertje man. Echt een stoer kneusjequote:Op woensdag 29 juli 2009 13:08 schreef tommosz het volgende:
[..]
Ik denk zomaar eens dat men bedoelt met 'wat', welke, aangezien alcohol ook een drug is enzoquote:Op woensdag 29 juli 2009 13:08 schreef tommosz het volgende:
[..]
dat zet je er niet bij, enquote:Op woensdag 29 juli 2009 14:05 schreef kikoooooo het volgende:
[..]
Wat ben jij een irritant pubertje man. Echt een stoer kneusje
'Drugs proberen' is gewoon vaag, dus ik vraag welke drugs. Is dat zo'n vreemde vraag?
Hoe oud is een 'puber' volgens jou dan?quote:Op woensdag 29 juli 2009 18:25 schreef tommosz het volgende:
[..]
dat zet je er niet bij, en
Heb jij mij ooit gezien dan, ik ben btw veel te jong om puber te zijn, en ik doe niet stoer, dat heet bijdehand![]()
jij bent 12/13?quote:Op woensdag 29 juli 2009 18:25 schreef tommosz het volgende:
[..]
dat zet je er niet bij, en
Heb jij mij ooit gezien dan, ik ben btw veel te jong om puber te zijn, en ik doe niet stoer, dat heet bijdehand![]()
Als ik het zo bekijk is hij ook een behoorlijke topic-killer.quote:Op woensdag 29 juli 2009 19:05 schreef leLe-- het volgende:
[..]
jij bent 12/13?
Je hangt wel een beetje veel in seks/drugs-topics rond dan
quote:Op woensdag 29 juli 2009 18:25 schreef tommosz het volgende:
[..]
ik ben btw veel te jong om puber te zijn, en ik doe niet stoer
quote:
quote:Op woensdag 24 juni 2009 13:58 schreef tommosz het volgende:
[..]
nee dat weet ik.....Ik had FLINK WAT! gerookt, snap je hem nuhet was iets van 4 gram
Dat dus. Ook een beetje raar dat hij eerst een verhaal over 4 gram eenmans op een avond heeft en vervolgens "wel een keer drugs wilt proberen"quote:Op woensdag 29 juli 2009 20:40 schreef Conekiller het volgende:
met 4 gram ben ik 2 dagen bezig vanaf opstaan tot weer slapen
Dat is iemand andersquote:Op woensdag 29 juli 2009 20:44 schreef leLe-- het volgende:
[..]
t en vervolgens "wel een keer drugs wilt proberen"
En 13 jaar oud.
ooja idd!quote:
naar mij meing zijn achohol en wiet niet echte drugs want het rciht neit zoveel schade aan, en ik zal eht proberen maar spacecake en wiri ben ik al mee beggonen maar ik ga ook niet verderquote:Op woensdag 29 juli 2009 18:53 schreef schijffie het volgende:
[..]
Hoe oud is een 'puber' volgens jou dan?
En als je dan toch wil beginnen met drugs raad ik jou Crystal Meth aan, niet zo zwaar en erg lekker!
Yesquote:Op woensdag 29 juli 2009 20:50 schreef leLe-- het volgende:
[..]
ooja idd!
Was een beetje in de war omdat hij op jou vraag (het was jouw vraag toch?) aan iemand anders reageerde.
veel plezier met lachen en, ik ga @ 3equote:Op woensdag 29 juli 2009 20:36 schreef kikoooooo het volgende:
[..]
[..]
[..]![]()
Gast, je komt net van de basisschool, doet stoer over drugs en je bent 13. En volgens jou ben je geen puber en doe je niet stoer.
Ik lach nu.
Nou toen ik spacecake had, dacht ik ook van ooooh dit werkt voor geen ene meter bij mij dus ik bleef maar doorvreten tot ik een halve cake op had ofzoquote:Op maandag 20 juli 2009 20:07 schreef rilozzo het volgende:
Een paar mensen die ik ken hadden ook spacecake genomen xD Het bleek niet te werken.. Ze gingen met zn drieën naar het cafe lkkr een pilsje halen en de 4e ging naar huis want hij was misselijk
Even later belt die 4e vriend op... Hij verteld zo door de telefoon, "Er loopt een kabouter door mn keuken" Die andere vriend zei: "Tuurlijk niet!", en hij hing op
5 minuten later belde die vriend weer: "Het is echt een kabouter, help me! wat moe ik doen?" Weer hing die vriend op xD Toen hij de derde keer belde hoorde ze erg veel gebonk en geschreeuw, toen zijn ze snel naar huis gefietst en vonden ze die 4e vriend zittend en zwetend tegen een keukenkasje
Toen ze die deur open deden bleek hij een lilliputter opgesloten te hebben xD
Ik zeg het jeHet kan leuk zijn
maar ook minder leuk xD
Testen ze eigenlijk ook 100 pillen als je bijv 100 pillen xtc hebt gekocht, dat doen ze namelijk wel, in grote aantallen verkopen..quote:Op zaterdag 25 juli 2009 18:23 schreef Blaxje het volgende:
[..]
Je bent gewoon een debiel als je je pillen niet laat testen en achteraf blijkt dat je mcpp in je bakkes hebt geduwd
ja begint na 1 of 2 uurtjes pas te werken, handig om te weten voor je eraan begintquote:Op woensdag 29 juli 2009 22:22 schreef Mestras het volgende:
[..]
Nou toen ik spacecake had, dacht ik ook van ooooh dit werkt voor geen ene meter bij mij dus ik bleef maar doorvreten tot ik een halve cake op had ofzooke een tip: hou het alsjeblieft bij 1 plakje, want ik werd echt helemaal loom en kon helemaal niets meer volgen
Als je allemaal dezelfde pillen hebt gekocht van dezelfde batch is het testen van ééntje genoeg.quote:Op woensdag 29 juli 2009 23:07 schreef leipeshitouwes het volgende:
[..]
Testen ze eigenlijk ook 100 pillen als je bijv 100 pillen xtc hebt gekocht, dat doen ze namelijk wel, in grote aantallen verkopen..
Heb je het over mij :'Dquote:Op woensdag 29 juli 2009 23:20 schreef schijffie het volgende:
[..]
Als je allemaal dezelfde pillen hebt gekocht van dezelfde batch is het testen van ééntje genoeg.
En mensen die drugs gebruiken zonder er eerst even iets over lezen.![]()
![]()
![]()
je mag maar een maximum aantal pillen per keer laten testen, 3 vaak.quote:Op woensdag 29 juli 2009 23:07 schreef leipeshitouwes het volgende:
[..]
Testen ze eigenlijk ook 100 pillen als je bijv 100 pillen xtc hebt gekocht, dat doen ze namelijk wel, in grote aantallen verkopen..
Blijf toch weg man.jochiequote:Op woensdag 29 juli 2009 21:33 schreef tommosz het volgende:
[..]
naar mij meing zijn achohol en wiet niet echte drugs want het rciht neit zoveel schade aan, en ik zal eht proberen maar spacecake en wiri ben ik al mee beggonen maar ik ga ook niet verder
Klopt, precieze aantal week ik niet, maar toevallig las ik dat laatst nog. Plus dat het overbodig is als het uit dezelfde batch komt.quote:Op donderdag 30 juli 2009 00:29 schreef Sanderrrr het volgende:
[..]
je mag maar een maximum aantal pillen per keer laten testen, 3 vaak.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |