Ik zou de volgende keer xtc proberen met MDMA erin, in plaats van rotzooipillen met mCPPquote:Op dinsdag 4 augustus 2009 14:33 schreef phileine_ het volgende:
laatst een keer voor de grap xtc geslikt, maar das echt mis gegaan. verschrikkelijke hoofdpijn, kotsen, de hele reutemeteut. dat was dan ook de laatste keer dat k xtc gedaan heb!
oja, en heb 2 x gehyperventileerd van een jointje (hash), was ook niet superrelaxed. blow nu een stuk minder, haha
de expert spreektquote:Op dinsdag 4 augustus 2009 15:20 schreef kikoooooo het volgende:
[..]
Ik zou de volgende keer xtc proberen met MDMA erin, in plaats van rotzooipillen met mCPP
Laat je pillen testen voordat je ze neemt.
Ik? Nee dat was van de Bupequote:
Je zus moest maar niet zo zwak zijn.quote:Op woensdag 5 augustus 2009 02:53 schreef amvrosios het volgende:
Drugs gebruik bestaat niet,het is per definitie misbruik....
Me zus gaat tegenwoordig door het leven als full-time verslaafde,
en verder ook wel weer genoeg mensen de afgrond in zien rollen!
dus denk ff 20x na voor je besluit dat je het toch maar niet doet!
Lul niet zo dom. Als je een beetje een ruggengraat hebt, en ook nog wat verstand in je knikker, raak je echt niet verslaafd. Alleen zwakke en domme mensen worden dat na een tijd.quote:Op woensdag 5 augustus 2009 02:53 schreef amvrosios het volgende:
Drugs gebruik bestaat niet,het is per definitie misbruik....
Me zus gaat tegenwoordig door het leven als full-time verslaafde,
en verder ook wel weer genoeg mensen de afgrond in zien rollen!
dus denk ff 20x na voor je besluit dat je het toch maar niet doet!
ik geloof het op een of andere manier nietquote:Op donderdag 6 augustus 2009 13:26 schreef TonyMalony het volgende:
Gisteravond voor de derde keer DMT gehad, samen met m'n broer en neefje. De vorige twee keren dat ik het had genomen hield ik m'n ogen dicht en zag ik de meest vage shit alsof ik in Las Vegas was. Denk aan vaag gekleurde billboards met daar opeens treinen die erdoorheen rijden en weer exploderen in de vorm van gemene haaien. Verder zie je zo nu en dan wat fractals verschijnen.
Dit keer heb ik een flinke dosis genomen en m'n best gedaan om m'n ogen open te houden. Echt een heel andere ervaring. Ik zag m'n broer en neefje eerst compleet in 2D. Ik besloot om me nog meer op hun te focussen en begon ze dubbel te zien. Op den duur waren ze zo vaak verdubbeld dat het leek alsof ze aan elkaar vastkleven. Ik bleef naar ze kijken en ze begonnen te veranderen in hoekige vormen met daaromheen fractals die langs zweefden.
Op den duur werd ik hun zat en ging ik kijken naar de lampen in huis. Om de lampen in huis beter te kunnen observeren liep ik erop af, maar wanneer je probeert te lopen dan heb je het gevoel alsof de zwaartekracht was toegenomen. Lopen ging erg lastig maar de kleuren van de lampen vielen heel erg op en opeens ben je het licht gaan waarderen. Wat er verder gebeurde kan ik me niet echt meer herinneren, eigenlijk duurt zo'n trip te kort.
Al met al een zeer mooie avond gehad ;D
quote:Op donderdag 6 augustus 2009 21:16 schreef tommosz het volgende:
[..]
ik geloof het op een of andere manier niet
Houd nou is een keer je grote muil dichtquote:Op donderdag 6 augustus 2009 21:16 schreef tommosz het volgende:
[..]
quote:Op vrijdag 7 augustus 2009 10:15 schreef no1uknow het volgende:
[..]
Houd nou is een keer je grote dicht
amenquote:Op vrijdag 7 augustus 2009 10:15 schreef no1uknow het volgende:
[..]
Houd nou is een keer je grote muil dicht
Probeer een dosis zou k zeggen.quote:Op donderdag 6 augustus 2009 21:16 schreef tommosz het volgende:
[..]
er zit dus toch een boodschap achterquote:Op maandag 10 augustus 2009 17:44 schreef Skylark. het volgende:
Ik had een keer gekingzed, en ik was flink de lul. Ik ben best goed in kingzen, maar mijn vrienden hadden vantevoren afgesproken mij te naaien. Toen heb ik bij de jongen bij wie we thuis waren flink in de wc liggen kotsen, en daarna gingen we op stap. Ofja 'we', zij gingen op stap, ik naar huis.
Afijn, ik lig in bed, en ik voel dat ik onmeunig moet gaan kotsen, maar ik haalde de wc nooit meer. Dus ik maak de vloer naast m'n bed een beetje vrij zodat ik niet kots op een boek ofzo, en ik buig m'n hoofd en laat alles eruit donderen. Daarna val ik lekker in slaap, en word ik de volgende ochtend wakker door een zurige stank. Ik wip uit m'n bed, ga het opruimen, en als ik jullie een advies mag geven, kots NOOIT op vloerbedekking.
Leuke vrienden heb je dan...quote:Op maandag 10 augustus 2009 17:44 schreef Skylark. het volgende:
Ik had een keer gekingzed, en ik was flink de lul. Ik ben best goed in kingzen, maar mijn vrienden hadden vantevoren afgesproken mij te naaien. Toen heb ik bij de jongen bij wie we thuis waren flink in de wc liggen kotsen, en daarna gingen we op stap. Ofja 'we', zij gingen op stap, ik naar huis.
Afijn, ik lig in bed, en ik voel dat ik onmeunig moet gaan kotsen, maar ik haalde de wc nooit meer. Dus ik maak de vloer naast m'n bed een beetje vrij zodat ik niet kots op een boek ofzo, en ik buig m'n hoofd en laat alles eruit donderen. Daarna val ik lekker in slaap, en word ik de volgende ochtend wakker door een zurige stank. Ik wip uit m'n bed, ga het opruimen, en als ik jullie een advies mag geven, kots NOOIT op vloerbedekking.
Klopt, maar ik kan daar wel om lachen, elke keer is het iemand anders. Deze keer wezen ze steeds mij aan, en bij categorie vroegen ze dingen als: Formule1 teams of beroemde linkshandige tennisspelers. En verder weten ze dat ik altijd met m'n hand aan m'n nek zit dus mocht je niet meer met je hand aan je nek zitten.quote:
quote:Op dinsdag 11 augustus 2009 14:09 schreef Skylark. het volgende:
[..]
Klopt, maar ik kan daar wel om lachen, elke keer is het iemand anders. Deze keer wezen ze steeds mij aan, en bij categorie vroegen ze dingen als: Formule1 teams of beroemde linkshandige tennisspelers. En verder weten ze dat ik altijd met m'n hand aan m'n nek zit dus mocht je niet meer met je hand aan je nek zitten.
En zij zijn ook allemaal wel eens aan de beurt geweest.
quote:
dus je bent wel een fan?quote:Op dinsdag 11 augustus 2009 17:51 schreef leLe-- het volgende:
[..]Bij alles wat je zegt moet ik lachen.
Gewoon omdat je net 8 en een half bent geworden
quote:
Maar voel je je dan helemaal niet anders?quote:Op dinsdag 11 augustus 2009 18:14 schreef MeetMeHalfway het volgende:
Ik word helemaal niet losser ofzo van alcohol.
Ik had laatst een promillage van 2.9 en was nog steeds de rustige jongen die ik altijd ben. Ik kan wel genieten van andere mensen die helemaal leip worden als ze dronken zijn.
quote:Op donderdag 6 augustus 2009 21:16 schreef tommosz het volgende:
[..]
quote:Op woensdag 12 augustus 2009 02:48 schreef pc-fr34k het volgende:
[..]! Meneertje wordt tegengesproken over eigen grote verhalen en denkt een echt trip-verhaal op dezelfde manier af te kunnen doen als onzin
Serieus hou je mond als het over drugs gaat en je er dus duidelijk niks van af weetZo geef je mensen verkeerde informatie en daar is al genoeg van te vinden op het internet geplaatst door mensen net zo idioot als jij bent.
Ik heb dat ook. Ik hou altijd alles onder controle, ook als ik compleet koekie ben. Echt irritant, ik zou me weleens onverantwoordelijk willen gedragen, maar het lukt me nooitquote:Op dinsdag 11 augustus 2009 18:14 schreef MeetMeHalfway het volgende:
Ik word helemaal niet losser ofzo van alcohol.
Ik had laatst een promillage van 2.9 en was nog steeds de rustige jongen die ik altijd ben. Ik kan wel genieten van andere mensen die helemaal leip worden als ze dronken zijn.
FAILquote:Op dinsdag 4 augustus 2009 14:33 schreef phileine_ het volgende:
laatst een keer voor de grap xtc geslikt, maar das echt mis gegaan. verschrikkelijke hoofdpijn, kotsen, de hele reutemeteut. dat was dan ook de laatste keer dat k xtc gedaan heb!
oja, en heb 2 x gehyperventileerd van een jointje (hash), was ook niet superrelaxed. blow nu een stuk minder, haha
René. Niet doen verdomme.quote:Op maandag 17 augustus 2009 00:02 schreef NoelGallagher het volgende:
Gisteren met een groep van 8 man xtc geslikt, was geweldig en kon niet van m'n haar afblijven
Haha, vetquote:Op maandag 17 augustus 2009 00:02 schreef NoelGallagher het volgende:
Gisteren met een groep van 8 man xtc geslikt, was geweldig en kon niet van m'n haar afblijven
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |