ik was al tijdje bezig;)quote:Op woensdag 24 juni 2009 19:44 schreef no1uknow het volgende:
[..]
Jij hebt geen 4 gram op 1 avond gerookt vriend. Je hoeft ook jezelf niet voor te liegen.
wat een baggerverhaal, hoeveel zit er in die broodtrommel en met hoeveel ben jequote:Op donderdag 25 juni 2009 01:16 schreef Chris_tea het volgende:
ik geloof best wat je zegt.. mijn vriendjes rookten ook zo veel.. waren we een jaar of 14. Ze hadden zoms zon hele broodtrommel vol in een paar dagen opgerookt. Heb toen nooit zoveel geroookt, maar later (19 jaar zoiets) is me dat nog wel gelukt.. had niet het gevoel dat ik ooit nog kon opstaan. :p uiteindelijk kwam alles goed
trouwens jongens van 13 raken ook gewennig.
quote:Op donderdag 25 juni 2009 08:09 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
wat een baggerverhaal, hoeveel zit er in die broodtrommel en met hoeveel ben jewant ik kan met 100 vrienden ook wel een emmer leegroken
4 cm, 4 dm 4 wat?quote:Op donderdag 25 juni 2009 08:42 schreef tommosz het volgende:
[..]
er pas wel wat in een broodtrommer
4 breed
4 lang
2 hoog
dat Zijn 16 joints!
4 jointsquote:
Paar dagen in de vakantie, 4?quote:
IK HEB DAT NIET GEDAAN! kijk naar hierboven toen ik 4 gram had gesmookt waren we met ze 8en maar we blowden maar met ze 2en!quote:Op donderdag 25 juni 2009 09:04 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
Paar dagen in de vakantie, 4?
Aantal mensen? 8?
Dat is dus 16/4= 4 joints per avond
4/8= 0.5 joint per persoon
Knap hoor
Proestquote:Op donderdag 25 juni 2009 10:38 schreef tommosz het volgende:
[..]
IK HEB DAT NIET GEDAAN! kijk naar hierboven toen ik 4 gram had gesmookt waren we met ze 8en maar we blowden maar met ze 2en!
dus dat is 2 gram per man
Het was eerst nog 4 gram in je eentjequote:Op donderdag 25 juni 2009 10:38 schreef tommosz het volgende:
[..]
IK HEB DAT NIET GEDAAN! kijk naar hierboven toen ik 4 gram had gesmookt waren we met ze 8en maar we blowden maar met ze 2en!
dus dat is 2 gram per man
quote:Op woensdag 24 juni 2009 22:17 schreef Krentenbol. het volgende:
Zullen we het weer over de 'gewone' drugservaringen hebben?
quote:
quote:Op vrijdag 26 juni 2009 02:04 schreef MaximumRush het volgende:
Er was een meisje bij ons op school van een jaar of 13 en die had een vriend van 26.
quote:Op donderdag 25 juni 2009 22:56 schreef fs180 het volgende:
Stond net buiten en verderop stonden een paar jongen te blowen (coffeeshop is straat verderop en heeft geen fatsoenlijke wiet). Anyway, ik hoorde ze tegen elkaar zeggen hoe kankah stoned ze wel hier waren enzo![]()
Het roken van plastic zou je nog stoneder maken dan die wiet
geef hem aan:Pquote:
Heb het ook een keer gehad, had misschien net 2 biertjes op en een paar trekjes van een joint. Even later (5-10 minuten) ging ik naar de wc en alles werd zwart voor mijn ogen en na een tijdje had ik het idee dat ik weer buiten tussen de groep stond en dat iedereen bezorgd naar me keek. Halve to hele minuut later was ik weer gewoon mezelf. Ben naar buiten gegaan, mn verhaal vertelt en uitgelachenquote:Op donderdag 25 juni 2009 22:06 schreef TC_Artemis het volgende:
Trippen van wiet? damn dan moet je echt veel op hebben
nee coke is oke veel beterquote:Op zondag 28 juni 2009 10:23 schreef DoimeN het volgende:
Er was is ene avond dat ik de hele avond alcohol had gedronken. En er was ook coke.
Op dat moment was het geweldig! Lekker genetwerkt () en zelfs de jongens van de binnendienst waren aardig.
Afijn, ik had best wel gedronken, Toen ik in de auto naar huis zat begon de coke roes uit te werken en werd ik weer gewoon dronken.
Toen zei een maat van me, hier probeer eens een joint. Dus ik die joint gerookt. Opeens zakte ik weg en begon alles onder te kotsen.![]()
![]()
Ik rook normaal nooit joints, dit was de eerste in 6 jaar ofzo. Ook meteen de laatste voor 6 jaar.
En 14 joints op een avond is ook heel stoer.quote:
quote:Op zondag 28 juni 2009 11:28 schreef SexPistol het volgende:
[..]
En 14 joints op een avond is ook heel stoer.
Je komt er nog wel achter, over een paar jaartjes, als je niet meer zonder de wiet kunt en je aan het werk kan als ekte ekte arbeider omdat je je school verneukt hebt.quote:
Ik gok zo dat dit een +/- 13-14 jarig jochie is, die ooit een hijsje van een joint heeft gehad en nu heel stoer op het internet is.quote:Op zondag 5 juli 2009 20:36 schreef kikoooooo het volgende:
[..]
Je komt er nog wel achter, over een paar jaartjes, als je niet meer zonder de wiet kunt en je aan het werk kan als ekte ekte arbeider omdat je je school verneukt hebt.
Ik blow al sinds m'n 13e. Heb gewoon m'n school afgemaakt en heb een goede baan. Sterker nog, ik weet 100% zeker dat als je mij op m'n werk tegen zou komen je nooit zou weten dat ik al zo lang en nog steeds blow.quote:Op zondag 5 juli 2009 20:36 schreef kikoooooo het volgende:
[..]
Je komt er nog wel achter, over een paar jaartjes, als je niet meer zonder de wiet kunt en je aan het werk kan als ekte ekte arbeider omdat je je school verneukt hebt.
Er zijn altijd wel slechtere dingen die je kunt doen toch? Anders zaten we allemaal aan de heroïne, want dat is nog altijd beter dan buskruit roken.quote:Op zondag 5 juli 2009 21:49 schreef Conekiller het volgende:
[..]
Ik blow al sinds m'n 13e. Heb gewoon m'n school afgemaakt en heb een goede baan. Sterker nog, ik weet 100% zeker dat als je mij op m'n werk tegen zou komen je nooit zou weten dat ik al zo lang en nog steeds blow.
Beter dat tie blowt dan zich in coma zuipt toch? Alcohol is nog steeds veel, veel schadelijker
Dagelijks blowen is minstens zo kansloos als jouw vergelijking met coma-zuipen.quote:Op zondag 5 juli 2009 21:49 schreef Conekiller het volgende:
[..]
Ik blow al sinds m'n 13e. Heb gewoon m'n school afgemaakt en heb een goede baan. Sterker nog, ik weet 100% zeker dat als je mij op m'n werk tegen zou komen je nooit zou weten dat ik al zo lang en nog steeds blow.
Beter dat tie blowt dan zich in coma zuipt toch? Alcohol is nog steeds veel, veel schadelijker
quote:Op zondag 5 juli 2009 22:04 schreef Krentenbol. het volgende:
[..]
Er zijn altijd wel slechtere dingen die je kunt doen toch? Anders zaten we allemaal aan de heroïne, want dat is nog altijd beter dan buskruit roken.
Dat vind jij misschien, maar daarom hoeft het nog niet zo te zijn.quote:Op maandag 6 juli 2009 06:17 schreef kikoooooo het volgende:
[..]
Dagelijks blowen is minstens zo kansloos als jouw vergelijking met coma-zuipen.
Jij wil zeggen dat dagelijks blowen goed voor je is?quote:Op maandag 6 juli 2009 08:14 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
Maar wel de harde waarheid
[..]
Dat vind jij misschien, maar daarom hoeft het nog niet zo te zijn.
Ik had het meer over het kansloze van comazuipen, het argument zoals jij het neerzet vind ik niet sterk, ondanks het feit dat ik het met je eens bent.quote:Op maandag 6 juli 2009 10:09 schreef kikoooooo het volgende:
[..]
Jij wil zeggen dat dagelijks blowen goed voor je is?
Wiet/hasj wordt door echt veel teveel mensen onderschat
Van blowen ga je niet dood.quote:Op maandag 6 juli 2009 10:09 schreef kikoooooo het volgende:
[..]
Jij wil zeggen dat dagelijks blowen goed voor je is?
Wiet/hasj wordt door echt veel teveel mensen onderschat
In feite kan je je wel doodblowen, alleen ga je dan eerder nokkie en dan kan je niet meer verderblowen.quote:Op maandag 6 juli 2009 19:24 schreef Conekiller het volgende:
idd, je kan je niet doodblowen, wel heel makkelijk doodzuipen
Omdat je d'r nou eenmaal makkelijk aan komt.quote:Op dinsdag 7 juli 2009 11:44 schreef no1uknow het volgende:
Waarom zitten al die kleine kinderen aan de drugs?
Gebrek aan voldoening en eigen creativiteit. Hi tech speelgoed gaat blijkbaar al snel genoeg vervelen....quote:Op dinsdag 7 juli 2009 11:44 schreef no1uknow het volgende:
Waarom zitten al die kleine kinderen aan de drugs?
Wat een watje.quote:Op vrijdag 12 juni 2009 19:11 schreef Remsjo het volgende:
[..]
15. Ik geloofde het eerst ook niet hoor dat je van een klein beetje lichte softdrugs zulke dingen te zien krijgt maar hij trok lijkwit weg tijdens het vertellen van het verhaal. Het zweet gutste van z,n hoofd af en hij zei dat ie een beetje duizelig werd.
Pepijn rookte ook vrij veel wiet en later ook wel meer dan dat, en hij heeft na zijn vwo ook nog wel iets anders voor elkaar gekregen dan een arbeider te worden.quote:Op zondag 5 juli 2009 20:36 schreef kikoooooo het volgende:
[..]
persoonlijke gegevens:quote:Op zondag 5 juli 2009 20:36 schreef kikoooooo het volgende:
[..]
Altijd leuk de pubertijd, iedereen die het beter weet, heeft per definitie ongelijk alleen omdat hij het beter weetquote:Op zondag 19 juli 2009 19:02 schreef tommosz het volgende:
[..]
persoonlijke gegevens:
beroep: ambtenaar / junk
![]()
dat zeurt dan op mij!
maakt niet uit, al is hij zelf gwn een misslukkeling en zit op mij te zeuren omdat ik wat rook, vind ik dat onterecht heb ik dan gelijk?quote:Op zondag 19 juli 2009 21:30 schreef fs180 het volgende:
[..]
Altijd leuk de pubertijd, iedereen die het beter weet, heeft per definitie ongelijk alleen omdat hij het beter weet
zeekontainer, jaja...quote:Op maandag 22 juni 2009 00:05 schreef edwin999 het volgende:
ja ik had een keer een pil geslikt die ik uit een sok van een homo had weten te toveren.....
de pil werkte niet en ik kwam bij gabbers terecht ....
drie uur later lag ik in mn bed en kreeg ik een nachtmerrie die zo ontzettend wreed was dat ik ar jaren later nog steeds van moest huilen als ik eraan dacht
de droom was dat ik opgesloten zat in een zo een stalen container ...die op de bodem van de oceeaan lag ...kill en nat en koud en vervelend ...en donker ...... ik zat niet alleen in de container .... er was ook een man bij me met een vieze baard ...
mn geslachtsdeel in die droom werd ook helemaal ziek ..... er groeide haren uit mn eikel wat heel erg pijn deed
in de droom zat ik voor eeuwig op de zeebodem opgesloten
drie straten verder lag mn ex met een andere man in bed
de volgende keer dat ik hier terug kom komt een leuke deel van mijn herinneringen aan drugs ha ha
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |