15. Ik geloofde het eerst ook niet hoor dat je van een klein beetje lichte softdrugs zulke dingen te zien krijgt maar hij trok lijkwit weg tijdens het vertellen van het verhaal. Het zweet gutste van z,n hoofd af en hij zei dat ie een beetje duizelig werd.quote:Op vrijdag 12 juni 2009 19:09 schreef Lundegaard het volgende:
Van cannabis...
Sjeezus, hoe oud is hij? 5?
Dat krijg je er van.. Wel even inlezen voordat je iets gebruikt.quote:Op vrijdag 12 juni 2009 19:16 schreef Remsjo het volgende:
Blijkbaar moet je het doen als je goed in je vel zit, in een vertrouwde omgeving/rustige omgeving en geen stress. Hij zat midden in z,n examenstress zooi. Hij krijgt woensdag de uitslag, hij dacht even ontspannen
Ze zaten met een hele groep. De één had een vreetkick, de ander een lachkick. Bij hem ging het dus verkeerd. Zegt ie zo: Ik moest naar de wc, toen ik de wc in kwam stond ie achter de deurquote:Op vrijdag 12 juni 2009 19:27 schreef Sanderrrr het volgende:
[..]
Dat krijg je er van.. Wel even inlezen voordat je iets gebruikt.
quote:
LSD?quote:Op vrijdag 12 juni 2009 19:58 schreef Daniane het volgende:
[..]
O trouwens, een klasgenoot van mij ziet altijd jezus.
In nederland issie blank, in duitsland was het een negert.
gaat ie dan mee lullen..denkt ie.
Ik heb toch echt anders eens 2 neukende zombies met n golden retriever gezien tijdens t blowen hoor.quote:Op vrijdag 12 juni 2009 23:03 schreef Lundegaard het volgende:
Kennen jullie dat ook?
Van die mensen - vaak pubers- die na een jointje altijd overdreven vaag gaan doen. Alsof ze net een doos LSD hebben leeggevreten. Die zogenaamd allerlei 'dingen' zien en zogenaamd in een trip zitten.. Enkel om daags daarna nog te kunnen vertellen :" Zoo, ik was er aaaaaaaan joh"
Soo heyquote:Op dinsdag 16 juni 2009 08:34 schreef leipeshitouwes het volgende:
Eigenlijk is het gewoon bullshit dat je van cannabis hallucinaties krijgtGewoon van die kiendjes die iets boeiends te vertellen willen hebben.
Maar ontopic; Mijn ervaringen zijn dat ik zegmaar op een bankje zat, en ik ongelofelijk moest lachen en eraf flikkerde naar achter, heel veel bullshit ga praten waarvan ik denk dat het een geniaal iets is, en soms krijg ik van die 'shakies' en ik moet altijd ENORM pissen![]()
En 1x ging een vriendin van mij bad van een hele joint per persoon, ging ze midden op straat haar vinger in d'r keel steken. Liepen allemaal mensen langs joh![]()
Ja wiet is echt zo duur joh jezus. 5? euro voor een gram!quote:Op zaterdag 13 juni 2009 03:03 schreef Fortune_Cookie het volgende:
De slechte kant van drugs komt bij de gewoonte.... Niet meer leuk, wel duur.
Zolang je je daar tegen verzet is er niets aan de hand.
quote:Op dinsdag 16 juni 2009 08:34 schreef leipeshitouwes het volgende:
Eigenlijk is het gewoon bullshit dat je van cannabis hallucinaties krijgtGewoon van die kiendjes die iets boeiends te vertellen willen hebben.
Maar ontopic; Mijn ervaringen zijn dat ik zegmaar op een bankje zat, en ik ongelofelijk moest lachen en eraf flikkerde naar achter, heel veel bullshit ga praten waarvan ik denk dat het een geniaal iets is, en soms krijg ik van die 'shakies' en ik moet altijd ENORM pissen![]()
En 1x ging een vriendin van mij bad van een hele joint per persoon, ging ze midden op straat haar vinger in d'r keel steken. Liepen allemaal mensen langs joh![]()
dat dusquote:
quote:Op zaterdag 13 juni 2009 06:58 schreef Tijgertje. het volgende:
Eindelijk een goed topic Remsjo.![]()
Tvp.
Alsof het meestal dan nog over wiet gaat.. Desondanks is een wietverslaving ook gewoon duur, kost je ook paar honderd per maand. Als je nog niet oud genoeg bent om erover te praten moet je het ook niet doenquote:Op dinsdag 16 juni 2009 09:28 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
Ja wiet is echt zo duur joh jezus. 5? euro voor een gram!
echt dinge gaan zien van beetje softdrugs lijkt me erg sterk. denk dat het meer stoerdoenerij is.quote:Op dinsdag 16 juni 2009 12:35 schreef Remsjo het volgende:
[..]
Yes ein-de-lijk![]()
![]()
![]()
Ik wil btw wel een keer spacecake proberen. Misschien komend weekend wel. Voor 1 x voor de probeer kan het wel vind.
En dat mensen dingen gaan zien van een beetje softdrugs kan dus wel degelijk.
Stel, je blowt elke dag 1 joint. van een gram draai je je 2/3 joints. Dat is dus 3 gram per week, 12 gram per maand. Dat is 60 euro per maand.quote:Op dinsdag 16 juni 2009 14:31 schreef fs180 het volgende:
[..]
Alsof het meestal dan nog over wiet gaat.. Desondanks is een wietverslaving ook gewoon duur, kost je ook paar honderd per maand. Als je nog niet oud genoeg bent om erover te praten moet je het ook niet doen
Praat zelf dan ook geen onzin uit =)quote:Op dinsdag 16 juni 2009 14:31 schreef fs180 het volgende:
[..]
Alsof het meestal dan nog over wiet gaat.. Desondanks is een wietverslaving ook gewoon duur, kost je ook paar honderd per maand. Als je nog niet oud genoeg bent om erover te praten moet je het ook niet doen
ff doorrekenen slimbo, als je iedere dag een tientje wegrookt, wat redelijk standaard is voor veel blowers zit je op dik 300 per maand, en de meeste smoken in t weekend nog wat meer dus 350 euro per maand rook je er zo doorheen, dat kunnen de meeste niet echt van hun stufi aftikken....quote:Op dinsdag 16 juni 2009 14:35 schreef kanovinnie het volgende:
Stel, je blowt elke dag 1 joint. van een gram draai je je 2/3 joints. Dat is dus 3 gram per week, 12 gram per maand. Dat is 60 euro per maand.
Dat is 1 avond stappen.
Zelfs als je 4 joints per dag rookt kom je nog niet aan de honderden joints
Ik had het dan ook niet over wiet, maar over echte drugs.quote:Op dinsdag 16 juni 2009 09:28 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
Ja wiet is echt zo duur joh jezus. 5? euro voor een gram!!
[..]
[..]
dat dus
Beetje blower stopt minimaal een gram erin, per joint. Dus minimaal 7 gram per week, zit je al op minimaal 70 euro. Dat slaat vanzelf wel over in 5 gram per dag.quote:Op dinsdag 16 juni 2009 14:35 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
Stel, je blowt elke dag 1 joint. van een gram draai je je 2/3 joints. Dat is dus 3 gram per week, 12 gram per maand. Dat is 60 euro per maand.
Dat is 1 avond stappen.
Zelfs als je 4 joints per dag rookt kom je nog niet aan de honderden joints
Waar "praat ik onzin"? Ooit een verslaafde horen zeggen "het ligt er maar aan hoeveel je neemt, ik neem volgende week wel weer een shotje"quote:Op dinsdag 16 juni 2009 14:41 schreef Olment het volgende:
[..]
Praat zelf dan ook geen onzin uit =)
De kosten heb je geheel zelf in de hand. Het ligt er maar aan hoeveel je blowt, hoeveel joints je uit 1 gram draait, waar je de wiet haalt, enz... Het valt opzich wel mee.
quote:Op dinsdag 16 juni 2009 18:24 schreef eRrrrJeee het volgende:
ik heb welleens gezien dat ze een grasmat oprolde in de jaarbeurs tijdens Trance Energy
dan sta je even raar te kijken horen, eenmaal dichterbij waren het gewoon dansende mensenquote:
Gast.......quote:Op maandag 22 juni 2009 00:05 schreef edwin999 het volgende:
ja ik had een keer een pil geslikt die ik uit een sok van een homo had weten te toveren.....
de pil werkte niet en ik kwam bij gabbers terecht ....
drie uur later lag ik in mn bed en kreeg ik een nachtmerrie die zo ontzettend wreed was dat ik ar jaren later nog steeds van moest huilen als ik eraan dacht
de droom was dat ik opgesloten zat in een zo een stalen container ...die op de bodem van de oceeaan lag ...kill en nat en koud en vervelend ...en donker ...... ik zat niet alleen in de container .... er was ook een man bij me met een vieze baard ...
mn geslachtsdeel in die droom werd ook helemaal ziek ..... er groeide haren uit mn eikel wat heel erg pijn deed
in de droom zat ik voor eeuwig op de zeebodem opgesloten
drie straten verder lag mn ex met een andere man in bed
de volgende keer dat ik hier terug kom komt een leuke deel van mijn herinneringen aan drugs ha ha
Was het winter?quote:Op maandag 22 juni 2009 00:57 schreef Crack_ het volgende:
Ik ging ooit hasj roken en toen hadden we gerookt en toen moest ik naar huis en toen werd alles oranje en ging ik tegen een lantaarnpaal hangen en toen liep ik net alsof ik dronken was en toen kwam ik thuis en toen was ik hééél wit met paarse lippen!
Tot dat die vriend van je met z,n harses ergens tegen aan klapt wat in de sloot ligt en hij verlamd in een rolstoel komt te zittenquote:Op maandag 22 juni 2009 08:30 schreef no1uknow het volgende:
Na een paar lekkere hasj blowtjes gister vond een vriend van mij het een strak plan om van een brug af te springen de sloot in, voor een pakje peuken.
Godverdomme ik heb in lange tijd niet zo hard gelachen.
quote:Op maandag 22 juni 2009 08:48 schreef Remsjo het volgende:
[..]
Tot dat die vriend van je met z,n harses ergens tegen aan klapt wat in de sloot ligt en hij verlamd in een rolstoel komt te zitten
Ik denk maar zo; ik leef nog steeds dus van een brug afspringen moet ook wel makkelijk gaanquote:Op maandag 22 juni 2009 08:48 schreef Remsjo het volgende:
[..]
Tot dat die vriend van je met z,n harses ergens tegen aan klapt wat in de sloot ligt en hij verlamd in een rolstoel komt te zitten
ik ben 13, dus daarom reageert mijn lijf er wat erger op ofsowquote:Op maandag 22 juni 2009 17:18 schreef fs180 het volgende:
Weet je wat ik jou adviseer?
Niet meer te blowen, als je zo'n reactie hebt kun je best aanleg hebben voor een psychose.
Nee dan is het goed..quote:Op dinsdag 23 juni 2009 22:26 schreef tommosz het volgende:
[..]
ik ben 13, dus daarom reageert mijn lijf er wat erger op ofsow
Nee, van wiet of hasj gaan bomen en tegels niet tegen je praten. Of je hebt grote praatjes, of je hebt een groot probleem.quote:Op dinsdag 23 juni 2009 22:26 schreef tommosz het volgende:
[..]
jawel, maar ik had flink wat gerookt, waterpijp!quote:Op dinsdag 23 juni 2009 23:42 schreef no1uknow het volgende:
[..]
Nee, van wiet of hasj gaan bomen en tegels niet tegen je praten. Of je hebt grote praatjes, of je hebt een groot probleem.
Veel verhalen hierzo zijn aardig opgeblazen trouwens.
Dan nog gaan tegels en bomen niet tegen je praten. Waterpijp of niet dat maakt geen kut uit.quote:Op woensdag 24 juni 2009 08:16 schreef tommosz het volgende:
[..]
jawel, maar ik had flink wat gerookt, waterpijp!
Inderdaad, hij WIL dat de bomen en tegels tegen hem pratenquote:Op woensdag 24 juni 2009 10:45 schreef no1uknow het volgende:
[..]
Dan nog gaan tegels en bomen niet tegen je praten. Waterpijp of niet dat maakt geen kut uit.
nee dat weet ik.....Ik had FLINK WAT! gerookt, snap je hem nuquote:Op woensdag 24 juni 2009 10:45 schreef no1uknow het volgende:
[..]
Dan nog gaan tegels en bomen niet tegen je praten. Waterpijp of niet dat maakt geen kut uit.
quote:Op woensdag 24 juni 2009 13:58 schreef tommosz het volgende:
[..]
nee dat weet ik.....Ik had FLINK WAT! gerookt, snap je hem nuhet was iets van 4 gram
Dat heb ik ook gehad, en daarna flink gekotstquote:Op woensdag 24 juni 2009 13:57 schreef Billenhoofd het volgende:
Ik blow bijna elk weekend en heb pas één keer gehad dat hij verkeerd terecht kwam.
Toen praatte ik tegen mezelf en zag dingen die er niet waren, ook ging alles wiebelen.
quote:Op woensdag 24 juni 2009 15:01 schreef OM-NOM-NOM het volgende:
[..]
Een 13jarige die 4 gram oprookt?
bekende verhaaltje bij mij meestal; lachkick > wazig zien (geen besef dat je kleuren ziet) > dingen bewegen > en ik zweer dat ik laatst mosterd ipv mayo bij mijn friet kreeg
het is niet raar, iedereen doet het!quote:Op woensdag 24 juni 2009 16:16 schreef kikoooooo het volgende:
13 jarigen die blowen
Echt, ik snap dat niet.
Pff..quote:Op dinsdag 23 juni 2009 22:26 schreef tommosz het volgende:
[..]
Tja, alcohol + drugs= bijna altijd foute boelquote:Op woensdag 24 juni 2009 19:12 schreef Fredo55 het volgende:
Het was op een zomeravond, en we gingen met een hele groep de stad in.
Uiteindelijk blijven hangen bij de jachthaven.![]()
Van te voren heel wat bier op, daarna gaan blowen.
Toen ik met de 2e pure joint ging beginnen, kreeg ik opeens een bad trip.
Ik zag alles draaien, en het werd zwart voor me ogen.. viel flauw op een olievat.
Na hoogstends 10 seconden kwam ik weer bij en zag ik mn maten in een kring om me heen
naar me kijken.
Gelijk wat water gedronken, en ik was weer de oude.
Doorgelopen naar de kroeg en later heb ik mijn vader maar gebeld dat hij me op moest komen halen
aangezien ik de bus gemist had.(geen kutsmoes)
Volgende morgen voelde ik pas een flinke blauwe plek.
Tegenwoordig blow ik niet meer, ben er vanaf gestapt.![]()
Misschien dat ik van de zomer het nog weleens zal gaan doen.
met ej grootdoenerij! ik moest het toch uileggen want anders dacht iedereen dat ik van 1 gram tegen bomen ging praten en dat is slecht dus...quote:Op woensdag 24 juni 2009 19:05 schreef Lundegaard het volgende:
[..]
Pff..
Ga eerst eens met je pik leren spelen. Met je grootdoenerij![]()
![]()
Alcohol is een harddrugsquote:Op woensdag 24 juni 2009 19:14 schreef Hyman het volgende:
[..]
Tja, alcohol + drugs= bijna altijd foute boel
Inderdaad, hele slechte combinatie.quote:Op woensdag 24 juni 2009 19:14 schreef Hyman het volgende:
[..]
Tja, alcohol + drugs= bijna altijd foute boel
2de pure joint? bedoel je dan een joint die puur uit wiet/hasj bestaat? En deed je die alleen?quote:Op woensdag 24 juni 2009 19:12 schreef Fredo55 het volgende:
Het was op een zomeravond, en we gingen met een hele groep de stad in.
Uiteindelijk blijven hangen bij de jachthaven.![]()
Van te voren heel wat bier op, daarna gaan blowen.
Toen ik met de 2e pure joint ging beginnen, kreeg ik opeens een bad trip.
Ik zag alles draaien, en het werd zwart voor me ogen.. viel flauw op een olievat.
Na hoogstends 10 seconden kwam ik weer bij en zag ik mn maten in een kring om me heen
naar me kijken.
Gelijk wat water gedronken, en ik was weer de oude.
Doorgelopen naar de kroeg en later heb ik mijn vader maar gebeld dat hij me op moest komen halen
aangezien ik de bus gemist had.(geen kutsmoes)
Volgende morgen voelde ik pas een flinke blauwe plek.
Tegenwoordig blow ik niet meer, ben er vanaf gestapt.![]()
Misschien dat ik van de zomer het nog weleens zal gaan doen.
quote:Op woensdag 24 juni 2009 19:20 schreef tommosz het volgende:
[..]
met ej grootdoenerij! ik moest het toch uileggen want anders dacht iedereen dat ik van 1 gram tegen bomen ging praten en dat is slecht dus...
quote:Op woensdag 24 juni 2009 19:20 schreef tommosz het volgende:
[..]
met ej grootdoenerij! ik moest het toch uileggen want anders dacht iedereen dat ik van 1 gram tegen bomen ging praten en dat is slecht dus...
Ja, de eerste deden we in de groep.quote:Op woensdag 24 juni 2009 19:39 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
2de pure joint? bedoel je dan een joint die puur uit wiet/hasj bestaat? En deed je die alleen?
Vriend van me moest naar de afkickkliniek, niets geholpen.quote:Op woensdag 24 juni 2009 20:10 schreef edwin999 het volgende:
aha niet met elke blower gaat het mis... zat van mijn vrienden blowden en gingen via de vwo door naar de universiteit
Ik weet niet voor jou, maar 4 gram is zeker wel zo'n heel zakje vol, per gram kan je gemiddeld zo'n 4 of 5 joint draaien, dus als jij 20 joints hebt gerookt op één avond vind ik dat een HELE prestatie voor een 13jarige.quote:Op woensdag 24 juni 2009 19:20 schreef tommosz het volgende:
[..]
uhm, het waren er iets van 14quote:Op woensdag 24 juni 2009 20:19 schreef leipeshitouwes het volgende:
[..]
Ik weet niet voor jou, maar 4 gram is zeker wel zo'n heel zakje vol, per gram kan je gemiddeld zo'n 4 of 5 joint draaien, dus als jij 20 joints hebt gerookt op één avond vind ik dat een HELE prestatie voor een 13jarige.![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |