abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_69912318
Hoi,

Elk jaar geniet ik weer enorm van deze twee commentatoren en hun heerlijke quotes. Heeft iemand enig idee of deze twee helden dit jaar weer verslag doen van de Tour de France?
I had this song playing when Mary Ellen was born. Had her right there on the pool table, and they didn't stop the game...
pi_69912345
Even een topicnummertje achter de TT gezet, mag wel duidelijk zijn waarom.

Hoe zat het ook alweer met Voeckler?
sig verwijderd door FA
pi_69912405
Zij zijn idd koningen.

Ik heb afgelopen jaar trouwens ook geruchten gehoord dat Evert ten (N?)Apel het zou gaan doen. Maar hopelijk Maarten en Herbert en dan 's avonds Martje met zijn rode wijn programma.
gr gr
pi_69912595
Als ik Dijkstra dit jaar weer 'WAAR IS MENCHOV????" hoor roepen tijdens een beklimming, dan schakel ik direct over naar de Belg. Gelukkig maakt Ducrot veel goed.
pi_69912699
quote:
Op woensdag 10 juni 2009 21:03 schreef Antaresje het volgende:
Als ik Dijkstra dit jaar weer 'WAAR IS MENCHOV????" hoor roepen tijdens een beklimming, dan schakel ik direct over naar de Belg. Gelukkig maakt Ducrot veel goed.
Nou, de afgelopen Giro heb ik op Sporza gekeken. Maar toen riepen ze ook in elke beklimming "WAAR IS SEELDRAYERS???"
Dat is nog irritanter
gr gr
pi_69912778
quote:
Op woensdag 10 juni 2009 21:05 schreef Quyxz_ het volgende:

[..]

Nou, de afgelopen Giro heb ik op Sporza gekeken. Maar toen riepen ze ook in elke beklimming "WAAR IS SEELDRAYERS???"
Dat is nog irritanter
Ja, maar zo veel Belgen zullen d'r bergop niet vooraan fietsen
pi_69913448
Hoorde de laatste tijd dat je voor wielrennen beter naar Sporza kunt kijken vanwege het commentaar. Wat heb ik me kapot geërgerd tijdens de Giro. Vooral toen Pauwels zich af moest laten zaken voor Sastre. Ik luister veel liever naar Ducrot.
pi_69913545
zonder ducrot en dijkstra is de tour niet hetzelfde ...dus ze zullen er vast wel weer bij zijn
pi_69913768
quote:
Op woensdag 10 juni 2009 21:23 schreef Marc63 het volgende:
Hoorde de laatste tijd dat je voor wielrennen beter naar Sporza kunt kijken vanwege het commentaar. Wat heb ik me kapot geërgerd tijdens de Giro. Vooral toen Pauwels zich af moest laten zaken voor Sastre. Ik luister veel liever naar Ducrot.
Ik vond dat vooral grappig

Eerlijk gezegd kijk ik meestal naar de NOS, maar zo heel af en toe dan heb ik het echt gehad met Dijkstra, en dan schakel ik over naar de Belg om even tot rust te komen
pi_69914054
Epic quote: "Oei oei, dit wordt gevaarlijk het begint te regenen.", terwijl op dat moment een tuinsproeiende man duidelijk in beeld was.
Eins, zwei, hoeplakai.
  woensdag 10 juni 2009 @ 21:37:31 #11
52164 pfaf
pfief, pfaf, pfoef!
pi_69914100
HET NIEUWE WIELRENNEN IS BEGONNEUUUHHHHH!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Sporza it will be.
  Moderator / Redactie Sport woensdag 10 juni 2009 @ 21:37:36 #12
92686 crew  borisz
Keurmeester
pi_69914104
Hopelijk doet Boogie weer een paar dagjes mee .
winnaar wielerprono 2007 :) Last.FM
pi_69914260
quote:
Op woensdag 10 juni 2009 21:37 schreef pfaf het volgende:
HET NIEUWE WIELRENNEN IS BEGONNEUUUHHHHH!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Sporza it will be.
http://nl.wikiquote.org/wiki/Maarten_Ducrot

Sporza dus
pi_69914262
  • Linkeballen.
  • Vals plat.
  • Hij hangt aan het elastiek.

.
  • Achter-elkaar-bezochte-Ajax-thuiswedstrijden-meter: [b]29[/b].
    [b]Laatste wedstrijd:[/b] FC Timişoara. [b]Volgende:[/b] ADO Den Haag.
    Ray's Statshoekje - 2009/2010.
    pi_69914597
    quote:
    Op woensdag 10 juni 2009 21:41 schreef Rucebo het volgende:

[..]

http://nl.wikiquote.org/wiki/Maarten_Ducrot

Sporza dus
    Van die site:

"Het is niet alsof je bij de spoorwegen werkt en een paar wissels omzet en dat het dan ineens harder gaat."

"Vansummeren gevallen in de afdaling... ja dan val je harder dan normaal"

Herbert:"En die Basken, waar zijn die nu?" Maarten: "Wacht maar, die komen wel... Kijk maar, gaat er al ééntje...d'r af."

"België is in rouw. Kijk die Belgische vlag wapperen, of is het de Duitse? Ja, het is de Duitse, maar... zelfde kleuren."

"Kijk Voigt nou! Wat moet je doen om een standbeeld te krijgen?"

"Denkt ie misschien dat er tegenverkeer is?"
    --- Elfde etappe, over het bochtenwerk van Moinard.

"Iedere wielrenner die ooit op een fiets heeft gezeten..."

Ik verheug me er nu al op
    gr gr
    pi_69914627
    quote:
    Op woensdag 10 juni 2009 20:57 schreef Ambrosius het volgende:
    Even een topicnummertje achter de TT gezet, mag wel duidelijk zijn waarom.

Hoe zat het ook alweer met Voeckler?
    Je bedoelt dat legendarische verhaal van de vader van Voeckler?
    I had this song playing when Mary Ellen was born. Had her right there on the pool table, and they didn't stop the game...
    pi_69914704
    "Dat lijkt haast wel ... (naam renner) En ja, dat is hem ook!"

"Dit is een soort Cauberg, maar dan drie keer zo lang, en half zo steil (...) Dus eigenlijk is dit helemaal geen vergelijking"

Eins, zwei, hoeplakai.
      Moderator / Redactie Sport woensdag 10 juni 2009 @ 21:52:40 #18
    92686 crew  borisz
    Keurmeester
    pi_69914758
    "Wat een menneke is het nog." .
    winnaar wielerprono 2007 :) Last.FM
    pi_69914759
    Over wie ging ook al weer dat verhaal dattie helemaal lonely als een kluizenaar heeft geleefd? Een Australische renner volgens mij, Evans?
    Eins, zwei, hoeplakai.
    pi_69914816
    Het is wel zo slecht dat het grappig wordt, maar toch treurig...
    pi_69914853
    quote:
    Op woensdag 10 juni 2009 21:49 schreef Quyxz_ het volgende:

[..]

Van die site:

"Het is niet alsof je bij de spoorwegen werkt en een paar wissels omzet en dat het dan ineens harder gaat."

"Vansummeren gevallen in de afdaling... ja dan val je harder dan normaal"

Herbert:"En die Basken, waar zijn die nu?" Maarten: "Wacht maar, die komen wel... Kijk maar, gaat er al ééntje...d'r af."

"België is in rouw. Kijk die Belgische vlag wapperen, of is het de Duitse? Ja, het is de Duitse, maar... zelfde kleuren."

"Kijk Voigt nou! Wat moet je doen om een standbeeld te krijgen?"

"Denkt ie misschien dat er tegenverkeer is?"
    --- Elfde etappe, over het bochtenwerk van Moinard.

"Iedere wielrenner die ooit op een fiets heeft gezeten..."

Ik verheug me er nu al op
    +1
    pi_69914889
    Herbert is prima. Houdt tenminste een beetje bij wat er in de koers gebeurt, itt Mart Smeets. Evert ten Napel is ook een drama. En die kastelenverhalen vind ik best boeiend. Meestal gebeurt er dan toch helemaal niets in de etappe. Maar wanneer Boonen geen kans maakt op de dagwinst kijk ik toch liever naar de Belg.
    pi_69915031
    quote:
    Op woensdag 10 juni 2009 21:55 schreef ItaloDancer het volgende:
    Herbert is prima. Houdt tenminste een beetje bij wat er in de koers gebeurt, itt Mart Smeets. Evert ten Napel is ook een drama. En die kastelenverhalen vind ik best boeiend. Meestal gebeurt er dan toch helemaal niets in de etappe. Maar wanneer Boonen geen kans maakt op de dagwinst kijk ik toch liever naar de Belg.
    Nou dan kan je de hele maand juli je TV op Sporza laten staan.
    gr gr
    pi_69915327
    Ah ja, je hebt gelijk, ik had het anders moeten formuleren. Wanneer Boonen meerijdt en het is geen bergetappe of tijdrit.
      woensdag 10 juni 2009 @ 22:16:50 #25
    221644 timmmmm
    sp3c lives matter
    pi_69915783
    De échte helden van de tour
    Laffe huichelaar
    pi_69917177
    We kijken dus gewoon naar Sporza

Waarom Herberts contract telkens verlengd wordt bij de NOS is mij een raadsel.

[ Bericht 1% gewijzigd door TheArt op 10-06-2009 22:51:49 ]
      woensdag 10 juni 2009 @ 22:50:10 #27
    125344 gitaarsnaar
    Sterker Door Strijd
    pi_69917423
    ga weer volop genieten van dit duo
    Rene van der Gijp: Als het hele stadion ''Je moeder is een hoer'' scandeert, dan moet er wel een kern van waarheid inzitten.
    Feyenoord: RR
    pi_69918873
    Helden!

Een standbeeld verdienen ze!
    Huur deze plek voor ¤100 per maand!
    pi_69919079
    Herbert is en blijft een nerd, Ducrot is een koning. Als duo vind ik ze wel te pruimen. Sporza is ook redelijk overgewaardeerd.
    "Niet-wielrenners. De leegheid van die levens schokt me." - T. Krabbé
      woensdag 10 juni 2009 @ 23:33:55 #30
    103881 icebliss
    Krabsalade & Kebab
    pi_69919309
    Ik ga weer met m'n bingo kaart voor de tv zitten hoor!
    Tranquillo
    pi_69919321
    "Als dat Hushovd niet is, de geblokte Noor. Ik weet nog goed toen ik hem in 2004 met kramp langs de weg zag staan. We dachten allemaal dat hij het niet zou halen, maar de dag daarop won hij zelfs een etappe"

Helden zijn het
    pi_69919557
    Ieder jaar weer meesterlijk die twee!
      donderdag 11 juni 2009 @ 01:36:03 #33
    259193 buZZ3lboi
    Sletjuhs van de buzzell !!
    pi_69921727
    Ducrot wát een held is dat
    pi_69922365
    Ducrot is prima, jammer van Dijkstra.

Sporza dus ook, niet alleen omdat ze beter koersinzicht hebben, beter commentaar geven, renners herkennen, altijd op de hoogte zijn van het laatste nieuws, zich niet blindstaren op één ploeg, zeer veel contacten in de koers hebben die zelfs live gebruikt worden, ze een live-reporter op de streep hebben staan, maar ook vanwege de ringtone van André Meganck
      donderdag 11 juni 2009 @ 02:51:42 #35
    123545 DatMeenJeNiet
    Mike Mampuya till i die O+
    pi_69922409
    Ik blijf het stukken beter dan Sporza vinden.

Goed, de standaardverhaaltjes/zinnetjes ben je op een gegeven moment wel zat, maar ach, de eerste 3/4 uur staat het toch op de achtergrond aan.
      donderdag 11 juni 2009 @ 02:53:16 #36
    185115 Juk
    Misschien
    pi_69922422

Het meest onderschatte commentaarduo op de Nederlandse TV.

Op de Belg heb ik de Giro gevolgd maar daar miste ik toch iets...
    The only thing I fear is my MoM
    pi_69922532
    quote:
    Op donderdag 11 juni 2009 02:53 schreef Juk het volgende:

Op de Belg heb ik de Giro gevolgd maar daar miste ik toch iets...
    Daar zit in de Tour dan ook een compleet ander duo.
      donderdag 11 juni 2009 @ 10:22:16 #38
    107951 JortK
    Immer kwaliteitsposts
    pi_69926696
    Leuk als Armstrong weer mee gaat doen. Kunnen de zwarte sokjes van Lance ook weer uit de kast !

Honey ! Take me drunk, i am home !
      † In Memoriam † donderdag 11 juni 2009 @ 10:26:13 #40
    135486 Manu82
    How you doin'?
    pi_69926749
    Herbert en Maarten
    Some memories are best forgotten
    Room 23
    pi_69926844
    Heb er nu al zin aan

Hoeveel kon een peloton ook alweer goed maken in 10 kilometer Herbert ?
    pi_69926925
    quote:
    Op donderdag 11 juni 2009 10:28 schreef Remzz het volgende:
    Heb er nu al zin aan

Hoeveel kon een peloton ook alweer goed maken in 10 kilometer Herbert ?
    Zo bij kilometerpaal 20......Ja ja, de sprintersploegen zitten al te rekenen.

(Alsof de gemiddelde renner kan rekenen )
    Honey ! Take me drunk, i am home !
    pi_69928868
    Wat een helden-commentaar geven die die lui.
    Ik vind het elk jaar weer schitterend.

"Dat is toch fenomenaal. Daar staat één zo'n bordje waarop staat: wielrenvanger."
    "Dat ding hoort daar helemaal niet te staan. Dat is een totaal debiel ding."
    "Er komen zo nog meer wielrenvangers en boobytraps."
    U kunt hier adverteren voor maar ¤10 per maand. Neem contact op via PM.
      donderdag 11 juni 2009 @ 12:03:11 #44
    142400 RedFever007
    Schoenbekooievaar beste ooieva
    pi_69930309
    quote:
    Op woensdag 10 juni 2009 21:36 schreef jakkop het volgende:
    Epic quote: "Oei oei, dit wordt gevaarlijk het begint te regenen.", terwijl op dat moment een tuinsproeiende man duidelijk in beeld was.
    pi_69933242
    quote:
    Op woensdag 10 juni 2009 23:33 schreef icebliss het volgende:
    Ik ga weer met m'n bingo kaart voor de tv zitten hoor!
    De vader van ........
    Mart Smeets :"In alle drukte heb ik rust."
    pi_69933381
    Kasteelinformatie met Herbert Dijkstra!

*roept iets met blauwe leeuw*
    Cancellara; "Tweede worden is gemakkelijker dan eerste worden"
    FOK!sport *O* ✩ ✩ ✩ Ajax O+
    pi_69933752
    Dit blijft nog altijd mijn favoriet van Herbert:

"Gisteren bereikte ons het bericht dat de hond van Tyler Hamilton is gestorven. 13 jaar, best oud voor een Golden Retriever. Maar ja, de Tour wacht op niemand."
      donderdag 11 juni 2009 @ 14:12:59 #48
    125344 gitaarsnaar
    Sterker Door Strijd
    pi_69935238
    quote:
    Op donderdag 11 juni 2009 13:33 schreef marcodej het volgende:
    Dit blijft nog altijd mijn favoriet van Herbert:

"Gisteren bereikte ons het bericht dat de hond van Tyler Hamilton is gestorven. 13 jaar, best oud voor een Golden Retriever. Maar ja, de Tour wacht op niemand."
    die was geniaal ja
    Rene van der Gijp: Als het hele stadion ''Je moeder is een hoer'' scandeert, dan moet er wel een kern van waarheid inzitten.
    pi_69935359
    Ik moet altijd wel gniffelen om ducrot. Grapjes zo fout dat ze weer leuk worden
    pi_69935656
    Toch wel triest dat je maar twee soorten commentatoren hebt bij de NOS: slechte en hele slechte die dan cultcommentator worden....

Ducrot over de doping is ook altijd leuk. Van die onsamenhangende verhalen dat hij er wel tegen is, maar dat de renners ook weer niet echt aangepakt moeten worden.
    - I've just made up my mind, so don't confuse me with the facts -
      donderdag 11 juni 2009 @ 14:26:04 #51
    79262 Dwersdriever
    Justified Ancient of MuMu
    pi_69935701
    Er valt best wel wat aan te merken op Dijkstra en Ducrot. Vooral eerstgenoemde is een beetje vermoeiend af en toe. Het ophemelen van het zogenaamd superieure commentaar op de Belg is echter minimaal zo vermoeiend. Ik wissel regelmatig tussen de twee en kan nou niet zeggen dat de Belgische duo's uitblinken in verbale meesterwerkjes, originele anecdotes en humor. De stem van Wuyts zou bijvoorbeeld bijzonder geschikt zijn voor slaap-cd's.
    We Came A Long Time Ago
    Nine Nine Two - But You Did Not Know
    pi_69936029
    quote:
    Op donderdag 11 juni 2009 14:26 schreef Dwersdriever het volgende:
    Er valt best wel wat aan te merken op Dijkstra en Ducrot. Vooral eerstgenoemde is een beetje vermoeiend af en toe. Het ophemelen van het zogenaamd superieure commentaar op de Belg is echter minimaal zo vermoeiend. Ik wissel regelmatig tussen de twee en kan nou niet zeggen dat de Belgische duo's uitblinken in verbale meesterwerkjes, originele anecdotes en humor. De stem van Wuyts zou bijvoorbeeld bijzonder geschikt zijn voor slaap-cd's.
    Oh daar gaat het voor de mensen die naar de Belg kijken ook niet om. Het gaat er meer om dat die mensen wel het hele jaar door het wielrennen volgen en dus niet alleen de koersen die zij uitzenden. Daardoor weten ze waar ze het over hebben. Plus ze herkennen heel vaak renners al op grote afstand. Dat is vrij handig, ook voor de mensen die het wielrennen het hele jaar intensief volgen en dat in principe ook zelf kunnen doen, aangezien je dan niet geïrriteerd raakt dat er eerst 5 andere namen de revue passeren voordat de juiste man geïdentificeerd wordt (zoals bij Dijkstra en Ducrot).
      donderdag 11 juni 2009 @ 14:39:07 #53
    142400 RedFever007
    pi_69936280
    quote:
    Op donderdag 11 juni 2009 14:39 schreef RedFever007 het volgende:

Haha, ik kan me dit nog herinerren ja! Ongelooflijk! Tankink moet lossen berop?!?!?!
      donderdag 11 juni 2009 @ 14:48:02 #55
    164953 Cavalier1
    Geen basketbal fan!
    pi_69936529
    Ik ga weer genieten van dit olijke duo, heerlijk.
      donderdag 11 juni 2009 @ 14:49:24 #56
    79262 Dwersdriever
    pi_69936588
    quote:
    Op donderdag 11 juni 2009 14:34 schreef TheArt het volgende:

[..]

Oh daar gaat het voor de mensen die naar de Belg kijken ook niet om. Het gaat er meer om dat die mensen wel het hele jaar door het wielrennen volgen en dus niet alleen de koersen die zij uitzenden. Daardoor weten ze waar ze het over hebben. Plus ze herkennen heel vaak renners al op grote afstand. Dat is vrij handig, ook voor de mensen die het wielrennen het hele jaar intensief volgen en dat in principe ook zelf kunnen doen, aangezien je dan niet geïrriteerd raakt dat er eerst 5 andere namen de revue passeren voordat de juiste man geïdentificeerd wordt (zoals bij Dijkstra en Ducrot).
    Ik ga het je verder ook niet verbieden, maar ook op het Belgische commentaar valt genoeg af te dingen. Vandaar dat ik wat ageer tegen die semi-heiligverklaringen die ik hier soms tegenkom.

Ook de Belg kleunt trouwens regelmatig mis of houdt een lange periode van stilte als een renner ontsnapt. Als je dan ook nog moet luisteren naar een combinatie van gesnurk (Wuyts) en gestotter (iedere expert) dan heb ik het met een uurtje wel weer gehad en ga ik weer voor een tijdje terug naar Dijkstra/Ducrot. De hele dag Wuyts en Co hou ik niet vol.
    We Came A Long Time Ago
      donderdag 11 juni 2009 @ 14:50:14 #57
    128976 dubidub
    Fritür ist krieg!
    pi_69936620

Deze dan ook gelijk maar effe posten. Verkapte tvp. Maarten
      donderdag 11 juni 2009 @ 14:52:10 #58
    125344 gitaarsnaar
    Sterker Door Strijd
    pi_69936685
    quote:
    Op donderdag 11 juni 2009 14:49 schreef Dwersdriever het volgende:

[..]

Ik ga het je verder ook niet verbieden, maar ook op het Belgische commentaar valt genoeg af te dingen. Vandaar dat ik wat ageer tegen die semi-heiligverklaringen die ik hier soms tegenkom.

Ook de Belg kleunt trouwens regelmatig mis of houdt een lange periode van stilte als een renner ontsnapt. Als je dan ook nog moet luisteren naar een combinatie van gesnurk (Wuyts) en gestotter (iedere expert) dan heb ik het met een uurtje wel weer gehad en ga ik weer voor een tijdje terug naar Dijkstra/Ducrot. De hele dag Wuyts en Co hou ik niet vol.
    helemaal gelijk heb je. Dat geidoliseer van de Belgische commentatoren is echt overdreven.
      donderdag 11 juni 2009 @ 14:56:35 #59
    128976 dubidub
    Fritür ist krieg!
    pi_69936839
    quote:
    "Ja, je moet wachten, wachten, wachten, 'Is dit de groep die wegrijdt? Ja?' Dan moet in een keer dat gat dicht. Maar als je het dan niet redt, heb je een bloedsmaak in je mond, het snot komt uit je oren en dan kan je om je moeder roepen, maar dan heb je het niet meer in eigen hand, dat noemt men de chasse patate"
    Ik kan nu al niet meer wachten op TDF09 Ducrot

Heeft die kloon zich al gemeld in dit topic?
      donderdag 11 juni 2009 @ 14:58:42 #60
    153506 Captain_Fabulous
    Nog steeds CyclingGirl fan
    pi_69936912
    Ik heb de afgelopen jaren wel eens de belgische uitzending opgezet, maar het kon me niet bekoren. Ducrot is wat mij betreft een aanwinst voor de tour beleving, Dijkstra mag wat mij betreft wel weg, maar pas als ze Frank Snoeks zouden neerzetten ga ik over op dat belgische geneuzel.
    En de belgische poging tot een avondetappe vind ik nou ook niet bepaald sterk.
    Metalman. Maar ook ESF fan. Solo vakantiefietser met tentje. Dichter.
    26-10 Attila/Eskimo Callboy (Amsterdam), 21-11 The Algorithm (Haarlem)
      donderdag 11 juni 2009 @ 15:02:52 #61
    128976 dubidub
    Fritür ist krieg!
    pi_69937062
    quote:
    Op donderdag 11 juni 2009 14:58 schreef Captain_Fabulous het volgende:
    Ik heb de afgelopen jaren wel eens de belgische uitzending opgezet, maar het kon me niet bekoren. Ducrot is wat mij betreft een aanwinst voor de tour beleving, Dijkstra mag wat mij betreft wel weg, maar pas als ze Frank Snoeks zouden neerzetten ga ik over op dat belgische geneuzel.
    En de belgische poging tot een avondetappe vind ik nou ook niet bepaald sterk.
    Ik ben het met je eens. Ik vind het helemaal niet erg als iemand z'n emoties in het commentaar stopt, maar het moet niet overduidelijk 1 renner/ploeg de hemel in prijzen, dan zou het wel irritant worden. Ik luister graag naar Maarten.
    pi_69937224
    quote:
    Op donderdag 11 juni 2009 14:52 schreef gitaarsnaar het volgende:

[..]

helemaal gelijk heb je. Dat geidoliseer van de Belgische commentatoren is echt overdreven.
    Ach dat doen 'wij' net zo goed. Zelfs als er een Nederlander meezit in een kansloze ontsnapping met maar een paar minuten voorsprong en nog 100+ km te gaan heb je al grote kans dat Herbert en Maarten gaan vertellen dat: "...ie een goede kans heeft als ie met dit groepje naar de streep rijdt."
      donderdag 11 juni 2009 @ 15:24:17 #63
    153506 Captain_Fabulous
    pi_69937756
    jawel... maar aangezien ik graag een nederlandse renner zie winnen... aanhoren hoe de BRT bijna klaar komt als er een belg vooraan rijdt...heb ik niets mee.
    pi_69937946
    quote:
    Op donderdag 11 juni 2009 15:24 schreef Captain_Fabulous het volgende:
    jawel... maar aangezien ik graag een nederlandse renner zie winnen... aanhoren hoe de BRT bijna klaar komt als er een belg vooraan rijdt...heb ik niets mee.
    OK was niet jouw post, maar je kunt de Belgen toch niet verwijten nationalistisch te zijn als je 't zelf ook bent?
    pi_69937995
    Ducrot

Weet iemand of Boogerd ook nog langskomt?
    Float like a butterfly, sting like a bee.
      donderdag 11 juni 2009 @ 15:33:05 #66
    79262 Dwersdriever
    pi_69938066
    quote:
    Op donderdag 11 juni 2009 15:08 schreef Loohcs het volgende:

[..]

Ach dat doen 'wij' net zo goed. Zelfs als er een Nederlander meezit in een kansloze ontsnapping met maar een paar minuten voorsprong en nog 100+ km te gaan heb je al grote kans dat Herbert en Maarten gaan vertellen dat: "...ie een goede kans heeft als ie met dit groepje naar de streep rijdt."
    Het gaat niet om het geidoliseer van de Belgische commentatoren van Belgische wielrenners, maar het geidoliseer van de Belgische commentatoren door Nederlandse wielrenfans.
    We Came A Long Time Ago
      donderdag 11 juni 2009 @ 15:35:07 #67
    153506 Captain_Fabulous
    pi_69938146
    Precies...sommigen geven de indruk dat ze liever naar belgische commentatoren luisteren die bij elke trap van een belg wild worden, dan naar het nederlandse commentaar. Ieder zijn/haar meug, maar ik zit niet in die groep.
    pi_69938194
    quote:
    Op donderdag 11 juni 2009 15:31 schreef everlast08 het volgende:
    Ducrot

Weet iemand of Boogerd ook nog langskomt?
    Dat zou wel weer mooi zijn.
    pi_69938599
    quote:
    Op donderdag 11 juni 2009 15:33 schreef Dwersdriever het volgende:

[..]

Het gaat niet om het geidoliseer van de Belgische commentatoren van Belgische wielrenners, maar het geidoliseer van de Belgische commentatoren door Nederlandse wielrenfans.

Maar over het nationalistische element wordt ook wel geklaagd, zie 4e reply in dit topic.
      donderdag 11 juni 2009 @ 16:13:21 #70
    189777 zagevent
    what's in a name
    pi_69939828
    quote:
    *
    o

* "België is in rouw. Kijk die Belgische vlag wapperen, of is het de Duitse? Ja, het is de Duitse, maar... zelfde kleuren."
    o Tiende etappe, hoogoplopende emoties bij het lossen van Stijn Devolder brengen Ducrot even in verwarring.

* "We fietsen nu Sjelebever in."
    o Over het plaatsje Chelebeveau.

* "Rechtdoor van school naar huis, zoals jij dat altijd zegt Mart."
    o Rechtdoor naar school en kantoor.

* "Vorig jaar nam Rabobank het heft in de koers enorm in handen. Gingen ze met tien man op kop rijden terwijl ze waren gestart met negen."

* "Dan heb je al drie ploegen van acht man... is 25 man die zich hier leeg rijden."

* "Waar is toch die Poggio?"
    o Maarten raakt een berg kwijt tijdens Milaan-San Remo 2007.

* "Hij verliest nog geen halve minuut, nou ja precies een halve minuut: 33 seconden."
    Sjelebever.
    pi_69940198
    quote:
    Op donderdag 11 juni 2009 15:35 schreef Captain_Fabulous het volgende:
    Precies...sommigen geven de indruk dat ze liever naar belgische commentatoren luisteren die bij elke trap van een belg wild worden, dan naar het nederlandse commentaar. Ieder zijn/haar meug, maar ik zit niet in die groep.
    Het verschil is dat de Belgen wél het overzicht in de koers behouden, koerssituaties in kunnen schatten en ook minder bekende renners herkennen.

Voor het grote publiek valt het misschien niet op dat de NOS er om de haverklap naast zit, maar als je het zelf wel weet is het zeer storend.
      donderdag 11 juni 2009 @ 17:52:24 #72
    185545 maartenducrot
    koning van biafra
    pi_69943975
    Hier moet ik gewoon gepost hebben.
    Live vanuit Frankrijk!
    Jongens jongens toch, nou ik geef het je te doen, hoor.
    pi_69944082
    quote:
    Op donderdag 11 juni 2009 17:52 schreef maartenducrot het volgende:
    Ah, daar ben je
      donderdag 11 juni 2009 @ 17:56:22 #74
    185115 Juk
    Misschien
    pi_69944155
    quote:
    Op donderdag 11 juni 2009 16:21 schreef wimderon het volgende:

[..]

Het verschil is dat de Belgen wél het overzicht in de koers behouden, koerssituaties in kunnen schatten en ook minder bekende renners herkennen.

Voor het grote publiek valt het misschien niet op dat de NOS er om de haverklap naast zit, maar als je het zelf wel weet is het zeer storend.
    Dat renners herkennen hoor ik wel vaker maar dat is zo slecht nog niet bij de NOS. Ze zijn soms misschien laat maar hebben het niet vaak echt fout.

En het soort van jeugdige enthousiasme dat Ducrot heeft is aanstekelijk en dat telt voor mij zwaarder dan koerssituaties inschatten en what not, want dat kan ik zelf ook wel.
    pi_69944306
    quote:
    Op donderdag 11 juni 2009 17:56 schreef Juk het volgende:

[..]

Dat renners herkennen hoor ik wel vaker maar dat is zo slecht nog niet bij de NOS. Ze zijn soms misschien laat maar hebben het niet vaak echt fout.

En het soort van jeugdige enthousiasme dat Ducrot heeft is aanstekelijk en dat telt voor mij zwaarder dan koerssituaties inschatten en what not, want dat kan ik zelf ook wel.
    Ze hebben het o zo vaak fout. Geloof me. Net zulke situaties als Nelissen en Blijlevens vandaag op ES bij de Dauphine. Dat ze na een kwartier nog niet doorhebben dat die man van Saxo Bank Fuglsang is, terwijl ik en enkele anderen met mij in het Dauphine topic al gelijk zeiden dat het Fuglsang was. Tsja, dan breekt mijn klomp hoor. En die situaties heb je bij de NOS ook keer op keer. Ze worden alleen regelmatig gered door Radio Tour, aangezien de Tour de koers is met zowat de beste koersradio ter wereld. Tsja, dan is het ook niet moeilijk.
      donderdag 11 juni 2009 @ 18:46:27 #76
    125344 gitaarsnaar
    Sterker Door Strijd
    pi_69945836
    quote:
    Op donderdag 11 juni 2009 17:52 schreef maartenducrot het volgende:
      donderdag 11 juni 2009 @ 19:12:58 #77
    164953 Cavalier1
    Geen basketbal fan!
    pi_69946786
    quote:
    Op donderdag 11 juni 2009 18:00 schreef TheArt het volgende:

[..]

Ze hebben het o zo vaak fout. Geloof me. Net zulke situaties als Nelissen en Blijlevens vandaag op ES bij de Dauphine. Dat ze na een kwartier nog niet doorhebben dat die man van Saxo Bank Fuglsang is, terwijl ik en enkele anderen met mij in het Dauphine topic al gelijk zeiden dat het Fuglsang was. Tsja, dan breekt mijn klomp hoor. En die situaties heb je bij de NOS ook keer op keer. Ze worden alleen regelmatig gered door Radio Tour, aangezien de Tour de koers is met zowat de beste koersradio ter wereld. Tsja, dan is het ook niet moeilijk.
    Vergeet niet dat wij op een veel groter scherm kijken dan de mensen in die hokjes.
      donderdag 11 juni 2009 @ 19:20:33 #78
    185115 Juk
    Misschien
    pi_69947132
    quote:
    Op donderdag 11 juni 2009 18:00 schreef TheArt het volgende:

[..]

Je zegt zelf al dat ze gered worden door radio tour, dus het valt uiteindelijk allemaal mee. En dan telt voor mij het enthousiasme zwaarder dan af en toe een verkeerde naam of "geen koersinzicht".
    pi_69949703
    Ducrot is en blijft een held.
      donderdag 11 juni 2009 @ 20:31:23 #80
    153506 Captain_Fabulous
    pi_69950165
    Hoeveel op zich steekhoudende argumenten hier ook nog langs komen, ik wil geen tour zonder Maarten. Juist omdat hij af en toe de plank mis slaat, en zich laat meeslepen door zijn persoonlijke voorkeuren, of nationalisme...wielrennen is een emotie sport, waar alleen wat op dat moment gebeurt belangrijk is.
    Ik wil geen rationeel, afgewogen commentaar, ik wil juist de niet helemaal kloppende vergelijkingen van Maarten wanneer de koers zo spannend is, dat ik ondanks dat ik geweldig moet plassen vanwege iets teveel te enthousiast weggeklokt bier, toch blijf luisteren hoe Maarten echt los gaat, omdat Geesink bijna op de Ventoux vooraan rijdt.

Nee, die Belgen, het doet me niets.
    pi_69950312
    quote:
    Op donderdag 11 juni 2009 20:31 schreef Captain_Fabulous het volgende:
    Hoeveel op zich steekhoudende argumenten hier ook nog langs komen, ik wil geen tour zonder Maarten. Juist omdat hij af en toe de plank mis slaat, en zich laat meeslepen door zijn persoonlijke voorkeuren, of nationalisme...wielrennen is een emotie sport, waar alleen wat op dat moment gebeurt belangrijk is.
    Ik wil geen rationeel, afgewogen commentaar, ik wil juist de niet helemaal kloppende vergelijkingen van Maarten wanneer de koers zo spannend is, dat ik ondanks dat ik geweldig moet plassen vanwege iets teveel te enthousiast weggeklokt bier, toch blijf luisteren hoe Maarten echt los gaat, omdat Geesink bijna op de Ventoux vooraan rijdt.

Helemaa mee eens.

Zolang Ducrot maar niet begint over 'het nieuwe wielrennen'.
    pff daar kan ik me zo aan ergeren Vooral omdat het helemaal niet bestaat!
      donderdag 11 juni 2009 @ 20:58:02 #82
    153506 Captain_Fabulous
    pi_69951346
    Laten we het eens over een echt probleem hebben, wie gaat de avond etappe presenteren over een tijd?
    Ik beken, ik ben een Smeets fan, ik heb bij wijze van spreken zijn grijze kop op m'n hart getatoueerd, Mart is gewoon de tour voor me. Maar zoals alle goede wijn een keer overkomt, een keer zullen we tot de conclusie moeten komen dat ook Mart over z'n piek heen is. En dan? Wie? Maarten niet, dat vraagt om een ander soort mens. Laat me eens een gekke naam opgooien...Bas Haring?
      donderdag 11 juni 2009 @ 22:07:00 #83
    221644 timmmmm
    sp3c lives matter
    pi_69954557
    quote:
    Op donderdag 11 juni 2009 20:35 schreef MxM het volgende:

[..]

Helemaa mee eens.

Zolang Ducrot maar niet begint over 'het nieuwe wielrennen'.
    pff daar kan ik me zo aan ergeren Vooral omdat het helemaal niet bestaat!
    Het ergste is wanneer ze weer eens over de oortjes gaan emmeren. Dan zijn ze een hele dag bezig met enkel huilen over de teloorgang van het echte wielrennen

Echt hoor, op FOK! wordt dan op een gemiddelde dag niet zoveel gehuild als dietwee wanneer ze daarmee bezig zijn.
    Laffe huichelaar
    pi_69954643
    quote:
    Op donderdag 11 juni 2009 20:58 schreef Captain_Fabulous het volgende:
    Laten we het eens over een echt probleem hebben, wie gaat de avond etappe presenteren over een tijd?
    Ik beken, ik ben een Smeets fan, ik heb bij wijze van spreken zijn grijze kop op m'n hart getatoueerd, Mart is gewoon de tour voor me. Maar zoals alle goede wijn een keer overkomt, een keer zullen we tot de conclusie moeten komen dat ook Mart over z'n piek heen is. En dan? Wie? Maarten niet, dat vraagt om een ander soort mens. Laat me eens een gekke naam opgooien...Bas Haring?
    Wilfried natuurlijk.
      donderdag 11 juni 2009 @ 22:49:28 #85
    164953 Cavalier1
    Geen basketbal fan!
    pi_69956601
    quote:
    Op donderdag 11 juni 2009 22:09 schreef JackHerrer het volgende:

[..]

Wilfried natuurlijk.
    Ik zat aan Matthijs van Nieuwkerk te denken.
    pi_69956976
    quote:
    Op donderdag 11 juni 2009 22:49 schreef Cavalier1 het volgende:

[..]

Ik zat aan Matthijs van Nieuwkerk te denken.
    Ik dacht ook meteen aan Wilfried de Jong. Zeker niet van Nieuwkerk, die hoort zich zelf veel te graag praten, in tegenstelling tot de Jong die z'n gasten de hoofdrol durft te geven.
      donderdag 11 juni 2009 @ 23:06:15 #87
    164953 Cavalier1
    Geen basketbal fan!
    pi_69957313
    quote:
    Op donderdag 11 juni 2009 22:58 schreef Antaresje het volgende:

[..]

Ik dacht ook meteen aan Wilfried de Jong. Zeker niet van Nieuwkerk, die hoort zich zelf veel te graag praten, in tegenstelling tot de Jong die z'n gasten de hoofdrol durft te geven.
    Erger dan Smeets kan het wat dat betreft niet. Daarbij ben ik het niet met je eens.
    Ik denk dat van Nieuwkerk het beter zou kunnen om die sfeer neer te zetten die nodig is bij het programma.
    pi_69957349
    Waarom hebben we het hierover in dit topic? Doe dat even in het juiste topic graag.
    sig verwijderd door FA
    pi_69957392
    quote:
    Op donderdag 11 juni 2009 20:31 schreef Captain_Fabulous het volgende:

Inderdaad, het mag af en toe best wel eens lekker smeuïg.
    pi_69997606
    'Wat kan die Mengin sturen he? Komt uit het mountainbiken! Die moet dit kunnen!'

Dat blijft echt een legendarische staaltje commentaar, 3 bochten later konden ze hem de hekken uit vegen...
    Jack does it in real time...
      zaterdag 13 juni 2009 @ 16:31:38 #91
    15221 Falco
    Afleidingsmanoeuvre
    pi_70004050
    Ha, dit keer een gezamenlijk topic voor beide heren, ipv aparte topics. Dat dit maar een vruchtbare en dolkomische reeks mag worden
    <a href="https://www.youtube.com/watch?v=yIl_jGh-LWE" target="_blank" rel="nofollow">Afleidingsmanoeuvre</a>
    pi_70018725
    quote:
    Op woensdag 10 juni 2009 21:03 schreef Antaresje het volgende:
    En dan hebben we eerst al 10 etappes gehad waarin je de laatste vijf kilometer minstens even vaak hebt gehoord "waar zit Freire?" en "ohhhh Freire zit goed hoor".
    Dit alles natuurlijk voorafgegaan aan de rekensommetjes of vluchters het gaan halen met zoveel minuten voorsprong op zoveel-keer-10 kilometer voor de streep

Maar, dit hoort ook bij de TdF! D'r moet ook wat te ergeren en zaniken zijn. En Herbert is wel een sympathieke vent dus van mij mag-ie blijven.
    pi_70021407
    Ik vind het een geweldig duo. Ducrot is grappig en ook Herbert Dijkstra mag ik wel.
    pi_70034944
    Zij zijn beide de reden dat ik de hele middag wel kan kijken.
    pi_70044821
    quote:
    Op woensdag 10 juni 2009 21:30 schreef Antaresje het volgende:

[..]

Ik vond dat vooral grappig

Eerlijk gezegd kijk ik meestal naar de NOS, maar zo heel af en toe dan heb ik het echt gehad met Dijkstra, en dan schakel ik over naar de Belg om even tot rust te komen
    same here. mijn ideale team zou Ducrot zijn samen met een van de vlamingen
    Weg met de riooljournalistiek. Klik er niet op. Ze vergiftigen de maatschappij.
    pi_70045236
    Bingokaart al klaar?
    pi_70077034
    Top duo, alleen de Menchov adoratie begrijp ik niet.

Kijk nou toch, alsof je een emmer leeggooit.....
    *verwijderd door Admin*
    pi_70140500
    Dit jaar toch weer gewoon Maarten en Herbert want de NOS zendt de Tour in HD uit.
    pi_70141158
    quote:
    Op donderdag 18 juni 2009 18:29 schreef ItaloDancer het volgende:
    Dit jaar toch weer gewoon Maarten en Herbert want de NOS zendt de Tour in HD uit.
    Gewoon op Nederland 1/2/3? Of op een speciaal kanaal?
    pi_70141435
    Vanaf 4 juli komen er HD-kanalen voor Ned 1/2/3. Voor Ziggo iig.
    pi_70142166
    quote:
    Op donderdag 18 juni 2009 18:59 schreef ItaloDancer het volgende:
    Vanaf 4 juli komen er HD-kanalen voor Ned 1/2/3. Voor Ziggo iig.
    Vet. In het basispakket of moet je daar zo'n uitgebreid pakket voor aanschaffen?
    pi_70142246
    quote:
    Op donderdag 11 juni 2009 15:36 schreef Tommeke het volgende:

[..]

Dat zou wel weer mooi zijn.
    De Alp is 3 meter oud, Menchov demarreert:

"Mechov gaat de etappe winnen"

10 meter later; Menchov lost
    Cancellara; "Tweede worden is gemakkelijker dan eerste worden"
    FOK!sport *O* ✩ ✩ ✩ Ajax O+
    pi_70143545
    "Tegen alle wetten in aan het wiel blijven hangen en als er geen wiel is een denkbeeldig wiel kiezen."
    Ducrot over Evans.

Vroeger had je Smeets en Nelissen, een legendarisch duo dat elkaar voortdurend zat tegen te spreken, en hun natuurlijke opvolgers zijn Ducrot en Dijkstra. De laatste vind ik persoonlijk enorm irritant als schaatscommentator, maar naast Ducrot is ie best te pruimen.

En idd, ik las net even de Wikipagina over Ducrot en god wat krijg ik dan weer zin in de Tour.
    pi_70143559
    quote:
    Op donderdag 18 juni 2009 19:21 schreef marcodej het volgende:

[..]

Vet. In het basispakket of moet je daar zo'n uitgebreid pakket voor aanschaffen?
    Basispakket Je moet uiteraard wel HD kunnen ontvangen.
    pi_70146037
    quote:
    Op donderdag 18 juni 2009 19:23 schreef franklop het volgende:

[..]

De Alp is 3 meter oud, Menchov demarreert:

"Mechov gaat de etappe winnen"

10 meter later; Menchov lost
    Inderdaad, heerlijk

Ik heb nu ook al echt weer zin in al die kutverhalen van Herbert over Voeckler z'n pa, kastelen, bruggen en Maarten die daar pissig op reageert en begint over snot voor de ogen, oortjes, linkeballen, nieuw wielrennen. En zegt dat schaatsen geen echte sport is, waarop Herbert nijdig reageert.
    Maarten start dan maar de helse machine op om wat op te zoeken over die knakworst van een Kloden. Kloden die, als hij een pistool had, Gesink van z'n fiets zou schieten.

Ondertussen drinkt Herbert Maarten z'n koffie op terwijl de lange Vansummeren in de kopgroep zit te harken op het buitenblad met z'n mijnwerkersgezicht. Hij doet dat met zoveel courage dat ze achter hem als washandjes op een lijn hangen te wapperen. Dat is geen fietsen meer, maar laagvliegen

Maar daar heb je het al, die oude wijven met hun enorme telefoonrekening beginnen weer te telefoneren en Cancellara (schrijf hem maar op voor de tijdrit morgen) rijdt alsof hij een brommer heeft ingeslikt, dus wordt de kopgroep ingerekend.
    Herbert vraagt Maarten nu of je mag zeggen dat het nu een massasprint gaat worden.
    Hey, er draait een camera! Wat gebeurt er tot een ieders verrassing?
    Het karaktermens Voeckler demarreert!
    Waarop Herbert voor de 456e keer verteld over z'n vader die uit varen ging.
    Herbert: "Mocht u zojuist hebben ingeschakeld? Voeckler is ontsnapt en Sieberg en Kroon zit er vlak achter"
    Maarten: "Ja, zo'n typisch Kroon-gaatje"
    Herbert: "Sieberg, die won de ronde van Drenthe!"
    Maarten: "Volgens mij organiseren jullie die Ronde van Drenthe zo vaak dat iedereen 'm wel een keertje gewonnen moet hebben."

Gelukkig voor de sprinters zet de wereldburger David Millar zich op kop van het peloton en volgens de 1 minuut per 10 kilometer regel mag je wel zeggen dat we een koninklijke sprint krijgen.
    Ondertussen rijden we over de rivier de Tarn, die er vanochtend nog gewoon droog bij lag!
    Waarna Maarten Herbert beschuldigt van bijbeunen voor de Franse VVV.

De wereldburger rijdt zo hard dat iedereen die in het lint erachter zit denkt; welke mongool rijdt daar zo hard? En iedereen die z'n neus buiten de rij steekt piert er zomaar af. Ondertussen wordt er naarstig gezocht naar Menchov, gelukkig gaat die makkelijk mee, de klasse druipt er vanaf! Maar potverrrrdikkie! Tankink moet eraf!

Columbia rijdt nu met 10 maar voorop terwijl Maarten om onverklaarbare redenen op het helse apparaat de Poggio aan het zoeken is
    Ondertussen is namens Columbia Hincapie, de trouwe luitenant van Armstrong, de sprint aan het aantrekken. Maarten wordt er emotioneel van en gaat uit het raam hangen! Cavendish, de beste sprinter (maar wat zegt dat na 200 kilometer), gaat aan...
    Maar Hushovd, de geblokte, sterke Noor knalt erover! 65 kilometer per uur! Alsof je een emmer leeggooit!

Graag tot morgen, à demain

Heerlijk toch?

[ Bericht 0% gewijzigd door Tommeke op 18-06-2009 22:05:25 ]
    pi_70147810
    pi_70148094
      donderdag 18 juni 2009 @ 23:29:46 #108
    79262 Dwersdriever
    pi_70151402
    quote:
    Op donderdag 18 juni 2009 21:18 schreef Tommeke het volgende:

[..]Heel verhaal
    Absoluut geniaal gedaan. Complimenten.
    We Came A Long Time Ago
    pi_70151769
    quote:
    Op donderdag 18 juni 2009 23:29 schreef Dwersdriever het volgende:

[..]

Absoluut geniaal gedaan. Complimenten.
    Dankje
    M'n credits gaan naar wikiquote
      vrijdag 19 juni 2009 @ 11:00:54 #110
    30220 Barca
    ~:) EVIL - E; Bad As I Wanna B
    pi_70159582
    Zeikstra & De Kloot! Vreselijk irritant NIET komisch duo! Die De Kloot altijd met zijn nieuwe wielrennen maar nooit eens uitleggen wat dat dan is.

De Belgen zijn overigens ook geen optie. Met hun "valpartij zonder erg"! Dat commentaar van ze. Zo zeurderig, zo gay!

Probeer misschien maar tv aan, geluid uit, radio Tour de France aan.
    Retro is mode, metro ook!
    'Bert, Bert, ik duw een banaan in je kont!' "Oh ja, lekker, Ernie!"
      vrijdag 19 juni 2009 @ 11:30:42 #111
    185545 maartenducrot
    koning van biafra
    pi_70160422
    quote:
    Op vrijdag 19 juni 2009 11:00 schreef Barca het volgende:
    Zeikstra & De Kloot! Vreselijk irritant NIET komisch duo!
    Nee die woordspeling van je, die is komisch
    Live vanuit Frankrijk!
      vrijdag 19 juni 2009 @ 11:38:58 #112
    142400 RedFever007
    pi_70160677
    quote:
    Op donderdag 18 juni 2009 21:18 schreef Tommeke het volgende:

[..]

Inderdaad, heerlijk

Ik heb nu ook al echt weer zin in al die kutverhalen van Herbert over Voeckler z'n pa, kastelen, bruggen en Maarten die daar pissig op reageert en begint over snot voor de ogen, oortjes, linkeballen, nieuw wielrennen. En zegt dat schaatsen geen echte sport is, waarop Herbert nijdig reageert.
    Maarten start dan maar de helse machine op om wat op te zoeken over die knakworst van een Kloden. Kloden die, als hij een pistool had, Gesink van z'n fiets zou schieten.

Ondertussen drinkt Herbert Maarten z'n koffie op terwijl de lange Vansummeren in de kopgroep zit te harken op het buitenblad met z'n mijnwerkersgezicht. Hij doet dat met zoveel courage dat ze achter hem als washandjes op een lijn hangen te wapperen. Dat is geen fietsen meer, maar laagvliegen

Maar daar heb je het al, die oude wijven met hun enorme telefoonrekening beginnen weer te telefoneren en Cancellara (schrijf hem maar op voor de tijdrit morgen) rijdt alsof hij een brommer heeft ingeslikt, dus wordt de kopgroep ingerekend.
    Herbert vraagt Maarten nu of je mag zeggen dat het nu een massasprint gaat worden.
    Hey, er draait een camera! Wat gebeurt er tot een ieders verrassing?
    Het karaktermens Voeckler demarreert!
    Waarop Herbert voor de 456e keer verteld over z'n vader die uit varen ging.
    Herbert: "Mocht u zojuist hebben ingeschakeld? Voeckler is ontsnapt en Sieberg en Kroon zit er vlak achter"
    Maarten: "Ja, zo'n typisch Kroon-gaatje"
    Herbert: "Sieberg, die won de ronde van Drenthe!"
    Maarten: "Volgens mij organiseren jullie die Ronde van Drenthe zo vaak dat iedereen 'm wel een keertje gewonnen moet hebben."

Gelukkig voor de sprinters zet de wereldburger David Millar zich op kop van het peloton en volgens de 1 minuut per 10 kilometer regel mag je wel zeggen dat we een koninklijke sprint krijgen.
    Ondertussen rijden we over de rivier de Tarn, die er vanochtend nog gewoon droog bij lag!
    Waarna Maarten Herbert beschuldigt van bijbeunen voor de Franse VVV.

De wereldburger rijdt zo hard dat iedereen die in het lint erachter zit denkt; welke mongool rijdt daar zo hard? En iedereen die z'n neus buiten de rij steekt piert er zomaar af. Ondertussen wordt er naarstig gezocht naar Menchov, gelukkig gaat die makkelijk mee, de klasse druipt er vanaf! Maar potverrrrdikkie! Tankink moet eraf!

Columbia rijdt nu met 10 maar voorop terwijl Maarten om onverklaarbare redenen op het helse apparaat de Poggio aan het zoeken is
    Ondertussen is namens Columbia Hincapie, de trouwe luitenant van Armstrong, de sprint aan het aantrekken. Maarten wordt er emotioneel van en gaat uit het raam hangen! Cavendish, de beste sprinter (maar wat zegt dat na 200 kilometer), gaat aan...
    Maar Hushovd, de geblokte, sterke Noor knalt erover! 65 kilometer per uur! Alsof je een emmer leeggooit!

Graag tot morgen, à demain

Heerlijk toch?

Hulde
    pi_70161521
    quote:
    Op vrijdag 19 juni 2009 11:00 schreef Barca het volgende:
    Zeikstra & De Kloot! Vreselijk irritant NIET komisch duo! Die De Kloot altijd met zijn nieuwe wielrennen maar nooit eens uitleggen wat dat dan is.

De Belgen zijn overigens ook geen optie. Met hun "valpartij zonder erg"! Dat commentaar van ze. Zo zeurderig, zo gay!

Probeer misschien maar tv aan, geluid uit, radio Tour de France aan.
    hou eens op met die crossposts! dit heb ik al in 3 topics gelezen
    Vaduz: Je snapt toch wel waarom sbientje het Franse woord bien in d'r naam heeft?
      vrijdag 19 juni 2009 @ 12:56:12 #114
    15221 Falco
    Afleidingsmanoeuvre
    pi_70163233
    Mooie samenvatting Tommeke
    <a href="https://www.youtube.com/watch?v=yIl_jGh-LWE" target="_blank" rel="nofollow">Afleidingsmanoeuvre</a>
      vrijdag 19 juni 2009 @ 14:13:30 #115
    30220 Barca
    pi_70165975
    quote:
    Op vrijdag 19 juni 2009 12:03 schreef sbientje het volgende:

[..]

hou eens op met die crossposts! dit heb ik al in 3 topics gelezen
    Dat krijg je als er 3 topics over het uitzenden van de Tour gaan.
    pi_70166189
    Vlamingen verwijten dat ze Vlaams spreken.
    pi_70166258
    Of dit soort kansloze conversaties

Dijkstra: "Goh, das wel opvallend dat Pozzato hier moet achterblijven".
    Ducrot: "Pozzato is al enkele dagen ziek".
    Dijksta: "Wie had dat nou gedacht dat Pozzato nu al zou moeten lossen".
    Ducrot: "Pozzato moest er gisteren ook al snel af, omdat hij een beetje ziek is".
    Dijkstra: "Dit is toch zijn parcours, hoe is het mogelijk dat Pozzato er nu al af moet".
    Ducrot: "Pozzato heeft veel last van het warme weer en voelt zich daardoor niet lekker".
    Dijkstra: "Dit kan bijna niet, er moet wel iets gebeurd zijn met Pozzato".
    Ducrot: ... (tegen zoveel onnozelheid is blijkbaar niets opgewassen).

Ook al is het af en toe zo dom dat het vermakelijk wordt, ik vermijd ze toch maar.
    pi_70447950
    Michael Boogerd bij de bergetappes in de Tour
      zondag 28 juni 2009 @ 15:20:43 #119
    107951 JortK
    Immer kwaliteitsposts
    pi_70448055
    quote:
    Op zondag 28 juni 2009 15:16 schreef Tommeke het volgende:
    Ik hoorde het net
      zondag 28 juni 2009 @ 15:29:50 #120
    260637 Croccy
    Why so serious?
    pi_70448241
    quote:
    Goede zet van de NOS, ik zal de hele tour in NL zijn. Dus ik geniet dan wel 3 weken lang
      zondag 28 juni 2009 @ 15:52:59 #121
    202421 Mr_DG
    Areeverdairchee
    pi_70448720
    Ik vind Boogerd een typische Eurosport commentator
    “Dream as if you'll live forever, live as if you'll die today.”
      zondag 28 juni 2009 @ 16:40:40 #122
    185115 Juk
    Misschien
    pi_70449920
    quote:
    Op zondag 28 juni 2009 15:52 schreef Mr_DG het volgende:
    Ik geloof dat ik hem wel grappig vond.
    pi_70453205
    Een prettige aanvulling. Is weer eens wat anders.
      zondag 28 juni 2009 @ 20:38:51 #124
    185545 maartenducrot
    koning van biafra
    pi_70456137
    quote:
    In plaats van Ducrot, of zijn er dan 3 commentatoren?
    Live vanuit Frankrijk!
      zondag 28 juni 2009 @ 20:45:53 #125
    164953 Cavalier1
    Geen basketbal fan!
    pi_70456377
    quote:
    Op zondag 28 juni 2009 20:38 schreef maartenducrot het volgende:

[..]

In plaats van Ducrot, of zijn er dan 3 commentatoren?
    Vorig jaar ging hij er gewoon bij zitten.
      maandag 29 juni 2009 @ 00:50:15 #126
    195858 Krambo
    Ik doe mee!
    pi_70465536
    Ik heb ook weer zin in ''mocht u later hebben ingeschakeld''-Herbert en ''Linkebal''-Maarten. Lekker tijdens het werken luisteren naar de verhalen over de vader van Voeckler, de kano/roeidiscussies, Solleveld die drinken komt brengen, de 1 minuut per 10 kilometer regel etc. etc. Ik verheug me erop, mooi duo, al slaanze wel vaak de plank mis. (''Menchov zit niet in de groep der favorieten Maarten, wat zou er met hem zijn?" terwijl ik Menchov dan al 10 keer heb gezien, en meer van dat soort dingen) Wat dat betreft is het commentaar op Canvas beter, maar ik blijf trouw aan Herbert en Maarten.
    Oh en Boogerd in de bergritten is , hij is altijd zo lekker open en laat zo duidelijk merken welke renner hij wel vooral wie hij niet mag.
    Jij ook?
      maandag 29 juni 2009 @ 08:06:26 #127
    102912 crv
    Screwed up
    pi_70468505
    Van mij mogen ze Ducrot eruit laten want die loopt gemiddeld een half uur achter op de koers. hij heeft het meestal nog over ontsnapte renners die allang teruggepakt zijn.
    There are 2 Situations that drives an man Crazy: With and without wife
    Wanneer een man de deur van zijn auto voor zijn vrouw openhoud is of de auto nieuw of zijn vrouw
    Sorry, mind closed until further notice🍷
      maandag 29 juni 2009 @ 13:21:14 #128
    156288 wallofdolls
    Making love with my ego
    pi_70476082
    Boogerd heeft humor, hoewel ik m niet een heel verslag wil horen doen, maar als sidekick. Herbert en Maarten mogen van mij lekker de golfbaan opzoeken ofzo, als ik ze maar niet hoor. Wat een drama's. Dan heb ik echt 300 keer liever Mart, die ook veel uit z'n nek kletst, maar dat tenminste nog met stijl doet.

Verder vind ik de belgen erg overschat. Liever de franse televisie
      maandag 29 juni 2009 @ 13:26:33 #129
    142400 RedFever007
    pi_70476266
    quote:
    Op vrijdag 19 juni 2009 14:21 schreef TheArt het volgende:
    Of dit soort kansloze conversaties

Dijkstra: "Goh, das wel opvallend dat Pozzato hier moet achterblijven".
    Ducrot: "Pozzato is al enkele dagen ziek".
    Dijksta: "Wie had dat nou gedacht dat Pozzato nu al zou moeten lossen".
    Ducrot: "Pozzato moest er gisteren ook al snel af, omdat hij een beetje ziek is".
    Dijkstra: "Dit is toch zijn parcours, hoe is het mogelijk dat Pozzato er nu al af moet".
    Ducrot: "Pozzato heeft veel last van het warme weer en voelt zich daardoor niet lekker".
    Dijkstra: "Dit kan bijna niet, er moet wel iets gebeurd zijn met Pozzato".
    Ducrot: ... (tegen zoveel onnozelheid is blijkbaar niets opgewassen).

Ook al is het af en toe zo dom dat het vermakelijk wordt, ik vermijd ze toch maar.

Ducrot is een baas
      maandag 29 juni 2009 @ 14:14:04 #130
    177053 Klopkoek
    Woke Warrior
    pi_70477942
    Heb me altijd geergerd aan Dijkstra maar eerlijk is eerlijk: hij wordt met het jaar beter. Met als toppunt vorig jaar:

"Oh mijn God, Menchov valt! Sta op de fiets jongen! Kom op! Snel! Oh, wat is dit erg"

Deuger, Woke & Gutmensch
    "Conservatism consists of exactly one proposition, to wit: There must be in-groups whom the law protects but does not bind, alongside out-groups whom the law binds but does not protect."
      maandag 29 juni 2009 @ 14:19:59 #131
    177053 Klopkoek
    Woke Warrior
    pi_70478166
    Hier te zien:

http://tour2008.nos.nl/vi(...)menvatting-etappe-15
    (3:05)

Prachtig hoe hij een favoriet had uitgezocht en daar helemaal voor ging supporteren
    Deuger, Woke & Gutmensch
    "Conservatism consists of exactly one proposition, to wit: There must be in-groups whom the law protects but does not bind, alongside out-groups whom the law binds but does not protect."
      maandag 29 juni 2009 @ 20:45:34 #132
    185115 Juk
    Misschien
    pi_70491480
    quote:
    Op maandag 29 juni 2009 14:19 schreef Klopkoek het volgende:
    Hier te zien:

http://tour2008.nos.nl/vi(...)menvatting-etappe-15
    (3:05)

Prachtig hoe hij een favoriet had uitgezocht en daar helemaal voor ging supporteren
    Lol @ 3.12, zien jullie nou wel, stelletje haters. Ducrot heeft een meesteroog voor de details.
    pi_70496990
    quote:
    Op zondag 28 juni 2009 15:52 schreef Mr_DG het volgende:
    Ja precies, lekker monotoon geluid.

Maar laten we hem een kans geven. Hij heeft er verstand van alleen moet hij nog even leren het over te brengen. Lijkt me niet makkelijk, hopelijk leert hij snel..

O ja:

Ducrot
    Dijkstra
    Ducrot en Dijkstra
    *verwijderd door Admin*
      maandag 29 juni 2009 @ 23:20:22 #134
    15221 Falco
    Afleidingsmanoeuvre
    pi_70498312
    quote:
    Op maandag 29 juni 2009 20:45 schreef Juk het volgende:

[..]

Lol @ 3.12, zien jullie nou wel, stelletje haters. Ducrot heeft een meesteroog voor de details.
    "Goed gezien, Maarten", aldus Ducrot.
      maandag 29 juni 2009 @ 23:27:36 #135
    185115 Juk
    Misschien
    pi_70498648
    quote:
    Op maandag 29 juni 2009 23:20 schreef Falco het volgende:

[..]

"Goed gezien, Maarten", aldus Ducrot.
    Ik weet niet waar jij naar luistert, maar dat is duidelijk Herbert.
      maandag 29 juni 2009 @ 23:31:45 #136
    15221 Falco
    Afleidingsmanoeuvre
    pi_70498820
    quote:
    Op maandag 29 juni 2009 23:27 schreef Juk het volgende:

[..]

Ik weet niet waar jij naar luistert, maar dat is duidelijk Herbert.
    Hm ja, je hebt gelijk . Ik was in de war. Zo'n rustige Dijkstra verwacht je niet op momenten zoals deze.
      maandag 29 juni 2009 @ 23:48:45 #137
    185115 Juk
    Misschien
    pi_70499636
    quote:
    Op maandag 29 juni 2009 23:31 schreef Falco het volgende:

[..]

Hm ja, je hebt gelijk . Ik was in de war. Zo'n rustige Dijkstra verwacht je niet op momenten zoals deze.
    Ja maar deze topcommentator heeft natuurlijk alle facetten in huis.
    pi_70500839
    quote:
    Op maandag 29 juni 2009 20:45 schreef Juk het volgende:

[..]

Ohh Menchov valt, Menchov valt! Kom op overeind! Kom op, dit geloof je toch niet zeg!

Ketting eraf ketting er af..ohohohoh!!
    Maarten: Wat gebeurt daar?
      dinsdag 30 juni 2009 @ 02:40:16 #139
    185115 Juk
    Misschien
    pi_70503356
    quote:
    Op dinsdag 30 juni 2009 00:23 schreef Elwood1802 het volgende:

[..]

Ohh Menchov valt, Menchov valt! Kom op overeind! Kom op, dit geloof je toch niet zeg!

Ketting eraf ketting er af..ohohohoh!!
    Maarten: Wat gebeurt daar?
    Dat gaat over waarom hij valt.

Een goede verslaggever wil graag in de close-up even bevestiging van wat hij allang heeft gezien natuurlijk.
      dinsdag 30 juni 2009 @ 12:05:06 #140
    148059 Pritt
    Atheïst
    pi_70510125
    Hij rijdt zijn karretje in de poep!

Zit er weer klaar voor.
    A.F.C. Ajax - Piet de Visser
    pi_70511025
    Ducrot Dijkstra
    pi_70517865
    IK weetnog niet zo goed wat ik zal gaan doen. Waarschijnlijk kijk ik hgewoon een beetje aan of ga een beetje zappen. Opzich is dat slappe gezever van tijd tot tijd best vermakelijk. ALleen dat gezwam over het nieuwe wielrennen dat komt me echt mijn neus uit. "Dit in het nieuwe wielrennen!". Verder is het bijna aandoenlijk om te zien hoe vaak met name Ducrot er totaal naast zit.

Als er iemand wegrijdt denkt hij dat er iemand gelost wordt, en als er een sprinter gelost wordt dan begint hij te roepen: een aanval van [sprinter] hier op deze col, het moet toch niet gekker worden. (Zal vast een vaatje klimmersbenen gevonden hebben).

En inderdaad aanvallen van renners die al lang en breed teruggepakt maar die er volgens Ducrot een uur later nog ergens tussen moeten zitten (waar ze zo nu en dan zelfs al weer uit het peleton gelost zijn). Maar verder kan ik me wel vermaken met het olijke clownsduo.

Smeets zit ik eigenlijk ook niet zo op de wachten als commentator. Die praat ook te veel gebakken lucht en mist sowieso ook nog wel eens iets. Daarnaast vind ik die grappen niet leuk.. Bij het NK ook weer: "Die speelt bij Fortuna Sittard (n.a.v. Ducrot die niets geeft om voetbal)". Wat een dijenkletser was dat zeg!
      dinsdag 30 juni 2009 @ 17:35:55 #143
    30220 Barca
    pi_70520035
    Wat is dat nieuwe wielrennen eigenlijk? Hij heeft het nog steeds niet uitgelegd.
      dinsdag 30 juni 2009 @ 17:40:44 #144
    156288 wallofdolls
    Making love with my ego
    pi_70520170
    quote:
    Op dinsdag 30 juni 2009 17:35 schreef Barca het volgende:
    Wat is dat nieuwe wielrennen eigenlijk? Hij heeft het nog steeds niet uitgelegd.
    Arm aan doping, tactisch met oortjes etc toch
    pi_70520211
    Doorgaans als er een jongeling in de aanval is, of het lijkt alsof de achtervolgers een gat op een eenling of een groep niet dichtkrijgen dan begint hij er vaak over. Wat het echt is weet niemand waarschijnlijk.
      dinsdag 30 juni 2009 @ 18:02:52 #146
    30220 Barca
    pi_70520702
    quote:
    Op dinsdag 30 juni 2009 17:40 schreef wallofdolls het volgende:

[..]

Arm aan doping, tactisch met oortjes etc toch
    Zo iets vermoedde ik al maar iedere keer als Dijkstra of Smeets om uitleg vragen zegt hij "Het nieuwe wielrennen dat is ..... het is gewoon het nieuwe wielrennen." Kortom: die De Kloot is gewoon een onwijze loser die gewoon populair wil doen.
    pi_70521162
    quote:
    Op dinsdag 30 juni 2009 17:42 schreef Held_op_Sokken het volgende:
    Doorgaans als er een jongeling in de aanval is, of het lijkt alsof de achtervolgers een gat op een eenling of een groep niet dichtkrijgen dan begint hij er vaak over. Wat het echt is weet niemand waarschijnlijk.
    Hij ging eens tijdens een sportjournaal een betoog houden over het nieuwe wielrennen, sloeg echt nergens op
      dinsdag 30 juni 2009 @ 19:39:47 #148
    127004 maril
    Smeetsfan
    pi_70523359
    Smeets gaat inderdaad en paar dagen overnemen van Herbert als de vrouw van Herbert bevalt van een kind. Aldus Mart zelf in de VARAgids.
    pi_70524616
    Komt er nog een Ducrot bingo?
      dinsdag 30 juni 2009 @ 20:54:45 #150
    30220 Barca
    pi_70525515
    quote:
    Op dinsdag 30 juni 2009 20:18 schreef TUFKAL het volgende:
    Komt er nog een Ducrot bingo?
    Hm ... lekker makkelijk. Een vel met 25x "nieuwe wielrennen".
    pi_70525685
    quote:
    Op dinsdag 30 juni 2009 20:54 schreef Barca het volgende:

[..]

Hm ... lekker makkelijk. Een vel met 25x "nieuwe wielrennen".
    Voorbeelden: Maarten Ducrot Bingo
      dinsdag 30 juni 2009 @ 21:07:12 #152
    30220 Barca
    pi_70525907
    quote:
    Op dinsdag 30 juni 2009 21:00 schreef TUFKAL het volgende:

[..]

Voorbeelden: Maarten Ducrot Bingo
    Hm ... zo veel aandacht voor die mafkees!?!
    pi_70526202
    quote:
    Op dinsdag 30 juni 2009 21:07 schreef Barca het volgende:

[..]

Hm ... zo veel aandacht voor die mafkees!?!
    Ducrot is geen mafkees...
    pi_70526483
    Komt er weer een prono?
    pi_70530436
    quote:
    Op dinsdag 30 juni 2009 21:15 schreef Sautor het volgende:

[..]

Ducrot is geen mafkees...
    Ducrot is zo langzamerhand de ten Napel van de wielrennerij

[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 30-06-2009 23:00:35 ]
    pi_70545122
    Leuk interview in de televizier deze week

Waar ook staat:
    "Wegens, in Maarten Ducrot's woorden, 'slechte planning' aan de kant van Herbert Dijkstra zal Mart Smeets tijdelijk zijn comeback maken als commentator deze tour. Dijkstra word voor de tweede keer vader en zijn vrouw is midden in de tour uitgerekend. Afgesproken is dat Dijkstra in aller haast terug gaat naar Nederland wanneer de baby zich aandient. Smeets neemt zijn taken dan waar. Dijkstra heeft Ducrot beloofd hoogstens vier dagen weg te blijven"
      woensdag 1 juli 2009 @ 13:40:49 #157
    99045 Terreros85
    Of toch niet?
    pi_70545383
    quote:
    Op woensdag 1 juli 2009 13:32 schreef Remzz het volgende:
    Leuk interview in de televizier deze week

Waar ook staat:
    "Wegens, in Maarten Ducrot's woorden, 'slechte planning' aan de kant van Herbert Dijkstra zal Mart Smeets tijdelijk zijn comeback maken als commentator deze tour. Dijkstra word voor de tweede keer vader en zijn vrouw is midden in de tour uitgerekend. Afgesproken is dat Dijkstra in aller haast terug gaat naar Nederland wanneer de baby zich aandient. Smeets neemt zijn taken dan waar. Dijkstra heeft Ducrot beloofd hoogstens vier dagen weg te blijven"
    Smeets en Ducrot, ook mooi

Dijkstra en Smeets kunnen elkaar niet luchten en zien. Die samen in een hokje zou geen succes zijn (of wel natuurlijk). Ik ken wat mensen bij de NOS dus ik heb mijn bronnen.
    De zwemmer zwemt, hij zwemt in zee
    pi_70545547
    Dan wil ik nu al wel vaststellen dat 'slechte planning' nog wel een keer ter sprake zal komen Of iets in die richting.
      woensdag 1 juli 2009 @ 14:01:10 #159
    177053 Klopkoek
    Woke Warrior
    pi_70545990
    quote:
    Op woensdag 1 juli 2009 13:40 schreef Terreros85 het volgende:

[..]

Smeets en Ducrot, ook mooi

Dijkstra en Smeets kunnen elkaar niet luchten en zien. Die samen in een hokje zou geen succes zijn (of wel natuurlijk). Ik ken wat mensen bij de NOS dus ik heb mijn bronnen.
    Wat zou de oorzaak daarvan zijn? Vroeger deden Smeets en Dijkstra nog wel wat samen.
    Deuger, Woke & Gutmensch
      woensdag 1 juli 2009 @ 14:28:11 #160
    185545 maartenducrot
    koning van biafra
    pi_70546849
    quote:
    Op woensdag 1 juli 2009 13:46 schreef Held_op_Sokken het volgende:
    Dan wil ik nu al wel vaststellen dat 'slechte planning' nog wel een keer ter sprake zal komen Of iets in die richting.
    Inderdaad
    Ik hoor het hem nu al zeggen.
    Live vanuit Frankrijk!
      woensdag 1 juli 2009 @ 15:34:17 #161
    30220 Barca
    pi_70549171
    quote:
    Op woensdag 1 juli 2009 14:01 schreef Klopkoek het volgende:

[..]

Wat zou de oorzaak daarvan zijn? Vroeger deden Smeets en Dijkstra nog wel wat samen.
    Zeikstraal is een negatief kutventje, geilt te veel op zichzelf en wil daarbij ook nog eens de schoolmeester spelen.
    pi_70549436
    quote:
    Op woensdag 1 juli 2009 15:34 schreef Barca het volgende:

[..]

Zeikstraal is een negatief kutventje, geilt te veel op zichzelf en wil daarbij ook nog eens de schoolmeester spelen.
    zijn beetje dezelfde types dan, mart en herbert
    Vaduz: Je snapt toch wel waarom sbientje het Franse woord bien in d'r naam heeft?
      woensdag 1 juli 2009 @ 15:45:29 #163
    30220 Barca
    pi_70549653
    quote:
    Op woensdag 1 juli 2009 15:40 schreef sbientje het volgende:

[..]

zijn beetje dezelfde types dan, mart en herbert
    Ik vind Mart wel gezelliger en jovialer overkomen maar ... je kunt beter tegenpolen hebben. Daarom snap ik ook niet waarom die De Kloot er bij is. Ook zo'n irritante mafkees!
    pi_70550495
    quote:
    Op woensdag 1 juli 2009 15:45 schreef Barca het volgende:

[..]

Ik vind Mart wel gezelliger en jovialer overkomen maar ... je kunt beter tegenpolen hebben. Daarom snap ik ook niet waarom die De Kloot er bij is. Ook zo'n irritante mafkees!
    hij komt misschien gezellig over, maar volgens mij is ie totaaal niet gezellig
      woensdag 1 juli 2009 @ 16:07:42 #165
    187810 Szura
    Kijk eens aan!
    pi_70550560
    Zo nu hebben Ducrot en Dijkstra weer genoeg sprekstof voor de eerste week dankzij Thomas.
    Het nieuwe wielrennen toch Maarten?
    Lekker zuipen, lekker dansen en daarna lekker neuken.
    pi_70550720
    quote:
    Op woensdag 1 juli 2009 14:01 schreef Klopkoek het volgende:

[..]

Dijkstra heeft ook op Ria Visser gelegen .
      woensdag 1 juli 2009 @ 18:22:52 #167
    30220 Barca
    pi_70554771
    quote:
    Op woensdag 1 juli 2009 16:06 schreef sbientje het volgende:

[..]

hij komt misschien gezellig over, maar volgens mij is ie totaaal niet gezellig
    Zou kunnen, ik ken hem niet.
    pi_70554920
    quote:
    Op woensdag 1 juli 2009 16:12 schreef Sloggi het volgende:

[..]

pi_70561268
    quote:
    Op woensdag 1 juli 2009 16:12 schreef Sloggi het volgende:

[..]

't Zou daar ook eens niet over gaan Alsof dat het grootste issue in Marts leven is.
      woensdag 1 juli 2009 @ 22:42:51 #170
    102912 crv
    Screwed up
    pi_70563707
    quote:
    Op woensdag 1 juli 2009 21:36 schreef eentwee het volgende:

[..]

't Zou daar ook eens niet over gaan Alsof dat het grootste issue in Marts leven is.
    eerder 2 grote issues
    Wanneer een man de deur van zijn auto voor zijn vrouw openhoud is of de auto nieuw of zijn vrouw
    pi_70563818
    quote:
    Op woensdag 1 juli 2009 22:42 schreef crv het volgende:

[..]

eerder 2 grote issues [ afbeelding ]
      woensdag 1 juli 2009 @ 23:39:30 #172
    125344 gitaarsnaar
    Sterker Door Strijd
    pi_70565988
    quote:
    Op woensdag 1 juli 2009 22:45 schreef TUFKAL het volgende:

[..]

[ afbeelding ]
      donderdag 2 juli 2009 @ 21:39:32 #173
    94782 Nieuwschierig
    Pro bikini-lijn
    pi_70592587
    Marts vrouw gaat sinds een paar jaar overal mee naar toe, las ik vandaag in de krant.
    Hoe zou dat toch komen?
    Wie dit leest is gek
      donderdag 2 juli 2009 @ 21:53:21 #174
    241690 kibo
    Semper Fidelis
    pi_70593123
    quote:
    Op donderdag 2 juli 2009 21:39 schreef Nieuwschierig het volgende:
    Marts vrouw gaat sinds een paar jaar overal mee naar toe, las ik vandaag in de krant.
    Hoe zou dat toch komen?
    Omdat ie in Lake Placid Ria Visser heeft gepaald
    pi_70593166
    quote:
    Op donderdag 2 juli 2009 21:53 schreef kibo het volgende:

[..]

Omdat ie in Lake Placid Ria Visser heeft gepaald
    Of je gaat erop in .
    sig verwijderd door FA
      donderdag 2 juli 2009 @ 22:23:05 #176
    127004 maril
    Smeetsfan
    pi_70594315
    quote:
    Op donderdag 2 juli 2009 21:39 schreef Nieuwschierig het volgende:
    Hoe zou dat toch komen?
    Ik hoordr net op een filmpje over de avondetappe bij tvgids.nl dat zijn vrouw hen rijdt.
    Dat is ook belangrijk zei hij er nog bij
    pi_70610795
    quote:
    Tv-commentaar is er van het vaste duo Herbert Dijkstra en Maarten Ducrot. De laatste krijgt op internet ook de ruimte voor eigen reportages. ,,Nieuwe journalistiek voor het nieuwe wielrennen,’’ vindt hij. ,,De tijd van achterover leunen en slap kletsen over de koers is voorbij.’’
    quote:
    Voor zijn wedstrijdverslag wil Ducrot daarom dit jaar een andere toon aanslaan. Die moet bijvoorbeeld ook het wantrouwen bij op het oog bovenmenselijke – en wellicht dopinggerelateerde - prestaties bevatten.

,,Vorig jaar werd ons naïviteit verweten. We zouden niets door hebben gehad toen Riccardo Ricco verbijsterend presteerde. Die kritiek stoorde ons. We lieten onze twijfels op een nette manier blijken. Bij Ricco (net als Kohl betrapt op doping, red.) riep ik: dit is bijna onmogelijk. Die hint pikte niet iedereen op. Dus moeten we verder gaan. Dat heb ik met Herbert doorgesproken.’’
    quote:
    De twee trokken zich voor enkele oefensessies terug op de boerderij van Dijkstra. ,, We willen de context van prestaties schetsen. Maar wel op een andere manier dan bijvoorbeeld onze Belgische collega’s. Die schijnen steeds te weten hoe alles zit. Wij verwonderen ons meer, veroordelen niet. Maar de tijd dat een commentator zich beperkt tot wat hij ziet is voorbij. De media ontwikkelen zich. We hebben een dubbelrol van gangmaker en ceremoniemeester, maar juichen niet met de koers mee.’’
    Niet echt chique van Herbie.
      vrijdag 3 juli 2009 @ 13:48:32 #178
    15221 Falco
    Afleidingsmanoeuvre
    pi_70610901
    Fijn dat ook dit commentaarduo een goede voorbereiding heeft gehad. Laat het morgen maar beginnen
      vrijdag 3 juli 2009 @ 14:00:39 #179
    15221 Falco
    Afleidingsmanoeuvre
    pi_70611387
    Ik ga bingokaarten maken en een nieuw spel opstarten. Houd dit topic in de gaten!
      vrijdag 3 juli 2009 @ 14:03:57 #180
    30220 Barca
    pi_70611536
    quote:
    Op vrijdag 3 juli 2009 13:45 schreef Blawh het volgende:
    Niet echt chique van Herbie.
    Wat dan nog?
    pi_70611632
    quote:
    Op vrijdag 3 juli 2009 14:00 schreef Falco het volgende:
    Ik ga bingokaarten maken en een nieuw spel opstarten. Houd dit topic in de gaten!
    Held
      vrijdag 3 juli 2009 @ 14:08:23 #182
    15221 Falco
    Afleidingsmanoeuvre
    pi_70611745
    Beste Fok!kers,

Welke zinsfrases passen er op een bingokaart? Ik wil er één met zestien vakjes maken, acht vakjes Herbert en acht vakjes Ducrot. Je kunt ze dan uitprinten, naast de TV leggen en dan heb je nog iets leuks te doen tijdens een saaie vlakke touretappe. Wie de kaart als eerste vol heeft, mag in dit topic keihard "BINGO" brullen .
      vrijdag 3 juli 2009 @ 14:12:21 #183
    30220 Barca
    pi_70611913
    quote:
    Op vrijdag 3 juli 2009 14:08 schreef Falco het volgende:
    Beste Fok!kers,

Welke zinsfrases passen er op een bingokaart? Ik wil er één met zestien vakjes maken, acht vakjes Herbert en acht vakjes Ducrot. Je kunt ze dan uitprinten, naast de TV leggen en dan heb je nog iets leuks te doen tijdens een saaie vlakke touretappe. Wie de kaart als eerste vol heeft, mag in dit topic keihard "BINGO" brullen .
    Je maakt ook nog verschillende kaarten? Hm Herbert: ... "Ria is een lekker wijf", "Ik mis de natte doos van Dione", "Wat een prachtige glooiing, de borsten van Dione zijn er niets bij!", "Prachtige rondemiss, die ogen ... zo zwoel kan zelfs Ria niet kijken".

En van Maarten: "Slikken, slikken, slikken en de rest kan stikken!", "Spuit 11 zegt ook wat!", "Spuiten en slikken", "Ezeltje prik je?", "Renners doen vaker aan spuiten en slikken dan Nicolette Kluijver".
    pi_70612165
    Vanmiddag vijf uur een livechat met onze held: http://www.nos.nl/nosjournaal/chat/index.html
    pi_70612365
    quote:
    Op vrijdag 3 juli 2009 14:12 schreef Barca het volgende:

[..]

Je maakt ook nog verschillende kaarten? Hm Herbert: ... "Ria is een lekker wijf", "Ik mis de natte doos van Dione", "Wat een prachtige glooiing, de borsten van Dione zijn er niets bij!", "Prachtige rondemiss, die ogen ... zo zwoel kan zelfs Ria niet kijken".

En van Maarten: "Slikken, slikken, slikken en de rest kan stikken!", "Spuit 11 zegt ook wat!", "Spuiten en slikken", "Ezeltje prik je?", "Renners doen vaker aan spuiten en slikken dan Nicolette Kluijver".
    Of je hebt geen humor of je kent de standaarduitdrukkingen van Herbert en Maarten echt niet...
      vrijdag 3 juli 2009 @ 14:26:02 #186
    30220 Barca
    pi_70612461
    quote:
    Op vrijdag 3 juli 2009 14:23 schreef marcodej het volgende:

[..]

Of je hebt geen humor of je kent de standaarduitdrukkingen van Herbert en Maarten echt niet...
    Beide?
      vrijdag 3 juli 2009 @ 14:26:17 #187
    15221 Falco
    Afleidingsmanoeuvre
    pi_70612471
    Ik vind het suffe humor. Ik ga maar eens rondneuzelen op wikiquote maar inbreng van FOK!kers zou ik ook leuk vinden .
      vrijdag 3 juli 2009 @ 14:30:15 #188
    185115 Juk
    Misschien
    pi_70612638
    quote:
    Op vrijdag 3 juli 2009 14:26 schreef Falco het volgende:
    Ik vind het suffe humor. Ik ga maar eens rondneuzelen op wikiquote maar inbreng van FOK!kers zou ik ook leuk vinden .
    Voor Ducrot sowieso "het nieuwe wielrennen".
      vrijdag 3 juli 2009 @ 14:31:22 #189
    30220 Barca
    pi_70612689
    quote:
    Op vrijdag 3 juli 2009 14:26 schreef Falco het volgende:
    Er werd hier toch gesproken over de vermeende affaire Herbert - Ria? En Maarten is toch een ex-gebruiker?

Dat is kenmerkend aan humor: de een vindt er geen zak aan, de ander pist zijn broek nat.
      vrijdag 3 juli 2009 @ 14:34:26 #190
    221644 timmmmm
    sp3c lives matter
    pi_70612788
    "Ik zou willen dat ze die oortjes eens uitdeden, en hun eigen koers reden"
    Laffe huichelaar
    pi_70612791
    ''Zie hem eens harken'' voor Ducrot.

''De geblokte Noor'' voor Dijkstra, over Hushovd.
      vrijdag 3 juli 2009 @ 14:34:59 #192
    221644 timmmmm
    sp3c lives matter
    pi_70612808
    quote:
    Op vrijdag 3 juli 2009 14:31 schreef Barca het volgende:

[..]

Er werd hier toch gesproken over de vermeende affaire Herbert - Ria? En Maarten is toch een ex-gebruiker?

Dat is kenmerkend aan humor: de een vindt er geen zak aan, de ander pist zijn broek nat.
    Het was totaal niet grappig, sorry.
    Laffe huichelaar
      vrijdag 3 juli 2009 @ 14:35:37 #193
    221644 timmmmm
    sp3c lives matter
    pi_70612833
    Kijk die [voer hier willekeurige naam in] eens linkeballen.
    Laffe huichelaar
      vrijdag 3 juli 2009 @ 14:36:58 #194
    30220 Barca
    pi_70612889
    quote:
    Op vrijdag 3 juli 2009 14:34 schreef timmmmm het volgende:

[..]

Het was totaal niet grappig, sorry.
    Blijft nog steeds een mening.
    Linkeballen? Staat dat eigenlijk wel in De Dikke Van Dale? In ieder geval niet in Wolters' Koenen!
    pi_70613019
    De lange Vansummeren.
    Alsof je een emmer leeg gooit.
    pi_70613539
    Als .... dan vreet ik een stuk uit de vloer
    pi_70613542
    "Mag je zeggen dat...?"
    "Mocht u later hebben ingeschakeld..."
    "Wat een finale!"
    "...volgens de bekende 1 minuut per 10 km regel..."
    "Het is ooit een mountainbiker geweest, dus hij moet dit kunnen."
    "Maar vergis je niet hoor!"

Voor Herbert.
      vrijdag 3 juli 2009 @ 15:03:22 #198
    15221 Falco
    Afleidingsmanoeuvre
    pi_70613940
    Ik ga de eerste reeks Bingokaarten maken

Op de eerste rustdag volgt een tweede reeks met nog wat nieuwe cliche's
      vrijdag 3 juli 2009 @ 15:18:37 #199
    148059 Pritt
    Atheïst
    pi_70614472
    "Kijk toch niet om jongen!"
    "Verdikke"
    A.F.C. Ajax - Piet de Visser
      vrijdag 3 juli 2009 @ 15:22:07 #200
    177053 Klopkoek
    Woke Warrior
    pi_70614594
    "Een echte Rus", als Herbert weer eens niet kan verbergen dat hij vroeger een KGB-spion is geweest.
    Deuger, Woke & Gutmensch
    pi_70614690
    quote:
    Op vrijdag 3 juli 2009 14:53 schreef marcodej het volgende:
    "Mag je zeggen dat...?"
    "Mocht u later hebben ingeschakeld..."
    "Wat een finale!"
    "...volgens de bekende 1 minuut per 10 km regel..."
    "Het is ooit een mountainbiker geweest, dus hij moet dit kunnen."
    "Maar vergis je niet hoor!"

Voor Herbert.
    +

Waar zit Freire / Jaaa Freire zit goed hoor.
    Waar is Menchov / Jaaa Menchov zit er nog bij.
      vrijdag 3 juli 2009 @ 15:28:51 #202
    15221 Falco
    Afleidingsmanoeuvre
    pi_70614819
    Oke, zes bingokaarten met wat willekeurige uitspraken van de heren Ducrot en Dijkstra! Print ze uit en speel samen met je familie, vrienden of andere FOK!kers ouderwets gezellig bingo tijdens deze Tour

pi_70614905
    Op zijn kokosnoot gaan

edit; al te laat
      vrijdag 3 juli 2009 @ 15:34:17 #204
    15221 Falco
    Afleidingsmanoeuvre
    pi_70614979
    "Alle moeders die nu kijken"

Ik maak er nog wel een paar extra, maar dit is iig een begin .
      vrijdag 3 juli 2009 @ 16:15:02 #205
    99045 Terreros85
    Of toch niet?
    pi_70616389
    Mooi is het ook altijd als Herbert een hele lange vraag stelt aan Ducrot. En dat Maarten dan alleen reageert met 'ja'.
    De zwemmer zwemt, hij zwemt in zee
    pi_70616471
    "Ik ga even uit het raam hangen"
    pi_70616618
    "Ik wordt er emotioneel van, ik kijk niet meer"
    "Als je even je neus uit het rijtje steekt, dan waai je er vanaf."
    "Ze komen over de streep als uitgeknepen washandjes."
    "Ik start het helse apparaat even op!"
    pi_70616990
    Zometeen op Nos.nl livechat met Ducrot
    pi_70617897
    Notoire hardrijders, daar heeft die ducrot het ook nog wel eens over
    pi_70617923
    Hij heeft het ook vaak over gekende hardrijders. En gepatenteerde tijdrijders natuurlijk.
    pi_70618243
    Idd Waar kun je die chat zien?
    pi_70618347
    Ik heb al een vraag gesteld hoor
    gr gr
    pi_70618415
    Waar de pa van Voeckler nou is inderdaad
      vrijdag 3 juli 2009 @ 17:09:50 #215
    220624 Chiappucci
    Il Diavolo
    pi_70618438
    Ducrot
    pi_70618440
    Ah het begint, altijd lachen om een gezicht te zien bij zo'n bekende stem.
    gr gr
    pi_70618455
    "Ben je Herbert nooit zat naarmate de Tour vordert?"

pi_70618467
    pi_70618471
    Een vraag over de tijdrit van morgen of Cancellara en Hushuvd een kans hebben. Ben benieuwd of hij nog iets over de geblokte NOor gaat vertellen
    pi_70618525
    Vandaag kan je het lijstje met favorieten al opschrijven, morgen kan je het lijstje al een beetje inkleuren.

Fantastische uitspraak...
    pi_70618553
    Ah, het nieuwe wielrennen kwam voor de eerste keer ter sprake.
    pi_70618556
    Die gaat hij onthouden en morgen gaat hij over kleuren praten dat kan niet anders

Hij heeft Nederlandse voorouders.. Belgische zelfs...
    pi_70618559
    Hij had het weer over argusogen
    gr gr
    pi_70618577
    quote:
    Op vrijdag 3 juli 2009 17:09 schreef Shoombak het volgende:
    Waar de pa van Voeckler nou is inderdaad
    Ik vroeg of de drang naar aandacht van Voeckler wellicht te maken heeft met zijn jeugd.
    pi_70618655
    "De UCI wil renners schorsen op basis van verdachte waarden naast het positief testen. Gaat dat niet te ver?"
    pi_70618708
    Blabla bla hyprisie.. Bla bla hypocrisie

Hahaha die vraag hoe ze de renners toch zo snel herkennen .. Nou daar is niet iedereen het mee eens
      vrijdag 3 juli 2009 @ 17:19:19 #227
    220624 Chiappucci
    Il Diavolo
    pi_70618761
    Haha, die vraag
    pi_70618766
    Hoe herkennen jullie zo snel die renners?
    - Daar zijn heel veel mensen het niet mee eens eigenlijk...

pi_70618782
    Geniaal inderdaad.
    pi_70618808
    Hahaha ze werken met digitale tvs.. Dat is heel anders dan scherp beeld
      vrijdag 3 juli 2009 @ 17:22:34 #231
    220624 Chiappucci
    Il Diavolo
    pi_70618864
    Zal dat niet A. Nus zijn geweest
    pi_70618927
    79e! Wat een ellende
    gr gr
    pi_70618990
    ''Ga er maar aanstaan.''
    pi_70619017
    Dat gelul dat iedereen Dekker laat vallen is onzin.. Mijn idool is het nooit geweest, ik heb Gesink altijd al symphatieker gevonden.

Maarten heeft Gesink in ieder geval opgeschreven.
    pi_70619071
    Lol, Kroes zou boetes uitdelen vanwege de oortjes. Aldus Ducrot.
    pi_70619074
    pi_70619077
    Haha Astrid moet zelfs lachen om dat verhaal van Maarten over Neelie.
    gr gr
    pi_70619121
    Wat een gezwam zeg..
    pi_70619205
    Kwam die laatste vraag van een FOK!ker?
    gr gr
    pi_70619217
    Lol, die Maarten is toch wel sympathieke kerel hoor.
    pi_70619229
    'onder Hoogspanning' schrijf ik alvast op voor de komende weken.
    pi_70619243
    Misschien wel

Maarja onsymphatieke gast is het niet natuurlijk. Daarnaast wordt alles mooi uitvergroot. Ik ga nog eens extra goed opletten dit jaar.
    pi_70619398
    quote:
    Op vrijdag 3 juli 2009 17:33 schreef Quyxz_ het volgende:
    Kwam die laatste vraag van een FOK!ker?
    Welke vraag?
    pi_70619475
    Ik zie 'het helse machien niet staan?
    pi_70619537
    Maarten,hoe kom je toch op al die geweldige uitspraken?Denk oa aan'helse machien aantrappen'(laptop)

Mijn vraag
    pi_70619959
    quote:
    Op vrijdag 3 juli 2009 17:40 schreef marcodej het volgende:

[..]

Welke vraag?
    Of er weer nieuwe legendarische uitspraken zouden komen.
    gr gr
      vrijdag 3 juli 2009 @ 18:38:42 #247
    246952 Remsjo
    Shoot Me I Am Famous
    pi_70620938
    quote:
    Op woensdag 10 juni 2009 21:41 schreef RayMania het volgende:
  • Linkeballen.
  • Vals plat.
  • Hij hangt aan het elastiek.

.
  • - Zie hem harken

zaterdag 4 juli 2009 @ 16:00:14 #248
    127004 maril
    Smeetsfan
    pi_70643152
    Nou Herbert is al reeds vader geworden dus die blijft.
      zaterdag 4 juli 2009 @ 16:18:17 #249
    30220 Barca
    pi_70643661
    BINGOOO!!
    pi_70644244
    "Ik ga uit het raam hangen!" De eerste klassieker is voorbij gekomen...

En bij een talent is het niet meer "Dit is de Thomas Dekker van Frankrijk", maar "Dit is de Robert Gesink van Frankrijk."
    pi_70644366
    quote:
    Op zaterdag 4 juli 2009 16:00 schreef maril het volgende:
    Nou Herbert is al reeds vader geworden dus die blijft.
    Merde.

Wat had ik graag Smeets op de Ventoux gezien.

[ Bericht 8% gewijzigd door #ANONIEM op 04-07-2009 16:44:40 ]
    pi_70644391
    Hehe Ducrot ging even uit het raam hangen om Lance live te zien
    pi_70645200
    hERBERT HAD HET OVER DE GEBLOKTE DUITSER KRABSCH
    pi_70645212
    hehe, 2 keer zelfs
    pi_70645235
    'klapkuiten' aldus Ducrot..t schiet op met de bingo
      zaterdag 4 juli 2009 @ 17:34:00 #256
    99343 SixtY
    Even-Gaan
    pi_70645893
    Nu al populair bij Maarten zijn de kijkersvragen die op de helse machien binnenkomen...
    NBA -- 1. Bundesliga -- Primera Division -- Premier League -- Eredivisie -- FEB Eredivisie
    pi_70646130
    Kleine Dumolin En er rijden weer wat geblokte renners rond
    pi_70646282
    Herbert kwam per bootje aanvliegen.
    pi_70647078
    quote:
    Op zaterdag 4 juli 2009 17:48 schreef Blawh het volgende:
    Herbert kwam per bootje aanvliegen.
    Inderdaad
      zaterdag 4 juli 2009 @ 18:39:48 #260
    94782 Nieuwschierig
    Pro bikini-lijn
    pi_70647711
    Maarten zonet: "Trias Politica, scheiding van kerk en staat."
    Wie dit leest is gek
      zaterdag 4 juli 2009 @ 18:47:21 #261
    127004 maril
    Smeetsfan
    pi_70647922
    Aha het verhaal van Moreau, die vrouw vaN HEM DIE HIJ KUSTE ,MAAR ZE WAS RONDEMISS.
    pi_70648402
    Ducrot over Millar die bijna stil staat na het wegslippen van zijn achterwiel:
    "Dit is niet goed voor je snelheid"
    Over de achterstand van Gesink:
    "53 seconden, dat is een minuut"
    You don't need a weatherman to know which way the wind blows.
    ---------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
    Album top 100 2024
    pi_70648427
    Zei Maarten nou: "Hij heeft een beetje Evans-trekjes" over Evans zelf?
    pi_70649166
    Ducrot heeft ook een nieuw woord voor dit jaar..HENGSTEN
      zaterdag 4 juli 2009 @ 19:36:16 #265
    177053 Klopkoek
    Woke Warrior
    pi_70649171
    Dramatisch commentaar weer.

Herkenden soms renners niet. Waren ontgoocheld door Menchov ("dat kan niet, dit moet een tikfout zijn").

Het allermooiste was dat rond half vijf een jonge Fransman in beeld reed (Jérôme Coppel) welke werd aangeduidt als 'de Robert Gesink van Frankrijk'. Vervolgens zeggen Herbert en Ducrot dat Gesink 'wel verder in zijn ontwikkeling is', de tijd van deze 22-jarige Fransman tegenvalt en Gesink daar 'wel onder moet duiken en top-20 tot 25 moet rijden'. Uiteindelijk eindigde Gesink niet boven deze Fransman en ook niet in de top 25.

Ik stel dus voor om Gesink voortaan denigrerend de "Jérôme Coppel van Nederland te noemen" die "wel wat achterstaat in zijn ontwikkeling"

Deuger, Woke & Gutmensch
    pi_70649247
    quote:
    Op zaterdag 4 juli 2009 19:36 schreef Klopkoek het volgende:
    Dramatisch commentaar weer.

Herkenden soms renners niet. Waren ontgoocheld door Menchov ("dat kan niet, dit moet een tikfout zijn").

Het allermooiste was dat rond half vijf een jonge Fransman in beeld reed (Jérôme Coppel) welke werd aangeduidt als 'de Robert Gesink van Frankrijk'. Vervolgens zeggen Herbert en Ducrot dat Gesink 'wel verder in zijn ontwikkeling is', de tijd van deze 22-jarige Fransman tegenvalt en Gesink daar 'wel onder moet duiken en top-20 tot 25 moet rijden'. Uiteindelijk eindigde Gesink niet boven deze Fransman en ook niet in de top 25.

Ik stel dus voor om Gesink voortaan denigrerend de "Jérôme Coppel van Nederland te noemen" die "wel wat achterstaat in zijn ontwikkeling"

Ging over Rolland volgens mij en die eindigde rond de 100e plaats.
      zaterdag 4 juli 2009 @ 19:43:04 #267
    177053 Klopkoek
    Woke Warrior
    pi_70649318
    Ga ik even opzoeken. Zeker was dat het rond half 5 was en een 22-jarige Fransman die op de wereldkampioenschappen onder 23 al wat gewonnen had.
    Deuger, Woke & Gutmensch
    pi_70649404
    Ducrot in beeld nu.
    pi_70649671
    quote:
    Op zaterdag 4 juli 2009 19:43 schreef Klopkoek het volgende:
    Ga ik even opzoeken. Zeker was dat het rond half 5 was en een 22-jarige Fransman die op de wereldkampioenschappen onder 23 al wat gewonnen had.
    Heb het gehoord jah, en ging volgens mij idd ook over Rolland.
    Annelies... in tha house... dus iedereen kan weer naar buiten... het is veilig!
    pi_70649699
    quote:
    Op zaterdag 4 juli 2009 19:43 schreef Klopkoek het volgende:
    Dat is idd Coppel, maar waar Herbert het over had ging over Rolland.
      zaterdag 4 juli 2009 @ 20:01:47 #271
    177053 Klopkoek
    Woke Warrior
    pi_70649722
    Kan de starttijden niet meer terug vinden. Coppel heeft echter wel voor onder 23 wat gewonnen op het WK dus ik denk dat het die was waarover ze het zeiden.
    Deuger, Woke & Gutmensch
    pi_70649728
    Kheb me trouwens toch wel weer een beetje zitten ergeren aan die eeuwige strijd tussen die heren. Ze zoeken in elke zin die de ander zegt een fout die ze dan erg graag even naar voren willen brengen en willen verbeteren.... maar ja.... tis pas de eerste tourdag, ik moet nog even. Soms schakelen tussen de bels is ook een mogelijkheid
    Annelies... in tha house... dus iedereen kan weer naar buiten... het is veilig!
    pi_70649758
    Ze zaten weer te slapen hoor.
    Hoeveel tussentijden er in beeld zijn verschenen en dat minuten later 1 van de 2 meent die tussentijd eens te moeten melden alsof het nieuws is en de ander iets roept als "dat meen je niet?"
    Niet op 1 hand te tellen.
    Religion taking credit for morality and ethics is like Justin Bieber taking credit for the creation of music.
    pi_70649794
    quote:
    Op zaterdag 4 juli 2009 20:01 schreef Klopkoek het volgende:
    Kan de starttijden niet meer terug vinden. Coppel heeft echter wel voor onder 23 wat gewonnen op het WK dus ik denk dat het die was waarover ze het zeiden.
    Nee, het ging over Rolland, faalhaas.
    pi_70651671
    Itt tot Mensjov is Ducrot wel in topvorm
      zaterdag 4 juli 2009 @ 21:42:58 #276
    185115 Juk
    Misschien
    pi_70651762
    quote:
    Op zaterdag 4 juli 2009 20:01 schreef annelies80 het volgende:
    Kheb me trouwens toch wel weer een beetje zitten ergeren aan die eeuwige strijd tussen die heren. Ze zoeken in elke zin die de ander zegt een fout die ze dan erg graag even naar voren willen brengen en willen verbeteren.... maar ja.... tis pas de eerste tourdag, ik moet nog even. Soms schakelen tussen de bels is ook een mogelijkheid
    Zeg maar wat de haters hier ook zitten te doen. Heel de tijd wachten tot ze een keer iets zeggen wat niet helemaal klopt en dan vol bravoure op FOK! gaan zitten melden dat ze weer wat fout hadden, ipv gewoon ergens anders naar kijken.
    pi_70651927
    Ducrot was wel in zijn element, alle oude koeien werden weer van stal gehaald

- stoempen
    - hengsten
    - verzet
    Al die woorden kwamen echt minimaal 20 keer voorbij
      zaterdag 4 juli 2009 @ 22:25:19 #278
    30220 Barca
    pi_70652853
    Ze hingen wel 100x uit het raam. Dat ze d'r nog niet uit pleurden. Jammer!

Verder dat geneuzel over groeicurve. Nou klopt het wel dat sommige toppers toptalenten waren, en anderen laatbloeiers maar dat gehavermout over de ... van Verweggistan ... blablabla.
    pi_70653094
    quote:
    Op zaterdag 4 juli 2009 21:50 schreef Elwood1802 het volgende:
    Ducrot was wel in zijn element, alle oude koeien werden weer van stal gehaald

- stoempen
    - hengsten
    - verzet
    Al die woorden kwamen echt minimaal 20 keer voorbij
    Is "bordje leegeten"al geweest? Wanneer komt die bingokaart hier nu?
      zaterdag 4 juli 2009 @ 22:38:20 #280
    30220 Barca
    pi_70653169
    quote:
    Op zaterdag 4 juli 2009 22:35 schreef TUFKAL het volgende:

[..]

Is "bordje leegeten"al geweest? Wanneer komt die bingokaart hier nu?
    Er staan er al meerdere!
    pi_70654073
    'Kevendis'
    'Lens'
    'Kansellara'
      zaterdag 4 juli 2009 @ 23:17:41 #282
    30220 Barca
    pi_70654128
    quote:
    Op zaterdag 4 juli 2009 18:39 schreef Nieuwschierig het volgende:
    Maarten zonet: "Trias Politica, scheiding van kerk en staat."
    Inderdaad, de sukkel!
      zondag 5 juli 2009 @ 10:35:02 #283
    102912 crv
    Screwed up
    pi_70661171
    Blijkbaar kun je kijkersvragen sturen, maar wat is het adres
    pi_70661549
    helsemachine@ducrot.fr
    pi_70661855
    quote:
    Maarten: "In Luxemburg spreken ze de A uit als een E.
    Herbert: "Dan heet jij dus eigenlijk Meerten Ducrot."
    '
    http://nl.wikiquote.org/w(...)e_van_Frankrijk_2009
    pi_70661953
    Waar moet je eigenlijk je kijkersvragen heen sturen?
    gr gr
      zondag 5 juli 2009 @ 12:20:21 #287
    30220 Barca
    pi_70663185
    Onderbroekenlol. HD over Bjorn Borg "Is dat niet die fabrikant van onderbroeken?"
    pi_70663701
    Ik ga nu echt al weer helemaal stuk om die opmerkingen van Ducrot .
      zondag 5 juli 2009 @ 12:41:29 #289
    30220 Barca
    pi_70663747
    BINGOOO!!
    pi_70663754
    quote:
    Op zaterdag 4 juli 2009 21:42 schreef Juk het volgende:

[..]

Zeg maar wat de haters hier ook zitten te doen. Heel de tijd wachten tot ze een keer iets zeggen wat niet helemaal klopt en dan vol bravoure op FOK! gaan zitten melden dat ze weer wat fout hadden, ipv gewoon ergens anders naar kijken.
    Tja wat is een Hater. Ik vind het ook leuk om ze scherp in de gaten te houden, maar dat betekent niet dat ander commentaar perse beter is. Ik ben toch iemand die zelf kijkt en dat commentaar krijg je er 'gratis bij'.
      zondag 5 juli 2009 @ 12:43:02 #291
    163488 RubenSosa
    Sierd de Vos = BAAS (KOEKOEK!)
    pi_70663791
    quote:
    Op zondag 5 juli 2009 12:39 schreef J0stie het volgende:
    Ik ga nu echt al weer helemaal stuk om die opmerkingen van Ducrot .
    Gaat weer leuk worden deze tour!
    Monza 2021: RIC #1 - and for anyone who thought i left, i never left. i just moved aside for a bit.
    pi_70663944
    Klein klein klein
      zondag 5 juli 2009 @ 12:50:23 #293
    28609 Veerboot
    Mensoverbrengschuit
    pi_70664006
    Ducrot is een held
      zondag 5 juli 2009 @ 13:04:51 #294
    185545 maartenducrot
    koning van biafra
    pi_70664468
    Dat verhaal over Tony Martin
    Live vanuit Frankrijk!
      zondag 5 juli 2009 @ 13:13:57 #295
    107951 JortK
    Immer kwaliteitsposts
    pi_70664726
    Ducrot
    quote:
    Dan rijd je achterin het peleton met open reet, kom je er nog niet bij
      zondag 5 juli 2009 @ 13:30:07 #296
    107951 JortK
    Immer kwaliteitsposts
      zondag 5 juli 2009 @ 13:33:27 #297
    138120 Yozzz
    Éireann go Brach
    pi_70665268
    quote:
    Op zondag 5 juli 2009 13:30 schreef JortK het volgende:
    Ducrot op zoek naar zijn Bongel
    Of was het nou toch een buffel?
      zondag 5 juli 2009 @ 13:55:13 #298
    197394 tha_one
    podjandikkie
    pi_70665853
    quote:
    Op zondag 5 juli 2009 13:04 schreef maartenducrot het volgende:
    Dat verhaal over Tony Martin
    Dat wordt het nieuwe verhaal van deze tour.

Iedere keer dat Martin in beeld komt:
    "Hij won de hel van het Mergelland"
    "Maar dat is toch een rit van niets?"
    "Ja, maar het was echt noodweer, Hagel, regen en wind. Driekwart van het peloton stapte af, maar de karaktermens Martin won die rit."
    (eventueel nog met de melding dat de hele Saxo bank ploeg afstapte en daarna een straftraining kreeg.)
      zondag 5 juli 2009 @ 13:57:29 #299
    142400 RedFever007
    pi_70665919
    2000 jaar beschaving is overboord gezet
    (c) Ducrot
      zondag 5 juli 2009 @ 13:58:44 #300
    31625 el_salvador
    [X] TABLE SELECTION
    pi_70665953
    ongekende hardrijder daar is ie weer
    Op maandag 12 mei 2008 19:37 schreef SuperFruitig het volgende:
    tvp, puur vanwege de SEX/FRUIT combinatie
    pi_70665995
    quote:
    Op zondag 5 juli 2009 13:55 schreef tha_one het volgende:

[..]

Dat wordt het nieuwe verhaal van deze tour.

Iedere keer dat Martin in beeld komt:
    "Hij won de hel van het Mergelland"
    "Maar dat is toch een rit van niets?"
    "Ja, maar het was echt noodweer, Hagel, regen en wind. Driekwart van het peloton stapte af, maar de karaktermens Martin won die rit."
    (eventueel nog met de melding dat de hele Saxo bank ploeg afstapte en daarna een straftraining kreeg.)
    Martin reed met een ploeggenoot (wie was dat ook al weer?) naar de streep en Martin mocht winnen. Dus zo heroisch was het ook niet.
    abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
    Forum Opties
    Forumhop:
    Hop naar:
    (afkorting, bv 'KLB')