quote:* "Je hoopt de hele tijd dat het gebeurt. Dan gebeurt het en dan denk je: 'dit kan niet dit is onmogelijk'".
* "Ik ga niet meer kijken, ik gooi m'n microfoon weg!"
* "Ow jongens, wat een courage!"
* "Goh jongens dit mag toch niet mogen"
* "Ow, wat is dit een geweldige actie. Dit spot met alle wielerwetten! “
* "Wat is dit nu? Hij zit gewoon lachend op zijn fiets? Nooooooou dit kan toch niet na meer dan 200 kilometer?"
* Jongens, jongens toch. Die linkeballer van een EtxeBARRYa heeft eindelijk zijn verdiende 1050 score binnen !
Meermaals over renners met een grimas op hun gezicht
* "Hij zet nu aan. Die gaat lopen linkeballen"
* "Ow jongens, hij rijdt zo z'n karretje in de poep"
* "Ik ga even uit het raam hangen hoor"
* "Daar heeft hij zich als renner ontdekt"
* "Het is een koers in de koers"
* "Gewapende vrede in het peloton"
* "gewicht van de koers op je nek nemen"
* "Wat gebeurt hier, joh?"
* "Wielrennen is net als je met je vingers tussen de deur zit. En dan kijken wie dat het langste volhoudt."
* " Je moet altijd eerst het bordje van een ander leeg eten"
* "Hij gaat de bietenbrug op"
* "Hij hangt aan het vinkentouw"
* "Met alle respect.."
* "Ja, ga nog even je broek goed doen, knakworst. Daar ging ie bijna. Dat is nou Klöden ten voeten uit!"
* "Tien minuten is lang hoor, ga maar is 10 minuten met je vinger tussen de deur zitten, dat is pas lang!"
* "Wat gaan we nou krijgen? "
* "Sorry dat ik je onderbreek hoor"
* "Ongehoord, Herbert"
Tegen collega Herbert tijdens elke ontsnapping op een col, danwel een sprintfinale.
* "Nou jij weer"
Tegen Herbert Dijkstra, volgend op opzienbarende uitspraken
* "Met alle respect voor Vinokourov maar hij daalt als een drol. Als een oud wijf gaat ie naar beneden"
* "Dit is wat wielrennen weer geloofwaardig maakt. Renners die iets doen wat eigenlijk niet kan."
Bij iedere mooie actie gaat Maarten er vanuit dat dit zonder doping is gebeurd
* "De wens is de vader van de gedachte"
* "Wielrennen is de enige echte sport. Alle andere ‘sporten’ zijn spelletjes. Geen scheidsrechters die fluiten bij vals spel, niet stoppen als je buiten de lijn komt, geen theepauze na drie kwartier, geen rij kurken tussen jou en je tegenstanders."
In zijn column Maartens Manifest.
Jammer van de verschillende lettergroottes en de spel- en typfouten soms.quote:Op vrijdag 4 juli 2008 20:46 schreef lampre-fondital het volgende:
zo de meeste staan er wel op denk ik
http://rapidshare.com/fil(...)ucrot_Bingo.pdf.html
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |
Dat begrijpen we, maar is wel erg jammer. Je kunt FOK! namelijk wel gratis LEZEN, maar we kunnen FOK! niet gratis MAKEN. De inkomsten van de advertenties zorgen ervoor dat we de kosten van de site kunnen dragen zodat je ook morgen FOK! nog kunt bezoeken.
Zou je willen overwegen om voor FOK! een uitzondering te maken in je adblocker (of andere middelen die onze ads blokkeren)? Je krijgt deze melding dan nooit meer te zien.
Ja, ik wil fok.nl whitelisten, laat me zien hoe
Ik neem liever een premium account zodat ik geen advertenties hoef te zien (je moet eerst inloggen)
Ja, breng me naar de shop