quote:Op donderdag 11 juni 2009 17:52 schreef maartenducrot het volgende:
Hier moet ik gewoon gepost hebben.
Vergeet niet dat wij op een veel groter scherm kijken dan de mensen in die hokjes.quote:Op donderdag 11 juni 2009 18:00 schreef TheArt het volgende:
[..]
Ze hebben het o zo vaak fout. Geloof me. Net zulke situaties als Nelissen en Blijlevens vandaag op ES bij de Dauphine. Dat ze na een kwartier nog niet doorhebben dat die man van Saxo Bank Fuglsang is, terwijl ik en enkele anderen met mij in het Dauphine topic al gelijk zeiden dat het Fuglsang was. Tsja, dan breekt mijn klomp hoor. En die situaties heb je bij de NOS ook keer op keer. Ze worden alleen regelmatig gered door Radio Tour, aangezien de Tour de koers is met zowat de beste koersradio ter wereld. Tsja, dan is het ook niet moeilijk.
Je zegt zelf al dat ze gered worden door radio tour, dus het valt uiteindelijk allemaal mee. En dan telt voor mij het enthousiasme zwaarder dan af en toe een verkeerde naam of "geen koersinzicht".quote:Op donderdag 11 juni 2009 18:00 schreef TheArt het volgende:
[..]
Ze hebben het o zo vaak fout. Geloof me. Net zulke situaties als Nelissen en Blijlevens vandaag op ES bij de Dauphine. Dat ze na een kwartier nog niet doorhebben dat die man van Saxo Bank Fuglsang is, terwijl ik en enkele anderen met mij in het Dauphine topic al gelijk zeiden dat het Fuglsang was. Tsja, dan breekt mijn klomp hoor. En die situaties heb je bij de NOS ook keer op keer. Ze worden alleen regelmatig gered door Radio Tour, aangezien de Tour de koers is met zowat de beste koersradio ter wereld. Tsja, dan is het ook niet moeilijk.
Helemaa mee eens.quote:Op donderdag 11 juni 2009 20:31 schreef Captain_Fabulous het volgende:
Hoeveel op zich steekhoudende argumenten hier ook nog langs komen, ik wil geen tour zonder Maarten. Juist omdat hij af en toe de plank mis slaat, en zich laat meeslepen door zijn persoonlijke voorkeuren, of nationalisme...wielrennen is een emotie sport, waar alleen wat op dat moment gebeurt belangrijk is.
Ik wil geen rationeel, afgewogen commentaar, ik wil juist de niet helemaal kloppende vergelijkingen van Maarten wanneer de koers zo spannend is, dat ik ondanks dat ik geweldig moet plassen vanwege iets teveel te enthousiast weggeklokt bier, toch blijf luisteren hoe Maarten echt los gaat, omdat Geesink bijna op de Ventoux vooraan rijdt.
Nee, die Belgen, het doet me niets.
Het ergste is wanneer ze weer eens over de oortjes gaan emmeren. Dan zijn ze een hele dag bezig met enkel huilen over de teloorgang van het echte wielrennenquote:Op donderdag 11 juni 2009 20:35 schreef MxM het volgende:
[..]
Helemaa mee eens.
Zolang Ducrot maar niet begint over 'het nieuwe wielrennen'.
pff daar kan ik me zo aan ergerenVooral omdat het helemaal niet bestaat!
Wilfried natuurlijk.quote:Op donderdag 11 juni 2009 20:58 schreef Captain_Fabulous het volgende:
Laten we het eens over een echt probleem hebben, wie gaat de avond etappe presenteren over een tijd?
Ik beken, ik ben een Smeets fan, ik heb bij wijze van spreken zijn grijze kop op m'n hart getatoueerd, Mart is gewoon de tour voor me. Maar zoals alle goede wijn een keer overkomt, een keer zullen we tot de conclusie moeten komen dat ook Mart over z'n piek heen is. En dan? Wie? Maarten niet, dat vraagt om een ander soort mens. Laat me eens een gekke naam opgooien...Bas Haring?
Ik dacht ook meteen aan Wilfried de Jong. Zeker niet van Nieuwkerk, die hoort zich zelf veel te graag praten, in tegenstelling tot de Jong die z'n gasten de hoofdrol durft te geven.quote:Op donderdag 11 juni 2009 22:49 schreef Cavalier1 het volgende:
[..]
Ik zat aan Matthijs van Nieuwkerk te denken.
Erger dan Smeets kan het wat dat betreft niet. Daarbij ben ik het niet met je eens.quote:Op donderdag 11 juni 2009 22:58 schreef Antaresje het volgende:
[..]
Ik dacht ook meteen aan Wilfried de Jong. Zeker niet van Nieuwkerk, die hoort zich zelf veel te graag praten, in tegenstelling tot de Jong die z'n gasten de hoofdrol durft te geven.
Inderdaad, het mag af en toe best wel eens lekker smeuïg.quote:Op donderdag 11 juni 2009 20:31 schreef Captain_Fabulous het volgende:
Hoeveel op zich steekhoudende argumenten hier ook nog langs komen, ik wil geen tour zonder Maarten. Juist omdat hij af en toe de plank mis slaat, en zich laat meeslepen door zijn persoonlijke voorkeuren, of nationalisme...wielrennen is een emotie sport, waar alleen wat op dat moment gebeurt belangrijk is.
Ik wil geen rationeel, afgewogen commentaar, ik wil juist de niet helemaal kloppende vergelijkingen van Maarten wanneer de koers zo spannend is, dat ik ondanks dat ik geweldig moet plassen vanwege iets teveel te enthousiast weggeklokt bier, toch blijf luisteren hoe Maarten echt los gaat, omdat Geesink bijna op de Ventoux vooraan rijdt.
Nee, die Belgen, het doet me niets.
En dan hebben we eerst al 10 etappes gehad waarin je de laatste vijf kilometer minstens even vaak hebt gehoord "waar zit Freire?" en "ohhhh Freire zit goed hoor".quote:Op woensdag 10 juni 2009 21:03 schreef Antaresje het volgende:
Als ik Dijkstra dit jaar weer 'WAAR IS MENCHOV????" hoor roepen tijdens een beklimming, dan schakel ik direct over naar de Belg. Gelukkig maakt Ducrot veel goed.
same here. mijn ideale team zou Ducrot zijn samen met een van de vlamingenquote:Op woensdag 10 juni 2009 21:30 schreef Antaresje het volgende:
[..]
Ik vond dat vooral grappig![]()
Eerlijk gezegd kijk ik meestal naar de NOS, maar zo heel af en toe dan heb ik het echt gehad met Dijkstra, en dan schakel ik over naar de Belg om even tot rust te komen
Gewoon op Nederland 1/2/3? Of op een speciaal kanaal?quote:Op donderdag 18 juni 2009 18:29 schreef ItaloDancer het volgende:
Dit jaar toch weer gewoon Maarten en Herbert want de NOS zendt de Tour in HD uit.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |