Merde.quote:Op zaterdag 4 juli 2009 16:00 schreef maril het volgende:
Nou Herbert is al reeds vader geworden dus die blijft.
Ging over Rolland volgens mij en die eindigde rond de 100e plaats.quote:Op zaterdag 4 juli 2009 19:36 schreef Klopkoek het volgende:
Dramatisch commentaar weer.
Herkenden soms renners niet. Waren ontgoocheld door Menchov ("dat kan niet, dit moet een tikfout zijn").
Het allermooiste was dat rond half vijf een jonge Fransman in beeld reed (Jérôme Coppel) welke werd aangeduidt als 'de Robert Gesink van Frankrijk'. Vervolgens zeggen Herbert en Ducrot dat Gesink 'wel verder in zijn ontwikkeling is', de tijd van deze 22-jarige Fransman tegenvalt en Gesink daar 'wel onder moet duiken en top-20 tot 25 moet rijden'. Uiteindelijk eindigde Gesink niet boven deze Fransman en ook niet in de top 25.
Ik stel dus voor om Gesink voortaan denigrerend de "Jérôme Coppel van Nederland te noemen" die "wel wat achterstaat in zijn ontwikkeling"![]()
Heb het gehoord jah, en ging volgens mij idd ook over Rolland.quote:Op zaterdag 4 juli 2009 19:43 schreef Klopkoek het volgende:
Ga ik even opzoeken. Zeker was dat het rond half 5 was en een 22-jarige Fransman die op de wereldkampioenschappen onder 23 al wat gewonnen had.
Dat is idd Coppel, maar waar Herbert het over had ging over Rolland.quote:Op zaterdag 4 juli 2009 19:43 schreef Klopkoek het volgende:
Ga ik even opzoeken. Zeker was dat het rond half 5 was en een 22-jarige Fransman die op de wereldkampioenschappen onder 23 al wat gewonnen had.
Nee, het ging over Rolland, faalhaas.quote:Op zaterdag 4 juli 2009 20:01 schreef Klopkoek het volgende:
Kan de starttijden niet meer terug vinden. Coppel heeft echter wel voor onder 23 wat gewonnen op het WK dus ik denk dat het die was waarover ze het zeiden.
Zeg maar wat de haters hier ook zitten te doen. Heel de tijd wachten tot ze een keer iets zeggen wat niet helemaal klopt en dan vol bravoure op FOK! gaan zitten melden dat ze weer wat fout hadden, ipv gewoon ergens anders naar kijken.quote:Op zaterdag 4 juli 2009 20:01 schreef annelies80 het volgende:
Kheb me trouwens toch wel weer een beetje zitten ergeren aan die eeuwige strijd tussen die heren. Ze zoeken in elke zin die de ander zegt een fout die ze dan erg graag even naar voren willen brengen en willen verbeteren.... maar ja.... tis pas de eerste tourdag, ik moet nog even. Soms schakelen tussen de bels is ook een mogelijkheid
Is "bordje leegeten"al geweest? Wanneer komt die bingokaart hier nu?quote:Op zaterdag 4 juli 2009 21:50 schreef Elwood1802 het volgende:
Ducrot was wel in zijn element, alle oude koeien werden weer van stal gehaald
- stoempen
- hengsten
- verzet
Al die woorden kwamen echt minimaal 20 keer voorbij
Er staan er al meerdere!quote:Op zaterdag 4 juli 2009 22:35 schreef TUFKAL het volgende:
[..]
Is "bordje leegeten"al geweest? Wanneer komt die bingokaart hier nu?
Inderdaad, de sukkel!quote:Op zaterdag 4 juli 2009 18:39 schreef Nieuwschierig het volgende:
Maarten zonet: "Trias Politica, scheiding van kerk en staat."
'quote:Maarten: "In Luxemburg spreken ze de A uit als een E.
Herbert: "Dan heet jij dus eigenlijk Meerten Ducrot."
Tja wat is een Hater. Ik vind het ook leuk om ze scherp in de gaten te houden, maar dat betekent niet dat ander commentaar perse beter is. Ik ben toch iemand die zelf kijkt en dat commentaar krijg je er 'gratis bij'.quote:Op zaterdag 4 juli 2009 21:42 schreef Juk het volgende:
[..]
Zeg maar wat de haters hier ook zitten te doen. Heel de tijd wachten tot ze een keer iets zeggen wat niet helemaal klopt en dan vol bravoure op FOK! gaan zitten melden dat ze weer wat fout hadden, ipv gewoon ergens anders naar kijken.
quote:Op zondag 5 juli 2009 12:39 schreef J0stie het volgende:
Ik ga nu echt al weer helemaal stuk om die opmerkingen van Ducrot.
Dat wordt het nieuwe verhaal van deze tour.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |