Helemaa mee eens.quote:Op donderdag 11 juni 2009 20:31 schreef Captain_Fabulous het volgende:
Hoeveel op zich steekhoudende argumenten hier ook nog langs komen, ik wil geen tour zonder Maarten. Juist omdat hij af en toe de plank mis slaat, en zich laat meeslepen door zijn persoonlijke voorkeuren, of nationalisme...wielrennen is een emotie sport, waar alleen wat op dat moment gebeurt belangrijk is.
Ik wil geen rationeel, afgewogen commentaar, ik wil juist de niet helemaal kloppende vergelijkingen van Maarten wanneer de koers zo spannend is, dat ik ondanks dat ik geweldig moet plassen vanwege iets teveel te enthousiast weggeklokt bier, toch blijf luisteren hoe Maarten echt los gaat, omdat Geesink bijna op de Ventoux vooraan rijdt.
Nee, die Belgen, het doet me niets.
Het ergste is wanneer ze weer eens over de oortjes gaan emmeren. Dan zijn ze een hele dag bezig met enkel huilen over de teloorgang van het echte wielrennenquote:Op donderdag 11 juni 2009 20:35 schreef MxM het volgende:
[..]
Helemaa mee eens.
Zolang Ducrot maar niet begint over 'het nieuwe wielrennen'.
pff daar kan ik me zo aan ergerenVooral omdat het helemaal niet bestaat!
Wilfried natuurlijk.quote:Op donderdag 11 juni 2009 20:58 schreef Captain_Fabulous het volgende:
Laten we het eens over een echt probleem hebben, wie gaat de avond etappe presenteren over een tijd?
Ik beken, ik ben een Smeets fan, ik heb bij wijze van spreken zijn grijze kop op m'n hart getatoueerd, Mart is gewoon de tour voor me. Maar zoals alle goede wijn een keer overkomt, een keer zullen we tot de conclusie moeten komen dat ook Mart over z'n piek heen is. En dan? Wie? Maarten niet, dat vraagt om een ander soort mens. Laat me eens een gekke naam opgooien...Bas Haring?
Ik dacht ook meteen aan Wilfried de Jong. Zeker niet van Nieuwkerk, die hoort zich zelf veel te graag praten, in tegenstelling tot de Jong die z'n gasten de hoofdrol durft te geven.quote:Op donderdag 11 juni 2009 22:49 schreef Cavalier1 het volgende:
[..]
Ik zat aan Matthijs van Nieuwkerk te denken.
Erger dan Smeets kan het wat dat betreft niet. Daarbij ben ik het niet met je eens.quote:Op donderdag 11 juni 2009 22:58 schreef Antaresje het volgende:
[..]
Ik dacht ook meteen aan Wilfried de Jong. Zeker niet van Nieuwkerk, die hoort zich zelf veel te graag praten, in tegenstelling tot de Jong die z'n gasten de hoofdrol durft te geven.
Inderdaad, het mag af en toe best wel eens lekker smeuïg.quote:Op donderdag 11 juni 2009 20:31 schreef Captain_Fabulous het volgende:
Hoeveel op zich steekhoudende argumenten hier ook nog langs komen, ik wil geen tour zonder Maarten. Juist omdat hij af en toe de plank mis slaat, en zich laat meeslepen door zijn persoonlijke voorkeuren, of nationalisme...wielrennen is een emotie sport, waar alleen wat op dat moment gebeurt belangrijk is.
Ik wil geen rationeel, afgewogen commentaar, ik wil juist de niet helemaal kloppende vergelijkingen van Maarten wanneer de koers zo spannend is, dat ik ondanks dat ik geweldig moet plassen vanwege iets teveel te enthousiast weggeklokt bier, toch blijf luisteren hoe Maarten echt los gaat, omdat Geesink bijna op de Ventoux vooraan rijdt.
Nee, die Belgen, het doet me niets.
En dan hebben we eerst al 10 etappes gehad waarin je de laatste vijf kilometer minstens even vaak hebt gehoord "waar zit Freire?" en "ohhhh Freire zit goed hoor".quote:Op woensdag 10 juni 2009 21:03 schreef Antaresje het volgende:
Als ik Dijkstra dit jaar weer 'WAAR IS MENCHOV????" hoor roepen tijdens een beklimming, dan schakel ik direct over naar de Belg. Gelukkig maakt Ducrot veel goed.
same here. mijn ideale team zou Ducrot zijn samen met een van de vlamingenquote:Op woensdag 10 juni 2009 21:30 schreef Antaresje het volgende:
[..]
Ik vond dat vooral grappig![]()
Eerlijk gezegd kijk ik meestal naar de NOS, maar zo heel af en toe dan heb ik het echt gehad met Dijkstra, en dan schakel ik over naar de Belg om even tot rust te komen
Gewoon op Nederland 1/2/3? Of op een speciaal kanaal?quote:Op donderdag 18 juni 2009 18:29 schreef ItaloDancer het volgende:
Dit jaar toch weer gewoon Maarten en Herbert want de NOS zendt de Tour in HD uit.
Vet. In het basispakket of moet je daar zo'n uitgebreid pakket voor aanschaffen?quote:Op donderdag 18 juni 2009 18:59 schreef ItaloDancer het volgende:
Vanaf 4 juli komen er HD-kanalen voor Ned 1/2/3. Voor Ziggo iig.
De Alp is 3 meter oud, Menchov demarreert:quote:
Basispakketquote:Op donderdag 18 juni 2009 19:21 schreef marcodej het volgende:
[..]
Vet. In het basispakket of moet je daar zo'n uitgebreid pakket voor aanschaffen?
Inderdaad, heerlijkquote:Op donderdag 18 juni 2009 19:23 schreef franklop het volgende:
[..]
De Alp is 3 meter oud, Menchov demarreert:
"Mechov gaat de etappe winnen"
10 meter later; Menchov lost
Absoluut geniaal gedaan. Complimenten.quote:
Dankjequote:Op donderdag 18 juni 2009 23:29 schreef Dwersdriever het volgende:
[..]
Absoluut geniaal gedaan. Complimenten.
Nee die woordspeling van je, die is komischquote:Op vrijdag 19 juni 2009 11:00 schreef Barca het volgende:
Zeikstra & De Kloot! Vreselijk irritant NIET komisch duo!
quote:Op donderdag 18 juni 2009 21:18 schreef Tommeke het volgende:
[..]
Inderdaad, heerlijk
Ik heb nu ook al echt weer zin in al die kutverhalen van Herbert over Voeckler z'n pa, kastelen, bruggen en Maarten die daar pissig op reageert en begint over snot voor de ogen, oortjes, linkeballen, nieuw wielrennen. En zegt dat schaatsen geen echte sport is, waarop Herbert nijdig reageert.
Maarten start dan maar de helse machine op om wat op te zoeken over die knakworst van een Kloden. Kloden die, als hij een pistool had, Gesink van z'n fiets zou schieten.
Ondertussen drinkt Herbert Maarten z'n koffie op terwijl de lange Vansummeren in de kopgroep zit te harken op het buitenblad met z'n mijnwerkersgezicht. Hij doet dat met zoveel courage dat ze achter hem als washandjes op een lijn hangen te wapperen. Dat is geen fietsen meer, maar laagvliegen
Maar daar heb je het al, die oude wijven met hun enorme telefoonrekening beginnen weer te telefoneren en Cancellara (schrijf hem maar op voor de tijdrit morgen) rijdt alsof hij een brommer heeft ingeslikt, dus wordt de kopgroep ingerekend.
Herbert vraagt Maarten nu of je mag zeggen dat het nu een massasprint gaat worden.
Hey, er draait een camera! Wat gebeurt er tot een ieders verrassing?
Het karaktermens Voeckler demarreert!
Waarop Herbert voor de 456e keer verteld over z'n vader die uit varen ging.
Herbert: "Mocht u zojuist hebben ingeschakeld? Voeckler is ontsnapt en Sieberg en Kroon zit er vlak achter"
Maarten: "Ja, zo'n typisch Kroon-gaatje"
Herbert: "Sieberg, die won de ronde van Drenthe!"
Maarten: "Volgens mij organiseren jullie die Ronde van Drenthe zo vaak dat iedereen 'm wel een keertje gewonnen moet hebben."
Gelukkig voor de sprinters zet de wereldburger David Millar zich op kop van het peloton en volgens de 1 minuut per 10 kilometer regel mag je wel zeggen dat we een koninklijke sprint krijgen.
Ondertussen rijden we over de rivier de Tarn, die er vanochtend nog gewoon droog bij lag!![]()
Waarna Maarten Herbert beschuldigt van bijbeunen voor de Franse VVV.
De wereldburger rijdt zo hard dat iedereen die in het lint erachter zit denkt; welke mongool rijdt daar zo hard? En iedereen die z'n neus buiten de rij steekt piert er zomaar af. Ondertussen wordt er naarstig gezocht naar Menchov, gelukkig gaat die makkelijk mee, de klasse druipt er vanaf! Maar potverrrrdikkie! Tankink moet eraf!
Columbia rijdt nu met 10 maar voorop terwijl Maarten om onverklaarbare redenen op het helse apparaat de Poggio aan het zoeken is
Ondertussen is namens Columbia Hincapie, de trouwe luitenant van Armstrong, de sprint aan het aantrekken. Maarten wordt er emotioneel van en gaat uit het raam hangen! Cavendish, de beste sprinter (maar wat zegt dat na 200 kilometer), gaat aan...
Maar Hushovd, de geblokte, sterke Noor knalt erover! 65 kilometer per uur! Alsof je een emmer leeggooit!
Graag tot morgen, à demain
Heerlijk toch?
hou eens op met die crossposts! dit heb ik al in 3 topics gelezenquote:Op vrijdag 19 juni 2009 11:00 schreef Barca het volgende:
Zeikstra & De Kloot! Vreselijk irritant NIET komisch duo! Die De Kloot altijd met zijn nieuwe wielrennen maar nooit eens uitleggen wat dat dan is.
De Belgen zijn overigens ook geen optie. Met hun "valpartij zonder erg"! Dat commentaar van ze. Zo zeurderig, zo gay!
Probeer misschien maar tv aan, geluid uit, radio Tour de France aan.
Dat krijg je als er 3 topics over het uitzenden van de Tour gaan.quote:Op vrijdag 19 juni 2009 12:03 schreef sbientje het volgende:
[..]
hou eens op met die crossposts! dit heb ik al in 3 topics gelezen
Ik hoorde het netquote:Op zondag 28 juni 2009 15:16 schreef Tommeke het volgende:
Michael Boogerd bij de bergetappes in de Tour
Goede zet van de NOS, ik zal de hele tour in NL zijn. Dus ik geniet dan wel 3 weken langquote:Op zondag 28 juni 2009 15:16 schreef Tommeke het volgende:
Ik geloof dat ik hem wel grappig vond.quote:Op zondag 28 juni 2009 15:52 schreef Mr_DG het volgende:
Ik vind Boogerd een typische Eurosport commentator
In plaats van Ducrot, of zijn er dan 3 commentatoren?quote:Op zondag 28 juni 2009 15:16 schreef Tommeke het volgende:
Vorig jaar ging hij er gewoon bij zitten.quote:Op zondag 28 juni 2009 20:38 schreef maartenducrot het volgende:
[..]
In plaats van Ducrot, of zijn er dan 3 commentatoren?
quote:Op vrijdag 19 juni 2009 14:21 schreef TheArt het volgende:
Of dit soort kansloze conversaties
Dijkstra: "Goh, das wel opvallend dat Pozzato hier moet achterblijven".
Ducrot: "Pozzato is al enkele dagen ziek".
Dijksta: "Wie had dat nou gedacht dat Pozzato nu al zou moeten lossen".
Ducrot: "Pozzato moest er gisteren ook al snel af, omdat hij een beetje ziek is".
Dijkstra: "Dit is toch zijn parcours, hoe is het mogelijk dat Pozzato er nu al af moet".
Ducrot: "Pozzato heeft veel last van het warme weer en voelt zich daardoor niet lekker".
Dijkstra: "Dit kan bijna niet, er moet wel iets gebeurd zijn met Pozzato".
Ducrot: ... (tegen zoveel onnozelheid is blijkbaar niets opgewassen).
Ook al is het af en toe zo dom dat het vermakelijk wordt, ik vermijd ze toch maar.
Lol @ 3.12, zien jullie nou wel, stelletje haters. Ducrot heeft een meesteroog voor de details.quote:Op maandag 29 juni 2009 14:19 schreef Klopkoek het volgende:
Hier te zien:
http://tour2008.nos.nl/vi(...)menvatting-etappe-15
(3:05)
Prachtig hoe hij een favoriet had uitgezocht en daar helemaal voor ging supporteren
Ja precies, lekker monotoon geluid.quote:Op zondag 28 juni 2009 15:52 schreef Mr_DG het volgende:
Ik vind Boogerd een typische Eurosport commentator
"Goed gezien, Maarten", aldus Ducrot.quote:Op maandag 29 juni 2009 20:45 schreef Juk het volgende:
[..]
Lol @ 3.12, zien jullie nou wel, stelletje haters. Ducrot heeft een meesteroog voor de details.
Ik weet niet waar jij naar luistert, maar dat is duidelijk Herbert.quote:
Hm ja, je hebt gelijkquote:Op maandag 29 juni 2009 23:27 schreef Juk het volgende:
[..]
Ik weet niet waar jij naar luistert, maar dat is duidelijk Herbert.
Ja maar deze topcommentator heeft natuurlijk alle facetten in huis.quote:Op maandag 29 juni 2009 23:31 schreef Falco het volgende:
[..]
Hm ja, je hebt gelijk. Ik was in de war. Zo'n rustige Dijkstra verwacht je niet op momenten zoals deze.
Ohh Menchov valt, Menchov valt! Kom op overeind! Kom op, dit geloof je toch niet zeg!quote:Op maandag 29 juni 2009 20:45 schreef Juk het volgende:
[..]
Lol @ 3.12, zien jullie nou wel, stelletje haters. Ducrot heeft een meesteroog voor de details.
Dat gaat over waarom hij valt.quote:Op dinsdag 30 juni 2009 00:23 schreef Elwood1802 het volgende:
[..]
Ohh Menchov valt, Menchov valt! Kom op overeind! Kom op, dit geloof je toch niet zeg!
Ketting eraf ketting er af..ohohohoh!!
Maarten: Wat gebeurt daar?
Arm aan doping, tactisch met oortjes etc tochquote:Op dinsdag 30 juni 2009 17:35 schreef Barca het volgende:
Wat is dat nieuwe wielrennen eigenlijk? Hij heeft het nog steeds niet uitgelegd.
Zo iets vermoedde ik al maar iedere keer als Dijkstra of Smeets om uitleg vragen zegt hij "Het nieuwe wielrennen dat is ..... het is gewoon het nieuwe wielrennen." Kortom: die De Kloot is gewoon een onwijze loser die gewoon populair wil doen.quote:Op dinsdag 30 juni 2009 17:40 schreef wallofdolls het volgende:
[..]
Arm aan doping, tactisch met oortjes etc toch
Hij ging eens tijdens een sportjournaal een betoog houden over het nieuwe wielrennen, sloeg echt nergens opquote:Op dinsdag 30 juni 2009 17:42 schreef Held_op_Sokken het volgende:
Doorgaans als er een jongeling in de aanval is, of het lijkt alsof de achtervolgers een gat op een eenling of een groep niet dichtkrijgen dan begint hij er vaak over. Wat het echt is weet niemand waarschijnlijk.
Hm ... lekker makkelijk. Een vel met 25x "nieuwe wielrennen".quote:
Voorbeelden: Maarten Ducrot Bingoquote:Op dinsdag 30 juni 2009 20:54 schreef Barca het volgende:
[..]
Hm ... lekker makkelijk. Een vel met 25x "nieuwe wielrennen".
Hm ... zo veel aandacht voor die mafkees!?!quote:
Ducrot is geen mafkees...quote:Op dinsdag 30 juni 2009 21:07 schreef Barca het volgende:
[..]
Hm ... zo veel aandacht voor die mafkees!?!
Ducrot is zo langzamerhand de ten Napel van de wielrennerijquote:
Smeets en Ducrot, ook mooiquote:Op woensdag 1 juli 2009 13:32 schreef Remzz het volgende:
Leuk interview in de televizier deze week
Waar ook staat:
"Wegens, in Maarten Ducrot's woorden, 'slechte planning' aan de kant van Herbert Dijkstra zal Mart Smeets tijdelijk zijn comeback maken als commentator deze tour. Dijkstra word voor de tweede keer vader en zijn vrouw is midden in de tour uitgerekend. Afgesproken is dat Dijkstra in aller haast terug gaat naar Nederland wanneer de baby zich aandient. Smeets neemt zijn taken dan waar. Dijkstra heeft Ducrot beloofd hoogstens vier dagen weg te blijven"
Wat zou de oorzaak daarvan zijn? Vroeger deden Smeets en Dijkstra nog wel wat samen.quote:Op woensdag 1 juli 2009 13:40 schreef Terreros85 het volgende:
[..]
Smeets en Ducrot, ook mooi![]()
Dijkstra en Smeets kunnen elkaar niet luchten en zien. Die samen in een hokje zou geen succes zijn (of wel natuurlijk). Ik ken wat mensen bij de NOS dus ik heb mijn bronnen.
Inderdaadquote:Op woensdag 1 juli 2009 13:46 schreef Held_op_Sokken het volgende:
Dan wil ik nu al wel vaststellen dat 'slechte planning' nog wel een keer ter sprake zal komenOf iets in die richting.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |