abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_69950312
quote:
Op donderdag 11 juni 2009 20:31 schreef Captain_Fabulous het volgende:
Hoeveel op zich steekhoudende argumenten hier ook nog langs komen, ik wil geen tour zonder Maarten. Juist omdat hij af en toe de plank mis slaat, en zich laat meeslepen door zijn persoonlijke voorkeuren, of nationalisme...wielrennen is een emotie sport, waar alleen wat op dat moment gebeurt belangrijk is.
Ik wil geen rationeel, afgewogen commentaar, ik wil juist de niet helemaal kloppende vergelijkingen van Maarten wanneer de koers zo spannend is, dat ik ondanks dat ik geweldig moet plassen vanwege iets teveel te enthousiast weggeklokt bier, toch blijf luisteren hoe Maarten echt los gaat, omdat Geesink bijna op de Ventoux vooraan rijdt.

Nee, die Belgen, het doet me niets.
Helemaa mee eens.

Zolang Ducrot maar niet begint over 'het nieuwe wielrennen'.
pff daar kan ik me zo aan ergeren Vooral omdat het helemaal niet bestaat!
  donderdag 11 juni 2009 @ 20:58:02 #82
153506 Captain_Fabulous
Nog steeds CyclingGirl fan
pi_69951346
Laten we het eens over een echt probleem hebben, wie gaat de avond etappe presenteren over een tijd?
Ik beken, ik ben een Smeets fan, ik heb bij wijze van spreken zijn grijze kop op m'n hart getatoueerd, Mart is gewoon de tour voor me. Maar zoals alle goede wijn een keer overkomt, een keer zullen we tot de conclusie moeten komen dat ook Mart over z'n piek heen is. En dan? Wie? Maarten niet, dat vraagt om een ander soort mens. Laat me eens een gekke naam opgooien...Bas Haring?
Metalman. Maar ook ESF fan. Solo vakantiefietser met tentje. Dichter.
26-10 Attila/Eskimo Callboy (Amsterdam), 21-11 The Algorithm (Haarlem)
  donderdag 11 juni 2009 @ 22:07:00 #83
221644 timmmmm
sp3c lives matter
pi_69954557
quote:
Op donderdag 11 juni 2009 20:35 schreef MxM het volgende:

[..]

Helemaa mee eens.

Zolang Ducrot maar niet begint over 'het nieuwe wielrennen'.
pff daar kan ik me zo aan ergeren Vooral omdat het helemaal niet bestaat!
Het ergste is wanneer ze weer eens over de oortjes gaan emmeren. Dan zijn ze een hele dag bezig met enkel huilen over de teloorgang van het echte wielrennen

Echt hoor, op FOK! wordt dan op een gemiddelde dag niet zoveel gehuild als dietwee wanneer ze daarmee bezig zijn.
Laffe huichelaar
pi_69954643
quote:
Op donderdag 11 juni 2009 20:58 schreef Captain_Fabulous het volgende:
Laten we het eens over een echt probleem hebben, wie gaat de avond etappe presenteren over een tijd?
Ik beken, ik ben een Smeets fan, ik heb bij wijze van spreken zijn grijze kop op m'n hart getatoueerd, Mart is gewoon de tour voor me. Maar zoals alle goede wijn een keer overkomt, een keer zullen we tot de conclusie moeten komen dat ook Mart over z'n piek heen is. En dan? Wie? Maarten niet, dat vraagt om een ander soort mens. Laat me eens een gekke naam opgooien...Bas Haring?
Wilfried natuurlijk.
  donderdag 11 juni 2009 @ 22:49:28 #85
164953 Cavalier1
Geen basketbal fan!
pi_69956601
quote:
Op donderdag 11 juni 2009 22:09 schreef JackHerrer het volgende:

[..]

Wilfried natuurlijk.
Ik zat aan Matthijs van Nieuwkerk te denken.
pi_69956976
quote:
Op donderdag 11 juni 2009 22:49 schreef Cavalier1 het volgende:

[..]

Ik zat aan Matthijs van Nieuwkerk te denken.
Ik dacht ook meteen aan Wilfried de Jong. Zeker niet van Nieuwkerk, die hoort zich zelf veel te graag praten, in tegenstelling tot de Jong die z'n gasten de hoofdrol durft te geven.
  donderdag 11 juni 2009 @ 23:06:15 #87
164953 Cavalier1
Geen basketbal fan!
pi_69957313
quote:
Op donderdag 11 juni 2009 22:58 schreef Antaresje het volgende:

[..]

Ik dacht ook meteen aan Wilfried de Jong. Zeker niet van Nieuwkerk, die hoort zich zelf veel te graag praten, in tegenstelling tot de Jong die z'n gasten de hoofdrol durft te geven.
Erger dan Smeets kan het wat dat betreft niet. Daarbij ben ik het niet met je eens.
Ik denk dat van Nieuwkerk het beter zou kunnen om die sfeer neer te zetten die nodig is bij het programma.
pi_69957349
Waarom hebben we het hierover in dit topic? Doe dat even in het juiste topic graag.
sig verwijderd door FA
pi_69957392
quote:
Op donderdag 11 juni 2009 20:31 schreef Captain_Fabulous het volgende:
Hoeveel op zich steekhoudende argumenten hier ook nog langs komen, ik wil geen tour zonder Maarten. Juist omdat hij af en toe de plank mis slaat, en zich laat meeslepen door zijn persoonlijke voorkeuren, of nationalisme...wielrennen is een emotie sport, waar alleen wat op dat moment gebeurt belangrijk is.
Ik wil geen rationeel, afgewogen commentaar, ik wil juist de niet helemaal kloppende vergelijkingen van Maarten wanneer de koers zo spannend is, dat ik ondanks dat ik geweldig moet plassen vanwege iets teveel te enthousiast weggeklokt bier, toch blijf luisteren hoe Maarten echt los gaat, omdat Geesink bijna op de Ventoux vooraan rijdt.

Nee, die Belgen, het doet me niets.
Inderdaad, het mag af en toe best wel eens lekker smeuïg.
pi_69997606
'Wat kan die Mengin sturen he? Komt uit het mountainbiken! Die moet dit kunnen!'

Dat blijft echt een legendarische staaltje commentaar, 3 bochten later konden ze hem de hekken uit vegen...
Jack does it in real time...
  zaterdag 13 juni 2009 @ 16:31:38 #91
15221 Falco
Afleidingsmanoeuvre
pi_70004050
Ha, dit keer een gezamenlijk topic voor beide heren, ipv aparte topics. Dat dit maar een vruchtbare en dolkomische reeks mag worden
<a href="https://www.youtube.com/watch?v=yIl_jGh-LWE" target="_blank" rel="nofollow">Afleidingsmanoeuvre</a>
pi_70018725
quote:
Op woensdag 10 juni 2009 21:03 schreef Antaresje het volgende:
Als ik Dijkstra dit jaar weer 'WAAR IS MENCHOV????" hoor roepen tijdens een beklimming, dan schakel ik direct over naar de Belg. Gelukkig maakt Ducrot veel goed.
En dan hebben we eerst al 10 etappes gehad waarin je de laatste vijf kilometer minstens even vaak hebt gehoord "waar zit Freire?" en "ohhhh Freire zit goed hoor".
Dit alles natuurlijk voorafgegaan aan de rekensommetjes of vluchters het gaan halen met zoveel minuten voorsprong op zoveel-keer-10 kilometer voor de streep

Maar, dit hoort ook bij de TdF! D'r moet ook wat te ergeren en zaniken zijn. En Herbert is wel een sympathieke vent dus van mij mag-ie blijven.
pi_70021407
Ik vind het een geweldig duo. Ducrot is grappig en ook Herbert Dijkstra mag ik wel.
pi_70034944
Zij zijn beide de reden dat ik de hele middag wel kan kijken.
pi_70044821
quote:
Op woensdag 10 juni 2009 21:30 schreef Antaresje het volgende:

[..]

Ik vond dat vooral grappig

Eerlijk gezegd kijk ik meestal naar de NOS, maar zo heel af en toe dan heb ik het echt gehad met Dijkstra, en dan schakel ik over naar de Belg om even tot rust te komen
same here. mijn ideale team zou Ducrot zijn samen met een van de vlamingen
Weg met de riooljournalistiek. Klik er niet op. Ze vergiftigen de maatschappij.
pi_70045236
Bingokaart al klaar?
pi_70077034
Top duo, alleen de Menchov adoratie begrijp ik niet.

Kijk nou toch, alsof je een emmer leeggooit.....
*verwijderd door Admin*
pi_70140500
Dit jaar toch weer gewoon Maarten en Herbert want de NOS zendt de Tour in HD uit.
pi_70141158
quote:
Op donderdag 18 juni 2009 18:29 schreef ItaloDancer het volgende:
Dit jaar toch weer gewoon Maarten en Herbert want de NOS zendt de Tour in HD uit.
Gewoon op Nederland 1/2/3? Of op een speciaal kanaal?
pi_70141435
Vanaf 4 juli komen er HD-kanalen voor Ned 1/2/3. Voor Ziggo iig.
pi_70142166
quote:
Op donderdag 18 juni 2009 18:59 schreef ItaloDancer het volgende:
Vanaf 4 juli komen er HD-kanalen voor Ned 1/2/3. Voor Ziggo iig.
Vet. In het basispakket of moet je daar zo'n uitgebreid pakket voor aanschaffen?
"Niet-wielrenners. De leegheid van die levens schokt me." - T. Krabbé
pi_70142246
quote:
Op donderdag 11 juni 2009 15:36 schreef Tommeke het volgende:

[..]

Dat zou wel weer mooi zijn.
De Alp is 3 meter oud, Menchov demarreert:

"Mechov gaat de etappe winnen"

10 meter later; Menchov lost
Cancellara; "Tweede worden is gemakkelijker dan eerste worden"
FOK!sport *O* ✩ ✩ ✩ Ajax O+
pi_70143545
"Tegen alle wetten in aan het wiel blijven hangen en als er geen wiel is een denkbeeldig wiel kiezen."
Ducrot over Evans.

Vroeger had je Smeets en Nelissen, een legendarisch duo dat elkaar voortdurend zat tegen te spreken, en hun natuurlijke opvolgers zijn Ducrot en Dijkstra. De laatste vind ik persoonlijk enorm irritant als schaatscommentator, maar naast Ducrot is ie best te pruimen.

En idd, ik las net even de Wikipagina over Ducrot en god wat krijg ik dan weer zin in de Tour.
pi_70143559
quote:
Op donderdag 18 juni 2009 19:21 schreef marcodej het volgende:

[..]

Vet. In het basispakket of moet je daar zo'n uitgebreid pakket voor aanschaffen?
Basispakket Je moet uiteraard wel HD kunnen ontvangen.
pi_70146037
quote:
Op donderdag 18 juni 2009 19:23 schreef franklop het volgende:

[..]

De Alp is 3 meter oud, Menchov demarreert:

"Mechov gaat de etappe winnen"

10 meter later; Menchov lost
Inderdaad, heerlijk

Ik heb nu ook al echt weer zin in al die kutverhalen van Herbert over Voeckler z'n pa, kastelen, bruggen en Maarten die daar pissig op reageert en begint over snot voor de ogen, oortjes, linkeballen, nieuw wielrennen. En zegt dat schaatsen geen echte sport is, waarop Herbert nijdig reageert.
Maarten start dan maar de helse machine op om wat op te zoeken over die knakworst van een Kloden. Kloden die, als hij een pistool had, Gesink van z'n fiets zou schieten.

Ondertussen drinkt Herbert Maarten z'n koffie op terwijl de lange Vansummeren in de kopgroep zit te harken op het buitenblad met z'n mijnwerkersgezicht. Hij doet dat met zoveel courage dat ze achter hem als washandjes op een lijn hangen te wapperen. Dat is geen fietsen meer, maar laagvliegen

Maar daar heb je het al, die oude wijven met hun enorme telefoonrekening beginnen weer te telefoneren en Cancellara (schrijf hem maar op voor de tijdrit morgen) rijdt alsof hij een brommer heeft ingeslikt, dus wordt de kopgroep ingerekend.
Herbert vraagt Maarten nu of je mag zeggen dat het nu een massasprint gaat worden.
Hey, er draait een camera! Wat gebeurt er tot een ieders verrassing?
Het karaktermens Voeckler demarreert!
Waarop Herbert voor de 456e keer verteld over z'n vader die uit varen ging.
Herbert: "Mocht u zojuist hebben ingeschakeld? Voeckler is ontsnapt en Sieberg en Kroon zit er vlak achter"
Maarten: "Ja, zo'n typisch Kroon-gaatje"
Herbert: "Sieberg, die won de ronde van Drenthe!"
Maarten: "Volgens mij organiseren jullie die Ronde van Drenthe zo vaak dat iedereen 'm wel een keertje gewonnen moet hebben."

Gelukkig voor de sprinters zet de wereldburger David Millar zich op kop van het peloton en volgens de 1 minuut per 10 kilometer regel mag je wel zeggen dat we een koninklijke sprint krijgen.
Ondertussen rijden we over de rivier de Tarn, die er vanochtend nog gewoon droog bij lag!
Waarna Maarten Herbert beschuldigt van bijbeunen voor de Franse VVV.

De wereldburger rijdt zo hard dat iedereen die in het lint erachter zit denkt; welke mongool rijdt daar zo hard? En iedereen die z'n neus buiten de rij steekt piert er zomaar af. Ondertussen wordt er naarstig gezocht naar Menchov, gelukkig gaat die makkelijk mee, de klasse druipt er vanaf! Maar potverrrrdikkie! Tankink moet eraf!

Columbia rijdt nu met 10 maar voorop terwijl Maarten om onverklaarbare redenen op het helse apparaat de Poggio aan het zoeken is
Ondertussen is namens Columbia Hincapie, de trouwe luitenant van Armstrong, de sprint aan het aantrekken. Maarten wordt er emotioneel van en gaat uit het raam hangen! Cavendish, de beste sprinter (maar wat zegt dat na 200 kilometer), gaat aan...
Maar Hushovd, de geblokte, sterke Noor knalt erover! 65 kilometer per uur! Alsof je een emmer leeggooit!

Graag tot morgen, à demain

Heerlijk toch?

[ Bericht 0% gewijzigd door Tommeke op 18-06-2009 22:05:25 ]
pi_70147810
pi_70148094
  donderdag 18 juni 2009 @ 23:29:46 #108
79262 Dwersdriever
Justified Ancient of MuMu
pi_70151402
quote:
Op donderdag 18 juni 2009 21:18 schreef Tommeke het volgende:

[..]Heel verhaal
Absoluut geniaal gedaan. Complimenten.
We Came A Long Time Ago
Nine Nine Two - But You Did Not Know
pi_70151769
quote:
Op donderdag 18 juni 2009 23:29 schreef Dwersdriever het volgende:

[..]

Absoluut geniaal gedaan. Complimenten.
Dankje
M'n credits gaan naar wikiquote
  vrijdag 19 juni 2009 @ 11:00:54 #110
30220 Barca
~:) EVIL - E; Bad As I Wanna B
pi_70159582
Zeikstra & De Kloot! Vreselijk irritant NIET komisch duo! Die De Kloot altijd met zijn nieuwe wielrennen maar nooit eens uitleggen wat dat dan is.

De Belgen zijn overigens ook geen optie. Met hun "valpartij zonder erg"! Dat commentaar van ze. Zo zeurderig, zo gay!

Probeer misschien maar tv aan, geluid uit, radio Tour de France aan.
Retro is mode, metro ook!
'Bert, Bert, ik duw een banaan in je kont!' "Oh ja, lekker, Ernie!"
  vrijdag 19 juni 2009 @ 11:30:42 #111
185545 maartenducrot
koning van biafra
pi_70160422
quote:
Op vrijdag 19 juni 2009 11:00 schreef Barca het volgende:
Zeikstra & De Kloot! Vreselijk irritant NIET komisch duo!
Nee die woordspeling van je, die is komisch
Live vanuit Frankrijk!
Jongens jongens toch, nou ik geef het je te doen, hoor.
  vrijdag 19 juni 2009 @ 11:38:58 #112
142400 RedFever007
Schoenbekooievaar beste ooieva
pi_70160677
quote:
Op donderdag 18 juni 2009 21:18 schreef Tommeke het volgende:

[..]

Inderdaad, heerlijk

Ik heb nu ook al echt weer zin in al die kutverhalen van Herbert over Voeckler z'n pa, kastelen, bruggen en Maarten die daar pissig op reageert en begint over snot voor de ogen, oortjes, linkeballen, nieuw wielrennen. En zegt dat schaatsen geen echte sport is, waarop Herbert nijdig reageert.
Maarten start dan maar de helse machine op om wat op te zoeken over die knakworst van een Kloden. Kloden die, als hij een pistool had, Gesink van z'n fiets zou schieten.

Ondertussen drinkt Herbert Maarten z'n koffie op terwijl de lange Vansummeren in de kopgroep zit te harken op het buitenblad met z'n mijnwerkersgezicht. Hij doet dat met zoveel courage dat ze achter hem als washandjes op een lijn hangen te wapperen. Dat is geen fietsen meer, maar laagvliegen

Maar daar heb je het al, die oude wijven met hun enorme telefoonrekening beginnen weer te telefoneren en Cancellara (schrijf hem maar op voor de tijdrit morgen) rijdt alsof hij een brommer heeft ingeslikt, dus wordt de kopgroep ingerekend.
Herbert vraagt Maarten nu of je mag zeggen dat het nu een massasprint gaat worden.
Hey, er draait een camera! Wat gebeurt er tot een ieders verrassing?
Het karaktermens Voeckler demarreert!
Waarop Herbert voor de 456e keer verteld over z'n vader die uit varen ging.
Herbert: "Mocht u zojuist hebben ingeschakeld? Voeckler is ontsnapt en Sieberg en Kroon zit er vlak achter"
Maarten: "Ja, zo'n typisch Kroon-gaatje"
Herbert: "Sieberg, die won de ronde van Drenthe!"
Maarten: "Volgens mij organiseren jullie die Ronde van Drenthe zo vaak dat iedereen 'm wel een keertje gewonnen moet hebben."

Gelukkig voor de sprinters zet de wereldburger David Millar zich op kop van het peloton en volgens de 1 minuut per 10 kilometer regel mag je wel zeggen dat we een koninklijke sprint krijgen.
Ondertussen rijden we over de rivier de Tarn, die er vanochtend nog gewoon droog bij lag!
Waarna Maarten Herbert beschuldigt van bijbeunen voor de Franse VVV.

De wereldburger rijdt zo hard dat iedereen die in het lint erachter zit denkt; welke mongool rijdt daar zo hard? En iedereen die z'n neus buiten de rij steekt piert er zomaar af. Ondertussen wordt er naarstig gezocht naar Menchov, gelukkig gaat die makkelijk mee, de klasse druipt er vanaf! Maar potverrrrdikkie! Tankink moet eraf!

Columbia rijdt nu met 10 maar voorop terwijl Maarten om onverklaarbare redenen op het helse apparaat de Poggio aan het zoeken is
Ondertussen is namens Columbia Hincapie, de trouwe luitenant van Armstrong, de sprint aan het aantrekken. Maarten wordt er emotioneel van en gaat uit het raam hangen! Cavendish, de beste sprinter (maar wat zegt dat na 200 kilometer), gaat aan...
Maar Hushovd, de geblokte, sterke Noor knalt erover! 65 kilometer per uur! Alsof je een emmer leeggooit!

Graag tot morgen, à demain

Heerlijk toch?

Hulde
pi_70161521
quote:
Op vrijdag 19 juni 2009 11:00 schreef Barca het volgende:
Zeikstra & De Kloot! Vreselijk irritant NIET komisch duo! Die De Kloot altijd met zijn nieuwe wielrennen maar nooit eens uitleggen wat dat dan is.

De Belgen zijn overigens ook geen optie. Met hun "valpartij zonder erg"! Dat commentaar van ze. Zo zeurderig, zo gay!

Probeer misschien maar tv aan, geluid uit, radio Tour de France aan.
hou eens op met die crossposts! dit heb ik al in 3 topics gelezen
Vaduz: Je snapt toch wel waarom sbientje het Franse woord bien in d'r naam heeft?
  vrijdag 19 juni 2009 @ 12:56:12 #114
15221 Falco
Afleidingsmanoeuvre
pi_70163233
Mooie samenvatting Tommeke
<a href="https://www.youtube.com/watch?v=yIl_jGh-LWE" target="_blank" rel="nofollow">Afleidingsmanoeuvre</a>
  vrijdag 19 juni 2009 @ 14:13:30 #115
30220 Barca
pi_70165975
quote:
Op vrijdag 19 juni 2009 12:03 schreef sbientje het volgende:

[..]

hou eens op met die crossposts! dit heb ik al in 3 topics gelezen
Dat krijg je als er 3 topics over het uitzenden van de Tour gaan.
pi_70166189
Vlamingen verwijten dat ze Vlaams spreken.
- I've just made up my mind, so don't confuse me with the facts -
pi_70166258
Of dit soort kansloze conversaties

Dijkstra: "Goh, das wel opvallend dat Pozzato hier moet achterblijven".
Ducrot: "Pozzato is al enkele dagen ziek".
Dijksta: "Wie had dat nou gedacht dat Pozzato nu al zou moeten lossen".
Ducrot: "Pozzato moest er gisteren ook al snel af, omdat hij een beetje ziek is".
Dijkstra: "Dit is toch zijn parcours, hoe is het mogelijk dat Pozzato er nu al af moet".
Ducrot: "Pozzato heeft veel last van het warme weer en voelt zich daardoor niet lekker".
Dijkstra: "Dit kan bijna niet, er moet wel iets gebeurd zijn met Pozzato".
Ducrot: ... (tegen zoveel onnozelheid is blijkbaar niets opgewassen).

Ook al is het af en toe zo dom dat het vermakelijk wordt, ik vermijd ze toch maar.
pi_70447950
Michael Boogerd bij de bergetappes in de Tour
  zondag 28 juni 2009 @ 15:20:43 #119
107951 JortK
Immer kwaliteitsposts
pi_70448055
quote:
Op zondag 28 juni 2009 15:16 schreef Tommeke het volgende:
Ik hoorde het net
  zondag 28 juni 2009 @ 15:29:50 #120
260637 Croccy
Why so serious?
pi_70448241
quote:
Goede zet van de NOS, ik zal de hele tour in NL zijn. Dus ik geniet dan wel 3 weken lang
  zondag 28 juni 2009 @ 15:52:59 #121
202421 Mr_DG
Areeverdairchee
pi_70448720
Ik vind Boogerd een typische Eurosport commentator
“Dream as if you'll live forever, live as if you'll die today.”
  zondag 28 juni 2009 @ 16:40:40 #122
185115 Juk
Misschien
pi_70449920
quote:
Op zondag 28 juni 2009 15:52 schreef Mr_DG het volgende:
Ik geloof dat ik hem wel grappig vond.
The only thing I fear is my MoM
pi_70453205
Een prettige aanvulling. Is weer eens wat anders.
  zondag 28 juni 2009 @ 20:38:51 #124
185545 maartenducrot
koning van biafra
pi_70456137
quote:
In plaats van Ducrot, of zijn er dan 3 commentatoren?
Live vanuit Frankrijk!
  zondag 28 juni 2009 @ 20:45:53 #125
164953 Cavalier1
Geen basketbal fan!
pi_70456377
quote:
Op zondag 28 juni 2009 20:38 schreef maartenducrot het volgende:

[..]

In plaats van Ducrot, of zijn er dan 3 commentatoren?
Vorig jaar ging hij er gewoon bij zitten.
  maandag 29 juni 2009 @ 00:50:15 #126
195858 Krambo
Ik doe mee!
pi_70465536
Ik heb ook weer zin in ''mocht u later hebben ingeschakeld''-Herbert en ''Linkebal''-Maarten. Lekker tijdens het werken luisteren naar de verhalen over de vader van Voeckler, de kano/roeidiscussies, Solleveld die drinken komt brengen, de 1 minuut per 10 kilometer regel etc. etc. Ik verheug me erop, mooi duo, al slaanze wel vaak de plank mis. (''Menchov zit niet in de groep der favorieten Maarten, wat zou er met hem zijn?" terwijl ik Menchov dan al 10 keer heb gezien, en meer van dat soort dingen) Wat dat betreft is het commentaar op Canvas beter, maar ik blijf trouw aan Herbert en Maarten.
Oh en Boogerd in de bergritten is , hij is altijd zo lekker open en laat zo duidelijk merken welke renner hij wel vooral wie hij niet mag.
Jij ook?
  maandag 29 juni 2009 @ 08:06:26 #127
102912 crv
Screwed up
pi_70468505
Van mij mogen ze Ducrot eruit laten want die loopt gemiddeld een half uur achter op de koers. hij heeft het meestal nog over ontsnapte renners die allang teruggepakt zijn.
There are 2 Situations that drives an man Crazy: With and without wife
Wanneer een man de deur van zijn auto voor zijn vrouw openhoud is of de auto nieuw of zijn vrouw
Sorry, mind closed until further notice🍷
  maandag 29 juni 2009 @ 13:21:14 #128
156288 wallofdolls
Making love with my ego
pi_70476082
Boogerd heeft humor, hoewel ik m niet een heel verslag wil horen doen, maar als sidekick. Herbert en Maarten mogen van mij lekker de golfbaan opzoeken ofzo, als ik ze maar niet hoor. Wat een drama's. Dan heb ik echt 300 keer liever Mart, die ook veel uit z'n nek kletst, maar dat tenminste nog met stijl doet.

Verder vind ik de belgen erg overschat. Liever de franse televisie
  maandag 29 juni 2009 @ 13:26:33 #129
142400 RedFever007
Schoenbekooievaar beste ooieva
pi_70476266
quote:
Op vrijdag 19 juni 2009 14:21 schreef TheArt het volgende:
Of dit soort kansloze conversaties

Dijkstra: "Goh, das wel opvallend dat Pozzato hier moet achterblijven".
Ducrot: "Pozzato is al enkele dagen ziek".
Dijksta: "Wie had dat nou gedacht dat Pozzato nu al zou moeten lossen".
Ducrot: "Pozzato moest er gisteren ook al snel af, omdat hij een beetje ziek is".
Dijkstra: "Dit is toch zijn parcours, hoe is het mogelijk dat Pozzato er nu al af moet".
Ducrot: "Pozzato heeft veel last van het warme weer en voelt zich daardoor niet lekker".
Dijkstra: "Dit kan bijna niet, er moet wel iets gebeurd zijn met Pozzato".
Ducrot: ... (tegen zoveel onnozelheid is blijkbaar niets opgewassen).

Ook al is het af en toe zo dom dat het vermakelijk wordt, ik vermijd ze toch maar.

Ducrot is een baas
  maandag 29 juni 2009 @ 14:14:04 #130
177053 Klopkoek
Woke Warrior
pi_70477942
Heb me altijd geergerd aan Dijkstra maar eerlijk is eerlijk: hij wordt met het jaar beter. Met als toppunt vorig jaar:

"Oh mijn God, Menchov valt! Sta op de fiets jongen! Kom op! Snel! Oh, wat is dit erg"

Deuger, Woke & Gutmensch
"Conservatism consists of exactly one proposition, to wit: There must be in-groups whom the law protects but does not bind, alongside out-groups whom the law binds but does not protect."
  maandag 29 juni 2009 @ 14:19:59 #131
177053 Klopkoek
Woke Warrior
pi_70478166
Hier te zien:

http://tour2008.nos.nl/vi(...)menvatting-etappe-15
(3:05)

Prachtig hoe hij een favoriet had uitgezocht en daar helemaal voor ging supporteren
Deuger, Woke & Gutmensch
"Conservatism consists of exactly one proposition, to wit: There must be in-groups whom the law protects but does not bind, alongside out-groups whom the law binds but does not protect."
  maandag 29 juni 2009 @ 20:45:34 #132
185115 Juk
Misschien
pi_70491480
quote:
Op maandag 29 juni 2009 14:19 schreef Klopkoek het volgende:
Hier te zien:

http://tour2008.nos.nl/vi(...)menvatting-etappe-15
(3:05)

Prachtig hoe hij een favoriet had uitgezocht en daar helemaal voor ging supporteren
Lol @ 3.12, zien jullie nou wel, stelletje haters. Ducrot heeft een meesteroog voor de details.
pi_70496990
quote:
Op zondag 28 juni 2009 15:52 schreef Mr_DG het volgende:
Ja precies, lekker monotoon geluid.

Maar laten we hem een kans geven. Hij heeft er verstand van alleen moet hij nog even leren het over te brengen. Lijkt me niet makkelijk, hopelijk leert hij snel..

O ja:

Ducrot
Dijkstra
Ducrot en Dijkstra
*verwijderd door Admin*
  maandag 29 juni 2009 @ 23:20:22 #134
15221 Falco
Afleidingsmanoeuvre
pi_70498312
quote:
Op maandag 29 juni 2009 20:45 schreef Juk het volgende:

[..]

Lol @ 3.12, zien jullie nou wel, stelletje haters. Ducrot heeft een meesteroog voor de details.
"Goed gezien, Maarten", aldus Ducrot.
  maandag 29 juni 2009 @ 23:27:36 #135
185115 Juk
Misschien
pi_70498648
quote:
Op maandag 29 juni 2009 23:20 schreef Falco het volgende:

[..]

"Goed gezien, Maarten", aldus Ducrot.
Ik weet niet waar jij naar luistert, maar dat is duidelijk Herbert.
  maandag 29 juni 2009 @ 23:31:45 #136
15221 Falco
Afleidingsmanoeuvre
pi_70498820
quote:
Op maandag 29 juni 2009 23:27 schreef Juk het volgende:

[..]

Ik weet niet waar jij naar luistert, maar dat is duidelijk Herbert.
Hm ja, je hebt gelijk . Ik was in de war. Zo'n rustige Dijkstra verwacht je niet op momenten zoals deze.
  maandag 29 juni 2009 @ 23:48:45 #137
185115 Juk
Misschien
pi_70499636
quote:
Op maandag 29 juni 2009 23:31 schreef Falco het volgende:

[..]

Hm ja, je hebt gelijk . Ik was in de war. Zo'n rustige Dijkstra verwacht je niet op momenten zoals deze.
Ja maar deze topcommentator heeft natuurlijk alle facetten in huis.
pi_70500839
quote:
Op maandag 29 juni 2009 20:45 schreef Juk het volgende:

[..]

Ohh Menchov valt, Menchov valt! Kom op overeind! Kom op, dit geloof je toch niet zeg!

Ketting eraf ketting er af..ohohohoh!!
Maarten: Wat gebeurt daar?
  dinsdag 30 juni 2009 @ 02:40:16 #139
185115 Juk
Misschien
pi_70503356
quote:
Op dinsdag 30 juni 2009 00:23 schreef Elwood1802 het volgende:

[..]

Ohh Menchov valt, Menchov valt! Kom op overeind! Kom op, dit geloof je toch niet zeg!

Ketting eraf ketting er af..ohohohoh!!
Maarten: Wat gebeurt daar?
Dat gaat over waarom hij valt.

Een goede verslaggever wil graag in de close-up even bevestiging van wat hij allang heeft gezien natuurlijk.
  dinsdag 30 juni 2009 @ 12:05:06 #140
148059 Pritt
Atheïst
pi_70510125
Hij rijdt zijn karretje in de poep!

Zit er weer klaar voor.
A.F.C. Ajax - Piet de Visser
pi_70511025
Ducrot Dijkstra
pi_70517865
IK weetnog niet zo goed wat ik zal gaan doen. Waarschijnlijk kijk ik hgewoon een beetje aan of ga een beetje zappen. Opzich is dat slappe gezever van tijd tot tijd best vermakelijk. ALleen dat gezwam over het nieuwe wielrennen dat komt me echt mijn neus uit. "Dit in het nieuwe wielrennen!". Verder is het bijna aandoenlijk om te zien hoe vaak met name Ducrot er totaal naast zit.

Als er iemand wegrijdt denkt hij dat er iemand gelost wordt, en als er een sprinter gelost wordt dan begint hij te roepen: een aanval van [sprinter] hier op deze col, het moet toch niet gekker worden. (Zal vast een vaatje klimmersbenen gevonden hebben).

En inderdaad aanvallen van renners die al lang en breed teruggepakt maar die er volgens Ducrot een uur later nog ergens tussen moeten zitten (waar ze zo nu en dan zelfs al weer uit het peleton gelost zijn). Maar verder kan ik me wel vermaken met het olijke clownsduo.

Smeets zit ik eigenlijk ook niet zo op de wachten als commentator. Die praat ook te veel gebakken lucht en mist sowieso ook nog wel eens iets. Daarnaast vind ik die grappen niet leuk.. Bij het NK ook weer: "Die speelt bij Fortuna Sittard (n.a.v. Ducrot die niets geeft om voetbal)". Wat een dijenkletser was dat zeg!
  dinsdag 30 juni 2009 @ 17:35:55 #143
30220 Barca
pi_70520035
Wat is dat nieuwe wielrennen eigenlijk? Hij heeft het nog steeds niet uitgelegd.
  dinsdag 30 juni 2009 @ 17:40:44 #144
156288 wallofdolls
Making love with my ego
pi_70520170
quote:
Op dinsdag 30 juni 2009 17:35 schreef Barca het volgende:
Wat is dat nieuwe wielrennen eigenlijk? Hij heeft het nog steeds niet uitgelegd.
Arm aan doping, tactisch met oortjes etc toch
pi_70520211
Doorgaans als er een jongeling in de aanval is, of het lijkt alsof de achtervolgers een gat op een eenling of een groep niet dichtkrijgen dan begint hij er vaak over. Wat het echt is weet niemand waarschijnlijk.
  dinsdag 30 juni 2009 @ 18:02:52 #146
30220 Barca
pi_70520702
quote:
Op dinsdag 30 juni 2009 17:40 schreef wallofdolls het volgende:

[..]

Arm aan doping, tactisch met oortjes etc toch
Zo iets vermoedde ik al maar iedere keer als Dijkstra of Smeets om uitleg vragen zegt hij "Het nieuwe wielrennen dat is ..... het is gewoon het nieuwe wielrennen." Kortom: die De Kloot is gewoon een onwijze loser die gewoon populair wil doen.
pi_70521162
quote:
Op dinsdag 30 juni 2009 17:42 schreef Held_op_Sokken het volgende:
Doorgaans als er een jongeling in de aanval is, of het lijkt alsof de achtervolgers een gat op een eenling of een groep niet dichtkrijgen dan begint hij er vaak over. Wat het echt is weet niemand waarschijnlijk.
Hij ging eens tijdens een sportjournaal een betoog houden over het nieuwe wielrennen, sloeg echt nergens op
  dinsdag 30 juni 2009 @ 19:39:47 #148
127004 maril
Smeetsfan
pi_70523359
Smeets gaat inderdaad en paar dagen overnemen van Herbert als de vrouw van Herbert bevalt van een kind. Aldus Mart zelf in de VARAgids.
Mart Smeets :"In alle drukte heb ik rust."
pi_70524616
Komt er nog een Ducrot bingo?
  dinsdag 30 juni 2009 @ 20:54:45 #150
30220 Barca
pi_70525515
quote:
Op dinsdag 30 juni 2009 20:18 schreef TUFKAL het volgende:
Komt er nog een Ducrot bingo?
Hm ... lekker makkelijk. Een vel met 25x "nieuwe wielrennen".
pi_70525685
quote:
Op dinsdag 30 juni 2009 20:54 schreef Barca het volgende:

[..]

Hm ... lekker makkelijk. Een vel met 25x "nieuwe wielrennen".
Voorbeelden: Maarten Ducrot Bingo
  dinsdag 30 juni 2009 @ 21:07:12 #152
30220 Barca
pi_70525907
quote:
Op dinsdag 30 juni 2009 21:00 schreef TUFKAL het volgende:

[..]

Voorbeelden: Maarten Ducrot Bingo
Hm ... zo veel aandacht voor die mafkees!?!
pi_70526202
quote:
Op dinsdag 30 juni 2009 21:07 schreef Barca het volgende:

[..]

Hm ... zo veel aandacht voor die mafkees!?!
Ducrot is geen mafkees...
pi_70526483
Komt er weer een prono?
pi_70530436
quote:
Op dinsdag 30 juni 2009 21:15 schreef Sautor het volgende:

[..]

Ducrot is geen mafkees...
Ducrot is zo langzamerhand de ten Napel van de wielrennerij

[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 30-06-2009 23:00:35 ]
pi_70545122
Leuk interview in de televizier deze week

Waar ook staat:
"Wegens, in Maarten Ducrot's woorden, 'slechte planning' aan de kant van Herbert Dijkstra zal Mart Smeets tijdelijk zijn comeback maken als commentator deze tour. Dijkstra word voor de tweede keer vader en zijn vrouw is midden in de tour uitgerekend. Afgesproken is dat Dijkstra in aller haast terug gaat naar Nederland wanneer de baby zich aandient. Smeets neemt zijn taken dan waar. Dijkstra heeft Ducrot beloofd hoogstens vier dagen weg te blijven"
  woensdag 1 juli 2009 @ 13:40:49 #157
99045 Terreros85
Of toch niet?
pi_70545383
quote:
Op woensdag 1 juli 2009 13:32 schreef Remzz het volgende:
Leuk interview in de televizier deze week

Waar ook staat:
"Wegens, in Maarten Ducrot's woorden, 'slechte planning' aan de kant van Herbert Dijkstra zal Mart Smeets tijdelijk zijn comeback maken als commentator deze tour. Dijkstra word voor de tweede keer vader en zijn vrouw is midden in de tour uitgerekend. Afgesproken is dat Dijkstra in aller haast terug gaat naar Nederland wanneer de baby zich aandient. Smeets neemt zijn taken dan waar. Dijkstra heeft Ducrot beloofd hoogstens vier dagen weg te blijven"
Smeets en Ducrot, ook mooi

Dijkstra en Smeets kunnen elkaar niet luchten en zien. Die samen in een hokje zou geen succes zijn (of wel natuurlijk). Ik ken wat mensen bij de NOS dus ik heb mijn bronnen.
De zwemmer zwemt, hij zwemt in zee
pi_70545547
Dan wil ik nu al wel vaststellen dat 'slechte planning' nog wel een keer ter sprake zal komen Of iets in die richting.
  woensdag 1 juli 2009 @ 14:01:10 #159
177053 Klopkoek
Woke Warrior
pi_70545990
quote:
Op woensdag 1 juli 2009 13:40 schreef Terreros85 het volgende:

[..]

Smeets en Ducrot, ook mooi

Dijkstra en Smeets kunnen elkaar niet luchten en zien. Die samen in een hokje zou geen succes zijn (of wel natuurlijk). Ik ken wat mensen bij de NOS dus ik heb mijn bronnen.
Wat zou de oorzaak daarvan zijn? Vroeger deden Smeets en Dijkstra nog wel wat samen.
Deuger, Woke & Gutmensch
  woensdag 1 juli 2009 @ 14:28:11 #160
185545 maartenducrot
koning van biafra
pi_70546849
quote:
Op woensdag 1 juli 2009 13:46 schreef Held_op_Sokken het volgende:
Dan wil ik nu al wel vaststellen dat 'slechte planning' nog wel een keer ter sprake zal komen Of iets in die richting.
Inderdaad
Ik hoor het hem nu al zeggen.
Live vanuit Frankrijk!
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')