quote:Op woensdag 10 juni 2009 15:33 schreef tessie het volgende:
Oh ik moet er zelf ook wel om lachen hoor, het is echt heel apart, als je ineens zo simpel wordtMaar ik snap het begin nog wel, maar vanaf het tweede blaadje gaat het al mis
![]()
Er zit biscuit in, dat is luchtiger dan cakequote:Op woensdag 10 juni 2009 15:48 schreef BaggerUser het volgende:
ziet er cool uit!zo'n toren zit dus verder alleen cake in? of ook slagroom oid ?
Lol, hier snap ik dan weer helemaal niks vanquote:Op woensdag 10 juni 2009 15:47 schreef Wampi het volgende:
Ik doe een poging tot uitleggen dan.
Dat eerste blaadje zit om het kegeltje heen gevouwen, zodat er aan de bovenkant een klein gaatje blijft. De blaadjes daarna, de eerste, die plak je tegen het kegeltje aan met de ene zijhelft, de andere zijhelft nog los. Die andere helft, daar kan je dan een volgend blaadje onder schuiven, zodat ze elkaar overlappen, en dat volgende blaadje maak je ook voor de helft vast, zodat je onder de openstaande helft weer een nieuw blaadje kan schuiven. Dan heb je er drie om het kegeltje met puntje heen gevouwen, het laatste blaadje vouw je dicht, en dan begin je opnieuw met een blaadje er tegenaan, de zijkant half open laten, daar een blaadje weer onder schuiven, et cetera.
Ik weet niet of ik het nu duidelijker heb uitgelegd, maar ik kon altijd een poging wagen natuurlijk.
nog gefeliciteerd met je huwelijk! ben heel benieuwd naar je eigengemaakte taartquote:Op woensdag 10 juni 2009 17:56 schreef Poezebeest het volgende:
terug-vind-taart zal binnekort mijn bruidstaart posten
Ik heb een PME bakvorm van 20 cm doorsnede en 10 centimeter hoog. Volgens mij bedoel jij dat ook he?quote:Op vrijdag 12 juni 2009 20:45 schreef DevilsAndDust het volgende:
Ik kan niet voor Spuuglokje en Wampi spreken, maar ik gebruik tegenwoordig bakpannen in plaats van gewone springvormen. Die zijn een stuk hoger.
Haha, nee hoor, ze hebben er nog meer hangen!quote:Op maandag 15 juni 2009 12:15 schreef Wampi het volgende:
Lips: je hebt toch niet de laatste van die sierranduitstekers gekocht he
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |