Ik heb bij 'verwensetjes' altijd hele andere associatiesquote:Op dinsdag 9 juni 2009 13:32 schreef Tinkepink het volgende:
Dan geef je de moeder een verwensetje van de drogisterij TJ. En kinderen worden pas echt leuk vanaf een jaar of 4
Ik ga zo eens naar winkelcentrumk want op Inet staat teveel leuks!quote:Op dinsdag 9 juni 2009 13:25 schreef loveli het volgende:
[..]
Iets leuks voor de moeder. Paps heeft er een kind bij en is in de wolken, de baby krijgt al genoeg knuffels en kleertjes, moeders heeft het 9 maanden zwaar gehad plus het kind ter wereld gezet. Dus.. iets leuks voor haar.
Aww...quote:
Maar dat probleem blijft! Of je nou 28 of 38 bent.quote:Op dinsdag 9 juni 2009 13:33 schreef Mini_rulez het volgende:
Hier geen baby hoor.
Baby's zijn leuk, maar daarna worden het peuters en kleuters. Ik heb net weer leuke verhalen gehoord over wat voor gedoe het oplevert bij tweeverdieners als de school besluit een studiedag te organiseren, of de kinderen eerder vrij geeft. Toch nog maar even niet...
Gaan we het nu weer over de Tarzan Deluxe hebben?quote:Op dinsdag 9 juni 2009 13:33 schreef XcUZ_Me het volgende:
[..]
Ik heb bij 'verwensetjes' altijd hele andere associaties.
Dan begint het net leuk te worden!quote:Op dinsdag 9 juni 2009 13:31 schreef ColdFeet het volgende:
Baby's, baby's... Ik vind ze vooral leuk als ze zo super-mini zijn. Een tweejarige, daar doe je me geen plezier mee
I know! Maar als je wat verder in je carrière bent kun je het je wellicht wat beter permitteren om parttime te gaan werken. Misschien ook niet, maar dan hoef ik me er nu in elk geval nog niet druk over te maken.quote:Op dinsdag 9 juni 2009 13:34 schreef ColdFeet het volgende:
[..]
Maar dat probleem blijft! Of je nou 28 of 38 bent.
Nog niet gezien, maar ik kan het me voorstellen. Nichtje van mijn beste vriendin heeft ook een lelijk kindjequote:Op dinsdag 9 juni 2009 13:37 schreef Muis006 het volgende:
Ik had ook foto's van echte lelijke baby's kunnen plaatsen, maar dat vind ik weer zielig.
Is het jullie trouwens opgevallen dat dat nieuwe kindje van Lance Armstrong op een goblin lijkt?
Nee hoor. Dan is het net zo moeilijk/makkelijk. Overigens zijn babietjes vaker ziek dan kinderen overwacht vrij krijgenquote:Op dinsdag 9 juni 2009 13:35 schreef Mini_rulez het volgende:
[..]
I know! Maar als je wat verder in je carrière bent kun je het je wellicht wat beter permitteren om parttime te gaan werken. Misschien ook niet, maar dan hoef ik me er nu in elk geval nog niet druk over te maken.
Die heeft op dit moment in m'n leven meer mijn interesse dan kinderenquote:Op dinsdag 9 juni 2009 13:34 schreef Muis006 het volgende:
[..]
Gaan we het nu weer over de Tarzan Deluxe hebben?
Oh.quote:Op dinsdag 9 juni 2009 13:39 schreef Tinkepink het volgende:
[..]
Nee hoor. Dan is het net zo moeilijk/makkelijk. Overigens zijn babietjes vaker ziek dan kinderen overwacht vrij krijgenDus.
Huuuu. Dat koppie vind ik wel grappig, maar wat is er aan de hand met het handje? Is dat het kind van Armstrong? Het heeft 3 vingersquote:
Ja dat vroeg ik me ook afquote:Op dinsdag 9 juni 2009 13:41 schreef Tinkepink het volgende:
[..]
Huuuu. Dat koppie vind ik wel grappig, maar wat is er aan de hand met het handje? Is dat het kind van Armstrong? Het heeft 3 vingers
Er zitten er twee aan mekaar geblurred door de slechte kwaliteit foto en het duimpje zit erachter denk ikquote:Op dinsdag 9 juni 2009 13:41 schreef Tinkepink het volgende:
[..]
Huuuu. Dat koppie vind ik wel grappig, maar wat is er aan de hand met het handje? Is dat het kind van Armstrong? Het heeft 3 vingers
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Are you pondering what I'm pondering?
quote:Op dinsdag 9 juni 2009 13:44 schreef Mini_rulez het volgende:
Goh, nu is het zelfs enigszins ontopic dat ik volgende week eindelijk terecht kan bij weer een andere huisarts (nummer 3 hiervoor, in totaal in 4 consulten 4 verschillende huisartsen). Handig, zo'n gezondheidscentrum met huisartsen die er vanalles naast doen.Huh, waarom moet je daar vier consulten voor hebben?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt..
Still a little bit of your face I haven't kissed.
Volgens mij is dat gewoon een ongelukkige, neerwaartse spiraalquote:Op dinsdag 9 juni 2009 13:46 schreef DevilsAndDust het volgende:
[..]
Huh, waarom moet je daar vier consulten voor hebben?.
Drie hiervoor, die vierde was voor iets anders. De eerste keer ging ik vragen naar de mogelijkheden, toen moest ik nog terugkomen voor een kweekje en bij de derde wordt hij geplaatst.quote:Op dinsdag 9 juni 2009 13:46 schreef DevilsAndDust het volgende:
[..]
Huh, waarom moet je daar vier consulten voor hebben?.
Ik denk steeds dat jij mijn huppelige zusje van 16 bentquote:Op dinsdag 9 juni 2009 10:39 schreef MariaEtcetera het volgende:
[..]
*aai*![]()
Eerst die 27 nog he!
Ik was laatst in de war met hoe oud ik wasFaal. Maar ben toch echt 22. Ik was jarig geweest maar toen was er zoveel mafs gebeurd en heb ik het niet gevierd of iets, dus was ik vergeten dat ik al 22 geworden was
PF! Hoe zat het nou uiteindelijk met die studiepunten?quote:Op dinsdag 9 juni 2009 13:48 schreef P.F het volgende:
[..]
Ik denk steeds dat jij mijn huppelige zusje van 16 bent![]()
! of zo
!
Oooh, ik dacht dat je dat eerste gesprek drie keer hebt moeten voeren.quote:Op dinsdag 9 juni 2009 13:47 schreef Mini_rulez het volgende:
[..]
Drie hiervoor, die vierde was voor iets anders. De eerste keer ging ik vragen naar de mogelijkheden, toen moest ik nog terugkomen voor een kweekje en bij de derde wordt hij geplaatst.
Oh, ik bedoel gewoon drie afspraken bij de huisarts.quote:Op dinsdag 9 juni 2009 13:49 schreef DevilsAndDust het volgende:
[..]
Oooh, ik dacht dat je dat eerste gesprek drie keer hebt moeten voeren.. Misschien klopt mijn definitie van consult niet.
Ik krijg als het goed is deze week een oproep voor de gyn in de anticonceptiepoli in het ziekenhuis. Of de uitslag van m'n uitstrijkje als er iets mis is.
Hehe nee ik ben oudquote:Op dinsdag 9 juni 2009 13:48 schreef P.F het volgende:
[..]
Ik denk steeds dat jij mijn huppelige zusje van 16 bent![]()
! of zo
!
Ik weet ook eigenlijk niet of daarin dan al een datum staat hoor, ik verwacht meer een 'wij zijn er klaar voor, laat het maar weten als je ongesteld bent'-achtig iets.quote:Op dinsdag 9 juni 2009 13:51 schreef Mini_rulez het volgende:
[..]
Oh, ik bedoel gewoon drie afspraken bij de huisarts.
Apart dat je een oproep krijgt, ik moest zelf een afspraak maken omdat het in een bepaalde week moet.
Nou, kom maar doorquote:Op dinsdag 9 juni 2009 13:39 schreef DevilsAndDust het volgende:
M'n lief zit mee te lezen op de pc (ik zit achter de laptop). Het topiconderwerp biedt genoeg onderwerpen om iets schokkends te zeggen..
Zou je dat fijn vinden?quote:Op dinsdag 9 juni 2009 13:53 schreef Muis006 het volgende:
[..]
Zeg eh, kom je hier vaker?
*knipper knipper*
Ja, wat is 't nou?quote:Op dinsdag 9 juni 2009 13:53 schreef kwakveense het volgende:
oh en mc army is gearriveerd in greysidd. hij is leuker op beeld. ook juist omdat er echt behoefte was aan een nieuw iemand met neiwue dynamiek en een neiuwe verhaallijn.
Is de nueiwe spellingquote:
Oja, dat kan natuurlijk ook.quote:Op dinsdag 9 juni 2009 13:54 schreef DevilsAndDust het volgende:
[..]
Ik weet ook eigenlijk niet of daarin dan al een datum staat hoor, ik verwacht meer een 'wij zijn er klaar voor, laat het maar weten als je ongesteld bent'-achtig iets.
Ik ben eigenlijk best een beetje zenuwachtig voor de uitslag van het uitstrijkje.. M'n ex ging nogal vreemd, en ik heb meteen toen het uitging wel een soa-test laten doen, maar dat was alleen met een urinemonster.
je hebt mn nr tochquote:Op dinsdag 9 juni 2009 13:37 schreef Syrena het volgende:
Van mijn moeder moest ik een knappe vent zoeken, me laten bezwangeren en dan maar bij hen in de straat komen wonen in het huis dat ze op het oog heeft voor mij![]()
Uh. How 'bout no?
Alhoewel ik dan wel twee teckels kan nemenen 's morgens teckels & baby bij mijn moeder kan brengen. Te voet
![]()
Maar ik wil de vent er ook gewoon bij
*sirene*quote:
uneiwe natuurlijk! sorry!quote:
Dat is toch juist met bepaalde SOA's zo tricky? Dat je er niets van merkt? Uit mijn hoofd: syfilis, chlamydia, ...quote:Op dinsdag 9 juni 2009 13:57 schreef Mini_rulez het volgende:
[..]
Oja, dat kan natuurlijk ook.
Ach, als je nooit klachten hebt gehad ofzo dan zal het toch wel goed zijn?
Jaquote:Op dinsdag 9 juni 2009 13:56 schreef Muis006 het volgende:
[..]
Zou je het fijn vinden als ik dat fijn zou vinden?
Of hij wil een baby teckelen!quote:Op dinsdag 9 juni 2009 14:00 schreef MariaEtcetera het volgende:
[..]
*sirene*
Extra, extra, TJ wil babies! TJ wil babies! En teckels! Extra, extra!
Heb jij syfilis in je hoofdquote:Op dinsdag 9 juni 2009 14:00 schreef ColdFeet het volgende:
[..]
Dat is toch juist met bepaalde SOA's zo tricky? Dat je er niets van merkt? Uit mijn hoofd: syfilis, chlamydia, ...
quote:Op dinsdag 9 juni 2009 14:04 schreef Blurred86 het volgende:
Wat zal ik eten vanavond? ik moet alleen eten en heb geen tijd om uitgebreid te koken dus ik wil iets simpels (maar het moet natuurlijk wel heel lekker zijn) en het hoeft niet heel slank, maar ik wil wel dat het gezond is (veel groente!). Liefst vegetarisch, maar geen kikkererwten (gister al gegeten, en zo nog hummus).
Iemand een gouden tip voor mij?
Visje met groente uit de oven? Of een schaal geroosterde groenten met wat feta?quote:Op dinsdag 9 juni 2009 14:04 schreef Blurred86 het volgende:
Wat zal ik eten vanavond? ik moet alleen eten en heb geen tijd om uitgebreid te koken dus ik wil iets simpels (maar het moet natuurlijk wel heel lekker zijn) en het hoeft niet heel slank, maar ik wil wel dat het gezond is (veel groente!). Liefst vegetarisch, maar geen kikkererwten (gister al gegeten, en zo nog hummus).
Iemand een gouden tip voor mij?
voorlopig nog lang niet hoor en heb al andere kandidaat opt oogquote:Op dinsdag 9 juni 2009 14:00 schreef MariaEtcetera het volgende:
[..]
*sirene*
quote:Op dinsdag 9 juni 2009 14:00 schreef MariaEtcetera het volgende:
[..]
*syrena*
Chlamydia is te zien met een urinemonster!quote:Op dinsdag 9 juni 2009 14:00 schreef ColdFeet het volgende:
[..]
Dat is toch juist met bepaalde SOA's zo tricky? Dat je er niets van merkt? Uit mijn hoofd: syfilis, chlamydia, ...
Ben jjij nu mijn sma?quote:Op dinsdag 9 juni 2009 14:08 schreef Muis006 het volgende:
[..]
Wat betekent jouw ondertitel eigenlijk? Mijn rups is nadrukkelijk?
Heb ik zondag al gegeten, en is niet vegetarischquote:
hmm, ik denk er even overquote:Of een schaal geroosterde groenten met wat feta?
Bijna goed. Die is leuker, eigenlijk.quote:Op dinsdag 9 juni 2009 14:08 schreef Muis006 het volgende:
[..]
Wat betekent jouw ondertitel eigenlijk? Mijn rups is nadrukkelijk?
Je moet helemaal niks.quote:Op dinsdag 9 juni 2009 14:10 schreef P.F het volgende:
Ik heb de wereld van het strijken ontdekt
Maar moet je strijken nadat je gewassen hebt of voor je je kleding aandoet?
Als je de kleren nog aanhebt natuurlijkquote:Op dinsdag 9 juni 2009 14:10 schreef P.F het volgende:
Oeh!, Ik ga gelijk mijn moeder bellenquote:Op dinsdag 9 juni 2009 14:10 schreef Muis006 het volgende:
[..]
Ik ben oming lau jouw smaatje jeweettog
hm, dat lijkt me op zich wel lekker, maar ik weet niet of ik er wel zin in hebquote:
Ik ben aan m'n presentatie gaan werken.. En nu ga ik aan een andere opdracht werken.. Dus nu is het er nog steeds niet van gekomenquote:Op dinsdag 9 juni 2009 13:49 schreef Mini_rulez het volgende:
[..]
PF! Hoe zat het nou uiteindelijk met die studiepunten?
Als je geen zin hebt om het erover te hebben dan laat maar hoor.
Niet. Nooit.quote:Op dinsdag 9 juni 2009 14:10 schreef P.F het volgende:
Oh... nouja, die dingen moeten ook gebeuren.quote:Op dinsdag 9 juni 2009 14:13 schreef P.F het volgende:
[..]
Ik ben aan m'n presentatie gaan werken.. En nu ga ik aan een andere opdracht werken.. Dus nu is het er nog steeds niet van gekomen
quote:Op dinsdag 9 juni 2009 13:51 schreef MariaEtcetera het volgende:
[..]
Hehe nee ik ben oud![]()
Maar ik ben nog best huppelig hoor! En je zusje wil ik ook nog wel zijnOok al ben jij jonger
Ik eet morgen volkorenpenne met allerlei groente en rode pastasaus en die ga ik dan in de oven flikkeren met kaas en kruiden en misschien ook broodkruimquote:Op dinsdag 9 juni 2009 14:13 schreef Blurred86 het volgende:
[..]
hm, dat lijkt me op zich wel lekker, maar ik weet niet of ik er wel zin in heb
toch bedankt voor het meedenken
Of met de hand over je hart?quote:Op dinsdag 9 juni 2009 14:15 schreef Muis006 het volgende:
Ik strijk nooit, maar ik strijk weleens ergens neer.
Maar dan sta je 2 uur te strijkenquote:Op dinsdag 9 juni 2009 14:14 schreef Mini_rulez het volgende:
Ik zou trouwens na het wassen strijken voor je het in de kast legt, want dan kun je alles in 1 keer doen.
quote:Op dinsdag 9 juni 2009 14:15 schreef Muis006 het volgende:
Ik strijk nooit, maar ik strijk weleens ergens neer.
Maar kreuken ze niet als je ze in de kast hangt?quote:
Dat wel ja, maar anders moet je elke ochtend die plank tevoorschijn halen toch?quote:Op dinsdag 9 juni 2009 14:16 schreef ColdFeet het volgende:
[..]
Maar dan sta je 2 uur te strijken
Ik wil een kuismadamEentje die strijkt
Want gestreken kleren, da's zo lekker om aan te trekken
Maria heeft de kook-geestquote:Op dinsdag 9 juni 2009 14:15 schreef MariaEtcetera het volgende:
[..]
Ik eet morgen volkorenpenne met allerlei groente en rode pastasaus en die ga ik dan in de oven flikkeren met kaas en kruiden en misschien ook broodkruim![]()
Int kader van probeer van iets saais nog iets leuks te makenIk heb de penne, de groente en de saus namelijk al in huis
Een kuismadam! En die komt dan elke maandag met haar remork vol stofvodden voorrijdenquote:Op dinsdag 9 juni 2009 14:16 schreef ColdFeet het volgende:
[..]
Maar dan sta je 2 uur te strijken
Ik wil een kuismadamEentje die strijkt
Want gestreken kleren, da's zo lekker om aan te trekken
quote:Op dinsdag 9 juni 2009 13:56 schreef Muis006 het volgende:
[..]
Zou je het fijn vinden als ik dat fijn zou vinden?
Dat zit toch in z'n eigen ovenproof bakje, of niet?quote:Op dinsdag 9 juni 2009 14:18 schreef Viking84 het volgende:
Jezus, ik heb een hele pagina gemist!.
Ik heb trouwens ook vis cuisine gehaald. Morgen even uitproberen. Heb je daar per sé een plátte ovenschaal voor nodig of kan het ook in een lage ovenschaal? (heb sowieso nog nooit een platte ovenschaal gezien).
Ja.quote:Op dinsdag 9 juni 2009 12:42 schreef neen het volgende:
Hadden de mensen met scheikunde ook voor het examen een "groot" practicumtentamen? Die ook meetelde naast alle schriftelijke tentamens.
Relaxedquote:Op dinsdag 9 juni 2009 14:19 schreef vergeetmewelletje het volgende:
Mijn beste vriendin slikte kaliumpermanganaat in en was daarna maanden haar stem kwijt. ')
Mijn moeder ook.quote:
Nom nom!quote:Op dinsdag 9 juni 2009 14:21 schreef Blurred86 het volgende:
oh ik weet wat ik ga eten! risotto met erwtjes en verse spinazieof misschien paddenstoelenrisotto
in ieder geval risotto
Olie, noten en pasta. Count your blessingsquote:Op dinsdag 9 juni 2009 14:22 schreef Viking84 het volgende:
Dat recept dat jij hebt gepost, XM, klinkt erg lekker, maar sodeju, > 700 calorieën.
lol, mijn oma is 84!quote:Op dinsdag 9 juni 2009 14:21 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Mijn moeder ook.
En die is ws ongeveer net zo oud als jouw oma(hoe oud is je oma?
).
Ik strijk alleen bloesjes, maar nóg liever laat ik dat aan Mark over.
quote:Op dinsdag 9 juni 2009 14:16 schreef P.F het volgende:
[..]
Maar kreuken ze niet als je ze in de kast hangt?
Ik wou al m'n bloesjes al weg gooien doordat de randjes zo lelijk omkrulde maar nu heb ik ze gestreken en nu zijn ze weer als nieuw!
Alleen snap ik niet zo goed hoe ik kan zien waar ik vouwen moet strijken.
Mijn moeder strijkt nooitZe kan ook niet goed vouwen
Dus ik heb geen goed voorbeeld gehad.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.crap in = crap out
Hup, je kunt het best! Zelfs ik bleek het goed te doen.quote:Op dinsdag 9 juni 2009 14:23 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Nom nom!
Ik moet ook nog altijd een keer risotto maken, maar ik heb risottomaakvrees.
Heeft u nog suggesties, oh kook-goeroe?quote:Op dinsdag 9 juni 2009 14:16 schreef ColdFeet het volgende:
[..]
Maria heeft de kook-geestLekker bezig, dan
Da's echt vervelender dan je zou denken! Ik was afgelopen vrijdag op een congres m'n stem kwijt (heel slechte timing ookquote:Op dinsdag 9 juni 2009 14:21 schreef XcUZ_Me het volgende:
[..]
Relaxed. Hoe kom je daaraan? Ik ken nog wel wat mensen die wel even een tijdje hun mond mogen houden
.
Da's toch best OK? Gesteld dat je die dag niet al drie broodjes kroket hebt gegeten, natuurlijk?quote:Op dinsdag 9 juni 2009 14:22 schreef Viking84 het volgende:
Dat recept dat jij hebt gepost, XM, klinkt erg lekker, maar sodeju, > 700 calorieën.
Je hebt gelijk. De info die op internet stond klopt dan niet.quote:Op dinsdag 9 juni 2009 14:19 schreef Mini_rulez het volgende:
[..]
Dat zit toch in z'n eigen ovenproof bakje, of niet?
Want dat doe ik ook elke dag jaquote:Op dinsdag 9 juni 2009 14:27 schreef ColdFeet het volgende:
[..]
Da's toch best OK? Gesteld dat je die dag niet al drie broodjes kroket hebt gegeten, natuurlijk?
Als je niet aan de lijn doet is dat prima te doen.quote:Op dinsdag 9 juni 2009 14:22 schreef Viking84 het volgende:
Niet speciaal; pasta met groenten en saus en kaas uit de oven isquote:Op dinsdag 9 juni 2009 14:25 schreef MariaEtcetera het volgende:
[..]
Heeft u nog suggesties, oh kook-goeroe?![]()
Voor extra lekkere kruiden voor erbij ofzoiets
En oh, ik ben goedhoedHeb net koekies uitgedeeld aan de schilders (heb geen koffiezetapparaat XD) en er zelf géén 1 genomen
Een kroket is nog zo'n beetje de magerste onder de snacks.quote:Op dinsdag 9 juni 2009 14:27 schreef ColdFeet het volgende:
[..]
Da's toch best OK? Gesteld dat je die dag niet al drie broodjes kroket hebt gegeten, natuurlijk?
Ja jij ja! Dan noem je ook iemandquote:Op dinsdag 9 juni 2009 14:24 schreef DevilsAndDust het volgende:
[..]
Hup, je kunt het best! Zelfs ik bleek het goed te doen..
Nou, ik ben niet zo kritischquote:Op dinsdag 9 juni 2009 14:28 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Want dat doe ik ook elke dag ja.
Nou ja, ik kijk altijd alleen naar recepten die het predikaat 'slank' mee krijgen (max 450/500 calorieën, zoiets?)
Gezellig tochquote:
Oe, nom! Da's wel een puik plan nogquote:Op dinsdag 9 juni 2009 14:28 schreef ColdFeet het volgende:
[..]
Niet speciaal; pasta met groenten en saus en kaas uit de oven isMozzarellablokjes door de pasta? Voor extra draden en kcals?
450/500 is meestal te weinig voor mij om aan mn nodige calorietjes voor de dag te komen...quote:Op dinsdag 9 juni 2009 14:28 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Want dat doe ik ook elke dag ja.
Nou ja, ik kijk altijd alleen naar recepten die het predikaat 'slank' mee krijgen (max 450/500 calorieën, zoiets?)
Gewoon in de oven, that's allquote:Op dinsdag 9 juni 2009 14:32 schreef MariaEtcetera het volgende:
[..]
Oe, nom! Da's wel een puik plan nogIk ga het opperen bij het vriendje (die is niet zo'n fan van kaas, ik juist wel, maar het mag wel 'met mate'
) en dan kan ik het morgen halen, want morgen wou ik ook nog even naar de markt om kick-ass groenten en fruit in te slaan! En misschien vis als het niet te duur is
![]()
Ik word geinspireerd door die vispakketjes hiero, klinkt écht lekker en niet zo moeilijk, dus die ga ik ook nog eens maken!![]()
Oh, nodig jezelf maar gewoon uit hoor.quote:Op dinsdag 9 juni 2009 14:30 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Ja jij ja! Dan noem je ook iemand. Heb je je eigen baksels wel eens gezien? Sodeju!
.
Ik kom wel een keer bij je eten en dan gaan we risotto maken. Ik ben namelijk meer iemand die moet zien hoe een ander het doet.
Haha, zo bedoelde ik het niet. Ik meen het wel hoorquote:Op dinsdag 9 juni 2009 14:35 schreef DevilsAndDust het volgende:
[..]
Oh, nodig jezelf maar gewoon uit hoor.. Haha. Maar is goed hoor!
daar geloof ik niet in, net als de onzin van na 20 uur niet meer eten. t gaat om je saldo door de dag heen.quote:Op dinsdag 9 juni 2009 14:35 schreef Mini_rulez het volgende:
Ik zit meestal ongeveer op 600 met avondeten, maar in theorie lijkt het me beter om het wat meer over de dag te verdelen en niet de helft van je kcal pas binnen te krijgen als je eigenlijk niet veel meer gaat doen. Zou je dan bijv. 's middags lichter zijn en 's avonds weer wat vet erbij krijgen?
Zo, doe even lekker neerbuigend over je eigen kunstwerkenquote:Op dinsdag 9 juni 2009 14:35 schreef DevilsAndDust het volgende:
[..]
Oh, nodig jezelf maar gewoon uit hoor.. Haha. Maar is goed hoor!
En een lap marsepein over een taart gooien heeft weinig te maken met kookkunsten. Ik heb bij CF wel gezien dat ik nog véél moet leren. Het gemak waarmee zij een weet ik hoeveel gangen menu bij elkaar weet te koken, is voor mij nog lang niet in zicht.
Aantal calorieen wat je per dag mag etenquote:
Da's waar ja, als je per saldo op het goede aantal uitkomt moet je eigenlijk gewoon afvallen.quote:Op dinsdag 9 juni 2009 14:38 schreef kwakveense het volgende:
[..]
daar geloof ik niet in, net als de onzin van na 20 uur niet meer eten. t gaat om je saldo door de dag heen.
ik eet overdag om de 2 uur maar hoger dan 800 kcal overdag kom ik niet snel. om aan 1500 te komen heb ik dan nog wel 700 avondeten nodig. ik word ook bloedchagerijnig van een kleine avondmaaltijd, omdat avond eten het enige lekkere vind op een dag qua maaltijd, meestal...
Dat komt niet doordat we vrouwen zijn, dat komt doordat je in een Slank-topic zit.quote:Op dinsdag 9 juni 2009 14:40 schreef Houzer het volgende:
[..]
Aantal calorieen wat je per dag mag eten
Ik moet serieus echt teveel eten en redelijk vet om op gewicht te blijven
Eensquote:Op dinsdag 9 juni 2009 14:38 schreef kwakveense het volgende:
[..]
daar geloof ik niet in, net als de onzin van na 20 uur niet meer eten. t gaat om je saldo door de dag heen.
Het is ook mijn lievelingsmaaltijd. Ik steek er meestal wel wat tijd in, ga er lekker voor zitten, leuke borden, glas water of wijn... Rustmomentjequote:ik eet overdag om de 2 uur maar hoger dan 800 kcal overdag kom ik niet snel. om aan 1500 te komen heb ik dan nog wel 700 avondeten nodig. ik word ook bloedchagerijnig van een kleine avondmaaltijd, omdat avond eten het enige lekkere vind op een dag qua maaltijd, meestal...
Ik ook hoor pop. Ik eet geloof ik de meeste troep van alle mensen hier in het topic.quote:Op dinsdag 9 juni 2009 14:40 schreef Houzer het volgende:
[..]
Sorryquote:Op dinsdag 9 juni 2009 14:41 schreef Mini_rulez het volgende:
[..]
Dat komt niet doordat we vrouwen zijn, dat komt doordat je in een Slank-topic zit.
Wrijf het er maar in...
Dunne mensen kunnen ook ongezond zijn hequote:Op dinsdag 9 juni 2009 14:40 schreef Houzer het volgende:
[..]
Ik zit sinds een maand op fitness, en heb nu van die weight gainer en eiwit shakesquote:Op dinsdag 9 juni 2009 14:43 schreef MariaEtcetera het volgende:
[..]
Dunne mensen kunnen ook ongezond zijn heDus wel gezond eten! Anders ben je dun maar is je lichaam niet blij met je
![]()
En nu ga ik ophouden met soggen en weer een flink stuk aan mn scriptie tikken. Echt wel.
Ja, wacht maar. Op een bepaalde leeftijd gaat die vlieger opeens niet meer op. En dan nog, voor mannen is het makkelijker om op een mooi gewicht te komen/blijven. Genetica enzo.quote:Op dinsdag 9 juni 2009 14:40 schreef Houzer het volgende:
[..]
Hmm. Ok.quote:Op dinsdag 9 juni 2009 14:39 schreef ColdFeet het volgende:
[..]
Zo, doe even lekker neerbuigend over je eigen kunstwerkenBedenk ook nog even dat jij nu ongeveer een half jaar bezig bent met kook-experimenten, en wat een voortgang je al hebt geboekt
Ik post geen lijstjesquote:Op dinsdag 9 juni 2009 14:42 schreef Muis006 het volgende:
Ik eet geloof ik de meeste troep van alle mensen hier in het topic.
Oh, rot zeg! kan toch nog best een pittige operatie zijn.quote:Op dinsdag 9 juni 2009 14:42 schreef ElisaB het volgende:
Vakkenpakketten heb ik ver achter me gelaten en baby's heb ik nix mee. Prima topic voor mij
Mamma-ElisaB is vanmorgen opgenomen met een blinde darm ontsteking en is nu onder het mes. Ingreep van nix, maar toch heb ik het er niet op. Een beetje in mijn moeder snijden
Het blijft een raar idee ja, ook al is het maar een kleine ingreep. Maar zo'n operatie duurt niet lang toch? Dan zou je snel moeten weten of het goed gegaan is.quote:Op dinsdag 9 juni 2009 14:42 schreef ElisaB het volgende:
Vakkenpakketten heb ik ver achter me gelaten en baby's heb ik nix mee. Prima topic voor mij
Mamma-ElisaB is vanmorgen opgenomen met een blinde darm ontsteking en is nu onder het mes. Ingreep van nix, maar toch heb ik het er niet op. Een beetje in mijn moeder snijden
Hier wordt geduimd! Succes.quote:Op dinsdag 9 juni 2009 14:42 schreef ElisaB het volgende:
Will do. Mamma-ElisaB is een bikkel; ze is vanmorgen in d'r eentje lopend naar de dokter gegaanquote:Op dinsdag 9 juni 2009 14:48 schreef ColdFeet het volgende:
Oh, rot zeg! kan toch nog best een pittige operatie zijn.
Hou ons op de hoogte!
And why don't you start now then missy? *strenge blik*quote:
Volgens de chirug duurt het een kwartiertje. Zo gepiept!quote:Op dinsdag 9 juni 2009 14:49 schreef Mini_rulez het volgende:
Het blijft een raar idee ja, ook al is het maar een kleine ingreep. Maar zo'n operatie duurt niet lang toch? Dan zou je snel moeten weten of het goed gegaan is.
Ze is in elk geval zo verstandig geweest om alsnog te gaan, dan is het al met al nog snel gefixt toch?quote:Op dinsdag 9 juni 2009 14:51 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Volgens de chirug duurt het een kwartiertje. Zo gepiept!
Ik zei gisterenavond al tegen haar dat ze toch echt naar de dok moest. Zeker toen ze ook nog begon te rillen. Maar ze vond dat het wel zou overgaan. Niet dus
Bij mij is de combi van 2 paracetamol (liefst met cafeine) en een kort tukje vaak wel effectief.quote:Op dinsdag 9 juni 2009 14:54 schreef Daph_ het volgende:
Elisa sterke met je mams
Iemand een tip wat ik tegen hoofdpijn kan doen? Meer eten of drinken helpt niet, frisse lucht ook niet en paracetamol al helemaaaal niet (ibuprofen is geen optie, daar wordt m'n hoofdpijn erger van)
Meer of minder koffie? Bij mij helpt iets heel warms of heel kouds (washandje ofzo) nog wel eens.quote:Op dinsdag 9 juni 2009 14:54 schreef Daph_ het volgende:
Elisa sterke met je mams
Iemand een tip wat ik tegen hoofdpijn kan doen? Meer eten of drinken helpt niet, frisse lucht ook niet en paracetamol al helemaaaal niet (ibuprofen is geen optie, daar wordt m'n hoofdpijn erger van)
Dan moet je ook wat langzamer eten, dan geniet je meer van wat je gekookt hebt! Als je naar een restaurant gaat werk je het toch ook niet in 5 minuten naar binnen?quote:Op dinsdag 9 juni 2009 14:55 schreef XcUZ_Me het volgende:
Nou, sterkte Elisa! Het is inderdaad een routineingreep, maar toch he. Nooit leuk.
Ik vind (avond)eten helemaal niet leuk. Meestal zit het er ook met 5 minuten in. Dat vind ik ook het zinloze aan koken. Waarom zo lang in de keuken staan voor iets dat zo weer op is. Uit eten gaan vind ik wel leuk. Dan hoef ik het niet zelf klaar te maken
. Alleen dan vaak wel weer het schuldgevoel dat ik zoveel zit te eten. En uit eten gaan vind ik vooral gezellig
.
5 minuten?? dat is wel erg snel zeg!quote:Op dinsdag 9 juni 2009 14:55 schreef XcUZ_Me het volgende:
Nou, sterkte Elisa! Het is inderdaad een routineingreep, maar toch he. Nooit leuk.
Ik vind (avond)eten helemaal niet leuk. Meestal zit het er ook met 5 minuten in. Dat vind ik ook het zinloze aan koken. Waarom zo lang in de keuken staan voor iets dat zo weer op is. Uit eten gaan vind ik wel leuk. Dan hoef ik het niet zelf klaar te maken
. Alleen dan vaak wel weer het schuldgevoel dat ik zoveel zit te eten. En uit eten gaan vind ik vooral gezellig
.
Wou het eigenlijk pas zeggen als de definitieve uitslag er is, maar het lijkt erop dat het niet zo ernstig is als het in eerste instantie leek. Maar voor de vlag uit mag wacht ik toch nog even op de uitslag. Bedankt voor het meeleven!quote:Op dinsdag 9 juni 2009 14:50 schreef MariaEtcetera het volgende:
And why don't you start now then missy? *strenge blik*
[ afbeelding ]
Disapproving hedgehog disapproves.
Nee geintje! Je hebt genoeg aan je hoofd zou'k denken, als je weer tijd / zin / powerrrr hebt om ruig gezond te gaan doen dan weet je ons toch wel te vindenEerst het hoofd op orde!
Nee, want dat is veel meer en heb je te maken met meerdere gangen en wachttijd. Als je kijkt wat je netto aan het daadwerkelijk eten besteedt, zal dat ook niet meer dan 10 minuten zijn denk ikquote:Op dinsdag 9 juni 2009 14:56 schreef Mini_rulez het volgende:
[..]
Dan moet je ook wat langzamer eten, dan geniet je meer van wat je gekookt hebt! Als je naar een restaurant gaat werk je het toch ook niet in 5 minuten naar binnen?
Dat zegt mijn schoonmoeder ook altijd. En dan trekt ze er een heel zuur mondje bijquote:Op dinsdag 9 juni 2009 14:55 schreef XcUZ_Me het volgende:
Ik vind (avond)eten helemaal niet leuk. Meestal zit het er ook met 5 minuten in. Dat vind ik ook het zinloze aan koken. Waarom zo lang in de keuken staan voor iets dat zo weer op is.
Je hoeft je toch niet propvol te eten?quote:Uit eten gaan vind ik wel leuk. Dan hoef ik het niet zelf klaar te maken. Alleen dan vaak wel weer het schuldgevoel dat ik zoveel zit te eten. En uit eten gaan vind ik vooral gezellig
.
Ik had een idee he!quote:Op dinsdag 9 juni 2009 14:55 schreef XcUZ_Me het volgende:
.
Dat vind ik wel heel weinig! Ik doe er toch wel een stuk langer over hoor, zeker als je tussendoor ook nog zit te praten. Neem je dan heel grote happen ofzo?quote:Op dinsdag 9 juni 2009 14:58 schreef XcUZ_Me het volgende:
[..]
Nee, want dat is veel meer en heb je te maken met meerdere gangen en wachttijd. Als je kijkt wat je netto aan het daadwerkelijk eten besteedt, zal dat ook niet meer dan 10 minuten zijn denk ik.
In jouw geval gok ik op spanningshoofdpijn, dus probeer zo ontspannen mogelijk te zitten en hou je nek warm. Natuurlijk vraag je een nek- en schoudermassage van vriendlief zodra het mogelijk is.quote:Op dinsdag 9 juni 2009 14:54 schreef Daph_ het volgende:
quote:Op dinsdag 9 juni 2009 14:50 schreef MariaEtcetera het volgende:
Beterschaap voor je mamma, Elisa!Wat breng je het weer poëtisch
Maar ik snap het hoor, het is toch niet niks!
[..]
And why don't you start now then missy? *strenge blik*
[ afbeelding ]
Disapproving hedgehog disapproves.
Nee geintje! Je hebt genoeg aan je hoofd zou'k denken, als je weer tijd / zin / powerrrr hebt om ruig gezond te gaan doen dan weet je ons toch wel te vindenEerst het hoofd op orde!
CUL is op Fok hoor?quote:Op dinsdag 9 juni 2009 14:58 schreef MariaEtcetera het volgende:
[..]
Ik had een idee he!
Om te stimuleren tot leuk koken!
In CUL hebben ze een foodgawker topic, da's met foto's van 'mooi' opgemaakt eten. Ik dacht misschien kan er ook zo'n topic komen voor fokkerts! Dan ben je geinspireerd tot iets moois / leuks / lekkers op tafel zetten en kan je dat delen met anderen![]()
En als iets er dan heel lekker uitziet kunnen er receptjes uitgewisseld worden![]()
Of is zo'n topic er al?Ik kom nie zo vaak in CUL.
Ja, dat doe ik ookquote:Op dinsdag 9 juni 2009 14:58 schreef ColdFeet het volgende:
[..]
Dat zegt mijn schoonmoeder ook altijd. En dan trekt ze er een heel zuur mondje bij![]()
Knap hoor!quote:Ik ben dol op etenEn op koken
Haha, dat is zowel zegen als vloek, denk ik! Want ik eet soms best teveel, vooral met taart enzo. Maar ik kan dan ook weer heel creatief zijn met slanke gerechten
Same here... De liefde voor koken komt bij mij echt vanuit de liefde voor eten. Als ik niet zo van koken en eten hield zou ik ook echt niet te zwaar zijn!quote:Op dinsdag 9 juni 2009 14:58 schreef ColdFeet het volgende:
[..]
Dat zegt mijn schoonmoeder ook altijd. En dan trekt ze er een heel zuur mondje bij
[..]
Je hoeft je toch niet propvol te eten?
Ik ben dol op etenEn op koken
Haha, dat is zowel zegen als vloek, denk ik! Want ik eet soms best teveel, vooral met taart enzo. Maar ik kan dan ook weer heel creatief zijn met slanke gerechten
Nee, maar ik neem nooit zoveel. Denk dat dat het is.quote:Op dinsdag 9 juni 2009 15:00 schreef Mini_rulez het volgende:
[..]
Dat vind ik wel heel weinig! Ik doe er toch wel een stuk langer over hoor, zeker als je tussendoor ook nog zit te praten. Neem je dan heel grote happen ofzo?
Oh okee! Ik browste er wel eens doorheen voor inspiratie, maar vond het idd nogal zwart-witquote:Op dinsdag 9 juni 2009 15:01 schreef ColdFeet het volgende:
Maria, er is een wat-eten-en-drinken-we-vandaagtopic. Sommigen plempen daar alleen heel saai neer wat ze eten, anderen posten ook foto's of recepten of discussieren over het succes van een recept.
O ik wel! Maar ik heb er het talent niet voor en ik lust te weinig, denk ikquote:Op dinsdag 9 juni 2009 15:01 schreef XcUZ_Me het volgende:
[..]
Ja, dat doe ik ook![]()
[..]
Knap hoor!Ik vind het vooral veel gedoe om niks, dat eten koken. Ik kan me ook níet voorstellen dat mensen kok willen worden of zijn. Afschuwelijk
.
Wat ^^ zegt. Gisteren was er ook iemand bij Ingang Oost die binnenkwam met buikklachten. En gewoon diezelfde middag werd ze nog geopereerd!quote:
Bestaat dat?quote:Op dinsdag 9 juni 2009 15:00 schreef loveli het volgende:
[..]
In jouw geval gok ik op spanningshoofdpijn, dus probeer zo ontspannen mogelijk te zitten en hou je nek warm. Natuurlijk vraag je een nek- en schoudermassage van vriendlief zodra het mogelijk is.
Maar je wilt toch iets lekkers eten? Ik kook extra uitgebreid zodat ik daarna iets lekkerders kan eten.quote:Op dinsdag 9 juni 2009 15:01 schreef XcUZ_Me het volgende:
[..]
Ja, dat doe ik ook![]()
[..]
Knap hoor!Ik vind het vooral veel gedoe om niks, dat eten koken. Ik kan me ook níet voorstellen dat mensen kok willen worden of zijn. Afschuwelijk
.
Jij zegt: In CUL hebben ze een foodgawker topicquote:Op dinsdag 9 juni 2009 15:04 schreef MariaEtcetera het volgende:
Oh en Vik, ik weet dat CUL op fok is
Ik las mn eigen post nog eens door maar ik snap niet waar jij uit zou kunnen hebben gehaald dat dat niet zo was
Vik, ik denk eigenlijk dat er weinig talent bij komt kijken. Met goede recepten kom je al heel ver! En dat geldt ook voor het niet-lusten: als je dingen crea&anders klaarmaakt, kunnen ze ineens verrassend lekker zijnquote:Op dinsdag 9 juni 2009 15:03 schreef Viking84 het volgende:
[..]
O ik wel! Maar ik heb er het talent niet voor en ik lust te weinig, denk ik.
Banketbakster lijkt me wel heel tof, maar dan moet je zo vroeg op.
Dat interesseert me eigenlijk ook niet zo... Als het maar een beetje smaakt, vind ik het eigenlijk wel primaquote:Op dinsdag 9 juni 2009 15:05 schreef Mini_rulez het volgende:
[..]
Maar je wilt toch iets lekkers eten? Ik kook extra uitgebreid zodat ik daarna iets lekkerders kan eten.
Pepermunt of mentololie op een zakdoekje doen zo af en toe aan sniffen.quote:Op dinsdag 9 juni 2009 14:54 schreef Daph_ het volgende:
Jakkes.quote:Op dinsdag 9 juni 2009 14:42 schreef ElisaB het volgende:
Haha, same here. Als ik lekker wil eten ga ik wel uit etenquote:Op dinsdag 9 juni 2009 15:07 schreef XcUZ_Me het volgende:
[..]
Dat interesseert me eigenlijk ook niet zo... Als het maar een beetje smaakt, vind ik het eigenlijk wel prima.
Ben echt een CUL-barbaar.
Foodgawker = een site waarop mensen dit soort foto's posten. Andere mensen dus, met links naar recepten. Het topic in CUL gaat OVER deze site en mensen raden soms recepten die hierop staan aan anderen aan ofzo.quote:Op dinsdag 9 juni 2009 15:06 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Jij zegt: In CUL hebben ze een foodgawker topic
En even verderop zeg je: Of is zo'n topic er al? Ik kom nie zo vaak in CUL.
Eerst zeg je dat zo'n topic er is en dan vraag je of zo'n topic er is.
Ik snap er niks van.
Dat heb ik hier nietquote:Op dinsdag 9 juni 2009 15:07 schreef vergeetmewelletje het volgende:
[..]
Pepermunt of mentololie op een zakdoekje doen zo af en toe aan sniffen.
En twee druppeltjes inwrijven op je slapen.
Ja, preciesquote:Op dinsdag 9 juni 2009 15:08 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Haha, same here. Als ik lekker wil eten ga ik wel uit eten.
Hoe kun je dan te zwaar zijn? Als het je toch niet uitmaakt wat je eet kun je ook net zo goed iets gezonds maar saais nemen.quote:Op dinsdag 9 juni 2009 15:07 schreef XcUZ_Me het volgende:
[..]
Dat interesseert me eigenlijk ook niet zo... Als het maar een beetje smaakt, vind ik het eigenlijk wel prima.
Ben echt een CUL-barbaar.
Ooooooooooooo duidelijk jaquote:Op dinsdag 9 juni 2009 15:08 schreef MariaEtcetera het volgende:
[..]
Foodgawker = een site waarop mensen dit soort foto's posten. Andere mensen dus, met links naar recepten. Het topic in CUL gaat OVER deze site en mensen raden soms recepten die hierop staan aan anderen aan ofzo.
IK bedoelde een topic waarin men mooie foto's maakt van zélf gemaakt etenin het kader van een combi tussen FOT en CUL ofzo
(al hoeft het niet super hoogstaand qua foto's, maar het zou er dan gewoon aanlokkelijk uit moeten zien).
Ik moet het niet vies vinden en veel hele gezonde meuk vind ik viesquote:Op dinsdag 9 juni 2009 15:08 schreef Mini_rulez het volgende:
[..]
Hoe kun je dan te zwaar zijn? Als het je toch niet uitmaakt wat je eet kun je ook net zo goed iets gezonds maar saais nemen.![]()
Ik snapte haar wel hoor.quote:Op dinsdag 9 juni 2009 15:10 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Ooooooooooooo duidelijk ja.
leer eens helder formuleren, mens![]()
Dat is ontzettend fijn, loveli!quote:Op dinsdag 9 juni 2009 14:58 schreef loveli het volgende:
Wou het eigenlijk pas zeggen als de definitieve uitslag er is, maar het lijkt erop dat het niet zo ernstig is als het in eerste instantie leek.
Daar heb je een puntquote:Op dinsdag 9 juni 2009 15:08 schreef Mini_rulez het volgende:
[..]
Hoe kun je dan te zwaar zijn? Als het je toch niet uitmaakt wat je eet kun je ook net zo goed iets gezonds maar saais nemen.
Maar dat is juist het makkelijke als je zelf kookt: dan hoef je niet meer de deur uit om lekker te etenquote:Op dinsdag 9 juni 2009 15:08 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Haha, same here. Als ik lekker wil eten ga ik wel uit eten.
quote:
Je kunt ook gewoon eens per week een flinke pan pastasaus maken (tomatenspul uit een blikje, Italiaanse kruiden en een zak roerbakgroente erbij, dan heb je al iets eetbaars), of chili con carne met wraps erbij ofzo. Dan hoef je al een paar dagen alleen maar op te warmen.quote:Op dinsdag 9 juni 2009 15:10 schreef XcUZ_Me het volgende:
[..]
Ik moet het niet vies vinden en veel hele gezonde meuk vind ik vies. En qua avondeten ga ik voor gemak en snelheid. En dat is vaak calorierijk. Ik vind 20 minuten lang wachten op aardappels gewoon bagger. Veel te lang. Doe dan maar die snelle pasta die maar 5 minuten hoeft. Nouja, you do the math.
Dat doen we ook geregeldquote:Op dinsdag 9 juni 2009 15:17 schreef Mini_rulez het volgende:
[..]
Je kunt ook gewoon eens per week een flinke pan pastasaus maken (tomatenspul uit een blikje, Italiaanse kruiden en een zak roerbakgroente erbij, dan heb je al iets eetbaars), of chili con carne met wraps erbij ofzo. Dan hoef je al een paar dagen alleen maar op te warmen.
Ik vind het juist wel grappig; er zitten heel veel vaste posters, en het gros ervan eet echt dooooooodsaai. Maar er zit bijvoorbeeld ook iemand die echt de meest vieze Hollandserige gerechten maaktquote:Op dinsdag 9 juni 2009 15:13 schreef Mini_rulez het volgende:
Op zich zou een apart "wat eten we vandaag"-topic waar je foto's moet plaatsen nog niet eens zo'n gek idee zijn. Misschien posten mensen daar dan ook wat bijzonderdere dingen waar je nog wat inspiratie uit kunt halen. In dat andere topic zijn negen van de tien posts iets doodgewoons, niet echt interessant om te lezen imho.
quote:Op dinsdag 9 juni 2009 15:14 schreef DevilsAndDust het volgende:
Ik snapte Maria ook, en ik vind het een goed idee!
Foodgawker is ook echt mooi.. Geef als zoekopdracht 'cake' en er komen genoeg foto's voorbij om je zeker drie dagen aan te vergapen.
Jij kunt prima koken, je vertikt 't alleen!quote:Op dinsdag 9 juni 2009 15:17 schreef XcUZ_Me het volgende:
[..]
Ik heb het over m'n eigen kookkunsten he!
Da's dus de reden dat ik er niet meer kom, dat je je door al die saaie posts heen moet worstelen voor je weer eens iets interessants tegenkomt. En inderdaad de ergernis van de ongezonde rotzooi die sommige mensen naar binnen werken, I know what you mean.quote:Op dinsdag 9 juni 2009 15:18 schreef ColdFeet het volgende:
[..]
Ik vind het juist wel grappig; er zitten heel veel vaste posters, en het gros ervan eet echt dooooooodsaai. Maar er zit bijvoorbeeld ook iemand die echt de meest vieze Hollandserige gerechten maaktBruine-bonenstamppot enzo. Of iemand die elke dag op z'n werk luncht en overal verkleinwoorden voor gebruikt
En iemand met Crohn die echt alleen maar rotzooi naar binnen stouwt![]()
En een groepje dat echt geweldig kookt en waar ik altijd helemaal blij van word
Dat klopt! Maar dat ontken ik ook helemaal nietquote:Op dinsdag 9 juni 2009 15:19 schreef Duvel het volgende:
[..]
Jij kunt prima koken, je vertikt 't alleen!
Hear hear!quote:Op dinsdag 9 juni 2009 15:19 schreef Duvel het volgende:
[..]
Jij kunt prima koken, je vertikt 't alleen!
Dank je!quote:Op dinsdag 9 juni 2009 14:54 schreef Daph_ het volgende:
Elisa sterke met je mams
Oeh, dan doe ik ook mee!quote:Op dinsdag 9 juni 2009 15:18 schreef MariaEtcetera het volgende:
[..]
Da's ook veel leuker dan recepten zonder foto's! Ik maak zelden iets van een recept zonder foto, want dan weet ik niet waar ik naar moet streven en inspireert het niet
![]()
Yay, als ik mn camera heb gevonden doet DaD mee?
sterkte schat!quote:Op dinsdag 9 juni 2009 14:42 schreef ElisaB het volgende:
Hoeft ook niet! Heb ik in de OP gezet!quote:Op dinsdag 9 juni 2009 15:26 schreef DevilsAndDust het volgende:
Count me in! Ik geef alleen geen garanties dat er ook goede foto's komen..
leuk maria! ik zal eens kijken of ik een mooie foto kan maken van mijn risotto straks..quote:Op dinsdag 9 juni 2009 15:33 schreef MariaEtcetera het volgende:
[..]
Hoeft ook niet! Heb ik in de OP gezet!![]()
Tadaa: Fok-Foodgawkers! Post hier foto's van je kookkunsten!
Ben vandaag op kantoor in verband met maken van afspraken met m'n begeleider en een paar afspraken die ik niet kon afzeggen. Vanavond eventjes aan de scriptie, morgen weer de hele dagquote:Op dinsdag 9 juni 2009 15:20 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Dank je!
Gewoon je sciptie afmaken en weer gaan relaxenJe hebt zo vreselijk onder druk gestaan de afgelopen dagen / weken; daar helpt geen frisse neus aan.
Komt goed; flike berg paracetamol erin en een aantal keer per dag bewust even ontspannen (m.n. dus letterlijk lichamelijk)!
Ik heb je filmpje niet gezien want hij wilde niet ladenquote:Op dinsdag 9 juni 2009 15:54 schreef uniekhoorn het volgende:
Ik heb andijvie met slakken en modderUit schoonvaders tuin
Lijst:
O + L: 2 boterhammen tonijnsalade, gekookt ei, beschuit met aardbeien (ook uit schoonpa's tuin, verrukkelijk!)
T's blokje choco, nectarine, appel, half pistoletje met sategrillworst
D: andijvie, sla en tonijnsteak.
Wij hebben net een nieuwe stereo gekocht, wordt vanmiddag gebracht
Stomquote:Op dinsdag 9 juni 2009 16:01 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Ik heb je filmpje niet gezien want hij wilde niet laden.
Zo leuk ook om die bende af te wassenquote:Op dinsdag 9 juni 2009 16:05 schreef Muis006 het volgende:
I looooooooooooove blenden! Ik heb net mijn appel en sinaasappel in de blender gegooid samen met wat sinaasappelsap. Echt ideaal als je de moeite niet wil doen om het te kauwen enzo
Dat doet mijn vriend. Het is trouwens alleen een kan en een deksel wat schoongemaakt moet worden dus zoveel is het niet.quote:Op dinsdag 9 juni 2009 16:07 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Zo leuk ook om die bende af te wassen.
Daarom gebruik ik mijn blender nooit. Zo'n kort genot, zoveel troep.
Ik heb een hekel aan grote voorwerpen die schoongemaakt moeten wordenquote:Op dinsdag 9 juni 2009 16:09 schreef Muis006 het volgende:
[..]
Dat doet mijn vriend. Het is trouwens alleen een kan en een deksel wat schoongemaakt moet worden dus zoveel is het niet.
Ik las laatst de tip: afspoelen, beetje water en wat afwasmiddel in de blender, en even laten draaien. Dan naspoelen. Makkelijk!quote:Op dinsdag 9 juni 2009 16:07 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Zo leuk ook om die bende af te wassen.
Daarom gebruik ik mijn blender nooit. Zo'n kort genot, zoveel troep.
Zoals je wekker?quote:Op dinsdag 9 juni 2009 16:10 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Ik heb een hekel aan grote voorwerpen die schoongemaakt moeten worden.
Uniek! Ik heb het net nog eens geprobeerd en nu heb ik je wel gezien!.
Die hoeft niet schoongemaakt te worden!quote:Op dinsdag 9 juni 2009 16:12 schreef Muis006 het volgende:
[..]
Zoals je wekker?
Ik ga mario karten!
* Muis006 rent kakelend weg
quote:Op dinsdag 9 juni 2009 16:12 schreef Muis006 het volgende:
[..]
Zoals je wekker?
Ik ga mario karten!
* Muis006 rent kakelend weg
O dat is op zich wel een goed ideequote:Op dinsdag 9 juni 2009 16:11 schreef ColdFeet het volgende:
[..]
Ik las laatst de tip: afspoelen, beetje water en wat afwasmiddel in de blender, en even laten draaien. Dan naspoelen. Makkelijk!
Wat ben je toch een vreugdeloos exemplaarquote:Op dinsdag 9 juni 2009 16:10 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Ik heb een hekel aan grote voorwerpen die schoongemaakt moeten worden.
O, dus jij wast jubelend van vreugde je pannen af?quote:Op dinsdag 9 juni 2009 16:15 schreef ColdFeet het volgende:
[..]
Wat ben je toch een vreugdeloos exemplaar
Tis denk ik meer een kwestie van 'waar wil je je druk om maken'quote:Op dinsdag 9 juni 2009 16:19 schreef Viking84 het volgende:
[..]
O, dus jij wast jubelend van vreugde je pannen af?
En kom nou niet aan met: "Ik heb een vaatwasser"
O, dus jij suggereert dat ik het weer eens niet snap?quote:Op dinsdag 9 juni 2009 16:20 schreef MariaEtcetera het volgende:
[..]
Tis denk ik meer een kwestie van 'waar wil je je druk om maken'
Het is maar hoeveel aandacht je dat waard vindt. Afwassen is mijn hobby ook niet, maar daarom ga ik nog niet hier (met bijpassende overdreven smiley) verkondigen dat ik een hekel heb aan alle apparaten die je soms moet afwassen.quote:Op dinsdag 9 juni 2009 16:22 schreef Viking84 het volgende:
[..]
O, dus jij suggereert dat ik het weer eens niet snap?.
Nee, maar echt, ik vind afwassen best leuk, maar van grote glazen kannen afwassen krijg ik het echt op m'n heupen.
Ik roep het niet vanuit het niks, maar in reactie op een post van Muisquote:Op dinsdag 9 juni 2009 16:26 schreef Mini_rulez het volgende:
[..]
Het is maar hoeveel aandacht je dat waard vindt. Afwassen is mijn hobby ook niet, maar daarom ga ik nog niet hier (met bijpassende overdreven smiley) verkondigen dat ik een hekel heb aan alle apparaten die je soms moet afwassen.
Ik was zelden afquote:Op dinsdag 9 juni 2009 16:19 schreef Viking84 het volgende:
[..]
O, dus jij wast jubelend van vreugde je pannen af?
En kom nou niet aan met: "Ik heb een vaatwasser"
Dus je kunt op een totaal van 50-53 komen? Of op een totaal van 34-37?quote:Op dinsdag 9 juni 2009 16:29 schreef P.F het volgende:
Ik heb nu sowieso 16 punten. Ik kan er nog 34 of 37 halen en ik heb er 40 nodig. Ik zou er eigenlijk iets van 43 of zo nog moeten kunnen halen, maar mij is nooit de datum van een het herkansingsmoment meegedeelt (als hij al geweest is?) en ik heb er een aantal keer om gevraagd.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |