abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_69862916
quote:
Op dinsdag 9 juni 2009 14:55 schreef XcUZ_Me het volgende:
Nou, sterkte Elisa! Het is inderdaad een routineingreep, maar toch he. Nooit leuk .

Ik vind (avond)eten helemaal niet leuk. Meestal zit het er ook met 5 minuten in. Dat vind ik ook het zinloze aan koken. Waarom zo lang in de keuken staan voor iets dat zo weer op is . Uit eten gaan vind ik wel leuk. Dan hoef ik het niet zelf klaar te maken . Alleen dan vaak wel weer het schuldgevoel dat ik zoveel zit te eten. En uit eten gaan vind ik vooral gezellig .
Dan moet je ook wat langzamer eten, dan geniet je meer van wat je gekookt hebt! Als je naar een restaurant gaat werk je het toch ook niet in 5 minuten naar binnen?
Are you pondering what I'm pondering?
  Vis een optie? dinsdag 9 juni 2009 @ 14:56:50 #202
70532 loveli
N
pi_69862922
ElisaB, sterkte met je mams, en wat de rest zegt!
crap in = crap out
pi_69862955
Elisa, sterkte voor je stoere (maar ook wel koppige) mams!

En ik moest ook opeens weer aan Greys en haar mama denken idd.
Venus in pocketformaat
© loveli
  dinsdag 9 juni 2009 @ 14:58:02 #204
229513 Blurred86
Live Positive
pi_69862967
quote:
Nou, sterkte Elisa! Het is inderdaad een routineingreep, maar toch he. Nooit leuk .

Ik vind (avond)eten helemaal niet leuk. Meestal zit het er ook met 5 minuten in. Dat vind ik ook het zinloze aan koken. Waarom zo lang in de keuken staan voor iets dat zo weer op is . Uit eten gaan vind ik wel leuk. Dan hoef ik het niet zelf klaar te maken . Alleen dan vaak wel weer het schuldgevoel dat ik zoveel zit te eten. En uit eten gaan vind ik vooral gezellig .
5 minuten?? dat is wel erg snel zeg!

mijn hummus is btw supergoed gelukt en knackebrod blijkt heel geschikt om mee te dippen.. om nom nom nom
but I am broken too, and spoken for, do not tempt me
  Vis een optie? dinsdag 9 juni 2009 @ 14:58:28 #205
70532 loveli
N
pi_69862988
quote:
Op dinsdag 9 juni 2009 14:50 schreef MariaEtcetera het volgende:
And why don't you start now then missy? *strenge blik*
[ afbeelding ]
Disapproving hedgehog disapproves.

Nee geintje! Je hebt genoeg aan je hoofd zou'k denken, als je weer tijd / zin / powerrrr hebt om ruig gezond te gaan doen dan weet je ons toch wel te vinden Eerst het hoofd op orde!
Wou het eigenlijk pas zeggen als de definitieve uitslag er is, maar het lijkt erop dat het niet zo ernstig is als het in eerste instantie leek. Maar voor de vlag uit mag wacht ik toch nog even op de uitslag. Bedankt voor het meeleven!
crap in = crap out
  dinsdag 9 juni 2009 @ 14:58:31 #206
55647 XcUZ_Me
Vileine vrouw
pi_69862990
quote:
Op dinsdag 9 juni 2009 14:56 schreef Mini_rulez het volgende:

[..]

Dan moet je ook wat langzamer eten, dan geniet je meer van wat je gekookt hebt! Als je naar een restaurant gaat werk je het toch ook niet in 5 minuten naar binnen?
Nee, want dat is veel meer en heb je te maken met meerdere gangen en wachttijd. Als je kijkt wat je netto aan het daadwerkelijk eten besteedt, zal dat ook niet meer dan 10 minuten zijn denk ik .
[b]Op dinsdag 4 maart 2008 13:44 schreef Zhenar het volgende:[/b]
Spelletjeshater! :( Prinses der Duisternis! :r Eter van kinderen en puppies!!!!! :'( !!!!!
  dinsdag 9 juni 2009 @ 14:58:38 #207
229513 Blurred86
Live Positive
pi_69862997
en sterkte ElisaB!
pi_69863004
quote:

Ik vind (avond)eten helemaal niet leuk. Meestal zit het er ook met 5 minuten in. Dat vind ik ook het zinloze aan koken. Waarom zo lang in de keuken staan voor iets dat zo weer op is .
Dat zegt mijn schoonmoeder ook altijd. En dan trekt ze er een heel zuur mondje bij
quote:
Uit eten gaan vind ik wel leuk. Dan hoef ik het niet zelf klaar te maken . Alleen dan vaak wel weer het schuldgevoel dat ik zoveel zit te eten. En uit eten gaan vind ik vooral gezellig .
Je hoeft je toch niet propvol te eten?

Ik ben dol op eten En op koken Haha, dat is zowel zegen als vloek, denk ik! Want ik eet soms best teveel, vooral met taart enzo. Maar ik kan dan ook weer heel creatief zijn met slanke gerechten
  dinsdag 9 juni 2009 @ 14:58:55 #209
231895 MariaEtcetera
President Vanellope
pi_69863005
quote:

Ik had een idee he!

Om te stimuleren tot leuk koken!

In CUL hebben ze een foodgawker topic, da's met foto's van 'mooi' opgemaakt eten. Ik dacht misschien kan er ook zo'n topic komen voor fokkerts! Dan ben je geinspireerd tot iets moois / leuks / lekkers op tafel zetten en kan je dat delen met anderen
En als iets er dan heel lekker uitziet kunnen er receptjes uitgewisseld worden

Of is zo'n topic er al? Ik kom nie zo vaak in CUL.
"Dijenkletserextravaganza!" - V1z
pi_69863055
quote:
Op dinsdag 9 juni 2009 14:58 schreef XcUZ_Me het volgende:

[..]

Nee, want dat is veel meer en heb je te maken met meerdere gangen en wachttijd. Als je kijkt wat je netto aan het daadwerkelijk eten besteedt, zal dat ook niet meer dan 10 minuten zijn denk ik .
Dat vind ik wel heel weinig! Ik doe er toch wel een stuk langer over hoor, zeker als je tussendoor ook nog zit te praten. Neem je dan heel grote happen ofzo?
  dinsdag 9 juni 2009 @ 15:00:13 #211
229513 Blurred86
Live Positive
pi_69863058
foodgawker
misschien moet je daar inderdaad eens gaan kijken XM!
  Vis een optie? dinsdag 9 juni 2009 @ 15:00:25 #212
70532 loveli
N
pi_69863063
quote:
Op dinsdag 9 juni 2009 14:54 schreef Daph_ het volgende:
Iemand een tip wat ik tegen hoofdpijn kan doen? Meer eten of drinken helpt niet, frisse lucht ook niet en paracetamol al helemaaaal niet (ibuprofen is geen optie, daar wordt m'n hoofdpijn erger van)
In jouw geval gok ik op spanningshoofdpijn, dus probeer zo ontspannen mogelijk te zitten en hou je nek warm. Natuurlijk vraag je een nek- en schoudermassage van vriendlief zodra het mogelijk is.
crap in = crap out
pi_69863066
Da's niet tof Elisa! Dat ze r maar met glans doorheen mag komen operaties, hoe 'klein' ook, nooit leuk..

Zit nu bij de kapper, ben net klaar: weer even wat korter, wat meer pony weer kan er tot we op vakantie gaan wel weer mee door
Ja doei.
pi_69863081
quote:
Op dinsdag 9 juni 2009 14:50 schreef MariaEtcetera het volgende:
Beterschaap voor je mamma, Elisa! Wat breng je het weer poëtisch Maar ik snap het hoor, het is toch niet niks!
[..]

And why don't you start now then missy? *strenge blik*
[ afbeelding ]
Disapproving hedgehog disapproves.

Nee geintje! Je hebt genoeg aan je hoofd zou'k denken, als je weer tijd / zin / powerrrr hebt om ruig gezond te gaan doen dan weet je ons toch wel te vinden Eerst het hoofd op orde!

pi_69863086
Maria, er is een wat-eten-en-drinken-we-vandaagtopic. Sommigen plempen daar alleen heel saai neer wat ze eten, anderen posten ook foto's of recepten of discussieren over het succes van een recept.
  dinsdag 9 juni 2009 @ 15:01:23 #216
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_69863097
quote:
Op dinsdag 9 juni 2009 14:58 schreef MariaEtcetera het volgende:

[..]

Ik had een idee he!

Om te stimuleren tot leuk koken!

In CUL hebben ze een foodgawker topic, da's met foto's van 'mooi' opgemaakt eten. Ik dacht misschien kan er ook zo'n topic komen voor fokkerts! Dan ben je geinspireerd tot iets moois / leuks / lekkers op tafel zetten en kan je dat delen met anderen
En als iets er dan heel lekker uitziet kunnen er receptjes uitgewisseld worden

Of is zo'n topic er al? Ik kom nie zo vaak in CUL.
CUL is op Fok hoor? .
Niet meer actief op Fok!
  dinsdag 9 juni 2009 @ 15:01:36 #217
55647 XcUZ_Me
Vileine vrouw
pi_69863102
quote:
Op dinsdag 9 juni 2009 14:58 schreef ColdFeet het volgende:

[..]

Dat zegt mijn schoonmoeder ook altijd. En dan trekt ze er een heel zuur mondje bij
Ja, dat doe ik ook

quote:
Ik ben dol op eten En op koken Haha, dat is zowel zegen als vloek, denk ik! Want ik eet soms best teveel, vooral met taart enzo. Maar ik kan dan ook weer heel creatief zijn met slanke gerechten
Knap hoor! Ik vind het vooral veel gedoe om niks, dat eten koken. Ik kan me ook níet voorstellen dat mensen kok willen worden of zijn. Afschuwelijk .
Spelletjeshater! :( Prinses der Duisternis! :r Eter van kinderen en puppies!!!!! :'( !!!!!
  dinsdag 9 juni 2009 @ 15:01:52 #218
231895 MariaEtcetera
President Vanellope
pi_69863113
*knuffel voor Loveli* We horen het wel! Kzal nog niet juichen

Mo: foto uiteraard
pi_69863137
quote:
Op dinsdag 9 juni 2009 14:58 schreef ColdFeet het volgende:

[..]

[..]

Same here... De liefde voor koken komt bij mij echt vanuit de liefde voor eten. Als ik niet zo van koken en eten hield zou ik ook echt niet te zwaar zijn!
  dinsdag 9 juni 2009 @ 15:03:07 #220
55647 XcUZ_Me
Vileine vrouw
pi_69863155
quote:
Op dinsdag 9 juni 2009 15:00 schreef Mini_rulez het volgende:

[..]

Dat vind ik wel heel weinig! Ik doe er toch wel een stuk langer over hoor, zeker als je tussendoor ook nog zit te praten. Neem je dan heel grote happen ofzo?
Nee, maar ik neem nooit zoveel. Denk dat dat het is.
  dinsdag 9 juni 2009 @ 15:03:08 #221
231895 MariaEtcetera
President Vanellope
pi_69863156
quote:
Op dinsdag 9 juni 2009 15:01 schreef ColdFeet het volgende:
Maria, er is een wat-eten-en-drinken-we-vandaagtopic. Sommigen plempen daar alleen heel saai neer wat ze eten, anderen posten ook foto's of recepten of discussieren over het succes van een recept.
Oh okee! Ik browste er wel eens doorheen voor inspiratie, maar vond het idd nogal zwart-wit Misschien zelf maar eens een trend gaan zetten zodra ik mn camera heb opgegraven
  dinsdag 9 juni 2009 @ 15:03:10 #222
103930 Ewelina
Ik ben ik
pi_69863160
Sterkte met je moeder Elisa!
[b]Op dinsdag 27 januari 2009 21:01 schreef MariaEtcetera het volgende:[/b]
We zijn gewoon een topic vol dysfunctional awesomeness! And proud of it!
  dinsdag 9 juni 2009 @ 15:03:26 #223
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_69863171
quote:
Op dinsdag 9 juni 2009 15:01 schreef XcUZ_Me het volgende:

[..]

Ja, dat doe ik ook

[..]

Knap hoor! Ik vind het vooral veel gedoe om niks, dat eten koken. Ik kan me ook níet voorstellen dat mensen kok willen worden of zijn. Afschuwelijk .
O ik wel! Maar ik heb er het talent niet voor en ik lust te weinig, denk ik .
Banketbakster lijkt me wel heel tof, maar dan moet je zo vroeg op .
Niet meer actief op Fok!
  dinsdag 9 juni 2009 @ 15:04:09 #224
231895 MariaEtcetera
President Vanellope
pi_69863197
Oh en Vik, ik weet dat CUL op fok is

Ik las mn eigen post nog eens door maar ik snap niet waar jij uit zou kunnen hebben gehaald dat dat niet zo was
  dinsdag 9 juni 2009 @ 15:04:38 #225
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_69863215
quote:
Op dinsdag 9 juni 2009 15:03 schreef Ewelina het volgende:
Sterkte met je moeder Elisa!
Wat ^^ zegt. Gisteren was er ook iemand bij Ingang Oost die binnenkwam met buikklachten. En gewoon diezelfde middag werd ze nog geopereerd!
Niet meer actief op Fok!
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')