Ach, ik ga van de ene naar de andere doelgroepquote:Op maandag 8 juni 2009 21:51 schreef Viking84 het volgende:
[..]
O ja, gefeliciteerd!. Volgens mij weet ik wel hoe oud jij geworden bent
. Maar ik zal het hier niet posten hoor
.
Jhaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa!!!quote:Op maandag 8 juni 2009 21:58 schreef Laureline het volgende:
Nou, vooruit maar Muis, ééntje dan hè. Op mijn eerste naamtopic
Waar zijn die naartoe dan?quote:Op maandag 8 juni 2009 21:57 schreef Viking84 het volgende:
Zeg, missen jullie Co en Greys ook zo?. De dagen slepen zich voort nu...
Si! Ik had zondag wel sms van Greysie dat ze veilig waren geland en mooi weer hadden, dus die zijn gewoon aan het genietenquote:Op maandag 8 juni 2009 21:57 schreef Viking84 het volgende:
Zeg, missen jullie Co en Greys ook zo?. De dagen slepen zich voort nu...
TerugVindPina coladaquote:Op maandag 8 juni 2009 21:59 schreef Muis006 het volgende:
[..]
Jhaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa!!!
Bartender, two piña coladas!!
O, ik dacht die:quote:Op maandag 8 juni 2009 22:01 schreef Muis006 het volgende:
Mijn favo liedje gaat over piña coladas!!!!
Doe even een linkje, misschien kan iemand je helpenquote:Op maandag 8 juni 2009 22:14 schreef uniekhoorn het volgende:
Hai...
Kan ik ook 3 seconden film opnemen van uitzending gemist?
http://www.tvnoord.nl/streaming/streamingtv2.asp?cid=wmp&pid=Noord&progid=tvod&gidsid=848DF324C12791B7C12575B50021D8F9&file=090608_GVNoordNieuwsREC.asfquote:Op maandag 8 juni 2009 22:21 schreef loveli het volgende:
[..]
Doe even een linkje, misschien kan iemand je helpen
Je bent met stip de leukste van het hele rijtje dat in het filmpje langskomtquote:Op maandag 8 juni 2009 22:24 schreef uniekhoorn het volgende:
[..]
http://www.tvnoord.nl/streaming/streamingtv2.asp?cid=wmp&pid=Noord&progid=tvod&gidsid=848DF324C12791B7C12575B50021D8F9&file=090608_GVNoordNieuwsREC.asf
bij 9.15 t/m 9.30
21!quote:Op maandag 8 juni 2009 22:30 schreef ColdFeet het volgende:
Laureline! Gefeliciteerd
Ik weet niet hoe oud je bent geworden: 30 of 40?
die laatste doet langer dan 2 uur over een kappersbezoekquote:Op maandag 8 juni 2009 22:24 schreef uniekhoorn het volgende:
[..]
http://www.tvnoord.nl/streaming/streamingtv2.asp?cid=wmp&pid=Noord&progid=tvod&gidsid=848DF324C12791B7C12575B50021D8F9&file=090608_GVNoordNieuwsREC.asf
bij 9.15 t/m 9.30
Dat vond ik ook het opmerkelijkste gedeelte van het filmpje.quote:Op maandag 8 juni 2009 22:37 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
die laatste doet langer dan 2 uur over een kappersbezoek
Dat, enquote:Op maandag 8 juni 2009 23:03 schreef uniekhoorn het volgende:
Laurine, van harte gefeiliciteerd met je verjaardag
Dat jurkje van DAD is inderdaad geweldigquote:Op maandag 8 juni 2009 23:10 schreef XcUZ_Me het volgende:
[..]
Dat, envoor het jurkje van DaD!
Pilates is niks voor mij, ik moet zweten. En ik denk de hele tijd: "dit kan ik thuis ook doen".
Daarna lekker op het terras gezeten met een smoothie en wat frietjes meegepikt. Verder niks meer gegeten.
quote:Op maandag 8 juni 2009 22:30 schreef ColdFeet het volgende:
Laureline! Gefeliciteerd
Geeft toch niks?quote:Op maandag 8 juni 2009 23:16 schreef XcUZ_Me het volgende:
RPM doe ik alleen, maar wordt wel getriggerd door de mensen om me heen die ook aan het lijden zijn. Echte teamsporten zoals volleybal ofzo, zijn ook mijn worst nightmare.
Ik vond er gewoon niet zoveel aan, aan dat pilates.
Jamaar het is maandagquote:Op dinsdag 9 juni 2009 00:05 schreef AKnynke het volgende:
Oh, en het mooiste aan het filmpje van Uniekhoorn, behalve Uniek zelf natuurlijk, vind ik dat ze praten over parkeerproblemen, maar dat bij iedere persoon op de achtergrond minstens 5 parkeerplekken vrij zijn!
hoho toen je poste was het dinsdagquote:
Niet tijd van de maand toevallig?quote:Op dinsdag 9 juni 2009 08:46 schreef Tinkepink het volgende:
Mijn lichaam is echt van slag. Na de 60,3 kg gisteren, zag ik vanmorgen 57,5 kg op de weegschaal![]()
Of de weegschaal is kapot natuurlijk.
Ertussenin. Hoewel dat geloof ik alleen een MIJLPAAL is voor vrouwen.quote:Op maandag 8 juni 2009 22:30 schreef ColdFeet het volgende:
Laureline! Gefeliciteerd
quote:Op dinsdag 9 juni 2009 09:10 schreef Dizzy-Miss-Lizzy het volgende:
Laureline nog gefeliciteerd. Ik vroeg me net van de week af waar je was?
Duimen we allemaal voor Greysie vandaag?
Wat ik nu doe kan ik overal doen, dus in principe maakt het niet uit of ik blijf of ga.quote:Op dinsdag 9 juni 2009 09:24 schreef vergeetmewelletje het volgende:
Moeilijk Viking.
Slechte timing nu je net wat werk hebt.
Aan de andere kant is het in Amersfoort misschien makkelijker werk vinden dan in Groningen.
Ik weet niet eens van wie zij ook alweer een kloon wasquote:Op dinsdag 9 juni 2009 09:25 schreef ColdFeet het volgende:
Goeie, DML!
Iets anders: hoe is het eigenlijk met MevrouwPuff? Die heb ik hier al een tijd niet gezien!
Ik dacht laatst ook nog aan haar idd. Was ze niet bezig met haar co-schappen oid?quote:Op dinsdag 9 juni 2009 09:25 schreef ColdFeet het volgende:
Iets anders: hoe is het eigenlijk met MevrouwPuff? Die heb ik hier al een tijd niet gezien!
Ik wel. Maar ik weet niet of ze ooit nog terug wil komen, ofzo.quote:Op dinsdag 9 juni 2009 09:29 schreef Dizzy-Miss-Lizzy het volgende:
[..]
Ik weet niet eens van wie zij ook alweer een kloon was
Ik zou nog even blijven Vik en gaan solliciteren door heel het land. STel je voor, straks vind je een geweldige baan in Amsterdam of Leiden ofzo, en dan woon je in Amersfoort.quote:Op dinsdag 9 juni 2009 09:29 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Wat ik nu doe kan ik overal doen, dus in principe maakt het niet uit of ik blijf of ga.
Maar mijn maandlasten worden wel hoger als ik wegga, dus dat is misschien weer een reden om nog even te blijven als het toch niet uitmaakt.
Moeilijk. Sowieso gaan kijken en daarna pas beslissen. Verhuizen is een manier om een nieuwe start te maken, aan de andere kant heeft Tink ook een goed punt.quote:Op dinsdag 9 juni 2009 08:11 schreef Viking84 het volgende:
O ja, en ik kan deze week woonruimte komen bezichtigen in Amersfoort, maar ik twijfel of ik het nog wel wil... Op zich wel, maar het komt nu zó dichtbij... En het maakt op dit moment niet zoveel uit waar ik woon, zolang ik nog geen werk heb en ik woon nu lekker goedkoop. Maar ja, misschien krijg ik niet weer zo'n kans als ik hem wel echt nodig heb (er zijn overigens nog vier gegadigden). Lastig lastig, ik bel m'n ouders er straks wel even over op.
En dat natuurlijk. In ieder geval gaan kijken. Als het appartement echt geweldig is, en je kunt het betalen, gewoon doen.quote:Op dinsdag 9 juni 2009 09:49 schreef loveli het volgende:
[..]
Moeilijk. Sowieso gaan kijken en daarna pas beslissen. Verhuizen is een manier om een nieuwe start te maken, aan de andere kant heeft Tink ook een goed punt.
Denk dat dat zelfs alleen geldt voor vrouwen met rammelende eierstokjes.quote:Op dinsdag 9 juni 2009 09:02 schreef Laureline het volgende:
[..]
Ertussenin. Hoewel dat geloof ik alleen een MIJLPAAL is voor vrouwen.
Nee hoor. Ook zonder rammelende eierstokken is dat best een mijlpaal. Ik ben geloof ik een jaartje ouder dan Laureline en voel me sinds mijn laaste verjaardag ineens zo oudquote:Op dinsdag 9 juni 2009 10:01 schreef mspoez het volgende:
[..]
Denk dat dat zelfs alleen geldt voor vrouwen met rammelende eierstokjes.
Oh ok. Ik had dat zelf niet zo, moet ik zeggen. 40 zegt me meer, eigenlijk. Maar geeft niet hoor Lau, je bent een prachtvrouw van 35!quote:Op dinsdag 9 juni 2009 10:04 schreef Tinkepink het volgende:
[..]
Nee hoor. Ook zonder rammelende eierstokken is dat best een mijlpaal. Ik ben geloof ik een jaartje ouder dan Laureline en voel me sinds mijn laaste verjaardag ineens zo oudEn dat terwijl ik er fysiek beter uit zie dan 10 jaar geleden.
Ha, dat had ik bij 26 alquote:Op dinsdag 9 juni 2009 10:04 schreef Tinkepink het volgende:
[..]
Nee hoor. Ook zonder rammelende eierstokken is dat best een mijlpaal. Ik ben geloof ik een jaartje ouder dan Laureline en voel me sinds mijn laaste verjaardag ineens zo oudEn dat terwijl ik er fysiek beter uit zie dan 10 jaar geleden.
27 is echt geweldig! Toen was ik nog vooral aan het feesten, ondanks eigen huis en fulltime baan.quote:Op dinsdag 9 juni 2009 10:18 schreef ColdFeet het volgende:
[..]
Ha, dat had ik bij 26 al24 was echt een leuke leeftijd; volwassen genoeg om echt zelfstandig te zijn, maar nog jong genoeg om weinig verantwoordelijkheden te hebben. 25 werd al serieuzer, hoogste tijd om te gaan afstuderen en een baan te zoeken. 26: fulltime baan, yuppenappartement, te weinig dagen om fatsoenlijk op vakantie te gaan
Volgende week word ik 27
Dat doe je goed, dan... Ik vrees het ergstequote:Op dinsdag 9 juni 2009 10:20 schreef Tinkepink het volgende:
[..]
27 is echt geweldig! Toen was ik nog vooral aan het feesten, ondanks eigen huis en fulltime baan.
quote:Op dinsdag 9 juni 2009 10:33 schreef Viking84 het volgende:
In mijn hoofd ben jij al 30, CF(no offence: je komt altijd zo verstandig en wijs en volwassen over).
*aai*quote:Op dinsdag 9 juni 2009 10:36 schreef ColdFeet het volgende:
[..]
Als ik 30 word, ga ik een groot feest geven met veel cocktails. En dan zelf heel erg dronken worden
Hopelijk valt dat ongeveer samen met mijn promotie. En dan ga ik daarna wild doen en naar Zuid-Afrika verhuizen, bij wijze van pre-midlifecrisis.
Man, jij bent 22 en hebt al een koophuis!quote:Op dinsdag 9 juni 2009 10:39 schreef MariaEtcetera het volgende:
[..]
*aai*![]()
Eerst die 27 nog he!
Ik was laatst in de war met hoe oud ik wasFaal. Maar ben toch echt 22. Ik was jarig geweest maar toen was er zoveel mafs gebeurd en heb ik het niet gevierd of iets, dus was ik vergeten dat ik al 22 geworden was
Ja best maf eigenlijk, maar het was toffer / makkelijker te doen dan hurenquote:Op dinsdag 9 juni 2009 10:40 schreef ColdFeet het volgende:
[..]
Man, jij bent 22 en hebt al een koophuis!Ik denk dat het nog zomaar 8 of 10 jaar kan duren voordat ik uberhaupt ga overwegen om te kopen
Haha, ik heb precies het tegenovergestelde. Ik denk juist altijd dat ik al 23 ben, terwijl ik toch echt nog een maandje moet wachtenquote:Op dinsdag 9 juni 2009 10:39 schreef MariaEtcetera het volgende:
[..]
*aai*![]()
Eerst die 27 nog he!
Ik was laatst in de war met hoe oud ik wasFaal. Maar ben toch echt 22. Ik was jarig geweest maar toen was er zoveel mafs gebeurd en heb ik het niet gevierd of iets, dus was ik vergeten dat ik al 22 geworden was
Hahahaha.quote:Op dinsdag 9 juni 2009 10:41 schreef Blurred86 het volgende:
[..]
Haha, ik heb precies het tegenovergestelde. Ik denk juist altijd dat ik al 23 ben, terwijl ik toch echt nog een maandje moet wachten
Hoe dom kom je over als iemand vraagt hoe oud je bent en je zegt 23, eeh, oh nee, 22 ha ha ha
Dat is bijna net zo weinig als de (inedible) muffins van Sonja! Hoe doet 'ie dat?quote:Op dinsdag 9 juni 2009 10:48 schreef Tinkepink het volgende:
Ha! Kom er net achter dat de muffins die mijn man heeft gemaakt niet zulke calorienbommen zijn als gedacht! Slechts 126 kcal![]()
Geen idee. En hij weet het ook niet meerquote:Op dinsdag 9 juni 2009 10:49 schreef ColdFeet het volgende:
[..]
Dat is bijna net zo weinig als de (inedible) muffins van Sonja! Hoe doet 'ie dat?
Ooit aan een voedingsallergie of intolerantie gedacht? Als ik te veel van bepaalde (voor ieder ander mens gezonde) dingen eet, word ik ook doodmoe en futloos.quote:Op dinsdag 9 juni 2009 10:48 schreef Tinkepink het volgende:
Ik ben weer zo bizar moe vandaag. En was zoveel van plan, maar ik heb geen zin. Zelfs niet in koken.
Dat gooi ik ook maar even op mijn lijstje voor de huisarts.quote:Op dinsdag 9 juni 2009 10:51 schreef loveli het volgende:
[..]
Ooit aan een voedingsallergie of intolerantie gedacht? Als ik te veel van bepaalde (voor ieder ander mens gezonde) dingen eet, word ik ook doodmoe en futloos.
Leuk! ik zou iig wat meer amaretto doen ja, en ik zou dat dan compenseren door wat minder melk te gebruiken omdat ze anders misschien te vochtig worden? (ik weet het niet hoor, heb het nog niet geprobeerd, maar ik denk dat jij met jouw bak-skills daar wel uit moet kunnen komenquote:Op dinsdag 9 juni 2009 10:48 schreef ColdFeet het volgende:
Blurred, ik ga vanavond de magical cupcakes maken! Meer amaretto, minder melk, dus?
En dan als ze uit de oven komen, bestrijk ik ze met wat ingedikte amaretto en bestrooi ik ze met geroosterd amandelschaafselZou dat leuk zijn? Misschien wat stukjes perzik erdoor?
Ik ontdekte laatst dat dat dus heel lekker is, als je muffins kort na het bakken bestrijkt met honing/stroop. Worden ze lekker plakkerig vanEn dan heb je meteen het eeuwige probleem met amandelen meeroosteren in de oven opgelost (die worden altijd of te licht, of te donker). Nu plak ik ze er gewoon op
Nee, eigenlijk nooit aan gedacht.quote:Op dinsdag 9 juni 2009 10:51 schreef loveli het volgende:
[..]
Ooit aan een voedingsallergie of intolerantie gedacht? Als ik te veel van bepaalde (voor ieder ander mens gezonde) dingen eet, word ik ook doodmoe en futloos.
Inkoken, ja. Raak je meteen wat alcohol kwijtquote:Op dinsdag 9 juni 2009 11:00 schreef Blurred86 het volgende:
[..]
Leuk! ik zou iig wat meer amaretto doen ja, en ik zou dat dan compenseren door wat minder melk te gebruiken omdat ze anders misschien te vochtig worden? (ik weet het niet hoor, heb het nog niet geprobeerd, maar ik denk dat jij met jouw bak-skills daar wel uit moet kunnen komen)
Oh en ingedikte amaretto en amandel erover klinkt echt heeeel lekker! Wij hadden wel geprobeerd er wat amaretto (niet ingedikt) over te gieten, maar dat trekt er natuurlijk meteen in en dan wordt het een beetje zompighoe maak je ingedikte amaretto, gewoon inkoken? of nog suiker erbij ofzo?
Stukjes perzik lijkt mij persoonlijk minder lekker, maar ik houd sowieso niet van perzik in gebak dus daar moet je je niks van aantrekken
Bij mij zijn het bv. havermout, blauwe bessen, zilvervliesrijst, dingen met gist. En als ik dat met mate eet gaat het prima en voel ik me er beter op, maar na een week of 2 kun je me afvoeren. Door veel te varieren lukt het wel om normaal te functioneren.quote:Op dinsdag 9 juni 2009 11:01 schreef Tinkepink het volgende:
[..]
Nee, eigenlijk nooit aan gedacht.Even denken hoor, ik heb de laatste dagen iedere dag een halve tot een hele komkommer gegeten en gisteren 500 ml tomatensoep. En op komkommer reageerde ik vroeger altijd met misselijkheid.
Ja nee da's niet gezondquote:Op dinsdag 9 juni 2009 11:25 schreef motorbloempje het volgende:
Cote d'Or Chocolade met hazelnootstukjes![]()
Volgens mij wordt er ook een ander soort bloem gebruikt, waardoor muffins grover zijn dan cupcakes.quote:Op dinsdag 9 juni 2009 11:04 schreef Blurred86 het volgende:
Wat is eigenlijk het verschil tussen een muffin en een cupcake?
In engeland is een muffin brood-achtig (helemaal niet zoet!) en een cupcake is een cakeje (duh).
Wat ze hier in nederland als muffins verkopen zou ik denk ik cupcakes noemen
Ik heb momenteel vanille kwark in de koelkast staan! Ennehhh... *denk*quote:Op dinsdag 9 juni 2009 11:20 schreef Ewelina het volgende:
Ik moet nog even wat gezonde T's verzinnen... iemand een idee?
Ik heb gister een shitload aan chocoladeijsjes op, dus nee, vandaag maar even nietquote:
Avocado gaat vanmiddag op mijn broodquote:Op dinsdag 9 juni 2009 11:30 schreef MariaEtcetera het volgende:
[..]
Ik heb momenteel vanille kwark in de koelkast staan! Ennehhh... *denk*
Knackebrotjes met beleg
Een avocadoOpensnijden, zout en peper erop, uitlepelen
Of prakken met zout/peper/uitje
Een handje amandelen/andere nootjes
Ehhh... Hapjes die je moet koken maar neem aan dat je makkelijke dingen wilt
Oh, dat is balenquote:Op dinsdag 9 juni 2009 11:27 schreef Miss_S het volgende:
Donderdag een fotoshoot met Liiszle maar de weersverwachting is nu 90% kans op regen........gaat een natte shoot worden volgens mij
Wet T-shirt contestquote:Op dinsdag 9 juni 2009 11:27 schreef Miss_S het volgende:
Donderdag een fotoshoot met Liiszle maar de weersverwachting is nu 90% kans op regen........gaat een natte shoot worden volgens mij
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ja doei.
Als je creatief bent kom je een heel eind. Doe je bv. een broodjesmaaltijd ipv een uitgebreid diner, dan kost het veel minder en kan iedereen blijven. En het is makkelijk om met anderen te praten met een broodje in je hand, om maar even een plaatje te schetsen.quote:Op dinsdag 9 juni 2009 11:37 schreef motorbloempje het volgende:
opzich zou ik iedereen er wel bij willen, maar het kost gewoon teveel geld
quote:
Wat het nu weer is, is lineaire algebra, en dan niet de simpele vergelijkingen/stellingen, maar meteen vectoren 'n shit..quote:
Recept is een groot woord hoor.quote:Op dinsdag 9 juni 2009 11:06 schreef Dizzy-Miss-Lizzy het volgende:
Ik zou graag het recept van DaD haar spinaziesalade willen. Dus DaD who bist du?
quote:Op dinsdag 9 juni 2009 11:40 schreef MariaEtcetera het volgende:
Hihi nog zoiets aan nieuw huis: je moet zelf denken aan dingen als de container buiten zettenIk hoorde net ineens de vuilniswagen dus ik ren op mn pantoffels naar buiten om te vragen of ze asjeblieft heeel even wilden wachten
Dat wilden ze gelukkig wel!
Liep ik de tuin in: container wegHoor ik verderop van boven een stem: "ik heb hem al buiten gezet voor je!" Had de schilder het gedaan
Wat aardig
![]()
Dus alles kwam goed
we hebben al die locatie gekozen (en bevestgid)quote:Op dinsdag 9 juni 2009 11:49 schreef Tinkepink het volgende:
moblo: je kunt natuurlijk ook vragen of iedereen wat meeneemt voor het middageten (american-bruiloft). En dan gaan jullie ergens picknicken ofzo. Met zo gezellig en nét even anders dan normaal.
Voor 's avonds hadden wij gewoon een cd-speler staan waar we een paar cdtjes draaiden die we vooraf al gebrand hadden met een leuke muziekmix.
Ik kan er misschien vanavond even naar kijken?quote:Op dinsdag 9 juni 2009 11:48 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
Wat het nu weer is, is lineaire algebra, en dan niet de simpele vergelijkingen/stellingen, maar meteen vectoren 'n shit..
Is dat een probleem? Ik heb hem in 2 dagen geschreven omdat m'n begeleidster pas op het allerlaatste moment zei dat ze op vakantie gingquote:Op dinsdag 9 juni 2009 11:49 schreef DevilsAndDust het volgende:
Ik kom er net achter dat ik komende maandag m'n stageverslag van 15 pp. af moet hebben en ik heb nog geen letter geschreven..
quote:Op dinsdag 9 juni 2009 11:37 schreef motorbloempje het volgende:Ik kan aan mijn vriend vragen of hij je een keer wil helpen... hij heeft wiskunde gestudeerdSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[b]Op dinsdag 27 januari 2009 21:01 schreef MariaEtcetera het volgende:[/b]
We zijn gewoon een topic vol dysfunctional awesomeness! And proud of it!
Ik vind dat niet meer dan normaal, eigenlijkquote:Op dinsdag 9 juni 2009 11:50 schreef Ewelina het volgende:
Is het tegenwoordig normaal dat bezorgers niet meer pakketten aan de deur afgeven, maar je naar beneden moet komen? Die klojo wilde niet naar boven komen (er is een lift) en had anders mijn pakket zo in de hal gegooid
Ja, dat is vrij normaal. Vind ik iig.quote:Op dinsdag 9 juni 2009 11:50 schreef Ewelina het volgende:
Is het tegenwoordig normaal dat bezorgers niet meer pakketten aan de deur afgeven, maar je naar beneden moet komen? Die klojo wilde niet naar boven komen (er is een lift) en had anders mijn pakket zo in de hal gegooid
Zijn er te veel mensen die jij er zelf graag bij wilt hebben, of zijn het mensen waarvan je eigenlijk vindt dat je ze uit zou moeten nodigen? Het is jouw dag hoor!quote:Op dinsdag 9 juni 2009 11:50 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
we hebben al die locatie gekozen (en bevestgid)dat is wel wat we echt willen, maar dan moeten we nog wel selectief in de gasten zijn. Ik ben zo iemand die mensen niet zo snel durft te weigeren
Huu, de liefde gaat wel erg diep als een alfa het uithoudt met een bètaquote:Op dinsdag 9 juni 2009 11:51 schreef Ewelina het volgende:
[..]
Ik kan aan mijn vriend vragen of hij je een keer wil helpen... hij heeft wiskunde gestudeerd
beidequote:Op dinsdag 9 juni 2009 11:53 schreef Mini_rulez het volgende:
[..]
Zijn er te veel mensen die jij er zelf graag bij wilt hebben, of zijn het mensen waarvan je eigenlijk vindt dat je ze uit zou moeten nodigen? Het is jouw dag hoor!
Ik dacht dat ik gewoon op m'n gemakje dat kon schrijven, ik wist niet dat dat binnen twee weken na je laatste stagedag allemaal klaar en ingeleverd moet zijn.quote:Op dinsdag 9 juni 2009 11:51 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Is dat een probleem? Ik heb hem in 2 dagen geschreven omdat m'n begeleidster pas op het allerlaatste moment zei dat ze op vakantie ging.
ik houd 't ook uit met Renéquote:Op dinsdag 9 juni 2009 11:53 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Huu, de liefde gaat wel erg diep als een alfa het uithoudt met een bèta.
Bij de reguliere post is er een maximum afstand om te lopen, anders moet er een brievenbus aan de weg staan. er is dus wat voor te zeggenquote:Op dinsdag 9 juni 2009 11:50 schreef Ewelina het volgende:
ja maar ja, als je bepaalde mensen niet uitnodigt krijg je daar weer gezeik van. Zo gaat dat nu eenmaal.quote:Op dinsdag 9 juni 2009 11:53 schreef Mini_rulez het volgende:
[..]
Zijn er te veel mensen die jij er zelf graag bij wilt hebben, of zijn het mensen waarvan je eigenlijk vindt dat je ze uit zou moeten nodigen? Het is jouw dag hoor!
Ha, daar moet ik even het boek bijpakken, hoorquote:Op dinsdag 9 juni 2009 11:51 schreef motorbloempje het volgende:
www.math.ru.nl/~clauwe/BKI116/opgaven4juni.pdf
ik vrees dat 't neit gaat helpen, maar iig bedankt.. ik ga binnenkort (deze week) wel even met de docent praten om te kijken of er iets te regelen valt...quote:Op dinsdag 9 juni 2009 11:51 schreef Ewelina het volgende:
[..]
Ik kan aan mijn vriend vragen of hij je een keer wil helpen... hij heeft wiskunde gestudeerd
Hij kan toch met de lihiiiiiift? Dus wat nou maximumafstand?quote:Op dinsdag 9 juni 2009 11:54 schreef neen het volgende:
[..]
Bij de reguliere post is er een maximum afstand om te lopen, anders moet er een brievenbus aan de weg staan. er is dus wat voor te zeggen
geenquote:Op dinsdag 9 juni 2009 11:54 schreef ColdFeet het volgende:
[..]
Ha, daar moet ik even het boek bijpakken, hoor
Welk boek gebruik je? Lay?
Voor zover ik weet moeten bezorgers gewoon naar boven komen en alles aan de deur afgeven, dat doen de meesten iig wel. Kijk, als er geen lift was, dan is het een ander verhaal. Maar ik heb ook al gehoord dat een bezorger een pakket met daarin een laptop (!!!) gewoon in de hal wilde neergooienquote:Op dinsdag 9 juni 2009 11:52 schreef ColdFeet het volgende:
[..]
Ik vind dat niet meer dan normaal, eigenlijk
Je kunt toch moeilijk eisen dat zo'n vent alles aan je deur afgeeft? Dan moet hij overal trappen op...
Heb het meegemaakt dat de bel ging, ik de benedendeur open deed en bleef wachten bij de voordeur, zag net op tijd meneer de besorgert een briefje in de bus mikken dat ik niet thuis was (brievenbus was op de verdieping). Veel pakketbezorgers krijgen per afgeleverd pakje betaald, als ze denken dat het niet nodig is zetten ze geen stap te veel.quote:Op dinsdag 9 juni 2009 11:52 schreef ColdFeet het volgende:
[..]
Ik vind dat niet meer dan normaal, eigenlijk
Je kunt toch moeilijk eisen dat zo'n vent alles aan je deur afgeeft? Dan moet hij overal trappen op...
quote:Op dinsdag 9 juni 2009 11:54 schreef Muis006 het volgende:
Hoi! Ik heb schandalig uitgeslapen want ik ben voor het eerst sinds 2 maanden niet met hoofdpijn wakker geworden
Wel OK. Ik ben geen fan van krabsalade, maar een boterhammetje ermee is geen ramp; wel zou je voor mijn gevoel nog iets meer mogen eten.quote:Lijstje:
O/L: 1 snee geroosterd volkorenbrood met krabsalade; 1 snee geroosterd volkorenbrood met gekookt ei; appel + sinaasappel
T: wasa met old amsterdam
T: rode druiven
T: handje nootjes
D: sperziebonen, ketjapkip, gebakken rijst met ketjap en ui
T: bakje yoghurt
Istie goedgekeurd?
Naar de lift lopen en dan nog een stukje op de galerij is ongetwijfeld meer dan 13 (dacht ik) meter.quote:Op dinsdag 9 juni 2009 11:54 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Hij kan toch met de lihiiiiiift? Dus wat nou maximumafstand?.
wat fijnquote:Op dinsdag 9 juni 2009 11:54 schreef Muis006 het volgende:
Hoi! Ik heb schandalig uitgeslapen want ik ben voor het eerst sinds 2 maanden niet met hoofdpijn wakker geworden
Almering toch?quote:Op dinsdag 9 juni 2009 11:54 schreef ColdFeet het volgende:
[..]
Ha, daar moet ik even het boek bijpakken, hoor
Welk boek gebruik je? Lay?
Hmm. Eens kijken of je in de bieb Lay kunt achterhalen, misschien? Dat is echt een fijn, helder boek dat heel netjes stapsgewijs alles behandelt.quote:Op dinsdag 9 juni 2009 11:55 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
geen2 verschillende dictaten die van de hak op de tak springen
en de colleges die niet te volgen zijn
puur genieten
Het is juist leuk als je allebei anders denkt, dan blijf je aan de praat. Hij kijkt heel anders tegen dingen aan dan ikquote:Op dinsdag 9 juni 2009 11:53 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Huu, de liefde gaat wel erg diep als een alfa het uithoudt met een bèta.
Nog meerquote:Op dinsdag 9 juni 2009 11:56 schreef ColdFeet het volgende:
[..]Lekker gevoel
[..]
Wel OK. Ik ben geen fan van krabsalade, maar een boterhammetje ermee is geen ramp; wel zou je voor mijn gevoel nog iets meer mogen eten.
Mooi zo! Met dank aan pijnstillers of op eigen kracht?quote:Op dinsdag 9 juni 2009 11:54 schreef Muis006 het volgende:
Lay, check, even kijken morgen (en even nagaan of ik daar boeken mag lenenquote:Op dinsdag 9 juni 2009 11:57 schreef ColdFeet het volgende:
[..]
Hmm. Eens kijken of je in de bieb Lay kunt achterhalen, misschien? Dat is echt een fijn, helder boek dat heel netjes stapsgewijs alles behandelt.
Allebei een beetje! Heb gister 3x diclofenac genomen (150 mg in totaal) maar ik heb het vandaag nog niet nodig gehadquote:Op dinsdag 9 juni 2009 11:58 schreef loveli het volgende:
[..]
Mooi zo! Met dank aan pijnstillers of op eigen kracht?
quote:Op dinsdag 9 juni 2009 11:59 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
Lay, check, even kijken morgen (en even nagaan of ik daar boeken mag lenennog nooit inde UB geweest eigenlijk.. )
Mja, ik denk niet dat ik binding zou hebben met een bèta. Ik vind het juist leuk als de ander ook een voorliefde heeft voor talen, geschiedenis en andere typische alfa-onderwerpen. Bovendien ben ik bereslecht in wiskunde, dus ik zou me maar rot voelen bij zo'n wiskundeknobbelquote:Op dinsdag 9 juni 2009 11:58 schreef Ewelina het volgende:
[..]
Het is juist leuk als je allebei anders denkt, dan blijf je aan de praat. Hij kijkt heel anders tegen dingen aan dan ik![]()
Overigens dacht mijn ex juist weer op precies dezelfde manier als ik (die heeft rechten gestudeerd).
Wij hadden een keer een bed gekocht bij Leenbakker en toen liepen de bezorgkosten ook op per verdieping. Terwijl het gewoon een ander knopje in de lift is! Maarja, vriendje woonde op de 12e dus toen hebben we hem toch maar niet laten bezorgen.quote:Op dinsdag 9 juni 2009 11:54 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Hij kan toch met de lihiiiiiift? Dus wat nou maximumafstand?.
Maar je hebt bèta's en bèta's, hè. Je gaat nu lekker kort door de bocht: mensen zijn of alfa, of bèta.quote:Op dinsdag 9 juni 2009 12:02 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Mja, ik denk niet dat ik binding zou hebben met een bèta. Ik vind het juist leuk als de ander ook een voorliefde heeft voor talen, geschiedenis en andere typische alfa-onderwerpen. Bovendien ben ik bereslecht in wiskunde, dus ik zou me maar rot voelen bij zo'n wiskundeknobbel.
Het één hoeft het ander toch niet uit te sluiten? Ik hou ook erg van talen en geschiedenis, heb het zelfs nog even gestudeerd maar ik hou het liever als hobby en als werk doe ik nu iets bèta's maar dat betekent niet dat ik niks te bespreken heb met alfa's!quote:Op dinsdag 9 juni 2009 12:02 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Mja, ik denk niet dat ik binding zou hebben met een bèta. Ik vind het juist leuk als de ander ook een voorliefde heeft voor talen, geschiedenis en andere typische alfa-onderwerpen. Bovendien ben ik bereslecht in wiskunde, dus ik zou me maar rot voelen bij zo'n wiskundeknobbel.
En je kunt goed koken, bent aan het promoveren, hebt een toffe vent, goeie baan, kunt goed koken...quote:Op dinsdag 9 juni 2009 12:06 schreef ColdFeet het volgende:
[..]
Maar je hebt bèta's en bèta's, hè. Je gaat nu lekker kort door de bocht: mensen zijn of alfa, of bèta.
Hoewel ik mezelf als rasechte bèta beschouw, mag ik me in mijn vrije tijd ook graag bezig houden met literatuur, geschiedenis en andere typische alfa-dingen. Ik haalde daar ook net zulke hoge cijfers voor als voor extact (scheikunde en geschiedenis waren mijn beste vakken). Dus
Ik vind het een prima lijstjequote:Op dinsdag 9 juni 2009 12:02 schreef Muis006 het volgende:
Ohhhhhhhhhhh goeie ik heb nog tomatensoep!!!!!
O/L: 1 snee geroosterd volkorenbrood met krabsalade; 1 snee geroosterd volkorenbrood met gekookt ei; appel + sinaasappel
T: wasa met old amsterdam, grote kom tomatensoep
T: rode druiven
T: handje nootjes
D: sperziebonen, ketjapkip, gebakken rijst met ketjap en ui
T: bakje yoghurt
Zo dan![]()
Dat had ik ook ja.quote:Op dinsdag 9 juni 2009 12:06 schreef ColdFeet het volgende:
[..]
Maar je hebt bèta's en bèta's, hè. Je gaat nu lekker kort door de bocht: mensen zijn of alfa, of bèta.
Hoewel ik mezelf als rasechte bèta beschouw, mag ik me in mijn vrije tijd ook graag bezig houden met literatuur, geschiedenis en andere typische alfa-dingen. Ik haalde daar ook net zulke hoge cijfers voor als voor extact (scheikunde en geschiedenis waren mijn beste vakken). Dus
Je kent me hè? Altijd heerlijk zwart/witquote:Op dinsdag 9 juni 2009 12:06 schreef ColdFeet het volgende:
[..]
Du hast Rechtquote:Hoewel ik mezelf als rasechte bèta beschouw, mag ik me in mijn vrije tijd ook graag bezig houden met literatuur, geschiedenis en andere typische alfa-dingen. Ik haalde daar ook net zulke hoge cijfers voor als voor extact (scheikunde en geschiedenis waren mijn beste vakken). Dus
Nu je het zegt, mijn vriendje heeft ook de middelbare school niet af. Hij heeft wel ooit een propedeuse HBO gehaald en daarna is hij wel aan de universiteit begonnen maar nu is hij zelfstandig ondernemer en dat is ook prima.quote:Op dinsdag 9 juni 2009 12:12 schreef Tinkepink het volgende:
En wat betreft alfa of beta; het kan mij niet boeien. Ik heb veel vriendjes gehad die niet eens de middelbare school hadden afgemaakt,maar waar ik het wel gezellig mee had. De langere relaties had ik vooral met beta's geloof ik. Mijn man is er ook één. Qua interesses en politieke voorkeur lijken we ook helemaal niet op elkaar, maar toch hebben we een prima relatie!
Misschien een gamma?quote:Op dinsdag 9 juni 2009 12:13 schreef DevilsAndDust het volgende:
Ik zou niet eens weten of m'n vriendje een alfa of een beta is..
Hahaha, maar dat is omdat je diehard bèta's gewend bent, of niet? Van die lekker ongecompliceerde mannenquote:Op dinsdag 9 juni 2009 12:15 schreef loveli het volgende:
Denk niet dat ik met een echte alfa zou kunnen matchen.
Ik had eerst een 6 en toen ik ging herren had ik een 7quote:Op dinsdag 9 juni 2009 12:16 schreef Muis006 het volgende:
OH god, economie, herinner me er niet aan. Ik had economie en maatschappij op het VWO, maar economie lag me echt niet. Maar ik heb wel met pijn en moeite een prachtige 6 op mijn eindlijst
Nee, ook dat niet, geloof ik.quote:Op dinsdag 9 juni 2009 12:15 schreef ColdFeet het volgende:
[..]
Misschien een gamma?
Dat ben ik dus niet hè. Ik had echt een pleurishekel aan economie op het VWO
Ook, en ik ben bang dat ik een alfa binnen no time zou laten weten wie de baas isquote:Op dinsdag 9 juni 2009 12:17 schreef ColdFeet het volgende:
[..]
Hahaha, maar dat is omdat je diehard bèta's gewend bent, of niet? Van die lekker ongecompliceerde mannen
quote:Op dinsdag 9 juni 2009 12:08 schreef loveli het volgende:
[..]
En je kunt goed koken, bent aan het promoveren, hebt een toffe vent, goeie baan, kunt goed koken...
Pyro-wattes??quote:Op dinsdag 9 juni 2009 12:18 schreef XcUZ_Me het volgende:
In 1997 deed ik eindexamen HAVO met NL/ENG/DU/FR/GS/BIO en in 1998 deed ik eindexamen VWO met hetzelfde pakket, aangevuld met tekenen/kunstgeschiedenis. Voor bio had ik op de havo nog een 7, maar op het vwo een 5, want toen kwam o.a. de pyrodruivenzuurcyclus en genetica erbij, werd het te schei- en wiskundig en snapte ik het niet meer
.
quote:Op dinsdag 9 juni 2009 12:19 schreef loveli het volgende:
[..]
Ook, en ik ben bang dat ik een alfa binnen no time zou laten weten wie de baas is
De citroenzuurcyclus? Die heb je vast wel gehad.quote:Op dinsdag 9 juni 2009 12:20 schreef ColdFeet het volgende:
[..]
Pyro-wattes??Dat herinner ik me helemaal niet
Genetica vond ik dus echt het tofste van biologie.
Ik had het ook verdrongen hoorquote:Op dinsdag 9 juni 2009 12:20 schreef ColdFeet het volgende:
[..]
Pyro-wattes??Dat herinner ik me helemaal niet
Genetica vond ik dus echt het tofste van biologie.
Geweldig juist! Naast Nederland, maatschappijleer, geschiedenis en aardrijkskunde mijn lievelingsvak (ja, ik vond/vind school leuk)quote:Op dinsdag 9 juni 2009 12:18 schreef Mini_rulez het volgende:
Oja, economie... Dat was inderdaad het enige vak waar ik echt niks aan vond.
Ik vond school ook erg leuk. Ik was dan ook bijna nooit ziekquote:Op dinsdag 9 juni 2009 12:23 schreef Tinkepink het volgende:
[..]
Geweldig juist! Naast Nederland, maatschappijleer, geschiedenis en aardrijkskunde mijn lievelingsvak (ja, ik vond/vind school leuk)
Wat apart! Dat eerste dan, van de snoepautomaat. Heb je toevallig geen vorm van dyscalculie? (dyslexie maar dan op het gebied van rekenen).quote:Op dinsdag 9 juni 2009 12:22 schreef XcUZ_Me het volgende:
Heb ook nog gewoon een trauma van dat ik als kind na het zwemmen wat uit de snoepautomaat mocht halen en dan altijd maar koos voor 11/22/33/etc, omdat ik niet wist als ik bijvoorbeeld 34 wilde, of ik dan eerst de 3 of de 4 moest toetsen. En nog steeds, als mensen telefoonnummers aan me oplezen als "tweehonderdeenenvijftig" ofzo, dan gaat het geheid mis
. Cijfertje voor cijfertje graag.
Loop je niet met Evy?quote:Op dinsdag 9 juni 2009 12:25 schreef Phaidra het volgende:
Oh ja, Maria, wat fijn dat jullie in het nieuwe huisje wonen!!![]()
En gister heb ik heerlijk hardgelopen, eerst 15 min., toen 2 min. wandelen en daarna nog 10 min! De laatste 2 min. waren wel zwaar, werd ook een beetje misselijk, maar heb het wel volgehouden!! Ik heb eindelijke het idee dat m'n conditie weer wat terugkomt... Volgende keer ga ik 20 min. achter elkaar proberen, zonder pauze.
Dan zeg ik dat ik niet meteen m'n grote mond open moet trekkenquote:Op dinsdag 9 juni 2009 12:27 schreef ColdFeet het volgende:
Zo Vikkestein. Wat zeg je daarvan? Alfa èn bèta
Ja klopt. Is ook vastgesteld door een orthopedagoge. Ik bakte er echt helemaal niks van. Altijd enen en tweeën voor m'n toetsen. Op een gegeven moment mocht ik mn huiswerk voor andere vakken doen tijdens de wiskundelessen. Maar in de vakken díe ik deed, was ik dan wel weer zodanig goed, dat ik dus 5VWO heb overgeslagen en van 5H gelijk naar 6V ben gegaan. En dat terwijl ik CITO-toets advies LBO/MAVO hadquote:Op dinsdag 9 juni 2009 12:28 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Wat apart! Dat eerste dan, van de snoepautomaat. Heb je toevallig geen vorm van dyscalculie? (dyslexie maar dan op het gebied van rekenen).
Dat laatste herken ik wel. Mijn vader doet dat ook altijd en dan raak ik de draad ook kwijt.
Dat was in de tijd dat ik nog geneeskunde wilde studeren; voor het loten tellen alleen de hoogste 7 cijfers, dus had ik er wiskunde A en Frans als extra vakken bij. Achteraf zonde van m'n tijd, dusquote:Op dinsdag 9 juni 2009 12:29 schreef loveli het volgende:
In 9 vakken examen doen terwijl je er maar 7 hoeft? Welja..
Ook zonder natuurkunde, scheikunde en bio was ANW niet echt boeiend hoorquote:Op dinsdag 9 juni 2009 12:30 schreef Phaidra het volgende:
Oh, Tink, ik vond school ook heel leuk hoor! Niets om je voor te schamen. Alleen economie vond ik een drama, voor de rest vond ik alles leuk. Oh nee, ANW was ook niet echt boeiend, als je al natuurkunde, scheikunde en bio in je pakket hebt.
Wauwquote:Op dinsdag 9 juni 2009 12:30 schreef XcUZ_Me het volgende:
[..]
Ja klopt. Is ook vastgesteld door een orthopedagoge. Ik bakte er echt helemaal niks van. Altijd enen en tweeën voor m'n toetsen. Op een gegeven moment mocht ik mn huiswerk voor andere vakken doen tijdens de wiskundelessen. Maar in de vakken díe ik deed, was ik dan wel weer zodanig goed, dat ik dus 5VWO heb overgeslagen en van 5H gelijk naar 6V ben gegaan. En dat terwijl ik CITO-toets advies LBO/MAVO had. Maar ik had 1 taalvraag fout en 1 rekenvraag goed.. Tja, dan wordt het beeld wel verstoord ja...
Patsertquote:Op dinsdag 9 juni 2009 12:31 schreef Muis006 het volgende:
Nederlands, Engels, Duits, Aardrijkskunde, Geschiedenis, Economie, Wiskunde en Filosofie hier
QFTquote:Op dinsdag 9 juni 2009 12:32 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Ook zonder natuurkunde, scheikunde en bio was ANW niet echt boeiend hoor.
Daarvoor moet je bij Friek_ zijnquote:Op dinsdag 9 juni 2009 12:32 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Patsert.
Waarom worden wij dan niet elke dag getrakteerd op een wijsgerige uitspraak van jou?.
hmm, wij moesten zelf jam maken, dat lijkt tenminste nog een BEETJE op een scheikundeproefjequote:Op dinsdag 9 juni 2009 12:33 schreef Muis006 het volgende:
[..]
QFT![]()
Wij moesten voor eindopdracht in 1 jaar zelf broodjes gezond maken.
Nou vraag ik je, wat heeft dat met ANW te maken
quote:Op dinsdag 9 juni 2009 12:33 schreef Muis006 het volgende:
[..]
QFT![]()
Wij moesten voor eindopdracht in 1 jaar zelf broodjes gezond maken.
Nou vraag ik je, wat heeft dat met ANW te maken
Ohh dat was echt mijn hel, ik heb C&M gedaan, met tekenen, gym, en alle talen en een beetje geschiedenis en eerst een half jaar economie, maar dat heb ik verruild voor biologiequote:Op dinsdag 9 juni 2009 12:30 schreef Mini_rulez het volgende:
Mijn officiële pakket was NT en NG (wiskunde B1,2, natuurkunde 1,2, scheikunde 1,2, biologie 1,2) met als keuzevakken Latijn, economie 1 en muziek.
Maarja, in de Tweede Fase krijg je er dan sowieso Nederlands en Engels bij, en Duits 1 en Frans 1, KCV, levensbeschouwing, geschiedenis & maatschappijleer, algemene natuurwetenschappen. Al met al heb je dus toch vanalles wat.
Het was een uitprobeersel, maar wel geslaagdquote:Op dinsdag 9 juni 2009 12:32 schreef ColdFeet het volgende:
[..]
Wauw5VWO is echt het moeilijkste jaar, juist
Nee, dat is/wordt vervangen door NLT, geloof ik.quote:Op dinsdag 9 juni 2009 12:33 schreef Blurred86 het volgende:
ohja, ANW, dat was ik helemaal vergeten!
wat was dat een dom vak zeg, bestaat dat nog steeds?
Ik had het profiel Economie en Maatschappij. Ik had eigenlijk voor Cultuur en Maatschappij willen kiezen (want dan hoefde ik geen eindexamen te doen in wiskunde), maar ik dacht dat ik dan ook muziek moest doen en dat was wat lastig ivm m'n gehoor. Later bleek dat ik ook eoa kunstgeschiedenisvak had kunnen kiezen, dus faaaaaaaal. Maar goed, ik heb uiteindelijk centraal eindexamen gedaan in Nederlands, Engels, geschiedenis, wiskunde A1,2, economie 1,2, aardrijkskunde, Management en Organisatie.quote:Op dinsdag 9 juni 2009 12:35 schreef MariaEtcetera het volgende:
Ik weet het nauwelijks meerVolgens mij had ik in 6 vwo examen gedaan in ehhh...
Nederlands, Engels, Duits, Frans, Spaans, Geschiedenis 2, Wiskunde A1 en kunstgeschiedenis...? Geen idee of ik nou iets mis
Ohhh, mijn soortgelijke triomf bij Scheikundequote:Op dinsdag 9 juni 2009 12:36 schreef DevilsAndDust het volgende:
Ik had jaren achtereen dezelfde lerares Frans die mij altiijd hoofdschuddend aankeek: "Nee meisje, dat wordt nooit wat met jou".
Ik had het hoogste examencijfer van iedereen. Ha.
Helaas was het dat ook wel, voor wat betreft triomfen.
Brrrquote:Op dinsdag 9 juni 2009 12:38 schreef Laureline het volgende:
O ColdFeet, deze gaven ik en mijn vriendinnen elkaar dan altijd vroeger:
[ afbeelding ]
Bij ons op school hoefde je met C&M geen eindexamen wiskunde A1 te doen. Maar dat is later idd veranderd, volgens mij.quote:Op dinsdag 9 juni 2009 12:40 schreef MariaEtcetera het volgende:
Vikzor, ik móest ook eindexamen wiskunde A1 hoor! En ik deed behoorlijk CM, zo min mogelijk wiskunde voor mij!
quote:Op dinsdag 9 juni 2009 12:42 schreef neen het volgende:
Hadden de mensen met scheikunde ook voor het examen een "groot" practicumtentamen? Die ook meetelde naast alle schriftelijke tentamens.
Die werd bij ons goed gemaakt, iedereen haalde z'n cijfer op. Maar ik niet natuurlijkquote:
second that!!quote:Op dinsdag 9 juni 2009 12:40 schreef MariaEtcetera het volgende:
Vikzor, ik móest ook eindexamen wiskunde A1 hoor! En ik deed behoorlijk CM, zo min mogelijk wiskunde voor mij!
Ik weet alleen nog dat een klasgenote per ongeluk het 0,1M zoutzuur ietsie te ver opzoog met zo'n pipetquote:Op dinsdag 9 juni 2009 12:43 schreef neen het volgende:
[..]
Die werd bij ons goed gemaakt, iedereen haalde z'n cijfer op. Maar ik niet natuurlijk
Het zegt me allemaal niets meerquote:Op dinsdag 9 juni 2009 12:45 schreef ColdFeet het volgende:
[..]
Ik weet alleen nog dat een klasgenote per ongeluk het 0,1M zoutzuur ietsie te ver opzoog met zo'n pipet
Oja, die pipetten waarbij je zelf moest zuigen... Hoe duur kan zo'n ballonnetje nou zijn?quote:Op dinsdag 9 juni 2009 12:45 schreef ColdFeet het volgende:
[..]
Ik weet alleen nog dat een klasgenote per ongeluk het 0,1M zoutzuur ietsie te ver opzoog met zo'n pipet
Don't worry, als het echt heel giftig was gaven ze het vast niet aan scholieren.quote:Op dinsdag 9 juni 2009 12:47 schreef Viking84 het volgende:
Ik heb bij scheikunde regelmatig per ongeluk giftige stoffen door de gootsteen gegooid![]()
![]()
.
Da's best lullig, zegquote:Op dinsdag 9 juni 2009 12:47 schreef Phaidra het volgende:
Ik had bij wiskunde een 5 voor een praktische opdracht (was het eerste cijfer dat meetelde) omdat in die periode mijn vader overleed. De docente heeft later (na mijn examen, waarbij ik een 9.7 haalde voor het centraal schriftelijk terwijl ik gemiddeld een 7.7 stond) toegegeven dat ze dat niet had moeten doen. Vond ik toch ook wel een triomf!
Op zich kun je best combineren, het wordt alleen beperkt door het feit dat er zoveel verschillende vakken zijn dat het qua rooster allemaal erg ingewikkeld wordt als je als enige van je profiel een bepaald keuzevak van een ander profiel wilt volgen. Er zijn ook best veel vakken die iedereen moet volgen waardoor er minder tijd overblijft voor de vakken die je echt kiest en waardoor schuiven in je rooster nog lastiger wordt.quote:Op dinsdag 9 juni 2009 12:48 schreef Laureline het volgende:
Ik had ook oldschool examen VWO met: Nederlands, Engels, Latijn, Wiskunde A & B, Natuurkunde, Geschiedenis, Tekenen/Kunstgeschiedenis. Beetje schizofreen pakket, nu ik het zo bekijk.
Nu snap ik geen bal meer van de eindexamens met al die vooraf samengestelde 'profielen' in de 'studiehuizen'. Lijkt me ook erg vervelend dat je geen eigen combinaties meer kan maken.
Volgens mij is het idee ook dat er voorkomen wordt dat leerlingen een onsamenhangend pakket kiezen waarmee ze op geen enkele studie toegelaten worden. Je moet dus echt een richting kiezen in plaats van losse vakken.quote:Op dinsdag 9 juni 2009 12:48 schreef Laureline het volgende:
Ik had ook oldschool examen VWO met: Nederlands, Engels, Latijn, Wiskunde A & B, Natuurkunde, Geschiedenis, Tekenen/Kunstgeschiedenis. Beetje schizofreen pakket, nu ik het zo bekijk.
Nu snap ik geen bal meer van de eindexamens met al die vooraf samengestelde 'profielen' in de 'studiehuizen'. Lijkt me ook erg vervelend dat je geen eigen combinaties meer kan maken.
Echt, de keuzes die je toen maakte op die leeftijdquote:Op dinsdag 9 juni 2009 12:56 schreef kwakveense het volgende:
als achtste vak had ik geschiedenis, maar dat heb ik na 3 weken laten vallen omdat mn beste virneidnnetje dan twee tussenuren had, tegelijk met de jongen op wie ik verliefd was, dus ik wilde lieve rook die twee tussenuren en ik vond de leraar saai en stom
Nou stellen veel studies tegenwoordig ook echt een bepaald profiel als toelatingseis, dus dan heb je dat samenhangende pakket ook wel nodig. Was dat voor de tweede fase eigenlijk ook al zo? Met al die verschillende pakketten moesten ze toch haast wel coulanter zijn?quote:Op dinsdag 9 juni 2009 12:57 schreef Blurred86 het volgende:
[..]
Volgens mij is het idee ook dat er voorkomen wordt dat leerlingen een onsamenhangend pakket kiezen waarmee ze op geen enkele studie toegelaten worden. Je moet dus echt een richting kiezen in plaats van losse vakken.
Ik vond het vooral jammer dat op mijn middelbare school alleen 'standaard' vakken gegeven werden en geen filosofie of interessante talen oid.
Ja, al die alfa's die geen wiskunde kiezen en dan in de problemen komen op hun vervolgopleiding, want aan een beetje statistiek ontkom je bijna niet.quote:Op dinsdag 9 juni 2009 12:57 schreef Blurred86 het volgende:
[..]
Volgens mij is het idee ook dat er voorkomen wordt dat leerlingen een onsamenhangend pakket kiezen waarmee ze op geen enkele studie toegelaten worden. Je moet dus echt een richting kiezen in plaats van losse vakken.
Oeh, dat klinkt wel erg lekker jaquote:Op dinsdag 9 juni 2009 13:00 schreef Daph_ het volgende:
Ze hebben een nieuw lunchbuffet op kantoor
L: ciabattabroodje met rosbief, pijnboompitjes en rucolabakje magere yoghurt met banaan, appel sinaasappel
plakje ontbijtkoek met boter
Voor straks nog een broodje met rosbief, pijnboompitjes en rucola1 is net een beetje te weinig, dus het tweede broodje wordt ook mijn T
nomnomnom
Nou we hadden ook heel veel sla-salades enzo, verse groentequote:Op dinsdag 9 juni 2009 13:03 schreef XcUZ_Me het volgende:
[..]
Oeh, dat klinkt wel erg lekker ja. Wat dat betreft ben ik wel blij dat ik m'n eigen spullen mee moet nemen. Zo'n buffet is funest voor mij.
Moet m'n lijstje herzien!
O: 1 boterham met appelstroop
T: Plakje ontbijtkoek (de laatste! nu is het op!!)
L: 2 knackebrod met kipfilet + 1 appel
T: bakje optimel kwark
S: RPM
D: Chicken Tonight met verse ananas
T: -
Ok.. is dit genoeg?
Maak tijd om een dietiste te zoeken. Begin met die CF kent, om het jezelf makkelijk te maken.quote:
Die zit niet meer in Goudaquote:Op dinsdag 9 juni 2009 13:09 schreef loveli het volgende:
[..]
Maak tijd om een dietiste te zoeken. Begin met die CF kent, om het jezelf makkelijk te maken.
Dat groen vloekt bij je rode haar.quote:Op dinsdag 9 juni 2009 12:08 schreef loveli het volgende:
En je kunt goed koken, bent aan het promoveren, hebt een toffe vent, goeie baan, kunt goed koken...
quote:Op dinsdag 9 juni 2009 11:43 schreef Lastpost het volgende:
Het vlees op tijd uit de vriezer halen bijvoorbeeld, anders is je maaltijd ineens nogal gehandicapt met wat aardappels en groente.
Kipfilet dan, of ander vlees? Pindakaas, andere noten?quote:Op dinsdag 9 juni 2009 13:10 schreef XcUZ_Me het volgende:En ik vond het al zoveel. Ik heb geen eieren in huis
.
Mini: hier ook geen kantine hoor en een magnetron staat hier ook niet. Geen 'verwarmingselementen' aanwezig. Alleen een koelkast en een besteklade.
Zal wel kipfilet worden danquote:Op dinsdag 9 juni 2009 13:13 schreef Mini_rulez het volgende:
[..]
Kipfilet dan, of ander vlees? Pindakaas, andere noten?
quote:Op dinsdag 9 juni 2009 13:10 schreef XcUZ_Me het volgende:
En ik vond het al zoveel. Ik heb geen eieren in huis
.
Ik denk dat ik dat als kind ook wel kreeg (naast een enkele keer macaroni of nasi), maar het zou me nu wel vervelen.quote:Op dinsdag 9 juni 2009 13:20 schreef Phaidra het volgende:
@VMW, vroeger aten wij idd iedere avond aardappelen, groente, vlees. Afgewisseld met 1x in de twee weken soep met brood of macaroni met tomaten/gehakt prutje. Toen ik een jaar of 15 was, werd ik dat een beetje zat en ging ik af en toe andere dingen koken. Dat beviel blijkbaar toch wel en nu eet ze zelf ook veel afwisselender!
Iets leuks voor de moeder. Paps heeft er een kind bij en is in de wolken, de baby krijgt al genoeg knuffels en kleertjes, moeders heeft het 9 maanden zwaar gehad plus het kind ter wereld gezet. Dus.. iets leuks voor haar.quote:Op dinsdag 9 juni 2009 13:22 schreef TJDoornbos het volgende:
Zit al de hele ochtend mn kop te breken wat je ouders geeft als ze net een 2de meid hebben gekregen.......
Een bon voor de prenatal.quote:Op dinsdag 9 juni 2009 13:22 schreef TJDoornbos het volgende:
Zit al de hele ochtend mn kop te breken wat je ouders geeft als ze net een 2de meid hebben gekregen.......
De pest is dat het pand daar al uit elkaar valt van het meisjesspeelgoed van de oudstequote:Op dinsdag 9 juni 2009 13:25 schreef Tinkepink het volgende:
Een mooi bestekje, leuk speelgoed voor de baby, een luierpakje.... Ga anders even naar de Prenatal. Keuze genoeg.
Aardappels en groente alleen, dat aten wij vroeger thuis vaak, en dat kan toch best kaal zijn. Als je het dan leuk in de oven doet met wat kaas, alla, maar gewoon gekookte aardappels met sperzieboontjes is wel saai, vind ik.quote:Op dinsdag 9 juni 2009 13:12 schreef vergeetmewelletje het volgende:
[..]
Ik doe al 20 jaar zonder. Niets gehandicapts aan.
Eet je serieus elke dag vlees, aardappels en groente?
Nooits iets creatiefs?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |