Ooit aan een voedingsallergie of intolerantie gedacht? Als ik te veel van bepaalde (voor ieder ander mens gezonde) dingen eet, word ik ook doodmoe en futloos.quote:Op dinsdag 9 juni 2009 10:48 schreef Tinkepink het volgende:
Ik ben weer zo bizar moe vandaag. En was zoveel van plan, maar ik heb geen zin. Zelfs niet in koken.
Dat gooi ik ook maar even op mijn lijstje voor de huisarts.quote:Op dinsdag 9 juni 2009 10:51 schreef loveli het volgende:
[..]
Ooit aan een voedingsallergie of intolerantie gedacht? Als ik te veel van bepaalde (voor ieder ander mens gezonde) dingen eet, word ik ook doodmoe en futloos.
Leuk! ik zou iig wat meer amaretto doen ja, en ik zou dat dan compenseren door wat minder melk te gebruiken omdat ze anders misschien te vochtig worden? (ik weet het niet hoor, heb het nog niet geprobeerd, maar ik denk dat jij met jouw bak-skills daar wel uit moet kunnen komenquote:Op dinsdag 9 juni 2009 10:48 schreef ColdFeet het volgende:
Blurred, ik ga vanavond de magical cupcakes maken! Meer amaretto, minder melk, dus?
En dan als ze uit de oven komen, bestrijk ik ze met wat ingedikte amaretto en bestrooi ik ze met geroosterd amandelschaafselZou dat leuk zijn? Misschien wat stukjes perzik erdoor?
Ik ontdekte laatst dat dat dus heel lekker is, als je muffins kort na het bakken bestrijkt met honing/stroop. Worden ze lekker plakkerig vanEn dan heb je meteen het eeuwige probleem met amandelen meeroosteren in de oven opgelost (die worden altijd of te licht, of te donker). Nu plak ik ze er gewoon op
Nee, eigenlijk nooit aan gedacht.quote:Op dinsdag 9 juni 2009 10:51 schreef loveli het volgende:
[..]
Ooit aan een voedingsallergie of intolerantie gedacht? Als ik te veel van bepaalde (voor ieder ander mens gezonde) dingen eet, word ik ook doodmoe en futloos.
Inkoken, ja. Raak je meteen wat alcohol kwijtquote:Op dinsdag 9 juni 2009 11:00 schreef Blurred86 het volgende:
[..]
Leuk! ik zou iig wat meer amaretto doen ja, en ik zou dat dan compenseren door wat minder melk te gebruiken omdat ze anders misschien te vochtig worden? (ik weet het niet hoor, heb het nog niet geprobeerd, maar ik denk dat jij met jouw bak-skills daar wel uit moet kunnen komen)
Oh en ingedikte amaretto en amandel erover klinkt echt heeeel lekker! Wij hadden wel geprobeerd er wat amaretto (niet ingedikt) over te gieten, maar dat trekt er natuurlijk meteen in en dan wordt het een beetje zompighoe maak je ingedikte amaretto, gewoon inkoken? of nog suiker erbij ofzo?
Stukjes perzik lijkt mij persoonlijk minder lekker, maar ik houd sowieso niet van perzik in gebak dus daar moet je je niks van aantrekken
Bij mij zijn het bv. havermout, blauwe bessen, zilvervliesrijst, dingen met gist. En als ik dat met mate eet gaat het prima en voel ik me er beter op, maar na een week of 2 kun je me afvoeren. Door veel te varieren lukt het wel om normaal te functioneren.quote:Op dinsdag 9 juni 2009 11:01 schreef Tinkepink het volgende:
[..]
Nee, eigenlijk nooit aan gedacht.Even denken hoor, ik heb de laatste dagen iedere dag een halve tot een hele komkommer gegeten en gisteren 500 ml tomatensoep. En op komkommer reageerde ik vroeger altijd met misselijkheid.
Ja nee da's niet gezondquote:Op dinsdag 9 juni 2009 11:25 schreef motorbloempje het volgende:
Cote d'Or Chocolade met hazelnootstukjes![]()
Volgens mij wordt er ook een ander soort bloem gebruikt, waardoor muffins grover zijn dan cupcakes.quote:Op dinsdag 9 juni 2009 11:04 schreef Blurred86 het volgende:
Wat is eigenlijk het verschil tussen een muffin en een cupcake?
In engeland is een muffin brood-achtig (helemaal niet zoet!) en een cupcake is een cakeje (duh).
Wat ze hier in nederland als muffins verkopen zou ik denk ik cupcakes noemen
Ik heb momenteel vanille kwark in de koelkast staan! Ennehhh... *denk*quote:Op dinsdag 9 juni 2009 11:20 schreef Ewelina het volgende:
Ik moet nog even wat gezonde T's verzinnen... iemand een idee?
Ik heb gister een shitload aan chocoladeijsjes op, dus nee, vandaag maar even nietquote:
Avocado gaat vanmiddag op mijn broodquote:Op dinsdag 9 juni 2009 11:30 schreef MariaEtcetera het volgende:
[..]
Ik heb momenteel vanille kwark in de koelkast staan! Ennehhh... *denk*
Knackebrotjes met beleg
Een avocadoOpensnijden, zout en peper erop, uitlepelen
Of prakken met zout/peper/uitje
Een handje amandelen/andere nootjes
Ehhh... Hapjes die je moet koken maar neem aan dat je makkelijke dingen wilt
Oh, dat is balenquote:Op dinsdag 9 juni 2009 11:27 schreef Miss_S het volgende:
Donderdag een fotoshoot met Liiszle maar de weersverwachting is nu 90% kans op regen........gaat een natte shoot worden volgens mij
Wet T-shirt contestquote:Op dinsdag 9 juni 2009 11:27 schreef Miss_S het volgende:
Donderdag een fotoshoot met Liiszle maar de weersverwachting is nu 90% kans op regen........gaat een natte shoot worden volgens mij
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ja doei.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |