abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  dinsdag 9 juni 2009 @ 12:42:08 #251
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_69858154
quote:
Op dinsdag 9 juni 2009 12:40 schreef MariaEtcetera het volgende:
Vikzor, ik móest ook eindexamen wiskunde A1 hoor! En ik deed behoorlijk CM, zo min mogelijk wiskunde voor mij!
Bij ons op school hoefde je met C&M geen eindexamen wiskunde A1 te doen. Maar dat is later idd veranderd, volgens mij.
Niet meer actief op Fok!
  dinsdag 9 juni 2009 @ 12:43:02 #252
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_69858181
Ik had vaak spiekbriefjes bij scheikunde. En de leraar wist dat ook, maar hij zei: "Jij bent degene die er examen in moet doen." No way! . Maar hij zei er dus niks van en ik kreeg ook geen 1 ofzo .
Niet meer actief op Fok!
pi_69858185
quote:
Op dinsdag 9 juni 2009 12:42 schreef neen het volgende:
Hadden de mensen met scheikunde ook voor het examen een "groot" practicumtentamen? Die ook meetelde naast alle schriftelijke tentamens.
  dinsdag 9 juni 2009 @ 12:43:57 #254
236335 neen
schone schijn
pi_69858219
quote:
Op dinsdag 9 juni 2009 12:43 schreef ColdFeet het volgende:

[..]

Die werd bij ons goed gemaakt, iedereen haalde z'n cijfer op. Maar ik niet natuurlijk

Een keer bij scheikunde zat een vriend van me te kloten met die gasaansluiting en een aansteker ging het ineens in de fik lachen joh, leraar boos
het lijkt niet wat het is
pi_69858245
quote:
Op dinsdag 9 juni 2009 12:40 schreef MariaEtcetera het volgende:
Vikzor, ik móest ook eindexamen wiskunde A1 hoor! En ik deed behoorlijk CM, zo min mogelijk wiskunde voor mij!
second that!!
Op maandag 12 oktober 2009 12:20 schreef loveli het volgende:
Kortom, eet ook broccoli.
pi_69858268
quote:
Op dinsdag 9 juni 2009 12:43 schreef neen het volgende:

[..]

Die werd bij ons goed gemaakt, iedereen haalde z'n cijfer op. Maar ik niet natuurlijk
Ik weet alleen nog dat een klasgenote per ongeluk het 0,1M zoutzuur ietsie te ver opzoog met zo'n pipet
  dinsdag 9 juni 2009 @ 12:46:24 #257
148689 Muis006
Unrustle thy jimmies, wench!
pi_69858298
Mijn vader heeft, in zijn middelbare schooltijd, ooit de waterslang en de gasslang in het scheikundelokaal omgewisseld
Op zaterdag 4 juni 2016 21:46 schreef KaBuf het volgende:
Ik word graag nog #viezerdik voor jou.
  dinsdag 9 juni 2009 @ 12:46:36 #258
236335 neen
schone schijn
pi_69858304
quote:
Op dinsdag 9 juni 2009 12:45 schreef ColdFeet het volgende:

[..]

Ik weet alleen nog dat een klasgenote per ongeluk het 0,1M zoutzuur ietsie te ver opzoog met zo'n pipet
Het zegt me allemaal niets meer ik zat naast een scheikunde nerd in de klas en die deed altijd al die practicums vol overgave
het lijkt niet wat het is
pi_69858315
quote:
Op dinsdag 9 juni 2009 12:45 schreef ColdFeet het volgende:

[..]

Oja, die pipetten waarbij je zelf moest zuigen... Hoe duur kan zo'n ballonnetje nou zijn?
Toen ik voor het eerst op de universiteit in een lab kwam wist ik niet wat ik zag, wat een oude rotzooi waar ze ons op school mee lieten werken!
Are you pondering what I'm pondering?
  dinsdag 9 juni 2009 @ 12:47:26 #260
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_69858333
Ik heb bij scheikunde regelmatig per ongeluk giftige stoffen door de gootsteen gegooid .
Niet meer actief op Fok!
pi_69858341
Ik had bij wiskunde een 5 voor een praktische opdracht (was het eerste cijfer dat meetelde) omdat in die periode mijn vader overleed. De docente heeft later (na mijn examen, waarbij ik een 9.7 haalde voor het centraal schriftelijk terwijl ik gemiddeld een 7.7 stond ) toegegeven dat ze dat niet had moeten doen. Vond ik toch ook wel een triomf!
Venus in pocketformaat
© loveli
pi_69858356
Ik had ook oldschool examen VWO met: Nederlands, Engels, Latijn, Wiskunde A & B, Natuurkunde, Geschiedenis, Tekenen/Kunstgeschiedenis. Beetje schizofreen pakket, nu ik het zo bekijk.
Nu snap ik geen bal meer van de eindexamens met al die vooraf samengestelde 'profielen' in de 'studiehuizen'. Lijkt me ook erg vervelend dat je geen eigen combinaties meer kan maken.
pi_69858402
quote:
Op dinsdag 9 juni 2009 12:47 schreef Viking84 het volgende:
Ik heb bij scheikunde regelmatig per ongeluk giftige stoffen door de gootsteen gegooid .
Don't worry, als het echt heel giftig was gaven ze het vast niet aan scholieren.
pi_69858468
quote:
Op dinsdag 9 juni 2009 12:47 schreef Phaidra het volgende:
Ik had bij wiskunde een 5 voor een praktische opdracht (was het eerste cijfer dat meetelde) omdat in die periode mijn vader overleed. De docente heeft later (na mijn examen, waarbij ik een 9.7 haalde voor het centraal schriftelijk terwijl ik gemiddeld een 7.7 stond ) toegegeven dat ze dat niet had moeten doen. Vond ik toch ook wel een triomf!
Da's best lullig, zeg
Ik werkte twee jaar op een school waar nogal wat kinderen uit probleemgezinnen zaten, daar waren ze echt behoorlijk coulant met familie-omstandigheden! En terecht.
pi_69858523
quote:
Op dinsdag 9 juni 2009 12:48 schreef Laureline het volgende:
Ik had ook oldschool examen VWO met: Nederlands, Engels, Latijn, Wiskunde A & B, Natuurkunde, Geschiedenis, Tekenen/Kunstgeschiedenis. Beetje schizofreen pakket, nu ik het zo bekijk.
Nu snap ik geen bal meer van de eindexamens met al die vooraf samengestelde 'profielen' in de 'studiehuizen'. Lijkt me ook erg vervelend dat je geen eigen combinaties meer kan maken.
Op zich kun je best combineren, het wordt alleen beperkt door het feit dat er zoveel verschillende vakken zijn dat het qua rooster allemaal erg ingewikkeld wordt als je als enige van je profiel een bepaald keuzevak van een ander profiel wilt volgen. Er zijn ook best veel vakken die iedereen moet volgen waardoor er minder tijd overblijft voor de vakken die je echt kiest en waardoor schuiven in je rooster nog lastiger wordt.
  dinsdag 9 juni 2009 @ 12:56:02 #266
37447 kwakveense
small, fluffy and green
pi_69858576
moggeh!

hmz... lijstje vandaag begint niet denderend - om kwart voor elf wakker schrikken asl je om kwart over elf een voortgangsgesprek hebt met je boss is niet zo héél erg aan te raden

o- niks (zzzzzzzzz)
t- niks (afspraak)
l- even naar de kantine - ik gok op een bruine meergranen bol en kipfilet
t- restje makreelfilet (in de koelkast thuis, flinke portie)
d- een lekker mager vleesje, smaakvol bereid, en een flinke lading groentjes. misschien wat aardappel uit de oven want ik heb een beetje weinig gegeten vandaag verder.

goh, klinkt toch nog niet zo slecht!

verder
@CF: 27 lijkt me helemaal niks... ik vond 26 al best wel erg... brrrr

over pakketten: ik heb Gymnasium oude stijl met NL/Eng/Frans/Latijn/Wiskunde A (oude stijl...is meer dan A1)/Economie 1 en Economie 2
als achtste vak had ik geschiedenis, maar dat heb ik na 3 weken laten vallen omdat mn beste virneidnnetje dan twee tussenuren had, tegelijk met de jongen op wie ik verliefd was, dus ik wilde lieve rook die twee tussenuren en ik vond de leraar saai en stom
Ich erschlag meinen Goldfisch, vergrab ihn im Hof.
Ich jag meine Bude hoch, alles was ich hab lass ich los.
Mein altes Leben, schmeckt wie ‘n labriger Toast.
  dinsdag 9 juni 2009 @ 12:57:54 #267
229513 Blurred86
Live Positive
pi_69858636
quote:
Op dinsdag 9 juni 2009 12:48 schreef Laureline het volgende:
Volgens mij is het idee ook dat er voorkomen wordt dat leerlingen een onsamenhangend pakket kiezen waarmee ze op geen enkele studie toegelaten worden. Je moet dus echt een richting kiezen in plaats van losse vakken.

Ik vond het vooral jammer dat op mijn middelbare school alleen 'standaard' vakken gegeven werden en geen filosofie of interessante talen oid.
but I am broken too, and spoken for, do not tempt me
  dinsdag 9 juni 2009 @ 12:59:03 #268
55647 XcUZ_Me
Vileine vrouw
pi_69858678
quote:
Op dinsdag 9 juni 2009 12:56 schreef kwakveense het volgende:

als achtste vak had ik geschiedenis, maar dat heb ik na 3 weken laten vallen omdat mn beste virneidnnetje dan twee tussenuren had, tegelijk met de jongen op wie ik verliefd was, dus ik wilde lieve rook die twee tussenuren en ik vond de leraar saai en stom
Echt, de keuzes die je toen maakte op die leeftijd .
[b]Op dinsdag 4 maart 2008 13:44 schreef Zhenar het volgende:[/b]
Spelletjeshater! :( Prinses der Duisternis! :r Eter van kinderen en puppies!!!!! :'( !!!!!
  dinsdag 9 juni 2009 @ 12:59:10 #269
229513 Blurred86
Live Positive
pi_69858683
Kwakveense: geen slechte keuzes nee, maar wel erg weinig, of niet?
but I am broken too, and spoken for, do not tempt me
pi_69858688
Dat lijstje valt inderdaad best mee Kwak! Het is wel hartstikke gezond, hooguit wat weinig maar dan heb je een goed excuus om een keer iets extra's te nemen.
pi_69858726
Ze hebben een nieuw lunchbuffet op kantoor

L: ciabattabroodje met rosbief, pijnboompitjes en rucola bakje magere yoghurt met banaan, appel sinaasappel plakje ontbijtkoek met boter

Voor straks nog een broodje met rosbief, pijnboompitjes en rucola 1 is net een beetje te weinig, dus het tweede broodje wordt ook mijn T nomnomnom
pi_69858746
quote:
Op dinsdag 9 juni 2009 12:57 schreef Blurred86 het volgende:

[..]

Volgens mij is het idee ook dat er voorkomen wordt dat leerlingen een onsamenhangend pakket kiezen waarmee ze op geen enkele studie toegelaten worden. Je moet dus echt een richting kiezen in plaats van losse vakken.

Ik vond het vooral jammer dat op mijn middelbare school alleen 'standaard' vakken gegeven werden en geen filosofie of interessante talen oid.
Nou stellen veel studies tegenwoordig ook echt een bepaald profiel als toelatingseis, dus dan heb je dat samenhangende pakket ook wel nodig. Was dat voor de tweede fase eigenlijk ook al zo? Met al die verschillende pakketten moesten ze toch haast wel coulanter zijn?
  dinsdag 9 juni 2009 @ 13:01:55 #273
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_69858777
quote:
Op dinsdag 9 juni 2009 12:57 schreef Blurred86 het volgende:

[..]

Ja, al die alfa's die geen wiskunde kiezen en dan in de problemen komen op hun vervolgopleiding, want aan een beetje statistiek ontkom je bijna niet.
Niet meer actief op Fok!
  dinsdag 9 juni 2009 @ 13:03:18 #274
55647 XcUZ_Me
Vileine vrouw
pi_69858821
quote:
Op dinsdag 9 juni 2009 13:00 schreef Daph_ het volgende:
Ze hebben een nieuw lunchbuffet op kantoor

L: ciabattabroodje met rosbief, pijnboompitjes en rucola bakje magere yoghurt met banaan, appel sinaasappel plakje ontbijtkoek met boter

Voor straks nog een broodje met rosbief, pijnboompitjes en rucola 1 is net een beetje te weinig, dus het tweede broodje wordt ook mijn T nomnomnom
Oeh, dat klinkt wel erg lekker ja . Wat dat betreft ben ik wel blij dat ik m'n eigen spullen mee moet nemen. Zo'n buffet is funest voor mij.

Moet m'n lijstje herzien!

O: 1 boterham met appelstroop
T: Plakje ontbijtkoek (de laatste! nu is het op!!)
L: 2 knackebrod met kipfilet + 1 appel
T: bakje optimel kwark
S: RPM
D: Chicken Tonight met verse ananas
T: -

Ok.. is dit genoeg?
[b]Op dinsdag 4 maart 2008 13:44 schreef Zhenar het volgende:[/b]
Spelletjeshater! :( Prinses der Duisternis! :r Eter van kinderen en puppies!!!!! :'( !!!!!
pi_69858890
quote:
Op dinsdag 9 juni 2009 13:03 schreef XcUZ_Me het volgende:

[..]

Oeh, dat klinkt wel erg lekker ja . Wat dat betreft ben ik wel blij dat ik m'n eigen spullen mee moet nemen. Zo'n buffet is funest voor mij.

Moet m'n lijstje herzien!

O: 1 boterham met appelstroop
T: Plakje ontbijtkoek (de laatste! nu is het op!!)
L: 2 knackebrod met kipfilet + 1 appel
T: bakje optimel kwark
S: RPM
D: Chicken Tonight met verse ananas
T: -

Ok.. is dit genoeg?
Nou we hadden ook heel veel sla-salades enzo, verse groente en heel veel fruit! Ze hebben de sauzen gebanned

Ik zou trouwens nog wat extra nemen voor RPM naast je bakje kwark
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')