Bij de reguliere post is er een maximum afstand om te lopen, anders moet er een brievenbus aan de weg staan. er is dus wat voor te zeggenquote:Op dinsdag 9 juni 2009 11:50 schreef Ewelina het volgende:
Is het tegenwoordig normaal dat bezorgers niet meer pakketten aan de deur afgeven, maar je naar beneden moet komen? Die klojo wilde niet naar boven komen (er is een lift) en had anders mijn pakket zo in de hal gegooid
ja maar ja, als je bepaalde mensen niet uitnodigt krijg je daar weer gezeik van. Zo gaat dat nu eenmaal.quote:Op dinsdag 9 juni 2009 11:53 schreef Mini_rulez het volgende:
[..]
Zijn er te veel mensen die jij er zelf graag bij wilt hebben, of zijn het mensen waarvan je eigenlijk vindt dat je ze uit zou moeten nodigen? Het is jouw dag hoor!
Ha, daar moet ik even het boek bijpakken, hoorquote:Op dinsdag 9 juni 2009 11:51 schreef motorbloempje het volgende:
www.math.ru.nl/~clauwe/BKI116/opgaven4juni.pdf
ik vrees dat 't neit gaat helpen, maar iig bedankt.. ik ga binnenkort (deze week) wel even met de docent praten om te kijken of er iets te regelen valt...quote:Op dinsdag 9 juni 2009 11:51 schreef Ewelina het volgende:
[..]
Ik kan aan mijn vriend vragen of hij je een keer wil helpen... hij heeft wiskunde gestudeerd
Hij kan toch met de lihiiiiiift? Dus wat nou maximumafstand?quote:Op dinsdag 9 juni 2009 11:54 schreef neen het volgende:
[..]
Bij de reguliere post is er een maximum afstand om te lopen, anders moet er een brievenbus aan de weg staan. er is dus wat voor te zeggen
geenquote:Op dinsdag 9 juni 2009 11:54 schreef ColdFeet het volgende:
[..]
Ha, daar moet ik even het boek bijpakken, hoor
Welk boek gebruik je? Lay?
Voor zover ik weet moeten bezorgers gewoon naar boven komen en alles aan de deur afgeven, dat doen de meesten iig wel. Kijk, als er geen lift was, dan is het een ander verhaal. Maar ik heb ook al gehoord dat een bezorger een pakket met daarin een laptop (!!!) gewoon in de hal wilde neergooienquote:Op dinsdag 9 juni 2009 11:52 schreef ColdFeet het volgende:
[..]
Ik vind dat niet meer dan normaal, eigenlijk
Je kunt toch moeilijk eisen dat zo'n vent alles aan je deur afgeeft? Dan moet hij overal trappen op...
Heb het meegemaakt dat de bel ging, ik de benedendeur open deed en bleef wachten bij de voordeur, zag net op tijd meneer de besorgert een briefje in de bus mikken dat ik niet thuis was (brievenbus was op de verdieping). Veel pakketbezorgers krijgen per afgeleverd pakje betaald, als ze denken dat het niet nodig is zetten ze geen stap te veel.quote:Op dinsdag 9 juni 2009 11:52 schreef ColdFeet het volgende:
[..]
Ik vind dat niet meer dan normaal, eigenlijk
Je kunt toch moeilijk eisen dat zo'n vent alles aan je deur afgeeft? Dan moet hij overal trappen op...
quote:Op dinsdag 9 juni 2009 11:54 schreef Muis006 het volgende:
Hoi! Ik heb schandalig uitgeslapen want ik ben voor het eerst sinds 2 maanden niet met hoofdpijn wakker geworden
Wel OK. Ik ben geen fan van krabsalade, maar een boterhammetje ermee is geen ramp; wel zou je voor mijn gevoel nog iets meer mogen eten.quote:Lijstje:
O/L: 1 snee geroosterd volkorenbrood met krabsalade; 1 snee geroosterd volkorenbrood met gekookt ei; appel + sinaasappel
T: wasa met old amsterdam
T: rode druiven
T: handje nootjes
D: sperziebonen, ketjapkip, gebakken rijst met ketjap en ui
T: bakje yoghurt
Istie goedgekeurd?
Naar de lift lopen en dan nog een stukje op de galerij is ongetwijfeld meer dan 13 (dacht ik) meter.quote:Op dinsdag 9 juni 2009 11:54 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Hij kan toch met de lihiiiiiift? Dus wat nou maximumafstand?.
wat fijnquote:Op dinsdag 9 juni 2009 11:54 schreef Muis006 het volgende:
Hoi! Ik heb schandalig uitgeslapen want ik ben voor het eerst sinds 2 maanden niet met hoofdpijn wakker geworden
Almering toch?quote:Op dinsdag 9 juni 2009 11:54 schreef ColdFeet het volgende:
[..]
Ha, daar moet ik even het boek bijpakken, hoor
Welk boek gebruik je? Lay?
Hmm. Eens kijken of je in de bieb Lay kunt achterhalen, misschien? Dat is echt een fijn, helder boek dat heel netjes stapsgewijs alles behandelt.quote:Op dinsdag 9 juni 2009 11:55 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
geen2 verschillende dictaten die van de hak op de tak springen
en de colleges die niet te volgen zijn
puur genieten
Het is juist leuk als je allebei anders denkt, dan blijf je aan de praat. Hij kijkt heel anders tegen dingen aan dan ikquote:Op dinsdag 9 juni 2009 11:53 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Huu, de liefde gaat wel erg diep als een alfa het uithoudt met een bèta.
Nog meerquote:Op dinsdag 9 juni 2009 11:56 schreef ColdFeet het volgende:
[..]Lekker gevoel
[..]
Wel OK. Ik ben geen fan van krabsalade, maar een boterhammetje ermee is geen ramp; wel zou je voor mijn gevoel nog iets meer mogen eten.
Mooi zo! Met dank aan pijnstillers of op eigen kracht?quote:Op dinsdag 9 juni 2009 11:54 schreef Muis006 het volgende:
Lay, check, even kijken morgen (en even nagaan of ik daar boeken mag lenenquote:Op dinsdag 9 juni 2009 11:57 schreef ColdFeet het volgende:
[..]
Hmm. Eens kijken of je in de bieb Lay kunt achterhalen, misschien? Dat is echt een fijn, helder boek dat heel netjes stapsgewijs alles behandelt.
Allebei een beetje! Heb gister 3x diclofenac genomen (150 mg in totaal) maar ik heb het vandaag nog niet nodig gehadquote:Op dinsdag 9 juni 2009 11:58 schreef loveli het volgende:
[..]
Mooi zo! Met dank aan pijnstillers of op eigen kracht?
quote:Op dinsdag 9 juni 2009 11:59 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
Lay, check, even kijken morgen (en even nagaan of ik daar boeken mag lenennog nooit inde UB geweest eigenlijk.. )
Mja, ik denk niet dat ik binding zou hebben met een bèta. Ik vind het juist leuk als de ander ook een voorliefde heeft voor talen, geschiedenis en andere typische alfa-onderwerpen. Bovendien ben ik bereslecht in wiskunde, dus ik zou me maar rot voelen bij zo'n wiskundeknobbelquote:Op dinsdag 9 juni 2009 11:58 schreef Ewelina het volgende:
[..]
Het is juist leuk als je allebei anders denkt, dan blijf je aan de praat. Hij kijkt heel anders tegen dingen aan dan ik![]()
Overigens dacht mijn ex juist weer op precies dezelfde manier als ik (die heeft rechten gestudeerd).
Wij hadden een keer een bed gekocht bij Leenbakker en toen liepen de bezorgkosten ook op per verdieping. Terwijl het gewoon een ander knopje in de lift is! Maarja, vriendje woonde op de 12e dus toen hebben we hem toch maar niet laten bezorgen.quote:Op dinsdag 9 juni 2009 11:54 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Hij kan toch met de lihiiiiiift? Dus wat nou maximumafstand?.
Maar je hebt bèta's en bèta's, hè. Je gaat nu lekker kort door de bocht: mensen zijn of alfa, of bèta.quote:Op dinsdag 9 juni 2009 12:02 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Mja, ik denk niet dat ik binding zou hebben met een bèta. Ik vind het juist leuk als de ander ook een voorliefde heeft voor talen, geschiedenis en andere typische alfa-onderwerpen. Bovendien ben ik bereslecht in wiskunde, dus ik zou me maar rot voelen bij zo'n wiskundeknobbel.
Het één hoeft het ander toch niet uit te sluiten? Ik hou ook erg van talen en geschiedenis, heb het zelfs nog even gestudeerd maar ik hou het liever als hobby en als werk doe ik nu iets bèta's maar dat betekent niet dat ik niks te bespreken heb met alfa's!quote:Op dinsdag 9 juni 2009 12:02 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Mja, ik denk niet dat ik binding zou hebben met een bèta. Ik vind het juist leuk als de ander ook een voorliefde heeft voor talen, geschiedenis en andere typische alfa-onderwerpen. Bovendien ben ik bereslecht in wiskunde, dus ik zou me maar rot voelen bij zo'n wiskundeknobbel.
En je kunt goed koken, bent aan het promoveren, hebt een toffe vent, goeie baan, kunt goed koken...quote:Op dinsdag 9 juni 2009 12:06 schreef ColdFeet het volgende:
[..]
Maar je hebt bèta's en bèta's, hè. Je gaat nu lekker kort door de bocht: mensen zijn of alfa, of bèta.
Hoewel ik mezelf als rasechte bèta beschouw, mag ik me in mijn vrije tijd ook graag bezig houden met literatuur, geschiedenis en andere typische alfa-dingen. Ik haalde daar ook net zulke hoge cijfers voor als voor extact (scheikunde en geschiedenis waren mijn beste vakken). Dus
Ik vind het een prima lijstjequote:Op dinsdag 9 juni 2009 12:02 schreef Muis006 het volgende:
Ohhhhhhhhhhh goeie ik heb nog tomatensoep!!!!!
O/L: 1 snee geroosterd volkorenbrood met krabsalade; 1 snee geroosterd volkorenbrood met gekookt ei; appel + sinaasappel
T: wasa met old amsterdam, grote kom tomatensoep
T: rode druiven
T: handje nootjes
D: sperziebonen, ketjapkip, gebakken rijst met ketjap en ui
T: bakje yoghurt
Zo dan![]()
Dat had ik ook ja.quote:Op dinsdag 9 juni 2009 12:06 schreef ColdFeet het volgende:
[..]
Maar je hebt bèta's en bèta's, hè. Je gaat nu lekker kort door de bocht: mensen zijn of alfa, of bèta.
Hoewel ik mezelf als rasechte bèta beschouw, mag ik me in mijn vrije tijd ook graag bezig houden met literatuur, geschiedenis en andere typische alfa-dingen. Ik haalde daar ook net zulke hoge cijfers voor als voor extact (scheikunde en geschiedenis waren mijn beste vakken). Dus
Je kent me hè? Altijd heerlijk zwart/witquote:Op dinsdag 9 juni 2009 12:06 schreef ColdFeet het volgende:
[..]
Du hast Rechtquote:Hoewel ik mezelf als rasechte bèta beschouw, mag ik me in mijn vrije tijd ook graag bezig houden met literatuur, geschiedenis en andere typische alfa-dingen. Ik haalde daar ook net zulke hoge cijfers voor als voor extact (scheikunde en geschiedenis waren mijn beste vakken). Dus
Nu je het zegt, mijn vriendje heeft ook de middelbare school niet af. Hij heeft wel ooit een propedeuse HBO gehaald en daarna is hij wel aan de universiteit begonnen maar nu is hij zelfstandig ondernemer en dat is ook prima.quote:Op dinsdag 9 juni 2009 12:12 schreef Tinkepink het volgende:
En wat betreft alfa of beta; het kan mij niet boeien. Ik heb veel vriendjes gehad die niet eens de middelbare school hadden afgemaakt,maar waar ik het wel gezellig mee had. De langere relaties had ik vooral met beta's geloof ik. Mijn man is er ook één. Qua interesses en politieke voorkeur lijken we ook helemaal niet op elkaar, maar toch hebben we een prima relatie!
Misschien een gamma?quote:Op dinsdag 9 juni 2009 12:13 schreef DevilsAndDust het volgende:
Ik zou niet eens weten of m'n vriendje een alfa of een beta is..
Hahaha, maar dat is omdat je diehard bèta's gewend bent, of niet? Van die lekker ongecompliceerde mannenquote:Op dinsdag 9 juni 2009 12:15 schreef loveli het volgende:
Denk niet dat ik met een echte alfa zou kunnen matchen.
Ik had eerst een 6 en toen ik ging herren had ik een 7quote:Op dinsdag 9 juni 2009 12:16 schreef Muis006 het volgende:
OH god, economie, herinner me er niet aan. Ik had economie en maatschappij op het VWO, maar economie lag me echt niet. Maar ik heb wel met pijn en moeite een prachtige 6 op mijn eindlijst
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |