Oh, ik bedoel gewoon drie afspraken bij de huisarts.quote:Op dinsdag 9 juni 2009 13:49 schreef DevilsAndDust het volgende:
[..]
Oooh, ik dacht dat je dat eerste gesprek drie keer hebt moeten voeren.. Misschien klopt mijn definitie van consult niet.
Ik krijg als het goed is deze week een oproep voor de gyn in de anticonceptiepoli in het ziekenhuis. Of de uitslag van m'n uitstrijkje als er iets mis is.
Hehe nee ik ben oudquote:Op dinsdag 9 juni 2009 13:48 schreef P.F het volgende:
[..]
Ik denk steeds dat jij mijn huppelige zusje van 16 bent![]()
! of zo
!
Ik weet ook eigenlijk niet of daarin dan al een datum staat hoor, ik verwacht meer een 'wij zijn er klaar voor, laat het maar weten als je ongesteld bent'-achtig iets.quote:Op dinsdag 9 juni 2009 13:51 schreef Mini_rulez het volgende:
[..]
Oh, ik bedoel gewoon drie afspraken bij de huisarts.
Apart dat je een oproep krijgt, ik moest zelf een afspraak maken omdat het in een bepaalde week moet.
Nou, kom maar doorquote:Op dinsdag 9 juni 2009 13:39 schreef DevilsAndDust het volgende:
M'n lief zit mee te lezen op de pc (ik zit achter de laptop). Het topiconderwerp biedt genoeg onderwerpen om iets schokkends te zeggen..
Zou je dat fijn vinden?quote:Op dinsdag 9 juni 2009 13:53 schreef Muis006 het volgende:
[..]
Zeg eh, kom je hier vaker?
*knipper knipper*
Ja, wat is 't nou?quote:Op dinsdag 9 juni 2009 13:53 schreef kwakveense het volgende:
oh en mc army is gearriveerd in greysidd. hij is leuker op beeld. ook juist omdat er echt behoefte was aan een nieuw iemand met neiwue dynamiek en een neiuwe verhaallijn.
Is de nueiwe spellingquote:
Oja, dat kan natuurlijk ook.quote:Op dinsdag 9 juni 2009 13:54 schreef DevilsAndDust het volgende:
[..]
Ik weet ook eigenlijk niet of daarin dan al een datum staat hoor, ik verwacht meer een 'wij zijn er klaar voor, laat het maar weten als je ongesteld bent'-achtig iets.
Ik ben eigenlijk best een beetje zenuwachtig voor de uitslag van het uitstrijkje.. M'n ex ging nogal vreemd, en ik heb meteen toen het uitging wel een soa-test laten doen, maar dat was alleen met een urinemonster.
je hebt mn nr tochquote:Op dinsdag 9 juni 2009 13:37 schreef Syrena het volgende:
Van mijn moeder moest ik een knappe vent zoeken, me laten bezwangeren en dan maar bij hen in de straat komen wonen in het huis dat ze op het oog heeft voor mij![]()
Uh. How 'bout no?
Alhoewel ik dan wel twee teckels kan nemenen 's morgens teckels & baby bij mijn moeder kan brengen. Te voet
![]()
Maar ik wil de vent er ook gewoon bij
*sirene*quote:
uneiwe natuurlijk! sorry!quote:
Dat is toch juist met bepaalde SOA's zo tricky? Dat je er niets van merkt? Uit mijn hoofd: syfilis, chlamydia, ...quote:Op dinsdag 9 juni 2009 13:57 schreef Mini_rulez het volgende:
[..]
Oja, dat kan natuurlijk ook.
Ach, als je nooit klachten hebt gehad ofzo dan zal het toch wel goed zijn?
Jaquote:Op dinsdag 9 juni 2009 13:56 schreef Muis006 het volgende:
[..]
Zou je het fijn vinden als ik dat fijn zou vinden?
Of hij wil een baby teckelen!quote:Op dinsdag 9 juni 2009 14:00 schreef MariaEtcetera het volgende:
[..]
*sirene*
Extra, extra, TJ wil babies! TJ wil babies! En teckels! Extra, extra!
Heb jij syfilis in je hoofdquote:Op dinsdag 9 juni 2009 14:00 schreef ColdFeet het volgende:
[..]
Dat is toch juist met bepaalde SOA's zo tricky? Dat je er niets van merkt? Uit mijn hoofd: syfilis, chlamydia, ...
quote:Op dinsdag 9 juni 2009 14:04 schreef Blurred86 het volgende:
Wat zal ik eten vanavond? ik moet alleen eten en heb geen tijd om uitgebreid te koken dus ik wil iets simpels (maar het moet natuurlijk wel heel lekker zijn) en het hoeft niet heel slank, maar ik wil wel dat het gezond is (veel groente!). Liefst vegetarisch, maar geen kikkererwten (gister al gegeten, en zo nog hummus).
Iemand een gouden tip voor mij?
Visje met groente uit de oven? Of een schaal geroosterde groenten met wat feta?quote:Op dinsdag 9 juni 2009 14:04 schreef Blurred86 het volgende:
Wat zal ik eten vanavond? ik moet alleen eten en heb geen tijd om uitgebreid te koken dus ik wil iets simpels (maar het moet natuurlijk wel heel lekker zijn) en het hoeft niet heel slank, maar ik wil wel dat het gezond is (veel groente!). Liefst vegetarisch, maar geen kikkererwten (gister al gegeten, en zo nog hummus).
Iemand een gouden tip voor mij?
voorlopig nog lang niet hoor en heb al andere kandidaat opt oogquote:Op dinsdag 9 juni 2009 14:00 schreef MariaEtcetera het volgende:
[..]
*sirene*
quote:Op dinsdag 9 juni 2009 14:00 schreef MariaEtcetera het volgende:
[..]
*syrena*
Chlamydia is te zien met een urinemonster!quote:Op dinsdag 9 juni 2009 14:00 schreef ColdFeet het volgende:
[..]
Dat is toch juist met bepaalde SOA's zo tricky? Dat je er niets van merkt? Uit mijn hoofd: syfilis, chlamydia, ...
Ben jjij nu mijn sma?quote:Op dinsdag 9 juni 2009 14:08 schreef Muis006 het volgende:
[..]
Wat betekent jouw ondertitel eigenlijk? Mijn rups is nadrukkelijk?
Heb ik zondag al gegeten, en is niet vegetarischquote:
hmm, ik denk er even overquote:Of een schaal geroosterde groenten met wat feta?
Bijna goed. Die is leuker, eigenlijk.quote:Op dinsdag 9 juni 2009 14:08 schreef Muis006 het volgende:
[..]
Wat betekent jouw ondertitel eigenlijk? Mijn rups is nadrukkelijk?
Je moet helemaal niks.quote:Op dinsdag 9 juni 2009 14:10 schreef P.F het volgende:
Ik heb de wereld van het strijken ontdekt
Maar moet je strijken nadat je gewassen hebt of voor je je kleding aandoet?
Als je de kleren nog aanhebt natuurlijkquote:Op dinsdag 9 juni 2009 14:10 schreef P.F het volgende:
Ik heb de wereld van het strijken ontdekt
Maar moet je strijken nadat je gewassen hebt of voor je je kleding aandoet?
Oeh!, Ik ga gelijk mijn moeder bellenquote:Op dinsdag 9 juni 2009 14:10 schreef Muis006 het volgende:
[..]
Ik ben oming lau jouw smaatje jeweettog
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |