Ik heb bij 'verwensetjes' altijd hele andere associatiesquote:Op dinsdag 9 juni 2009 13:32 schreef Tinkepink het volgende:
Dan geef je de moeder een verwensetje van de drogisterij TJ. En kinderen worden pas echt leuk vanaf een jaar of 4
Ik ga zo eens naar winkelcentrumk want op Inet staat teveel leuks!quote:Op dinsdag 9 juni 2009 13:25 schreef loveli het volgende:
[..]
Iets leuks voor de moeder. Paps heeft er een kind bij en is in de wolken, de baby krijgt al genoeg knuffels en kleertjes, moeders heeft het 9 maanden zwaar gehad plus het kind ter wereld gezet. Dus.. iets leuks voor haar.
Aww...quote:
Maar dat probleem blijft! Of je nou 28 of 38 bent.quote:Op dinsdag 9 juni 2009 13:33 schreef Mini_rulez het volgende:
Hier geen baby hoor.
Baby's zijn leuk, maar daarna worden het peuters en kleuters. Ik heb net weer leuke verhalen gehoord over wat voor gedoe het oplevert bij tweeverdieners als de school besluit een studiedag te organiseren, of de kinderen eerder vrij geeft. Toch nog maar even niet...
Gaan we het nu weer over de Tarzan Deluxe hebben?quote:Op dinsdag 9 juni 2009 13:33 schreef XcUZ_Me het volgende:
[..]
Ik heb bij 'verwensetjes' altijd hele andere associaties.
Dan begint het net leuk te worden!quote:Op dinsdag 9 juni 2009 13:31 schreef ColdFeet het volgende:
Baby's, baby's... Ik vind ze vooral leuk als ze zo super-mini zijn. Een tweejarige, daar doe je me geen plezier mee
I know! Maar als je wat verder in je carrière bent kun je het je wellicht wat beter permitteren om parttime te gaan werken. Misschien ook niet, maar dan hoef ik me er nu in elk geval nog niet druk over te maken.quote:Op dinsdag 9 juni 2009 13:34 schreef ColdFeet het volgende:
[..]
Maar dat probleem blijft! Of je nou 28 of 38 bent.
Nog niet gezien, maar ik kan het me voorstellen. Nichtje van mijn beste vriendin heeft ook een lelijk kindjequote:Op dinsdag 9 juni 2009 13:37 schreef Muis006 het volgende:
Ik had ook foto's van echte lelijke baby's kunnen plaatsen, maar dat vind ik weer zielig.
Is het jullie trouwens opgevallen dat dat nieuwe kindje van Lance Armstrong op een goblin lijkt?
Nee hoor. Dan is het net zo moeilijk/makkelijk. Overigens zijn babietjes vaker ziek dan kinderen overwacht vrij krijgenquote:Op dinsdag 9 juni 2009 13:35 schreef Mini_rulez het volgende:
[..]
I know! Maar als je wat verder in je carrière bent kun je het je wellicht wat beter permitteren om parttime te gaan werken. Misschien ook niet, maar dan hoef ik me er nu in elk geval nog niet druk over te maken.
Die heeft op dit moment in m'n leven meer mijn interesse dan kinderenquote:Op dinsdag 9 juni 2009 13:34 schreef Muis006 het volgende:
[..]
Gaan we het nu weer over de Tarzan Deluxe hebben?
Oh.quote:Op dinsdag 9 juni 2009 13:39 schreef Tinkepink het volgende:
[..]
Nee hoor. Dan is het net zo moeilijk/makkelijk. Overigens zijn babietjes vaker ziek dan kinderen overwacht vrij krijgenDus.
Huuuu. Dat koppie vind ik wel grappig, maar wat is er aan de hand met het handje? Is dat het kind van Armstrong? Het heeft 3 vingersquote:
Ja dat vroeg ik me ook afquote:Op dinsdag 9 juni 2009 13:41 schreef Tinkepink het volgende:
[..]
Huuuu. Dat koppie vind ik wel grappig, maar wat is er aan de hand met het handje? Is dat het kind van Armstrong? Het heeft 3 vingers
Er zitten er twee aan mekaar geblurred door de slechte kwaliteit foto en het duimpje zit erachter denk ikquote:Op dinsdag 9 juni 2009 13:41 schreef Tinkepink het volgende:
[..]
Huuuu. Dat koppie vind ik wel grappig, maar wat is er aan de hand met het handje? Is dat het kind van Armstrong? Het heeft 3 vingers
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Are you pondering what I'm pondering?
quote:Op dinsdag 9 juni 2009 13:44 schreef Mini_rulez het volgende:
Goh, nu is het zelfs enigszins ontopic dat ik volgende week eindelijk terecht kan bij weer een andere huisarts (nummer 3 hiervoor, in totaal in 4 consulten 4 verschillende huisartsen). Handig, zo'n gezondheidscentrum met huisartsen die er vanalles naast doen.Huh, waarom moet je daar vier consulten voor hebben?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt..
Still a little bit of your face I haven't kissed.
Volgens mij is dat gewoon een ongelukkige, neerwaartse spiraalquote:Op dinsdag 9 juni 2009 13:46 schreef DevilsAndDust het volgende:
[..]
Huh, waarom moet je daar vier consulten voor hebben?.
Drie hiervoor, die vierde was voor iets anders. De eerste keer ging ik vragen naar de mogelijkheden, toen moest ik nog terugkomen voor een kweekje en bij de derde wordt hij geplaatst.quote:Op dinsdag 9 juni 2009 13:46 schreef DevilsAndDust het volgende:
[..]
Huh, waarom moet je daar vier consulten voor hebben?.
Ik denk steeds dat jij mijn huppelige zusje van 16 bentquote:Op dinsdag 9 juni 2009 10:39 schreef MariaEtcetera het volgende:
[..]
*aai*![]()
Eerst die 27 nog he!
Ik was laatst in de war met hoe oud ik wasFaal. Maar ben toch echt 22. Ik was jarig geweest maar toen was er zoveel mafs gebeurd en heb ik het niet gevierd of iets, dus was ik vergeten dat ik al 22 geworden was
PF! Hoe zat het nou uiteindelijk met die studiepunten?quote:Op dinsdag 9 juni 2009 13:48 schreef P.F het volgende:
[..]
Ik denk steeds dat jij mijn huppelige zusje van 16 bent![]()
! of zo
!
Oooh, ik dacht dat je dat eerste gesprek drie keer hebt moeten voeren.quote:Op dinsdag 9 juni 2009 13:47 schreef Mini_rulez het volgende:
[..]
Drie hiervoor, die vierde was voor iets anders. De eerste keer ging ik vragen naar de mogelijkheden, toen moest ik nog terugkomen voor een kweekje en bij de derde wordt hij geplaatst.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |