hm, dat lijkt me op zich wel lekker, maar ik weet niet of ik er wel zin in hebquote:
Ik ben aan m'n presentatie gaan werken.. En nu ga ik aan een andere opdracht werken.. Dus nu is het er nog steeds niet van gekomenquote:Op dinsdag 9 juni 2009 13:49 schreef Mini_rulez het volgende:
[..]
PF! Hoe zat het nou uiteindelijk met die studiepunten?
Als je geen zin hebt om het erover te hebben dan laat maar hoor.
Niet. Nooit.quote:Op dinsdag 9 juni 2009 14:10 schreef P.F het volgende:
Ik heb de wereld van het strijken ontdekt
Maar moet je strijken nadat je gewassen hebt of voor je je kleding aandoet?
Oh... nouja, die dingen moeten ook gebeuren.quote:Op dinsdag 9 juni 2009 14:13 schreef P.F het volgende:
[..]
Ik ben aan m'n presentatie gaan werken.. En nu ga ik aan een andere opdracht werken.. Dus nu is het er nog steeds niet van gekomen
quote:Op dinsdag 9 juni 2009 13:51 schreef MariaEtcetera het volgende:
[..]
Hehe nee ik ben oud![]()
Maar ik ben nog best huppelig hoor! En je zusje wil ik ook nog wel zijnOok al ben jij jonger
Ik eet morgen volkorenpenne met allerlei groente en rode pastasaus en die ga ik dan in de oven flikkeren met kaas en kruiden en misschien ook broodkruimquote:Op dinsdag 9 juni 2009 14:13 schreef Blurred86 het volgende:
[..]
hm, dat lijkt me op zich wel lekker, maar ik weet niet of ik er wel zin in heb
toch bedankt voor het meedenken
Of met de hand over je hart?quote:Op dinsdag 9 juni 2009 14:15 schreef Muis006 het volgende:
Ik strijk nooit, maar ik strijk weleens ergens neer.
Maar dan sta je 2 uur te strijkenquote:Op dinsdag 9 juni 2009 14:14 schreef Mini_rulez het volgende:
Ik zou trouwens na het wassen strijken voor je het in de kast legt, want dan kun je alles in 1 keer doen.
quote:Op dinsdag 9 juni 2009 14:15 schreef Muis006 het volgende:
Ik strijk nooit, maar ik strijk weleens ergens neer.
Maar kreuken ze niet als je ze in de kast hangt?quote:
Dat wel ja, maar anders moet je elke ochtend die plank tevoorschijn halen toch?quote:Op dinsdag 9 juni 2009 14:16 schreef ColdFeet het volgende:
[..]
Maar dan sta je 2 uur te strijken
Ik wil een kuismadamEentje die strijkt
Want gestreken kleren, da's zo lekker om aan te trekken
Maria heeft de kook-geestquote:Op dinsdag 9 juni 2009 14:15 schreef MariaEtcetera het volgende:
[..]
Ik eet morgen volkorenpenne met allerlei groente en rode pastasaus en die ga ik dan in de oven flikkeren met kaas en kruiden en misschien ook broodkruim![]()
Int kader van probeer van iets saais nog iets leuks te makenIk heb de penne, de groente en de saus namelijk al in huis
Een kuismadam! En die komt dan elke maandag met haar remork vol stofvodden voorrijdenquote:Op dinsdag 9 juni 2009 14:16 schreef ColdFeet het volgende:
[..]
Maar dan sta je 2 uur te strijken
Ik wil een kuismadamEentje die strijkt
Want gestreken kleren, da's zo lekker om aan te trekken
quote:Op dinsdag 9 juni 2009 13:56 schreef Muis006 het volgende:
[..]
Zou je het fijn vinden als ik dat fijn zou vinden?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |