hm, dat lijkt me op zich wel lekker, maar ik weet niet of ik er wel zin in hebquote:
Ik ben aan m'n presentatie gaan werken.. En nu ga ik aan een andere opdracht werken.. Dus nu is het er nog steeds niet van gekomenquote:Op dinsdag 9 juni 2009 13:49 schreef Mini_rulez het volgende:
[..]
PF! Hoe zat het nou uiteindelijk met die studiepunten?
Als je geen zin hebt om het erover te hebben dan laat maar hoor.
Niet. Nooit.quote:Op dinsdag 9 juni 2009 14:10 schreef P.F het volgende:
Ik heb de wereld van het strijken ontdekt
Maar moet je strijken nadat je gewassen hebt of voor je je kleding aandoet?
Oh... nouja, die dingen moeten ook gebeuren.quote:Op dinsdag 9 juni 2009 14:13 schreef P.F het volgende:
[..]
Ik ben aan m'n presentatie gaan werken.. En nu ga ik aan een andere opdracht werken.. Dus nu is het er nog steeds niet van gekomen
quote:Op dinsdag 9 juni 2009 13:51 schreef MariaEtcetera het volgende:
[..]
Hehe nee ik ben oud![]()
Maar ik ben nog best huppelig hoor! En je zusje wil ik ook nog wel zijnOok al ben jij jonger
Ik eet morgen volkorenpenne met allerlei groente en rode pastasaus en die ga ik dan in de oven flikkeren met kaas en kruiden en misschien ook broodkruimquote:Op dinsdag 9 juni 2009 14:13 schreef Blurred86 het volgende:
[..]
hm, dat lijkt me op zich wel lekker, maar ik weet niet of ik er wel zin in heb
toch bedankt voor het meedenken
Of met de hand over je hart?quote:Op dinsdag 9 juni 2009 14:15 schreef Muis006 het volgende:
Ik strijk nooit, maar ik strijk weleens ergens neer.
Maar dan sta je 2 uur te strijkenquote:Op dinsdag 9 juni 2009 14:14 schreef Mini_rulez het volgende:
Ik zou trouwens na het wassen strijken voor je het in de kast legt, want dan kun je alles in 1 keer doen.
quote:Op dinsdag 9 juni 2009 14:15 schreef Muis006 het volgende:
Ik strijk nooit, maar ik strijk weleens ergens neer.
Maar kreuken ze niet als je ze in de kast hangt?quote:
Dat wel ja, maar anders moet je elke ochtend die plank tevoorschijn halen toch?quote:Op dinsdag 9 juni 2009 14:16 schreef ColdFeet het volgende:
[..]
Maar dan sta je 2 uur te strijken
Ik wil een kuismadamEentje die strijkt
Want gestreken kleren, da's zo lekker om aan te trekken
Maria heeft de kook-geestquote:Op dinsdag 9 juni 2009 14:15 schreef MariaEtcetera het volgende:
[..]
Ik eet morgen volkorenpenne met allerlei groente en rode pastasaus en die ga ik dan in de oven flikkeren met kaas en kruiden en misschien ook broodkruim![]()
Int kader van probeer van iets saais nog iets leuks te makenIk heb de penne, de groente en de saus namelijk al in huis
Een kuismadam! En die komt dan elke maandag met haar remork vol stofvodden voorrijdenquote:Op dinsdag 9 juni 2009 14:16 schreef ColdFeet het volgende:
[..]
Maar dan sta je 2 uur te strijken
Ik wil een kuismadamEentje die strijkt
Want gestreken kleren, da's zo lekker om aan te trekken
quote:Op dinsdag 9 juni 2009 13:56 schreef Muis006 het volgende:
[..]
Zou je het fijn vinden als ik dat fijn zou vinden?
Dat zit toch in z'n eigen ovenproof bakje, of niet?quote:Op dinsdag 9 juni 2009 14:18 schreef Viking84 het volgende:
Jezus, ik heb een hele pagina gemist!.
Ik heb trouwens ook vis cuisine gehaald. Morgen even uitproberen. Heb je daar per sé een plátte ovenschaal voor nodig of kan het ook in een lage ovenschaal? (heb sowieso nog nooit een platte ovenschaal gezien).
Ja.quote:Op dinsdag 9 juni 2009 12:42 schreef neen het volgende:
Hadden de mensen met scheikunde ook voor het examen een "groot" practicumtentamen? Die ook meetelde naast alle schriftelijke tentamens.
Relaxedquote:Op dinsdag 9 juni 2009 14:19 schreef vergeetmewelletje het volgende:
Mijn beste vriendin slikte kaliumpermanganaat in en was daarna maanden haar stem kwijt. ')
Mijn moeder ook.quote:
Nom nom!quote:Op dinsdag 9 juni 2009 14:21 schreef Blurred86 het volgende:
oh ik weet wat ik ga eten! risotto met erwtjes en verse spinazieof misschien paddenstoelenrisotto
in ieder geval risotto
Olie, noten en pasta. Count your blessingsquote:Op dinsdag 9 juni 2009 14:22 schreef Viking84 het volgende:
Dat recept dat jij hebt gepost, XM, klinkt erg lekker, maar sodeju, > 700 calorieën.
lol, mijn oma is 84!quote:Op dinsdag 9 juni 2009 14:21 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Mijn moeder ook.
En die is ws ongeveer net zo oud als jouw oma(hoe oud is je oma?
).
Ik strijk alleen bloesjes, maar nóg liever laat ik dat aan Mark over.
quote:Op dinsdag 9 juni 2009 14:16 schreef P.F het volgende:
[..]
Maar kreuken ze niet als je ze in de kast hangt?
Ik wou al m'n bloesjes al weg gooien doordat de randjes zo lelijk omkrulde maar nu heb ik ze gestreken en nu zijn ze weer als nieuw!
Alleen snap ik niet zo goed hoe ik kan zien waar ik vouwen moet strijken.
Mijn moeder strijkt nooitZe kan ook niet goed vouwen
Dus ik heb geen goed voorbeeld gehad.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.crap in = crap out
Hup, je kunt het best! Zelfs ik bleek het goed te doen.quote:Op dinsdag 9 juni 2009 14:23 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Nom nom!
Ik moet ook nog altijd een keer risotto maken, maar ik heb risottomaakvrees.
Heeft u nog suggesties, oh kook-goeroe?quote:Op dinsdag 9 juni 2009 14:16 schreef ColdFeet het volgende:
[..]
Maria heeft de kook-geestLekker bezig, dan
Da's echt vervelender dan je zou denken! Ik was afgelopen vrijdag op een congres m'n stem kwijt (heel slechte timing ookquote:Op dinsdag 9 juni 2009 14:21 schreef XcUZ_Me het volgende:
[..]
Relaxed. Hoe kom je daaraan? Ik ken nog wel wat mensen die wel even een tijdje hun mond mogen houden
.
Da's toch best OK? Gesteld dat je die dag niet al drie broodjes kroket hebt gegeten, natuurlijk?quote:Op dinsdag 9 juni 2009 14:22 schreef Viking84 het volgende:
Dat recept dat jij hebt gepost, XM, klinkt erg lekker, maar sodeju, > 700 calorieën.
Je hebt gelijk. De info die op internet stond klopt dan niet.quote:Op dinsdag 9 juni 2009 14:19 schreef Mini_rulez het volgende:
[..]
Dat zit toch in z'n eigen ovenproof bakje, of niet?
Want dat doe ik ook elke dag jaquote:Op dinsdag 9 juni 2009 14:27 schreef ColdFeet het volgende:
[..]
Da's toch best OK? Gesteld dat je die dag niet al drie broodjes kroket hebt gegeten, natuurlijk?
Als je niet aan de lijn doet is dat prima te doen.quote:Op dinsdag 9 juni 2009 14:22 schreef Viking84 het volgende:
Niet speciaal; pasta met groenten en saus en kaas uit de oven isquote:Op dinsdag 9 juni 2009 14:25 schreef MariaEtcetera het volgende:
[..]
Heeft u nog suggesties, oh kook-goeroe?![]()
Voor extra lekkere kruiden voor erbij ofzoiets
En oh, ik ben goedhoedHeb net koekies uitgedeeld aan de schilders (heb geen koffiezetapparaat XD) en er zelf géén 1 genomen
Een kroket is nog zo'n beetje de magerste onder de snacks.quote:Op dinsdag 9 juni 2009 14:27 schreef ColdFeet het volgende:
[..]
Da's toch best OK? Gesteld dat je die dag niet al drie broodjes kroket hebt gegeten, natuurlijk?
Ja jij ja! Dan noem je ook iemandquote:Op dinsdag 9 juni 2009 14:24 schreef DevilsAndDust het volgende:
[..]
Hup, je kunt het best! Zelfs ik bleek het goed te doen..
Nou, ik ben niet zo kritischquote:Op dinsdag 9 juni 2009 14:28 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Want dat doe ik ook elke dag ja.
Nou ja, ik kijk altijd alleen naar recepten die het predikaat 'slank' mee krijgen (max 450/500 calorieën, zoiets?)
Gezellig tochquote:
Oe, nom! Da's wel een puik plan nogquote:Op dinsdag 9 juni 2009 14:28 schreef ColdFeet het volgende:
[..]
Niet speciaal; pasta met groenten en saus en kaas uit de oven isMozzarellablokjes door de pasta? Voor extra draden en kcals?
450/500 is meestal te weinig voor mij om aan mn nodige calorietjes voor de dag te komen...quote:Op dinsdag 9 juni 2009 14:28 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Want dat doe ik ook elke dag ja.
Nou ja, ik kijk altijd alleen naar recepten die het predikaat 'slank' mee krijgen (max 450/500 calorieën, zoiets?)
Gewoon in de oven, that's allquote:Op dinsdag 9 juni 2009 14:32 schreef MariaEtcetera het volgende:
[..]
Oe, nom! Da's wel een puik plan nogIk ga het opperen bij het vriendje (die is niet zo'n fan van kaas, ik juist wel, maar het mag wel 'met mate'
) en dan kan ik het morgen halen, want morgen wou ik ook nog even naar de markt om kick-ass groenten en fruit in te slaan! En misschien vis als het niet te duur is
![]()
Ik word geinspireerd door die vispakketjes hiero, klinkt écht lekker en niet zo moeilijk, dus die ga ik ook nog eens maken!![]()
Oh, nodig jezelf maar gewoon uit hoor.quote:Op dinsdag 9 juni 2009 14:30 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Ja jij ja! Dan noem je ook iemand. Heb je je eigen baksels wel eens gezien? Sodeju!
.
Ik kom wel een keer bij je eten en dan gaan we risotto maken. Ik ben namelijk meer iemand die moet zien hoe een ander het doet.
Haha, zo bedoelde ik het niet. Ik meen het wel hoorquote:Op dinsdag 9 juni 2009 14:35 schreef DevilsAndDust het volgende:
[..]
Oh, nodig jezelf maar gewoon uit hoor.. Haha. Maar is goed hoor!
daar geloof ik niet in, net als de onzin van na 20 uur niet meer eten. t gaat om je saldo door de dag heen.quote:Op dinsdag 9 juni 2009 14:35 schreef Mini_rulez het volgende:
Ik zit meestal ongeveer op 600 met avondeten, maar in theorie lijkt het me beter om het wat meer over de dag te verdelen en niet de helft van je kcal pas binnen te krijgen als je eigenlijk niet veel meer gaat doen. Zou je dan bijv. 's middags lichter zijn en 's avonds weer wat vet erbij krijgen?
Zo, doe even lekker neerbuigend over je eigen kunstwerkenquote:Op dinsdag 9 juni 2009 14:35 schreef DevilsAndDust het volgende:
[..]
Oh, nodig jezelf maar gewoon uit hoor.. Haha. Maar is goed hoor!
En een lap marsepein over een taart gooien heeft weinig te maken met kookkunsten. Ik heb bij CF wel gezien dat ik nog véél moet leren. Het gemak waarmee zij een weet ik hoeveel gangen menu bij elkaar weet te koken, is voor mij nog lang niet in zicht.
Aantal calorieen wat je per dag mag etenquote:
Da's waar ja, als je per saldo op het goede aantal uitkomt moet je eigenlijk gewoon afvallen.quote:Op dinsdag 9 juni 2009 14:38 schreef kwakveense het volgende:
[..]
daar geloof ik niet in, net als de onzin van na 20 uur niet meer eten. t gaat om je saldo door de dag heen.
ik eet overdag om de 2 uur maar hoger dan 800 kcal overdag kom ik niet snel. om aan 1500 te komen heb ik dan nog wel 700 avondeten nodig. ik word ook bloedchagerijnig van een kleine avondmaaltijd, omdat avond eten het enige lekkere vind op een dag qua maaltijd, meestal...
Dat komt niet doordat we vrouwen zijn, dat komt doordat je in een Slank-topic zit.quote:Op dinsdag 9 juni 2009 14:40 schreef Houzer het volgende:
[..]
Aantal calorieen wat je per dag mag eten
Ik moet serieus echt teveel eten en redelijk vet om op gewicht te blijven
Eensquote:Op dinsdag 9 juni 2009 14:38 schreef kwakveense het volgende:
[..]
daar geloof ik niet in, net als de onzin van na 20 uur niet meer eten. t gaat om je saldo door de dag heen.
Het is ook mijn lievelingsmaaltijd. Ik steek er meestal wel wat tijd in, ga er lekker voor zitten, leuke borden, glas water of wijn... Rustmomentjequote:ik eet overdag om de 2 uur maar hoger dan 800 kcal overdag kom ik niet snel. om aan 1500 te komen heb ik dan nog wel 700 avondeten nodig. ik word ook bloedchagerijnig van een kleine avondmaaltijd, omdat avond eten het enige lekkere vind op een dag qua maaltijd, meestal...
Ik ook hoor pop. Ik eet geloof ik de meeste troep van alle mensen hier in het topic.quote:Op dinsdag 9 juni 2009 14:40 schreef Houzer het volgende:
[..]
Sorryquote:Op dinsdag 9 juni 2009 14:41 schreef Mini_rulez het volgende:
[..]
Dat komt niet doordat we vrouwen zijn, dat komt doordat je in een Slank-topic zit.
Wrijf het er maar in...
Dunne mensen kunnen ook ongezond zijn hequote:Op dinsdag 9 juni 2009 14:40 schreef Houzer het volgende:
[..]
Ik zit sinds een maand op fitness, en heb nu van die weight gainer en eiwit shakesquote:Op dinsdag 9 juni 2009 14:43 schreef MariaEtcetera het volgende:
[..]
Dunne mensen kunnen ook ongezond zijn heDus wel gezond eten! Anders ben je dun maar is je lichaam niet blij met je
![]()
En nu ga ik ophouden met soggen en weer een flink stuk aan mn scriptie tikken. Echt wel.
Ja, wacht maar. Op een bepaalde leeftijd gaat die vlieger opeens niet meer op. En dan nog, voor mannen is het makkelijker om op een mooi gewicht te komen/blijven. Genetica enzo.quote:Op dinsdag 9 juni 2009 14:40 schreef Houzer het volgende:
[..]
Hmm. Ok.quote:Op dinsdag 9 juni 2009 14:39 schreef ColdFeet het volgende:
[..]
Zo, doe even lekker neerbuigend over je eigen kunstwerkenBedenk ook nog even dat jij nu ongeveer een half jaar bezig bent met kook-experimenten, en wat een voortgang je al hebt geboekt
Ik post geen lijstjesquote:Op dinsdag 9 juni 2009 14:42 schreef Muis006 het volgende:
Ik eet geloof ik de meeste troep van alle mensen hier in het topic.
Oh, rot zeg! kan toch nog best een pittige operatie zijn.quote:Op dinsdag 9 juni 2009 14:42 schreef ElisaB het volgende:
Vakkenpakketten heb ik ver achter me gelaten en baby's heb ik nix mee. Prima topic voor mij
Mamma-ElisaB is vanmorgen opgenomen met een blinde darm ontsteking en is nu onder het mes. Ingreep van nix, maar toch heb ik het er niet op. Een beetje in mijn moeder snijden
Het blijft een raar idee ja, ook al is het maar een kleine ingreep. Maar zo'n operatie duurt niet lang toch? Dan zou je snel moeten weten of het goed gegaan is.quote:Op dinsdag 9 juni 2009 14:42 schreef ElisaB het volgende:
Vakkenpakketten heb ik ver achter me gelaten en baby's heb ik nix mee. Prima topic voor mij
Mamma-ElisaB is vanmorgen opgenomen met een blinde darm ontsteking en is nu onder het mes. Ingreep van nix, maar toch heb ik het er niet op. Een beetje in mijn moeder snijden
Hier wordt geduimd! Succes.quote:Op dinsdag 9 juni 2009 14:42 schreef ElisaB het volgende:
Will do. Mamma-ElisaB is een bikkel; ze is vanmorgen in d'r eentje lopend naar de dokter gegaanquote:Op dinsdag 9 juni 2009 14:48 schreef ColdFeet het volgende:
Oh, rot zeg! kan toch nog best een pittige operatie zijn.
Hou ons op de hoogte!
And why don't you start now then missy? *strenge blik*quote:
Volgens de chirug duurt het een kwartiertje. Zo gepiept!quote:Op dinsdag 9 juni 2009 14:49 schreef Mini_rulez het volgende:
Het blijft een raar idee ja, ook al is het maar een kleine ingreep. Maar zo'n operatie duurt niet lang toch? Dan zou je snel moeten weten of het goed gegaan is.
Ze is in elk geval zo verstandig geweest om alsnog te gaan, dan is het al met al nog snel gefixt toch?quote:Op dinsdag 9 juni 2009 14:51 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Volgens de chirug duurt het een kwartiertje. Zo gepiept!
Ik zei gisterenavond al tegen haar dat ze toch echt naar de dok moest. Zeker toen ze ook nog begon te rillen. Maar ze vond dat het wel zou overgaan. Niet dus
Bij mij is de combi van 2 paracetamol (liefst met cafeine) en een kort tukje vaak wel effectief.quote:Op dinsdag 9 juni 2009 14:54 schreef Daph_ het volgende:
Elisa sterke met je mams
Iemand een tip wat ik tegen hoofdpijn kan doen? Meer eten of drinken helpt niet, frisse lucht ook niet en paracetamol al helemaaaal niet (ibuprofen is geen optie, daar wordt m'n hoofdpijn erger van)
Meer of minder koffie? Bij mij helpt iets heel warms of heel kouds (washandje ofzo) nog wel eens.quote:Op dinsdag 9 juni 2009 14:54 schreef Daph_ het volgende:
Elisa sterke met je mams
Iemand een tip wat ik tegen hoofdpijn kan doen? Meer eten of drinken helpt niet, frisse lucht ook niet en paracetamol al helemaaaal niet (ibuprofen is geen optie, daar wordt m'n hoofdpijn erger van)
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |