Want dat doe ik ook elke dag jaquote:Op dinsdag 9 juni 2009 14:27 schreef ColdFeet het volgende:
[..]
Da's toch best OK? Gesteld dat je die dag niet al drie broodjes kroket hebt gegeten, natuurlijk?
Als je niet aan de lijn doet is dat prima te doen.quote:Op dinsdag 9 juni 2009 14:22 schreef Viking84 het volgende:
Dat recept dat jij hebt gepost, XM, klinkt erg lekker, maar sodeju, > 700 calorieën.
Niet speciaal; pasta met groenten en saus en kaas uit de oven isquote:Op dinsdag 9 juni 2009 14:25 schreef MariaEtcetera het volgende:
[..]
Heeft u nog suggesties, oh kook-goeroe?![]()
Voor extra lekkere kruiden voor erbij ofzoiets
En oh, ik ben goedhoedHeb net koekies uitgedeeld aan de schilders (heb geen koffiezetapparaat XD) en er zelf géén 1 genomen
Een kroket is nog zo'n beetje de magerste onder de snacks.quote:Op dinsdag 9 juni 2009 14:27 schreef ColdFeet het volgende:
[..]
Da's toch best OK? Gesteld dat je die dag niet al drie broodjes kroket hebt gegeten, natuurlijk?
Ja jij ja! Dan noem je ook iemandquote:Op dinsdag 9 juni 2009 14:24 schreef DevilsAndDust het volgende:
[..]
Hup, je kunt het best! Zelfs ik bleek het goed te doen..
Nou, ik ben niet zo kritischquote:Op dinsdag 9 juni 2009 14:28 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Want dat doe ik ook elke dag ja.
Nou ja, ik kijk altijd alleen naar recepten die het predikaat 'slank' mee krijgen (max 450/500 calorieën, zoiets?)
Gezellig tochquote:
Oe, nom! Da's wel een puik plan nogquote:Op dinsdag 9 juni 2009 14:28 schreef ColdFeet het volgende:
[..]
Niet speciaal; pasta met groenten en saus en kaas uit de oven isMozzarellablokjes door de pasta? Voor extra draden en kcals?
450/500 is meestal te weinig voor mij om aan mn nodige calorietjes voor de dag te komen...quote:Op dinsdag 9 juni 2009 14:28 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Want dat doe ik ook elke dag ja.
Nou ja, ik kijk altijd alleen naar recepten die het predikaat 'slank' mee krijgen (max 450/500 calorieën, zoiets?)
Gewoon in de oven, that's allquote:Op dinsdag 9 juni 2009 14:32 schreef MariaEtcetera het volgende:
[..]
Oe, nom! Da's wel een puik plan nogIk ga het opperen bij het vriendje (die is niet zo'n fan van kaas, ik juist wel, maar het mag wel 'met mate'
) en dan kan ik het morgen halen, want morgen wou ik ook nog even naar de markt om kick-ass groenten en fruit in te slaan! En misschien vis als het niet te duur is
![]()
Ik word geinspireerd door die vispakketjes hiero, klinkt écht lekker en niet zo moeilijk, dus die ga ik ook nog eens maken!![]()
Oh, nodig jezelf maar gewoon uit hoor.quote:Op dinsdag 9 juni 2009 14:30 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Ja jij ja! Dan noem je ook iemand. Heb je je eigen baksels wel eens gezien? Sodeju!
.
Ik kom wel een keer bij je eten en dan gaan we risotto maken. Ik ben namelijk meer iemand die moet zien hoe een ander het doet.
Haha, zo bedoelde ik het niet. Ik meen het wel hoorquote:Op dinsdag 9 juni 2009 14:35 schreef DevilsAndDust het volgende:
[..]
Oh, nodig jezelf maar gewoon uit hoor.. Haha. Maar is goed hoor!
daar geloof ik niet in, net als de onzin van na 20 uur niet meer eten. t gaat om je saldo door de dag heen.quote:Op dinsdag 9 juni 2009 14:35 schreef Mini_rulez het volgende:
Ik zit meestal ongeveer op 600 met avondeten, maar in theorie lijkt het me beter om het wat meer over de dag te verdelen en niet de helft van je kcal pas binnen te krijgen als je eigenlijk niet veel meer gaat doen. Zou je dan bijv. 's middags lichter zijn en 's avonds weer wat vet erbij krijgen?
Zo, doe even lekker neerbuigend over je eigen kunstwerkenquote:Op dinsdag 9 juni 2009 14:35 schreef DevilsAndDust het volgende:
[..]
Oh, nodig jezelf maar gewoon uit hoor.. Haha. Maar is goed hoor!
En een lap marsepein over een taart gooien heeft weinig te maken met kookkunsten. Ik heb bij CF wel gezien dat ik nog véél moet leren. Het gemak waarmee zij een weet ik hoeveel gangen menu bij elkaar weet te koken, is voor mij nog lang niet in zicht.
Aantal calorieen wat je per dag mag etenquote:
Da's waar ja, als je per saldo op het goede aantal uitkomt moet je eigenlijk gewoon afvallen.quote:Op dinsdag 9 juni 2009 14:38 schreef kwakveense het volgende:
[..]
daar geloof ik niet in, net als de onzin van na 20 uur niet meer eten. t gaat om je saldo door de dag heen.
ik eet overdag om de 2 uur maar hoger dan 800 kcal overdag kom ik niet snel. om aan 1500 te komen heb ik dan nog wel 700 avondeten nodig. ik word ook bloedchagerijnig van een kleine avondmaaltijd, omdat avond eten het enige lekkere vind op een dag qua maaltijd, meestal...
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |