Ook niet.quote:
De SS?quote:Op dinsdag 9 juni 2009 12:27 schreef IQM het volgende:
GESTAPO
Burger King?quote:Op dinsdag 9 juni 2009 12:28 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ook niet.
Wat heb jij voor paupersmaak?!
quote:Op dinsdag 9 juni 2009 12:28 schreef Zotheid het volgende:
Allerlaatste post ever!
Nee.quote:
Je verpest het weer.quote:
Dat doe ik je niet aan.quote:Op dinsdag 9 juni 2009 12:29 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Nee.
Waarom heb je de KFCnog niet genoemd?
ik heb een zwarte bumper?quote:Op dinsdag 9 juni 2009 12:29 schreef jitzzzze het volgende:
Als ik iemand zie met zwarte krassen op zijn of haar bumper dan is dat sujet nog niet jarig
kfcquote:Op dinsdag 9 juni 2009 12:29 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Nee.
Waarom heb je de KFCnog niet genoemd?
Daar gaat mijn respect.quote:Op dinsdag 9 juni 2009 12:31 schreef Syb-rund. het volgende:
[..]
kfc![]()
daar ben ik de helft van mijn melktanden kwijtgeraakt
Ik verpest graag dingen.quote:Op dinsdag 9 juni 2009 12:30 schreef Zotheid het volgende:
[..]
Je verpest het weer.
[..]
Dat doe ik je niet aan.
Waarom?quote:Op dinsdag 9 juni 2009 12:31 schreef Syb-rund. het volgende:
[..]
kfc![]()
daar ben ik de helft van mijn melktanden kwijtgeraakt
Suger Lee Hooper ook, dan eet ik toch liever een broodje bij een van de eerdergenoemde fastfoodketens.quote:Op dinsdag 9 juni 2009 12:32 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ik verpest graag dingen.![]()
Wat is het verschil?
Het is allemaal vet
SLH verpest ook graag dingen?quote:Op dinsdag 9 juni 2009 12:33 schreef Zotheid het volgende:
[..]
Suger Lee Hooper ook, dan eet ik toch liever een broodje bij een van de eerdergenoemde fastfoodketens.
Slb-negers.quote:Op dinsdag 9 juni 2009 12:33 schreef gers het volgende:
KFC IS VOOR NEGERS
per ongeluk keihard op een bot of metalen pin kauwen werkt behoorlijk efficiëntquote:
kip en watermeloen zijn tering lekkerquote:
Ik ben nog geen metalen pinnen tegengekomen, maar dat lijkt me idd niet zo comfortabel.quote:Op dinsdag 9 juni 2009 12:34 schreef Syb-rund. het volgende:
[..]
per ongeluk keihard op een bot of metalen pin kauwen werkt behoorlijk efficiënt
Wacht maar, een keer zal het lukken.quote:
Jij trekt wel meer.quote:
quote:Op dinsdag 9 juni 2009 12:35 schreef Syb-rund. het volgende:
[..]
kip en watermeloen zijn tering lekker
beter dan dat water en brood van jou in je klooster![]()
jij bent dus een negerquote:Op dinsdag 9 juni 2009 12:35 schreef Syb-rund. het volgende:
[..]
kip en watermeloen zijn tering lekker
beter dan dat water en brood van jou in je klooster![]()
ik ben idd een neger, heb je wat tegen negers witje?quote:Op dinsdag 9 juni 2009 12:37 schreef gers het volgende:![]()
[..]
jij bent dus een neger![]()
wat doe je hier je hoort achteraan te zitten
Ik had laatst zo'n topic die dubbel was waarin ik schreef dat het dubbel was en er een slotje op moest!quote:
quote:Op dinsdag 9 juni 2009 12:40 schreef Zotheid het volgende:
[..]
Ik had laatst zo'n topic die dubbel was waarin ik schreef dat het dubbel was en er een slotje op moest!
En toen was mijn post verdwenen.
Worteltrekkersquote:
JOAHquote:Op dinsdag 9 juni 2009 12:38 schreef Syb-rund. het volgende:
[..]
ik ben idd een neger, heb je wat tegen negers witje?
omdat die niks zelf kanquote:Op dinsdag 9 juni 2009 12:34 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Slb-negers.
Devvie heeft er ook 1.
Joah. Toevalligerwijs had er wel een modje gepost dus ik heb zo'n mijn bedenkingen.quote:
Die zijn goed voor je ogen, ja!quote:
Bel ze zelf op, lui stuk vretenquote:Op dinsdag 9 juni 2009 12:42 schreef reetveter het volgende:
Wie kan me even helpen. Aangezien ik dit jaar ga stoppen en toch niet genoeg punten heb, stap ik over naar Commerciele economie. Moet ik dan de propodeuse in 1 jaar halen? Dat zei de SLB-er maar die wist het niet zeker. Anyone?
Dat is wel verdacht inderdaadquote:Op dinsdag 9 juni 2009 12:43 schreef Zotheid het volgende:
[..]
Joah. Toevalligerwijs had er wel een modje gepost dus ik heb zo'n mijn bedenkingen.
[..]
Die zijn goed voor je ogen, ja!
Ik heb zo mijn vermoedensquote:Op dinsdag 9 juni 2009 12:42 schreef reetveter het volgende:
Wie kan me even helpen. Aangezien ik dit jaar ga stoppen en toch niet genoeg punten heb, stap ik over naar Commerciele economie. Moet ik dan de propodeuse in 1 jaar halen? Dat zei de SLB-er maar die wist het niet zeker. Anyone?
Commerciële economie, het afvoerputje.quote:Op dinsdag 9 juni 2009 12:42 schreef reetveter het volgende:
Ik lees altijd baggermaker.quote:Op dinsdag 9 juni 2009 12:42 schreef Syb-rund. het volgende:
ipv van bagagedrager lees ik telkes badgerbadger
Truequote:Op dinsdag 9 juni 2009 12:43 schreef Zotheid het volgende:
[..]
Commerciële economie, het afvoerputje.
Nee.quote:
is het je zusjequote:
Schoonfamiliequote:Op dinsdag 9 juni 2009 12:48 schreef Syb-rund. het volgende:
zeg gers, is dit niet de tweede keer dat je die foto hier plempt, ik zie dat je erg geintereseerd bent erin
De pindakaas is bijna op.quote:
Geen neger gezienquote:Op dinsdag 9 juni 2009 12:45 schreef Zotheid het volgende:
Waarom zijn het altijd de negers die commerciële economie doen? Denken ze daarmee die skunk beter te kunnen hosselen?
Zie je, ik wist dat ik haar vaker heb gezien.quote:Op dinsdag 9 juni 2009 12:48 schreef Syb-rund. het volgende:
zeg gers, is dit niet de tweede keer dat je die foto hier plempt, ik zie dat je erg geintereseerd bent erin
Het ziet er inderdaad wel erg armoedig uit ja.quote:
quote:Op dinsdag 9 juni 2009 12:51 schreef reetveter het volgende:
[..]
Geen neger gezienWel veel lekkere wijven
Ik dacht dat ze bij Marketing zaten.quote:Op dinsdag 9 juni 2009 12:45 schreef Zotheid het volgende:
Waarom zijn het altijd de negers die commerciële economie doen? Denken ze daarmee die skunk beter te kunnen hosselen?
Dank je wel he.quote:Op dinsdag 9 juni 2009 12:53 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ik dacht dat ze bij Marketing zaten.
Gast!quote:Op dinsdag 9 juni 2009 12:55 schreef dagdag het volgende:
FUUUUUUUUUUUUT
dames en heren de stoptrein van utrecht naar yvonnes huis gaat vertrekken
stap aub niet in
Ik dacht vroeger altijd dat yvonne lekker wasquote:Op dinsdag 9 juni 2009 12:55 schreef dagdag het volgende:
FUUUUUUUUUUUUT
dames en heren de stoptrein van utrecht naar yvonnes huis gaat vertrekken
stap aub niet in
quote:
quote:Op dinsdag 9 juni 2009 12:57 schreef kurk_droog het volgende:
[..]
Ik dacht vroeger altijd dat yvonne lekker was
En een braadworst in z'n kontquote:Op dinsdag 9 juni 2009 12:57 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Een duitse neger, met lederhosen aan.
quote:Op dinsdag 9 juni 2009 12:57 schreef kurk_droog het volgende:
[..]
Ik dacht vroeger altijd dat yvonne lekker was
Dat dacht ik er dan weer niet bij... maar het zou kunnenquote:
er schijnen naaktfoto's rond te ganquote:Op dinsdag 9 juni 2009 12:58 schreef kurk_droog het volgende:
Ja uuuh . tot ik foto's zagToen trok ik mijn pm om te sex'en hardhandig in
quote:Op dinsdag 9 juni 2009 12:59 schreef dagdag het volgende:
opeens zie je het, een helder lciht uit de lucht
IK STOP EEN BANAAN IN MIJN OOR
hah en niemand die er wat over zegt
Je hebt mijn fout gezien.quote:
Whehequote:
Oh, ik dacht dat jij dat er juist wel bij dacht maar niet durfde te zeggenquote:Op dinsdag 9 juni 2009 12:59 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Dat dacht ik er dan weer niet bij... maar het zou kunnen
ga je een skybox kopenquote:Op dinsdag 9 juni 2009 12:59 schreef kurk_droog het volgende:
Wie wil er 2000 euro storten op mijn rekeningnummer voor het goede doel. ( Ik voeg er nog 2000 bij en maak het dan over naar het goede doel )
AH WUNDERBAHR, WAAROUM MUSSEN WIR TOT GEHEN MEINEN BESTE FREUNDquote:
stort jij die 200o naar mij, dan ga ik op vakantie om kinderen in afrika een pakje sap te brengenquote:Op dinsdag 9 juni 2009 12:59 schreef kurk_droog het volgende:
Wie wil er 2000 euro storten op mijn rekeningnummer voor het goede doel. ( Ik voeg er nog 2000 bij en maak het dan over naar het goede doel )
Zijn er echt mensen die daar in trappen?quote:Op dinsdag 9 juni 2009 12:59 schreef kurk_droog het volgende:
Nog steeds aan de diarree. Ik zit nu maar met de laptop op het toilet.quote:
DU MUSTZ TERUCK NAOR DIE GRENZEquote:Op dinsdag 9 juni 2009 13:00 schreef Syb-rund. het volgende:
[..]
AH WUNDERBAHR, WAAROUM MUSSEN WIR TOT GEHEN MEINEN BESTE FREUND
Die waren van niet BT.quote:
quote:Op dinsdag 9 juni 2009 13:01 schreef Zotheid het volgende:
[..]
Nog steeds aan de diarree. Ik zit nu maar met de laptop op het toilet.
200 is ook goedquote:Op dinsdag 9 juni 2009 13:01 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
Zijn er echt mensen die daar in trappen?
quote:Op dinsdag 9 juni 2009 13:00 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
Oh, ik dacht dat jij dat er juist wel bij dacht maar niet durfde te zeggen
quote:Op dinsdag 9 juni 2009 13:01 schreef Zotheid het volgende:
[..]
spetter pieter pater, lekker in het waterquote:Op dinsdag 9 juni 2009 13:01 schreef Zotheid het volgende:
[..]
DAT ZAGEN DU ALLEMAHLquote:
Fijn vooruitzicht.quote:Op dinsdag 9 juni 2009 13:03 schreef kurk_droog het volgende:
[..]
diarree
kletter kleter.. en dan als je aan de laatste liters komt begint het te branden
Karma is een bitch, dat je het maar vast weet!quote:
gastquote:Op dinsdag 9 juni 2009 13:03 schreef kurk_droog het volgende:
[..]
diarree
dat meisje heeft geen arm!!!quote:Op dinsdag 9 juni 2009 13:03 schreef dagdag het volgende:
[ afbeelding ] HAH
elke sc komt deze voortaan
En het stinkt.quote:Op dinsdag 9 juni 2009 13:03 schreef Syb-rund. het volgende:
[..]
spetter pieter pater, lekker in het water
quote:
Ik ben gewoon zo verschrikkelijk goed, daar kan jij nooit tegenopquote:Op dinsdag 9 juni 2009 13:04 schreef Zotheid het volgende:
[..]
Karma is een bitch, dat je het maar vast weet!
Maar dat heeft iedereen met mij.quote:Op dinsdag 9 juni 2009 13:05 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
Ik ben gewoon zo verschrikkelijk goed, daar kan jij nooit tegenop
Maar die waren al eerder door BT gepost in de SCquote:
dan veeg je je reet niet goed af, hier is een tip van siniti voor jouquote:Op dinsdag 9 juni 2009 13:03 schreef kurk_droog het volgende:
[..]
diarree
quote:Op zondag 24 mei 2009 19:59 schreef Siniti het volgende:
Goede klacht. Een oplossing is om dat wc-papier in je anus te douwen, en dan een beetje rond te draaien. Met deze techniek meot je er echter wel op letten dat je een driedubbele laag wc papier gebruikt, zodat je er niet doorheen scheurt.
ja maar die met dat roze slipjequote:Op dinsdag 9 juni 2009 13:06 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Maar die waren al eerder door BT gepost in de SC
quote:Op dinsdag 9 juni 2009 13:06 schreef Syb-rund. het volgende:
[..]
dan veeg je je reet niet goed af, hier is een tip van siniti voor jou
[..]
whehe! nee echt nietquote:Op dinsdag 9 juni 2009 13:07 schreef kurk_droog het volgende:
[..]
Neeeeeee, tijdens het kakken pers je op het eind zuur mee of zoMaar in ieder geval brand het áan je anus
Zou best kunnen. Doordat je darmen overuren maken is er te weinig tijd om de phwaarde te verhogen.quote:Op dinsdag 9 juni 2009 13:07 schreef kurk_droog het volgende:
[..]
Neeeeeee, tijdens het kakken pers je op het eind zuur mee of zoMaar in ieder geval brand het áan je anus
WEL IN MIJN WERELD.quote:Op dinsdag 9 juni 2009 13:09 schreef Syb-rund. het volgende:
[..]
whehe! nee echt niet![]()
woon je in de buurt van corus ofzo
HIER HIER HIER VOOR JULLIE!!!!!quote:Op dinsdag 9 juni 2009 13:09 schreef Zotheid het volgende:
[..]
Zou best kunnen. Doordat je darmen overuren maken is er te weinig tijd om de phwaarde te verhogen.
dagdagquote:Op dinsdag 9 juni 2009 13:11 schreef Zotheid het volgende:
Oke, ik ga weer van de wc af! Een fijne dag nog!
Doegdoeg!
hij moet dus voor telstar zijnquote:Op dinsdag 9 juni 2009 13:09 schreef Syb-rund. het volgende:
[..]
whehe! nee echt niet![]()
woon je in de buurt van corus ofzo
Die staat ergens in het topic " Vieze naaktpics. "quote:
ik zou hem meiden als de pest aids is namelijk besmettelijkquote:
Welke meiden?quote:Op dinsdag 9 juni 2009 13:20 schreef gers het volgende:
[..]
ik zou hem meiden als de pest aids is namelijk besmettelijk
mijdenquote:
Liiszle stond er tussenquote:Op dinsdag 9 juni 2009 13:30 schreef dagdag het volgende:
wie laat mij die kut rar downloaden met overjarige vrouwen piemels en beesten
als krentenbol er nou tussen stond
oh dan ken ik een hele andere krentenbol, gisteren stond ze weer op mijn stoepquote:Op dinsdag 9 juni 2009 13:31 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Liiszle stond er tussenen van krentenbol zullen we nooit zulke pics zien, die is veel te netjes.
Die was gewoon uit de mand van roodkapje gevallen, voor de afwisseling had ze deze keer geen koekjes maar krentenbollen.quote:Op dinsdag 9 juni 2009 13:33 schreef dagdag het volgende:
[..]
oh dan ken ik een hele andere krentenbol, gisteren stond ze weer op mijn stoep
quote:Op dinsdag 9 juni 2009 13:34 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Die was gewoon uit de mand van roodkapje gevallen, voor de afwisseling had ze deze keer geen koekjes maar krentenbollen.
Gillende keuken... meiden.quote:
Ik zal niet snel dat soort foto's op internet zetten idd.quote:Op dinsdag 9 juni 2009 13:31 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Liiszle stond er tussenen van krentenbol zullen we nooit zulke pics zien, die is veel te netjes.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op dinsdag 9 juni 2009 13:37 schreef Krentenbol. het volgende:
[..]
Ik zal niet snel dat soort foto's op internet zetten idd.en als ik nou foto van iemand aan jou pmSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.agenda 5 mei reis nassau 3 oktober malediven 23 augustus tv afstoffen 7 augustus dodge ophalen
[..]
quote:Op dinsdag 9 juni 2009 13:37 schreef Krentenbol. het volgende:
[..]
Ik zal niet snel dat soort foto's op internet zetten idd.Op zich wel jammer.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
De laatste tijd zit ons dochtertje in de nee-fase. Ze wil niet meer hebben dat ik haar naar bed breng. Twintig jaar terug was dat nooit een probleem.
*doet wens "Ik wou dat ik een spiegel was en dan het liefst die van KB."quote:
Ze zag er behoorlijk kinky uit als emo/goth gister.quote:
Het liefste? Dus misschien word je wel de spiegel van Mark Rutte!quote:Op dinsdag 9 juni 2009 13:47 schreef BobbyB het volgende:
[..]
*doet wens "Ik wou dat ik een spiegel was en dan het liefst die van KB."
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op dinsdag 9 juni 2009 13:53 schreef Krentenbol. het volgende:
[..]
Het liefste? Dus misschien word je wel de spiegel van Mark Rutte!
quote:Op dinsdag 9 juni 2009 13:54 schreef 3lmo het volgende:
Mijn handen plakken.Mannenwax?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.De laatste tijd zit ons dochtertje in de nee-fase. Ze wil niet meer hebben dat ik haar naar bed breng. Twintig jaar terug was dat nooit een probleem.
STERF!quote:TILBURG - Piet Kaashoek, docent aan de Fontys Hogeschool Journalistiek in Tilburg, is door een leerling met de dood bedreigd. Op een discussieforum op internet stond een foto van de leraar met daarbij de tekst: "Dood hem".
Als snel bleek de bedreiging afkomstig van een 19-jarige jongen die een onvoldoende van Kaashoek had gekregen. De docent deed aangifte bij de politie en verklaarde geschrokken te zijn.
De jongen, die voor zijn bedreiging een pseudoniem gebruikte, heeft excuses aangeboden. Daarmee kon hij echter niet voorkomen dat hij van school werd gestuurd. Hij is niet meer welkom op de journalistenopleiding.
BAN!!!!quote:Op dinsdag 9 juni 2009 13:59 schreef IQM het volgende:
[..]
Hou jij nou maar je mond, of ik kom je keel doorsnijden, hoer!
Mannenschaamhaarwax.?quote:
Mannetje..quote:Op dinsdag 9 juni 2009 13:59 schreef IQM het volgende:
[..]
Hou jij nou maar je mond, of ik kom je keel doorsnijden, hoer!
quote:
Kun je zo doen, maar BT kreeg ook een ban door haar grapje/sarcastische opmerking over de hollekast.quote:
Ja, maar Bt weet niet hoe ze teerbesnaard het prachtige instrument dat sarcasme heet dient te bespelen. Dat kunnen alleen de hele grote. Een verkeerd geplaatste komma kan al funest zijn.quote:Op dinsdag 9 juni 2009 14:06 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Kun je zo doen, maar BT kreeg ook een ban door haar grapje/sarcastische opmerking over de hollekast.
Jij slaat nog geen deuk in een pakje boterquote:Op dinsdag 9 juni 2009 14:06 schreef IQM het volgende:
[..]
Je was wel een beetje bang, hè, geef maar toe.
Wel!quote:Op dinsdag 9 juni 2009 14:09 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Jij slaat nog geen deuk in een pakje boter
Dagelijks!quote:
Zelfs geen vloeibare boter.quote:Op dinsdag 9 juni 2009 14:09 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Jij slaat nog geen deuk in een pakje boter
Heb je het tegen BB?quote:Op dinsdag 9 juni 2009 14:06 schreef IQM het volgende:
EN IK BEN GROTER DAN JIJ, KLEINE!
Nee, tegen jou, kleine.quote:
Maar ik voelde me niet aangesprokenquote:
quote:Op dinsdag 9 juni 2009 14:11 schreef IQM het volgende:
[..]
Tegen jou.
Maar tegen Bobby zou het ook toepasselijk zijn.
Het is ook zeer moeilijk om een deuk in vloeibare boter te slaanquote:
Een zeer positieve kan ik je melden. Sindsdien kan ik weer paardrijden, alles duidelijk horen en zien en tevens is mijn geheugen er ook op vooruitgegaan. Ik kan je vertellen dat het echt het beste is dat me ooit is overkomen en kan het dan ook iedereen aanraden.quote:
Leg hem even uit aan de kijkers thuis.quote:Op dinsdag 9 juni 2009 14:13 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Het is ook zeer moeilijk om een deuk in vloeibare boter te slaan
Je bent zelf raar.quote:Op dinsdag 9 juni 2009 14:16 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
Mannen die paardrijden zijn vrijwel altijd raar.
Die zijn van het zittend plassen.quote:Op dinsdag 9 juni 2009 14:16 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
Mannen die paardrijden zijn vrijwel altijd raar.
Mannen die plassenquote:
Klopt, kom je daar nu pas achter?quote:
Ja wat is daar mis mee?quote:
Volgens sommige FOK!kers ben je minder mannelijk als je zittend plast.quote:
quote:Op dinsdag 9 juni 2009 14:22 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Volgens de meeste Nederlanders ben je minder mannelijk als je zittend plast.
Ach lul niet zo slap. Overigens in openbare gelegenheden is zitten sowieso niet echt aan te raden.quote:
Och och, het alfamannetje moet staand plassen om zijn dominatie te kunnen tonen.quote:Op dinsdag 9 juni 2009 14:22 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Volgens sommige FOK!kers ben je minder mannelijk als je zittend plast.
Dat sowieso, alleen thuis, dat scheelt schoonmakenquote:Op dinsdag 9 juni 2009 14:24 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Ach lul niet zo slap. Overigens in openbare gelegenheden is zitten sowieso niet echt aan te raden.
quote:Op dinsdag 9 juni 2009 14:25 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Och och, het alfamannetje moet staand plassen om zijn dominatie te kunnen tonen.![]()
Wc -dienst zou je moeten krijgen.
Ja, zeg dat tegen Jitzequote:Op dinsdag 9 juni 2009 14:25 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Och och, het alfamannetje moet staand plassen om zijn dominatie te kunnen tonen.![]()
Wc -dienst zou je moeten krijgen.
Lekker in de trein-wc.quote:Op dinsdag 9 juni 2009 14:24 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Ach lul niet zo slap. Overigens in openbare gelegenheden is zitten sowieso niet echt aan te raden.
En dan nog..quote:Op dinsdag 9 juni 2009 14:26 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Ja, zeg dat tegen JitzeThuis plas ik altijd zittend. Waarom staan als ik kan zitten, kom nou.
Ceiling cat.quote:Op dinsdag 9 juni 2009 14:29 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
En dan nog..
Wie ziet het nou dat je zittend plast...
Noes...quote:
Dat klinkt ook wel mannelijk trouwensquote:Op dinsdag 9 juni 2009 14:26 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Ja, zeg dat tegen JitzeThuis plas ik altijd zittend. Waarom staan als ik kan zitten, kom nou.
En dat deed dan vwo.quote:Op maandag 24 november 2008 04:10 schreef Emimich het volgende:
[..]
Ok, voor alle duidelijkheid, het stukje waar jij die 3 miljoen smileys postte was gewoon serieus bedoelt. Echt.
Ik geef alleen antwoord op een vraag of een stelling als ik dat zelf wilt, uiteraard.
Hij doet nu vmbo?quote:
Nee, kwam het toevallig tegen (via een link naar een andere post in dat topic.quote:Op dinsdag 9 juni 2009 14:35 schreef Florian_ het volgende:
[..]
Jij zit posts van Emimich uit 2008 door te lezen?
Zie het als een boek dat je even weg legt.quote:Op dinsdag 9 juni 2009 14:35 schreef Florian_ het volgende:
[..]
Jij zit posts van Emimich uit 2008 door te lezen?
Niemandquote:Op dinsdag 9 juni 2009 14:29 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
En dan nog..
Wie ziet het nou dat je zittend plast...
Het was 4 uur in de ochtend he...quote:
Je hebt die ook met tekst.quote:Op dinsdag 9 juni 2009 14:35 schreef 3lmo het volgende:
Iedereen zit te haten omdat ik die powerrangers.gif post.
Die is nog leukerquote:Op dinsdag 9 juni 2009 14:38 schreef Florian_ het volgende:
[..]
Je hebt die ook met tekst.
"Lol i'm red ranger!'
Even opzoeken.quote:Op dinsdag 9 juni 2009 14:38 schreef Florian_ het volgende:
[..]
Je hebt die ook met tekst.
"Lol i'm red ranger!'
Het zou leuker zijn als hij MBO 1 deed.quote:Op dinsdag 9 juni 2009 14:34 schreef IQM het volgende:
[..]
Nee, vast uni. Waardoor hij denkt dat hij het recht heeft om 'mindere studies' af te zeiken.
quote:
Vieze gast.quote:
Met een kort pittig kapsel zeker.quote:Op dinsdag 9 juni 2009 14:51 schreef Florian_ het volgende:
[..]
Is het ook nog gay porn? Ik dacht dat die onderste een wijf was
Nee, die onderste is geen wijfquote:Op dinsdag 9 juni 2009 14:51 schreef Florian_ het volgende:
[..]
quote:Op dinsdag 9 juni 2009 14:51 schreef Hoogstaande het volgende:
Tering, is dat serieus de red ranger?_______!
Ik ga dat plaatje toch niet uitgebreid bestuderen, sorry hoor.quote:Op dinsdag 9 juni 2009 14:53 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
Nee, die onderste is geen wijf
Kijk eens naar die spierballen
Ik ook niet, pas toen jij ernaar vroegquote:Op dinsdag 9 juni 2009 14:53 schreef Florian_ het volgende:
[..]
Ik ga dat plaatje toch niet uitgebreid bestuderen, sorry hoor.
quote:
quote:Op dinsdag 9 juni 2009 14:51 schreef Florian_ het volgende:
[..]
Dat plaatje maakt een hoop los bij iedereenquote:
quote:Op dinsdag 9 juni 2009 14:58 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
Dat plaatje maakt een hoop los bij iedereen
Iedereen ziet nu ineens een 'jeugdheld' als gayporn acteur![]()
Ik zie het ook voor mequote:Op dinsdag 9 juni 2009 15:00 schreef Syb-rund. het volgende:
![]()
mijn moeder had zojuist besloten om een uitstekende spijker met een hamer terug in mijn stoel te slaan.
slaat ze gewoon meteen op haar duim, waardoor de marathon loper in haar ontwaakt en ze vervolgens een paar rondjes door mijn kamer rent, ''au-roepend'' .
na een meter of 50 maakt ze een dramatische afscheid (au-roepend) en snelt ze naar de badkamer
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |