Dat dacht ik er dan weer niet bij... maar het zou kunnenquote:
er schijnen naaktfoto's rond te ganquote:Op dinsdag 9 juni 2009 12:58 schreef kurk_droog het volgende:
Ja uuuh . tot ik foto's zagToen trok ik mijn pm om te sex'en hardhandig in
quote:Op dinsdag 9 juni 2009 12:59 schreef dagdag het volgende:
opeens zie je het, een helder lciht uit de lucht
IK STOP EEN BANAAN IN MIJN OOR
hah en niemand die er wat over zegt
Je hebt mijn fout gezien.quote:
Whehequote:
Oh, ik dacht dat jij dat er juist wel bij dacht maar niet durfde te zeggenquote:Op dinsdag 9 juni 2009 12:59 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Dat dacht ik er dan weer niet bij... maar het zou kunnen
ga je een skybox kopenquote:Op dinsdag 9 juni 2009 12:59 schreef kurk_droog het volgende:
Wie wil er 2000 euro storten op mijn rekeningnummer voor het goede doel. ( Ik voeg er nog 2000 bij en maak het dan over naar het goede doel )
AH WUNDERBAHR, WAAROUM MUSSEN WIR TOT GEHEN MEINEN BESTE FREUNDquote:
stort jij die 200o naar mij, dan ga ik op vakantie om kinderen in afrika een pakje sap te brengenquote:Op dinsdag 9 juni 2009 12:59 schreef kurk_droog het volgende:
Wie wil er 2000 euro storten op mijn rekeningnummer voor het goede doel. ( Ik voeg er nog 2000 bij en maak het dan over naar het goede doel )
Zijn er echt mensen die daar in trappen?quote:Op dinsdag 9 juni 2009 12:59 schreef kurk_droog het volgende:
Nog steeds aan de diarree. Ik zit nu maar met de laptop op het toilet.quote:
DU MUSTZ TERUCK NAOR DIE GRENZEquote:Op dinsdag 9 juni 2009 13:00 schreef Syb-rund. het volgende:
[..]
AH WUNDERBAHR, WAAROUM MUSSEN WIR TOT GEHEN MEINEN BESTE FREUND
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |