Dat dacht ik er dan weer niet bij... maar het zou kunnenquote:
er schijnen naaktfoto's rond te ganquote:Op dinsdag 9 juni 2009 12:58 schreef kurk_droog het volgende:
Ja uuuh . tot ik foto's zagToen trok ik mijn pm om te sex'en hardhandig in
quote:Op dinsdag 9 juni 2009 12:59 schreef dagdag het volgende:
opeens zie je het, een helder lciht uit de lucht
IK STOP EEN BANAAN IN MIJN OOR
hah en niemand die er wat over zegt
Je hebt mijn fout gezien.quote:
Whehequote:
Oh, ik dacht dat jij dat er juist wel bij dacht maar niet durfde te zeggenquote:Op dinsdag 9 juni 2009 12:59 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Dat dacht ik er dan weer niet bij... maar het zou kunnen
ga je een skybox kopenquote:Op dinsdag 9 juni 2009 12:59 schreef kurk_droog het volgende:
Wie wil er 2000 euro storten op mijn rekeningnummer voor het goede doel. ( Ik voeg er nog 2000 bij en maak het dan over naar het goede doel )
AH WUNDERBAHR, WAAROUM MUSSEN WIR TOT GEHEN MEINEN BESTE FREUNDquote:
stort jij die 200o naar mij, dan ga ik op vakantie om kinderen in afrika een pakje sap te brengenquote:Op dinsdag 9 juni 2009 12:59 schreef kurk_droog het volgende:
Wie wil er 2000 euro storten op mijn rekeningnummer voor het goede doel. ( Ik voeg er nog 2000 bij en maak het dan over naar het goede doel )
Zijn er echt mensen die daar in trappen?quote:Op dinsdag 9 juni 2009 12:59 schreef kurk_droog het volgende:
Nog steeds aan de diarree. Ik zit nu maar met de laptop op het toilet.quote:
DU MUSTZ TERUCK NAOR DIE GRENZEquote:Op dinsdag 9 juni 2009 13:00 schreef Syb-rund. het volgende:
[..]
AH WUNDERBAHR, WAAROUM MUSSEN WIR TOT GEHEN MEINEN BESTE FREUND
Die waren van niet BT.quote:
quote:Op dinsdag 9 juni 2009 13:01 schreef Zotheid het volgende:
[..]
Nog steeds aan de diarree. Ik zit nu maar met de laptop op het toilet.
200 is ook goedquote:Op dinsdag 9 juni 2009 13:01 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
Zijn er echt mensen die daar in trappen?
quote:Op dinsdag 9 juni 2009 13:00 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
Oh, ik dacht dat jij dat er juist wel bij dacht maar niet durfde te zeggen
quote:Op dinsdag 9 juni 2009 13:01 schreef Zotheid het volgende:
[..]
spetter pieter pater, lekker in het waterquote:Op dinsdag 9 juni 2009 13:01 schreef Zotheid het volgende:
[..]
DAT ZAGEN DU ALLEMAHLquote:
Fijn vooruitzicht.quote:Op dinsdag 9 juni 2009 13:03 schreef kurk_droog het volgende:
[..]
diarree
kletter kleter.. en dan als je aan de laatste liters komt begint het te branden
Karma is een bitch, dat je het maar vast weet!quote:
gastquote:Op dinsdag 9 juni 2009 13:03 schreef kurk_droog het volgende:
[..]
diarree
dat meisje heeft geen arm!!!quote:Op dinsdag 9 juni 2009 13:03 schreef dagdag het volgende:
[ afbeelding ] HAH
elke sc komt deze voortaan
En het stinkt.quote:Op dinsdag 9 juni 2009 13:03 schreef Syb-rund. het volgende:
[..]
spetter pieter pater, lekker in het water
quote:
Ik ben gewoon zo verschrikkelijk goed, daar kan jij nooit tegenopquote:Op dinsdag 9 juni 2009 13:04 schreef Zotheid het volgende:
[..]
Karma is een bitch, dat je het maar vast weet!
Maar dat heeft iedereen met mij.quote:Op dinsdag 9 juni 2009 13:05 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
Ik ben gewoon zo verschrikkelijk goed, daar kan jij nooit tegenop
Maar die waren al eerder door BT gepost in de SCquote:
dan veeg je je reet niet goed af, hier is een tip van siniti voor jouquote:Op dinsdag 9 juni 2009 13:03 schreef kurk_droog het volgende:
[..]
diarree
quote:Op zondag 24 mei 2009 19:59 schreef Siniti het volgende:
Goede klacht. Een oplossing is om dat wc-papier in je anus te douwen, en dan een beetje rond te draaien. Met deze techniek meot je er echter wel op letten dat je een driedubbele laag wc papier gebruikt, zodat je er niet doorheen scheurt.
ja maar die met dat roze slipjequote:Op dinsdag 9 juni 2009 13:06 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Maar die waren al eerder door BT gepost in de SC
quote:Op dinsdag 9 juni 2009 13:06 schreef Syb-rund. het volgende:
[..]
dan veeg je je reet niet goed af, hier is een tip van siniti voor jou
[..]
whehe! nee echt nietquote:Op dinsdag 9 juni 2009 13:07 schreef kurk_droog het volgende:
[..]
Neeeeeee, tijdens het kakken pers je op het eind zuur mee of zoMaar in ieder geval brand het áan je anus
Zou best kunnen. Doordat je darmen overuren maken is er te weinig tijd om de phwaarde te verhogen.quote:Op dinsdag 9 juni 2009 13:07 schreef kurk_droog het volgende:
[..]
Neeeeeee, tijdens het kakken pers je op het eind zuur mee of zoMaar in ieder geval brand het áan je anus
WEL IN MIJN WERELD.quote:Op dinsdag 9 juni 2009 13:09 schreef Syb-rund. het volgende:
[..]
whehe! nee echt niet![]()
woon je in de buurt van corus ofzo
HIER HIER HIER VOOR JULLIE!!!!!quote:Op dinsdag 9 juni 2009 13:09 schreef Zotheid het volgende:
[..]
Zou best kunnen. Doordat je darmen overuren maken is er te weinig tijd om de phwaarde te verhogen.
dagdagquote:Op dinsdag 9 juni 2009 13:11 schreef Zotheid het volgende:
Oke, ik ga weer van de wc af! Een fijne dag nog!
Doegdoeg!
hij moet dus voor telstar zijnquote:Op dinsdag 9 juni 2009 13:09 schreef Syb-rund. het volgende:
[..]
whehe! nee echt niet![]()
woon je in de buurt van corus ofzo
Die staat ergens in het topic " Vieze naaktpics. "quote:
ik zou hem meiden als de pest aids is namelijk besmettelijkquote:
Welke meiden?quote:Op dinsdag 9 juni 2009 13:20 schreef gers het volgende:
[..]
ik zou hem meiden als de pest aids is namelijk besmettelijk
mijdenquote:
Liiszle stond er tussenquote:Op dinsdag 9 juni 2009 13:30 schreef dagdag het volgende:
wie laat mij die kut rar downloaden met overjarige vrouwen piemels en beesten
als krentenbol er nou tussen stond
oh dan ken ik een hele andere krentenbol, gisteren stond ze weer op mijn stoepquote:Op dinsdag 9 juni 2009 13:31 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Liiszle stond er tussenen van krentenbol zullen we nooit zulke pics zien, die is veel te netjes.
Die was gewoon uit de mand van roodkapje gevallen, voor de afwisseling had ze deze keer geen koekjes maar krentenbollen.quote:Op dinsdag 9 juni 2009 13:33 schreef dagdag het volgende:
[..]
oh dan ken ik een hele andere krentenbol, gisteren stond ze weer op mijn stoep
quote:Op dinsdag 9 juni 2009 13:34 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Die was gewoon uit de mand van roodkapje gevallen, voor de afwisseling had ze deze keer geen koekjes maar krentenbollen.
Gillende keuken... meiden.quote:
Ik zal niet snel dat soort foto's op internet zetten idd.quote:Op dinsdag 9 juni 2009 13:31 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Liiszle stond er tussenen van krentenbol zullen we nooit zulke pics zien, die is veel te netjes.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op dinsdag 9 juni 2009 13:37 schreef Krentenbol. het volgende:
[..]
Ik zal niet snel dat soort foto's op internet zetten idd.en als ik nou foto van iemand aan jou pmSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.agenda 5 mei reis nassau 3 oktober malediven 23 augustus tv afstoffen 7 augustus dodge ophalen
[..]
quote:Op dinsdag 9 juni 2009 13:37 schreef Krentenbol. het volgende:
[..]
Ik zal niet snel dat soort foto's op internet zetten idd.Op zich wel jammer.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
De laatste tijd zit ons dochtertje in de nee-fase. Ze wil niet meer hebben dat ik haar naar bed breng. Twintig jaar terug was dat nooit een probleem.
*doet wens "Ik wou dat ik een spiegel was en dan het liefst die van KB."quote:
Ze zag er behoorlijk kinky uit als emo/goth gister.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |