quote:4. De toename van de veegfrequentie zorgt voor een stijging van de kans dat een van je vingers je anus schaaft.
GOZERquote:Op zondag 24 mei 2009 19:59 schreef Siniti het volgende:
Goede klacht. Een oplossing is om dat wc-papier in je anus te douwen, en dan een beetje rond te draaien. Met deze techniek meot je er echter wel op letten dat je een driedubbele laag wc papier gebruikt, zodat je er niet doorheen scheurt.
Ik duw hem wel terug voor jequote:Op zondag 24 mei 2009 20:01 schreef Broekpaling het volgende:
Volgende keer niet afknijpen maar blijven zitten tot je leeg bent.
Of je duwt 'm terug.
Soort van Salsa snackquote:Op zondag 24 mei 2009 20:01 schreef Broekpaling het volgende:
Volgende keer niet afknijpen maar blijven zitten tot je leeg bent.
Of je duwt 'm terug.
kom op zeg, net of jij nooit een halve rol nodig hebtquote:
en dus laat je et lekker aankoekenquote:Op zondag 24 mei 2009 20:12 schreef FunkyHomosapien het volgende:
mij bij doet het na de 3e keer vegen al pijn aan mijn anusje, en dan wil ik vaak niet meer
WRONG!quote:Op zondag 24 mei 2009 20:12 schreef troellie het volgende:
Hier is maar 1 oplossing voor!![]()
[ afbeelding ]
Dat is gewoon ziekquote:Op zondag 24 mei 2009 20:35 schreef elby1988 het volgende:
[ afbeelding ]
En dan gewoon met je vinger even goed roeren, en dan kan je door je papiertje omhoog te doen je vinger schoonmaken! gegarandeerd succes!
nee, ik ga wel door, met het is niet prettigquote:
dat deden ze toch in oorlogen toen er een schaarste aan wc papier was?quote:Op zondag 24 mei 2009 20:35 schreef elby1988 het volgende:
[ afbeelding ]
En dan gewoon met je vinger even goed roeren, en dan kan je door je papiertje omhoog te doen je vinger schoonmaken! gegarandeerd succes!
quote:Op zondag 24 mei 2009 20:35 schreef elby1988 het volgende:
[ afbeelding ]
je zit hier op fok!quote:Op zondag 24 mei 2009 23:04 schreef Vetklep het volgende:
niet te veel vette voer eten.. krijg je ook geen plakpoep + eet veel vezels, zoals groente, volkoren brood en voila.. je hebt nog maar 2 hele vegen nodig
quote:Op zondag 24 mei 2009 20:35 schreef elby1988 het volgende:
[ afbeelding ]
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |