omdat die niks zelf kanquote:Op dinsdag 9 juni 2009 12:34 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Slb-negers.
Devvie heeft er ook 1.
Joah. Toevalligerwijs had er wel een modje gepost dus ik heb zo'n mijn bedenkingen.quote:
Die zijn goed voor je ogen, ja!quote:
Bel ze zelf op, lui stuk vretenquote:Op dinsdag 9 juni 2009 12:42 schreef reetveter het volgende:
Wie kan me even helpen. Aangezien ik dit jaar ga stoppen en toch niet genoeg punten heb, stap ik over naar Commerciele economie. Moet ik dan de propodeuse in 1 jaar halen? Dat zei de SLB-er maar die wist het niet zeker. Anyone?
Dat is wel verdacht inderdaadquote:Op dinsdag 9 juni 2009 12:43 schreef Zotheid het volgende:
[..]
Joah. Toevalligerwijs had er wel een modje gepost dus ik heb zo'n mijn bedenkingen.
[..]
Die zijn goed voor je ogen, ja!
Ik heb zo mijn vermoedensquote:Op dinsdag 9 juni 2009 12:42 schreef reetveter het volgende:
Wie kan me even helpen. Aangezien ik dit jaar ga stoppen en toch niet genoeg punten heb, stap ik over naar Commerciele economie. Moet ik dan de propodeuse in 1 jaar halen? Dat zei de SLB-er maar die wist het niet zeker. Anyone?
Commerciėle economie, het afvoerputje.quote:Op dinsdag 9 juni 2009 12:42 schreef reetveter het volgende:
Ik lees altijd baggermaker.quote:Op dinsdag 9 juni 2009 12:42 schreef Syb-rund. het volgende:
ipv van bagagedrager lees ik telkes badgerbadger
Truequote:Op dinsdag 9 juni 2009 12:43 schreef Zotheid het volgende:
[..]
Commerciėle economie, het afvoerputje.
Nee.quote:
is het je zusjequote:
Schoonfamiliequote:Op dinsdag 9 juni 2009 12:48 schreef Syb-rund. het volgende:
zeg gers, is dit niet de tweede keer dat je die foto hier plempt, ik zie dat je erg geintereseerd bent erin
De pindakaas is bijna op.quote:
Geen neger gezienquote:Op dinsdag 9 juni 2009 12:45 schreef Zotheid het volgende:
Waarom zijn het altijd de negers die commerciėle economie doen? Denken ze daarmee die skunk beter te kunnen hosselen?
Zie je, ik wist dat ik haar vaker heb gezien.quote:Op dinsdag 9 juni 2009 12:48 schreef Syb-rund. het volgende:
zeg gers, is dit niet de tweede keer dat je die foto hier plempt, ik zie dat je erg geintereseerd bent erin
Het ziet er inderdaad wel erg armoedig uit ja.quote:
quote:Op dinsdag 9 juni 2009 12:51 schreef reetveter het volgende:
[..]
Geen neger gezienWel veel lekkere wijven
Ik dacht dat ze bij Marketing zaten.quote:Op dinsdag 9 juni 2009 12:45 schreef Zotheid het volgende:
Waarom zijn het altijd de negers die commerciėle economie doen? Denken ze daarmee die skunk beter te kunnen hosselen?
Dank je wel he.quote:Op dinsdag 9 juni 2009 12:53 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ik dacht dat ze bij Marketing zaten.
Gast!quote:Op dinsdag 9 juni 2009 12:55 schreef dagdag het volgende:
FUUUUUUUUUUUUT
dames en heren de stoptrein van utrecht naar yvonnes huis gaat vertrekken
stap aub niet in
Ik dacht vroeger altijd dat yvonne lekker wasquote:Op dinsdag 9 juni 2009 12:55 schreef dagdag het volgende:
FUUUUUUUUUUUUT
dames en heren de stoptrein van utrecht naar yvonnes huis gaat vertrekken
stap aub niet in
quote:
quote:Op dinsdag 9 juni 2009 12:57 schreef kurk_droog het volgende:
[..]
Ik dacht vroeger altijd dat yvonne lekker was
En een braadworst in z'n kontquote:Op dinsdag 9 juni 2009 12:57 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Een duitse neger, met lederhosen aan.
quote:Op dinsdag 9 juni 2009 12:57 schreef kurk_droog het volgende:
[..]
Ik dacht vroeger altijd dat yvonne lekker was
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |