omdat die niks zelf kanquote:Op dinsdag 9 juni 2009 12:34 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Slb-negers.
Devvie heeft er ook 1.
Joah. Toevalligerwijs had er wel een modje gepost dus ik heb zo'n mijn bedenkingen.quote:
Die zijn goed voor je ogen, ja!quote:
Bel ze zelf op, lui stuk vretenquote:Op dinsdag 9 juni 2009 12:42 schreef reetveter het volgende:
Wie kan me even helpen. Aangezien ik dit jaar ga stoppen en toch niet genoeg punten heb, stap ik over naar Commerciele economie. Moet ik dan de propodeuse in 1 jaar halen? Dat zei de SLB-er maar die wist het niet zeker. Anyone?
Dat is wel verdacht inderdaadquote:Op dinsdag 9 juni 2009 12:43 schreef Zotheid het volgende:
[..]
Joah. Toevalligerwijs had er wel een modje gepost dus ik heb zo'n mijn bedenkingen.
[..]
Die zijn goed voor je ogen, ja!
Ik heb zo mijn vermoedensquote:Op dinsdag 9 juni 2009 12:42 schreef reetveter het volgende:
Wie kan me even helpen. Aangezien ik dit jaar ga stoppen en toch niet genoeg punten heb, stap ik over naar Commerciele economie. Moet ik dan de propodeuse in 1 jaar halen? Dat zei de SLB-er maar die wist het niet zeker. Anyone?
Commerciële economie, het afvoerputje.quote:Op dinsdag 9 juni 2009 12:42 schreef reetveter het volgende:
Ik lees altijd baggermaker.quote:Op dinsdag 9 juni 2009 12:42 schreef Syb-rund. het volgende:
ipv van bagagedrager lees ik telkes badgerbadger
Truequote:Op dinsdag 9 juni 2009 12:43 schreef Zotheid het volgende:
[..]
Commerciële economie, het afvoerputje.
Nee.quote:
is het je zusjequote:
Schoonfamiliequote:Op dinsdag 9 juni 2009 12:48 schreef Syb-rund. het volgende:
zeg gers, is dit niet de tweede keer dat je die foto hier plempt, ik zie dat je erg geintereseerd bent erin
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |