Ook niet.quote:
De SS?quote:Op dinsdag 9 juni 2009 12:27 schreef IQM het volgende:
GESTAPO
Burger King?quote:Op dinsdag 9 juni 2009 12:28 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ook niet.
Wat heb jij voor paupersmaak?!
quote:Op dinsdag 9 juni 2009 12:28 schreef Zotheid het volgende:
Allerlaatste post ever!
Nee.quote:
Je verpest het weer.quote:
Dat doe ik je niet aan.quote:Op dinsdag 9 juni 2009 12:29 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Nee.
Waarom heb je de KFCnog niet genoemd?
ik heb een zwarte bumper?quote:Op dinsdag 9 juni 2009 12:29 schreef jitzzzze het volgende:
Als ik iemand zie met zwarte krassen op zijn of haar bumper dan is dat sujet nog niet jarig
kfcquote:Op dinsdag 9 juni 2009 12:29 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Nee.
Waarom heb je de KFCnog niet genoemd?
Daar gaat mijn respect.quote:Op dinsdag 9 juni 2009 12:31 schreef Syb-rund. het volgende:
[..]
kfc![]()
daar ben ik de helft van mijn melktanden kwijtgeraakt
Ik verpest graag dingen.quote:Op dinsdag 9 juni 2009 12:30 schreef Zotheid het volgende:
[..]
Je verpest het weer.
[..]
Dat doe ik je niet aan.
Waarom?quote:Op dinsdag 9 juni 2009 12:31 schreef Syb-rund. het volgende:
[..]
kfc![]()
daar ben ik de helft van mijn melktanden kwijtgeraakt
Suger Lee Hooper ook, dan eet ik toch liever een broodje bij een van de eerdergenoemde fastfoodketens.quote:Op dinsdag 9 juni 2009 12:32 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ik verpest graag dingen.![]()
Wat is het verschil?
Het is allemaal vet
SLH verpest ook graag dingen?quote:Op dinsdag 9 juni 2009 12:33 schreef Zotheid het volgende:
[..]
Suger Lee Hooper ook, dan eet ik toch liever een broodje bij een van de eerdergenoemde fastfoodketens.
Slb-negers.quote:Op dinsdag 9 juni 2009 12:33 schreef gers het volgende:
KFC IS VOOR NEGERS
per ongeluk keihard op een bot of metalen pin kauwen werkt behoorlijk efficiëntquote:
kip en watermeloen zijn tering lekkerquote:
Ik ben nog geen metalen pinnen tegengekomen, maar dat lijkt me idd niet zo comfortabel.quote:Op dinsdag 9 juni 2009 12:34 schreef Syb-rund. het volgende:
[..]
per ongeluk keihard op een bot of metalen pin kauwen werkt behoorlijk efficiënt
Wacht maar, een keer zal het lukken.quote:
Jij trekt wel meer.quote:
quote:Op dinsdag 9 juni 2009 12:35 schreef Syb-rund. het volgende:
[..]
kip en watermeloen zijn tering lekker
beter dan dat water en brood van jou in je klooster![]()
jij bent dus een negerquote:Op dinsdag 9 juni 2009 12:35 schreef Syb-rund. het volgende:
[..]
kip en watermeloen zijn tering lekker
beter dan dat water en brood van jou in je klooster![]()
ik ben idd een neger, heb je wat tegen negers witje?quote:Op dinsdag 9 juni 2009 12:37 schreef gers het volgende:![]()
[..]
jij bent dus een neger![]()
wat doe je hier je hoort achteraan te zitten
Ik had laatst zo'n topic die dubbel was waarin ik schreef dat het dubbel was en er een slotje op moest!quote:
quote:Op dinsdag 9 juni 2009 12:40 schreef Zotheid het volgende:
[..]
Ik had laatst zo'n topic die dubbel was waarin ik schreef dat het dubbel was en er een slotje op moest!
En toen was mijn post verdwenen.
Worteltrekkersquote:
JOAHquote:Op dinsdag 9 juni 2009 12:38 schreef Syb-rund. het volgende:
[..]
ik ben idd een neger, heb je wat tegen negers witje?
omdat die niks zelf kanquote:Op dinsdag 9 juni 2009 12:34 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Slb-negers.
Devvie heeft er ook 1.
Joah. Toevalligerwijs had er wel een modje gepost dus ik heb zo'n mijn bedenkingen.quote:
Die zijn goed voor je ogen, ja!quote:
Bel ze zelf op, lui stuk vretenquote:Op dinsdag 9 juni 2009 12:42 schreef reetveter het volgende:
Wie kan me even helpen. Aangezien ik dit jaar ga stoppen en toch niet genoeg punten heb, stap ik over naar Commerciele economie. Moet ik dan de propodeuse in 1 jaar halen? Dat zei de SLB-er maar die wist het niet zeker. Anyone?
Dat is wel verdacht inderdaadquote:Op dinsdag 9 juni 2009 12:43 schreef Zotheid het volgende:
[..]
Joah. Toevalligerwijs had er wel een modje gepost dus ik heb zo'n mijn bedenkingen.
[..]
Die zijn goed voor je ogen, ja!
Ik heb zo mijn vermoedensquote:Op dinsdag 9 juni 2009 12:42 schreef reetveter het volgende:
Wie kan me even helpen. Aangezien ik dit jaar ga stoppen en toch niet genoeg punten heb, stap ik over naar Commerciele economie. Moet ik dan de propodeuse in 1 jaar halen? Dat zei de SLB-er maar die wist het niet zeker. Anyone?
Commerciële economie, het afvoerputje.quote:Op dinsdag 9 juni 2009 12:42 schreef reetveter het volgende:
Ik lees altijd baggermaker.quote:Op dinsdag 9 juni 2009 12:42 schreef Syb-rund. het volgende:
ipv van bagagedrager lees ik telkes badgerbadger
Truequote:Op dinsdag 9 juni 2009 12:43 schreef Zotheid het volgende:
[..]
Commerciële economie, het afvoerputje.
Nee.quote:
is het je zusjequote:
Schoonfamiliequote:Op dinsdag 9 juni 2009 12:48 schreef Syb-rund. het volgende:
zeg gers, is dit niet de tweede keer dat je die foto hier plempt, ik zie dat je erg geintereseerd bent erin
De pindakaas is bijna op.quote:
Geen neger gezienquote:Op dinsdag 9 juni 2009 12:45 schreef Zotheid het volgende:
Waarom zijn het altijd de negers die commerciële economie doen? Denken ze daarmee die skunk beter te kunnen hosselen?
Zie je, ik wist dat ik haar vaker heb gezien.quote:Op dinsdag 9 juni 2009 12:48 schreef Syb-rund. het volgende:
zeg gers, is dit niet de tweede keer dat je die foto hier plempt, ik zie dat je erg geintereseerd bent erin
Het ziet er inderdaad wel erg armoedig uit ja.quote:
quote:Op dinsdag 9 juni 2009 12:51 schreef reetveter het volgende:
[..]
Geen neger gezienWel veel lekkere wijven
Ik dacht dat ze bij Marketing zaten.quote:Op dinsdag 9 juni 2009 12:45 schreef Zotheid het volgende:
Waarom zijn het altijd de negers die commerciële economie doen? Denken ze daarmee die skunk beter te kunnen hosselen?
Dank je wel he.quote:Op dinsdag 9 juni 2009 12:53 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ik dacht dat ze bij Marketing zaten.
Gast!quote:Op dinsdag 9 juni 2009 12:55 schreef dagdag het volgende:
FUUUUUUUUUUUUT
dames en heren de stoptrein van utrecht naar yvonnes huis gaat vertrekken
stap aub niet in
Ik dacht vroeger altijd dat yvonne lekker wasquote:Op dinsdag 9 juni 2009 12:55 schreef dagdag het volgende:
FUUUUUUUUUUUUT
dames en heren de stoptrein van utrecht naar yvonnes huis gaat vertrekken
stap aub niet in
quote:
quote:Op dinsdag 9 juni 2009 12:57 schreef kurk_droog het volgende:
[..]
Ik dacht vroeger altijd dat yvonne lekker was
En een braadworst in z'n kontquote:Op dinsdag 9 juni 2009 12:57 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Een duitse neger, met lederhosen aan.
quote:Op dinsdag 9 juni 2009 12:57 schreef kurk_droog het volgende:
[..]
Ik dacht vroeger altijd dat yvonne lekker was
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |