Jagga, normaal vind ik je wel okee, maar met dat roken sla je de plank echt volledig misquote:Op dinsdag 9 juni 2009 11:55 schreef jagga het volgende:
[..]
Dat was een reactie op zijn: niet zo aanstellen over dat rokengedoe
Oh, dat heb ik niet gevolgd.quote:Op dinsdag 9 juni 2009 11:55 schreef jagga het volgende:
[..]
Jij vuige trollertquote:Op dinsdag 9 juni 2009 11:55 schreef jagga het volgende:
[..]
Ik wel.quote:Op dinsdag 9 juni 2009 11:54 schreef Zotheid het volgende:
[..]
Die cd kon ik vorig jaar (toen de cd net uit was) niet op internet vinden dus heb ik hem gewoon gekocht.
Hij heeft even op een blogspot met indie muziek (ben de naam even kwijt) gestaan, maar toen ik dat zag was hij alweer offline gehaald.quote:
't Is toch ook voor hen!quote:Op dinsdag 9 juni 2009 12:05 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
O ja, bejaarden die naar liftende dagcreme vragen_!
Hoe kan een creme nou liften? Ze hebben toch geen duim?quote:Op dinsdag 9 juni 2009 12:05 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
O ja, bejaarden die naar liftende dagcreme vragen_!
quote:
Ik wel.quote:Op dinsdag 9 juni 2009 12:06 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
O ja, middelen die beloven dat je er 15 jaar jonger uit ziet.
Ik wil er niet als 8 uitzien
Ik ga niet eens meer het linkje plaatsenquote:Op dinsdag 9 juni 2009 12:07 schreef Zotheid het volgende:
[..]
Hoe kan een creme nou liften? Ze hebben toch geen duim?
Sowieso, liftende dingen, anders dan liften.quote:
Pa-dam-tsj!quote:Op dinsdag 9 juni 2009 12:07 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ik ga niet eens meer het linkje plaatsen
Precies, het zijn altijd krakerts!quote:Op dinsdag 9 juni 2009 12:08 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Sowieso, liftende dingen, anders dan liften.
Marketeerspraatjes.quote:Op dinsdag 9 juni 2009 12:08 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Sowieso, liftende dingen, anders dan liften.
gemistquote:Op dinsdag 9 juni 2009 11:01 schreef Lakitu het volgende:
De vorige sc waar iedereen elkaar ging toevoegen op hyves, ik moest lollen
Die reclame's van Vichy...quote:Op dinsdag 9 juni 2009 12:09 schreef IQM het volgende:
[..]
Marketeerspraatjes.Echt, als je ziet wat voor producten er op de markt gebracht worden en wat voor mongolen erin trappen.
Het werkt toch? Lul maar iets over zilvermoleculen of biostabiel 9000 en de mensen hangen aan je lippen (lees: trekken hun portemonnee).quote:Op dinsdag 9 juni 2009 12:09 schreef IQM het volgende:
[..]
Marketeerspraatjes.Echt, als je ziet wat voor producten er op de markt gebracht worden en wat voor mongolen erin trappen.
Krakersquote:
Ik heb nu al twee albums binnen.quote:Op dinsdag 9 juni 2009 12:05 schreef Zotheid het volgende:
[..]
Hij heeft even op een blogspot met indie muziek (ben de naam even kwijt) gestaan, maar toen ik dat zag was hij alweer offline gehaald.
Welke ben jij dagdag?quote:
Mensen met een uitkering.quote:
Sowieso andere mensenquote:
Allochtonenquote:
Ik heb 2 albums.quote:Op dinsdag 9 juni 2009 12:12 schreef 3lmo het volgende:
[..]
Ik heb nu al twee albums binnen.Alleen zo'n klein album, volgens last.fm, niet.
De gehele mensheidquote:
quote:Op dinsdag 9 juni 2009 12:14 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Allochtonen![]()
Je hebt zelf ook een "uitkering", ouwe..
Het is alleen maar een herhaling.quote:
Ha-ha, iets doen waar je zelf niet achter staat.quote:Op dinsdag 9 juni 2009 12:18 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Het is alleen maar een herhaling.
Bah, ik haat herhalingen
quote:Op dinsdag 9 juni 2009 12:19 schreef Zotheid het volgende:
[..]
Ha-ha, iets doen waar je zelf niet achter staat.
Gewillige meisjes.
Zo'n piercing onder je lip is lelijk.quote:Op dinsdag 9 juni 2009 12:19 schreef dagdag het volgende:
deze doet me ergens aan denken
[ afbeelding ]
Vanavond 19:15 bij de mac.quote:
Ik zal er ..quote:
Alleen die piercing?quote:Op dinsdag 9 juni 2009 12:21 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Zo'n piercing onder je lip is lelijk.
Krijg je geen vervangde waggel dan?quote:Op dinsdag 9 juni 2009 12:23 schreef jitzzzze het volgende:
Ben ik mijn scheurijzer weer een dag kwijt
vind jijquote:Op dinsdag 9 juni 2009 11:58 schreef Hoogstaande het volgende:
[..]
Jagga, normaal vind ik je wel okee, maar met dat roken sla je de plank echt volledig mis
Je argumentatie slaat als een komkommer op een stuk speenvarken
Ik begin haast te twijfelen of je niet aan het trollen bent
De eerste 24 uur niet, of moet het zelf betalen. En zo vaak gebeurt dit niet, dat vond ik 15 euro extra per maand niet waard.quote:
Ja, die wenkbrauwpiercing ook.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |