HAHA, SIE JUH NOU DAT GEYS MAC GEBRUIKUH±!!111quote:Op dinsdag 9 juni 2009 11:03 schreef Zotheid het volgende:
[..]
Beste Johan,
Waarom? In godsnaam, WAAROM? Mensen moeten ons in de waarde laten. Ik hoop dat je nog van gedachten verandert.
Kusjes Zotheid
P.s., ik heb een foto voor je.
[ afbeelding ]
denk dat het de onzekerheid isquote:Op dinsdag 9 juni 2009 11:03 schreef Zotheid het volgende:
[..]
Beste Johan,
Waarom? In godsnaam, WAAROM? Mensen moeten ons in de waarde laten. Ik hoop dat je nog van gedachten verandert.
Kusjes Zotheid
P.s., ik heb een foto voor je.
[ afbeelding ]
quote:
Mensen willen me op hun hyvesquote:
quote:Op dinsdag 9 juni 2009 02:32 schreef Skylark. het volgende:
[..]
En Lakitu en Ricko. Selectief beleid, jullie weten.
Je hebt al wel harde tepels.quote:Op dinsdag 9 juni 2009 11:05 schreef dagdag het volgende:
[..]
denk dat het de onzekerheid is
[ afbeelding ]
Wie ben jij?quote:Op dinsdag 9 juni 2009 11:08 schreef BigKahuna het volgende:
Ik ben ook uitgenodigd voor de exclusieve bazenhyves.
Aanstellerquote:Op dinsdag 9 juni 2009 11:14 schreef jagga het volgende:
bleh ik ben zo opgefokt nu door dat antirook-blaat topic
hoe meer ik erover nadenk hoe hard ik wel niet genaait word door onze vrienden in Den Haag, hoe hoger de bloeddruk
quote:Op dinsdag 9 juni 2009 11:19 schreef BigKahuna het volgende:
zegt: Wtf gooi jij voor troep in Danny's fotoboek ;d ;d ??
NG zegt: Huh?
zegt: http://xs140.xs.to/xs140/09241/wtf957.jpg
NG zegt: wtf toen sliep ik al
NG zegt: wtf iemand heeft dus m'n ww??
NG zegt
Mwhehe.quote:Op dinsdag 9 juni 2009 11:19 schreef BigKahuna het volgende:
NG zegt
Download het en join de bazenquote:Op dinsdag 9 juni 2009 11:12 schreef Lakitu het volgende:
Dacht ik alHeb het ooit gehad, maar ben het cdtje kwijt.
Weet ik.quote:
quote:Op dinsdag 9 juni 2009 11:19 schreef BigKahuna het volgende:
NG zegt
Dat soort lui moeten gewoon dood.quote:Op dinsdag 9 juni 2009 11:21 schreef jitzzzze het volgende:
Zie ik gisteren ineens dat één of andere klapjosti tegen mijn auto aan is gereden toen hij/zij ging parkeren, en gewoon is weggereden![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Los Campesinos!quote:
niet zo aanstellen jitzjaapquote:Op dinsdag 9 juni 2009 11:43 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
Ja, behoorlijk. Nou valt de schade wel mee, maar toch. Ik werd er onwijs chagrijnig van
Ik heb ook gilette, puur om de reden dat ik met iets anders eruit zie alsof edward scissorhands mijn gezicht geaait heeftquote:Op dinsdag 9 juni 2009 11:46 schreef dagdag het volgende:
'Scheermes van 3 euro kost Gillette 6 cent'
AMSTERDAM - Mannen betalen al jaren veel geld voor de scheermesjes van Gillette, maar dat de consument maar liefst 50 keer de werkelijke waarde betaalt, zal voor velen toch een schok zijn.
Ads door Google
Een mes kost in de winkel al gauw rond de drie euro, maar volgens medewerkers van Gillette kost het maken van zo’n mesje de fabrikant maar zes cent. Dat schrijft de Daily Mail.
Op een pakje van vier mesjes, dat de fabrikant ongeveer 23 cent kost, maakt Gillette 7,25 euro pure winst, vertelde een insider aan de krant. Die cijfers verklaren volgens hem hoe Gillette supersterren als Roger Federer, Tiger Woods en David Beckham kan betalen om in reclames te verschijnen. Beckham kreeg een aantal jaren geleden zelfs een met diamanten ingelegd scheermes ter waarde van 54 duizend dollar van de fabrikant cadeau.
en dan reacties
gewoon aldi of lidl.Doet er misschien wat minder lang mee!!!Maar je hebt dan ook tig mesjes voor minder dan 5 euro.Weg gooien doe je ze toch en ze scheren net zo goed misschien wel beter !!!
Gewoon de ouderwetse krabber, handzeep met een borstel werkt beter dan de spuitbus of speciale zeep, andere mannier, gezicht natmaken druppel olijfolie en scheren maar. Bij goed gebruik een mesje (4 snijkanten) 1 maand. kosten verwaarloosbaar.
En volgens Gilette is kale mannen en body ook in. Tuurlijk Gilette kunnen we weer verkopen.
lekker lidl mesjes waarbij je hele kop open ligt![]()
![]()
![]()
Daar gaat het niet om. Je bent zelf zuinig op je spullen en dan zal een ander wel even de boel beschadigen en dan vooral het lef hebben om niet even z'n gegevens achter te laten.quote:Op dinsdag 9 juni 2009 11:46 schreef jagga het volgende:
[..]
niet zo aanstellen jitzjaap![]()
Tis maar een auto
Het zijn maar mensen op internet die klagen over roken.quote:Op dinsdag 9 juni 2009 11:46 schreef jagga het volgende:
[..]
Tis maar een auto
Ik moet de CD nog downloaden, heb enkel een paar nummers nu.quote:Op dinsdag 9 juni 2009 11:44 schreef Zotheid het volgende:
[..]
Los Campesinos!
Die cd is echt geweldig.
Die cd kon ik vorig jaar (toen de cd net uit was) niet op internet vinden dus heb ik hem gewoon gekocht.quote:Op dinsdag 9 juni 2009 11:49 schreef 3lmo het volgende:
[..]
Ik moet de CD nog downloaden, heb enkel een paar nummers nu.Maar het is zeker tof!
Dat is het punt niet; zoals BobbyB ook zegt:quote:Op dinsdag 9 juni 2009 11:46 schreef jagga het volgende:
[..]
Tis maar een auto
Ik ben echt mega zuinig op die autoquote:Op dinsdag 9 juni 2009 11:49 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Daar gaat het niet om. Je bent zelf zuinig op je spullen en dan zal een ander wel even de boel beschadigen en dan vooral het lef hebben om niet even z'n gegevens achter te laten.
Daarbij hoeft het nog niet zo te zijn dat wanneer jij niks om auto's geeft een ander wel pissed word op zoiets omdat die gewoon zuinig is op z'n spullen.
Dat was een reactie op zijn: niet zo aanstellen over dat rokengedoequote:Op dinsdag 9 juni 2009 11:49 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Daar gaat het niet om. Je bent zelf zuinig op je spullen en dan zal een ander wel even de boel beschadigen en dan vooral het lef hebben om niet even z'n gegevens achter te laten.
Daarbij hoeft het nog niet zo te zijn dat wanneer jij niks om auto's geeft een ander wel pissed word op zoiets omdat die gewoon zuinig is op z'n spullen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |