Edit.quote:Op dinsdag 9 juni 2009 02:29 schreef Allure_ het volgende:
[..]
De vriend van dWc. Ik vertrouw op jouw uitmuntende smaak.
Zoals je verwacht. Totaal niet kloppend met zijn door zichzelf aangemeten imago.quote:Op dinsdag 9 juni 2009 02:30 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
No homo, maar ik vraag me al tijden af hoe die kerel eruit ziet.
quote:
Deel die foto dan met ons?quote:Op dinsdag 9 juni 2009 02:31 schreef IQM het volgende:
[..]
Zoals je verwacht. Totaal niet kloppend met zijn door zichzelf aangemeten imago.
[..](Je wist toch al lang hoe ik eruit zag?)
En Lakitu en Ricko. Selectief beleid, jullie weten.quote:Op dinsdag 9 juni 2009 02:30 schreef Skylark. het volgende:
Chuckie, voeg me eens toe want ik ben lui.Dan heb ik nog de_ananas nodig en dan is het compleet, denk ik.
Komt nog wel. Als de tijd rijp is.quote:Op dinsdag 9 juni 2009 02:32 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
Deel die foto dan met ons?. En neen
.
Ik vind 'm wel cute.quote:Op dinsdag 9 juni 2009 02:32 schreef Allure_ het volgende:
[..]
Hmm, we verschillen deze keer van mening.
IQM, je bent toch echt de gossip queen.
Ben je nu trots op jezelf?quote:Op dinsdag 9 juni 2009 02:33 schreef Skylark. het volgende:
Kut, wat heb ik vreselijk veel FoK'kers in m'n lijst. Heb er 11 kunnen uitnodigen.
LUIE DONDER.quote:Op dinsdag 9 juni 2009 02:30 schreef Skylark. het volgende:
Chuckie, voeg me eens toe want ik ben lui.Dan heb ik nog de_ananas nodig en dan is het compleet, denk ik.
Eerst lid worden.quote:Op dinsdag 9 juni 2009 02:37 schreef Breathtaking het volgende:
Pfff nou ik ga maar eens naar bed. Slaap lekker![]()
!
Ook echt die Yoreno piccas laten staanquote:Op dinsdag 9 juni 2009 02:37 schreef Breathtaking het volgende:
!
Ik ga ook maar 's zo.quote:Op dinsdag 9 juni 2009 02:37 schreef Breathtaking het volgende:
!
En haar foto's mogen niet gepost worden.quote:Op dinsdag 9 juni 2009 02:39 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
Ook echt die Yoreno piccas laten staan.
Ok, dan weet ik wat leuke gadgets die er op komen.quote:
Ik edit wel even voor je. Maar jij bent de laatste persoon die van mensen mag verwachten dat ze fatsoenlijk omgaan met foto's.quote:Op dinsdag 9 juni 2009 02:39 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
Ook echt die Yoreno piccas laten staan.
Ik kan jou niet vinden in m'n lijst. Apply eens svp.quote:
Weet ik. Maar een saillant detail: vul zelf maar in.quote:Op dinsdag 9 juni 2009 02:41 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Ik edit wel even voor je. Maar jij bent de laatste persoon die van mensen mag verwachten dat ze fatsoenlijk omgaan met foto's.
Voor de bazen hyves?quote:Op dinsdag 9 juni 2009 02:44 schreef Skylark. het volgende:
[..]
Ik kan jou niet vinden in m'n lijst. Apply eens svp.
Whehe, ik weet al wat je titel gaat worden.quote:Op dinsdag 9 juni 2009 02:44 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
PFFFFFF het is ook altijd weer iets he. Nu niet meer. Maar nu ben ik ook echt weg.
wel props dat je desondanks zijn kansloze gedrag ze niet openbaar maakt op het forumquote:Op dinsdag 9 juni 2009 02:31 schreef IQM het volgende:
[..]
Zoals je verwacht. Totaal niet kloppend met zijn door zichzelf aangemeten imago.
[..](Je wist toch al lang hoe ik eruit zag?)
quote:Nu is het wachten op goedkeuring van de almachtige beheerder!
Ach back to this.quote:
Dat komt nog wel.quote:Op dinsdag 9 juni 2009 02:46 schreef Syb-rund. het volgende:
[..]
wel props dat je desondanks zijn kansloze gedrag ze niet openbaar maakt op het forum
Niet door mijquote:Op dinsdag 9 juni 2009 02:47 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
En is Emimich hier niet alom gerespecteerd ofzo?
quote:Op dinsdag 9 juni 2009 02:47 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
hij krijgt een gelijkwaardige behandeling zoals hij met anderen omgaat, dat is allesquote:Op dinsdag 9 juni 2009 02:47 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |