Edit.quote:Op dinsdag 9 juni 2009 02:29 schreef Allure_ het volgende:
[..]
De vriend van dWc. Ik vertrouw op jouw uitmuntende smaak.
Zoals je verwacht. Totaal niet kloppend met zijn door zichzelf aangemeten imago.quote:Op dinsdag 9 juni 2009 02:30 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
No homo, maar ik vraag me al tijden af hoe die kerel eruit ziet.
quote:
Deel die foto dan met ons?quote:Op dinsdag 9 juni 2009 02:31 schreef IQM het volgende:
[..]
Zoals je verwacht. Totaal niet kloppend met zijn door zichzelf aangemeten imago.
[..](Je wist toch al lang hoe ik eruit zag?)
En Lakitu en Ricko. Selectief beleid, jullie weten.quote:Op dinsdag 9 juni 2009 02:30 schreef Skylark. het volgende:
Chuckie, voeg me eens toe want ik ben lui.Dan heb ik nog de_ananas nodig en dan is het compleet, denk ik.
Komt nog wel. Als de tijd rijp is.quote:Op dinsdag 9 juni 2009 02:32 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
Deel die foto dan met ons?. En neen
.
Ik vind 'm wel cute.quote:Op dinsdag 9 juni 2009 02:32 schreef Allure_ het volgende:
[..]
Hmm, we verschillen deze keer van mening.
IQM, je bent toch echt de gossip queen.
Ben je nu trots op jezelf?quote:Op dinsdag 9 juni 2009 02:33 schreef Skylark. het volgende:
Kut, wat heb ik vreselijk veel FoK'kers in m'n lijst. Heb er 11 kunnen uitnodigen.
LUIE DONDER.quote:Op dinsdag 9 juni 2009 02:30 schreef Skylark. het volgende:
Chuckie, voeg me eens toe want ik ben lui.Dan heb ik nog de_ananas nodig en dan is het compleet, denk ik.
Eerst lid worden.quote:Op dinsdag 9 juni 2009 02:37 schreef Breathtaking het volgende:
Pfff nou ik ga maar eens naar bed. Slaap lekker![]()
!
Ook echt die Yoreno piccas laten staanquote:Op dinsdag 9 juni 2009 02:37 schreef Breathtaking het volgende:
!
Ik ga ook maar 's zo.quote:Op dinsdag 9 juni 2009 02:37 schreef Breathtaking het volgende:
!
En haar foto's mogen niet gepost worden.quote:Op dinsdag 9 juni 2009 02:39 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
Ook echt die Yoreno piccas laten staan.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |