Huilende rappers.quote:Op dinsdag 9 juni 2009 02:14 schreef Maisnon het volgende:
Ik heb de hyves van dWc gespotmaar 'Dit profiel is helaas niet zichtbaar voor iedereen.'
Trouwens 3lmo, onze music compatibility is very high op last.fm. Dat je het weet hé
Waarom zijn jouw krabbels verborgen?quote:Op dinsdag 9 juni 2009 02:15 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Ik kan alleen z'n krabbels niet zien omdat mijne verborgen zijnmaar wel z'n vrienden van vrienden foto's.
Het is dus toch waar, hij heeft z'n piemel op hyves gepostquote:Op dinsdag 9 juni 2009 02:16 schreef Skylark. het volgende:
[..]
Oja, maar ik werd uiteraard afgeleid door die foto links van je geb. datum.
Net als Yoreno uit je lijst, misschien kun je me aan hem voorstellen?quote:Op dinsdag 9 juni 2009 02:16 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
Iedereen scant m'n Hyves nu. En Barcelona is sexy
.
Ken je het uberhaupt?quote:
Ik heb 50 fokker's in mijn hyves.quote:Op dinsdag 9 juni 2009 02:18 schreef IQM het volgende:
Waarom zou je al deze lui toevoegen?Alsof je met sommigen ook maar óóit contact zal maken via hyves.
Ik heb nu alweer spijt van mijn directe hyvescontact met Skylark. No offence, maar ik zal 'm toch nooit (willen) spreken via hyves.
Kudde drang is sterk.quote:Op dinsdag 9 juni 2009 02:18 schreef IQM het volgende:
Waarom zou je al deze lui toevoegen?Alsof je met sommigen ook maar óóit contact zal maken via hyves.
Ik heb nu alweer spijt van mijn directe hyvescontact met Skylark. No offence, maar ik zal 'm toch nooit (willen) spreken via hyves.
Was dat TNAquote:Op dinsdag 9 juni 2009 02:17 schreef Skylark. het volgende:
[..]
Waarom zijn jouw krabbels verborgen?![]()
Omdat TNA die pic postte?
Is jouw hyves naam je voornaam ook echt? indien ja, dan heb ik geen idee hoe ik het uit moet sprekenquote:Op dinsdag 9 juni 2009 02:18 schreef IQM het volgende:
Vooral niet verder zoeken danquote:Op dinsdag 9 juni 2009 02:18 schreef Skylark. het volgende:
Van de categorie Hyves mis ik: Allure_ en Fas.
En die hebben beiden niet geloof ik.
Ja, of het geilen op dat cijfertje achter de naam.quote:
Ja. En houden zo. (quote:Op dinsdag 9 juni 2009 02:19 schreef Maisnon het volgende:
[..]
Is jouw hyves naam je voornaam ook echt? indien ja, dan heb ik geen idee hoe ik het uit moet spreken
Hij moest het mij ook meerdere malen uitleggen.quote:Op dinsdag 9 juni 2009 02:19 schreef Maisnon het volgende:
[..]
Is jouw hyves naam je voornaam ook echt? indien ja, dan heb ik geen idee hoe ik het uit moet spreken
Jij hebt het 'live' gehoord, geloof ik.quote:Op dinsdag 9 juni 2009 02:21 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Hij moest het mij ook meerdere malen uitleggen.
Onder de 150 is goed. Alles daarboven is voor sletjes en sukkels.quote:Op dinsdag 9 juni 2009 02:22 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
Ik heb nu met Skylark. precies 125 matties. Jullie weten niks.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Verder hoor je mij niet klagen hoor, David Bowie.quote:Op dinsdag 9 juni 2009 02:18 schreef Maisnon het volgende:
[..]
Ken je het uberhaupt?het is anders dan je denkt waarschijnlijk
En je moet meer in m'n huidige dinges kijken.
quote:Op dinsdag 9 juni 2009 02:23 schreef Maisnon het volgende:
Maar eh, heb je dan ookSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Laten we het gaan bijhouden in de OP, heuj.quote:Op dinsdag 9 juni 2009 02:22 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
@ Yoreno, hij heeft al een dime piece.
Ik moest dat opzoeken in Urban Dictionaryquote:Op dinsdag 9 juni 2009 02:22 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
quote:Op dinsdag 9 juni 2009 02:23 schreef 3lmo het volgende:
[..]
Verder hoor je mij niet klagen hoor, David Bowie.
Dime piece. I lol'dquote:Op dinsdag 9 juni 2009 02:22 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
Nu ben ik benieuwdquote:Op dinsdag 9 juni 2009 02:24 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Ik moest dat opzoeken in Urban Dictionary.. Maar hij kent mij nog niet
quote:Op dinsdag 9 juni 2009 02:24 schreef Maisnon het volgende:
[..]![]()
Ik zong de afgelopen week constant:
"I catch the paper boy, but things don't really chaaaange"
Ik weet hoe Emimich eruit ziet.quote:Op dinsdag 9 juni 2009 02:26 schreef 3lmo het volgende:
[..]
nice
Maar nu ga ik slapen. Ik heb vanavond tentamen en wilde vanmorgen nog vroeg uit bed om nog wat te lezen.
Waar ik trouwens wel benieuwd naar ben is Florian_'s Hyves, of die van Emimich. Maar die laatste zal 't vast niet hebben.
Ik heb Florian op hyvesquote:Op dinsdag 9 juni 2009 02:26 schreef 3lmo het volgende:
[..]
nice
Maar nu ga ik slapen. Ik heb vanavond tentamen en wilde vanmorgen nog vroeg uit bed om nog wat te lezen.
Waar ik trouwens wel benieuwd naar ben is Florian_'s Hyves, of die van Emimich. Maar die laatste zal 't vast niet hebben.
Kom maar met een pic. Als je door de voorselectie komt zal ik overwegen contact met hem op te nemen. Ik kan dat Eijking-filmpje btw zelf nieteens meer vinden Bupatihquote:Op dinsdag 9 juni 2009 02:24 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Ik moest dat opzoeken in Urban Dictionary.. Maar hij kent mij nog niet
Emimichquote:Op dinsdag 9 juni 2009 02:26 schreef 3lmo het volgende:
[..]
nice
*kras*quote:Op dinsdag 9 juni 2009 02:27 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
Kom maar met een pic. Als je door de voorselectie komt zal ik overwegen contact met hem op te nemen. Ik kan dat Eijking-filmpje btw zelf nieteens meer vinden Bupatih.
Hoho niet zo out in the open hequote:Op dinsdag 9 juni 2009 02:27 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
Kom maar met een pic. Als je door de voorselectie komt zal ik overwegen contact met hem op te nemen. Ik kan dat Eijking-filmpje btw zelf nieteens meer vinden Bupatih.
Oehquote:Op dinsdag 9 juni 2009 02:26 schreef Maisnon het volgende:
Ik ga nu iets fataals doen: een cornetto eten *schaam*
De vriend van dWc. Ik vertrouw op jouw uitmuntende smaak.quote:Op dinsdag 9 juni 2009 02:26 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Naar wat? De vriendin van de vriend van dWc ofwel Michael?
Hmmmmmmmmmm, laat me denken, nee.quote:Op dinsdag 9 juni 2009 02:27 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
Ik zou niet durven.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |