Ik vind jou niet het type om zulke dingen die je op FOK! zegt waar te maken.quote:Op dinsdag 9 juni 2009 02:01 schreef Allure_ het volgende:
Maar ik zal het zeker laten weten als ik er weer eens kom.
Ik heb een zwak voor sambucaquote:Op dinsdag 9 juni 2009 02:01 schreef Allure_ het volgende:
[..]
Wie?
[..]
Goldstrike valt me altijd zwaar, dan nog liever tequila. Maar ik zal het zeker laten weten als ik er weer eens kom
.
komt wel goed meidquote:Op dinsdag 9 juni 2009 02:02 schreef Maisnon het volgende:
Ik heb goed jeuk aan m'n been inmiddels, van de stress denk ik
Log dan in.quote:Op dinsdag 9 juni 2009 02:03 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
EY MAAR WACHT DAN. Wat zijn al die Hyves waar jullie het over hebben?
EIJKING EIJKINGquote:Op dinsdag 9 juni 2009 02:03 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
EY MAAR WACHT DAN. Wat zijn al die Hyves waar jullie het over hebben?
Ik hield van sambuca tot ik er op een dag goed ziek van werdquote:Op dinsdag 9 juni 2009 02:03 schreef Skylark. het volgende:
[..]
Ik heb een zwak voor sambuca. Ik heb op vakantie eens op de 1e dag 10 grote shotjes achter mekaar gedaan, en ik weet niets meer van de hele avond. Ik schijn wel tegen iemands broek aangepist te hebben omdat ik dacht dat er wel plaats voor 2 man was bij de pisbak.
Gelukkig scheen die kill ook ladderzat te zijn geweest.
Tequila is ranzig maar ik drink het wel.
Haha ik zag het gewoon in je fotoboek hoorquote:
Ik bedoelde als in zijnde dat wanneer ik de naam weet van dat cafe, dat ik dat doorgeef, IQMquote:Op dinsdag 9 juni 2009 02:02 schreef IQM het volgende:
[..]
Ik vind jou niet het type om zulke dingen die je op FOK! zegt waar te maken.
Ah, ik dacht al.quote:Op dinsdag 9 juni 2009 02:06 schreef Allure_ het volgende:
[..]
Ik bedoelde als in zijnde dat wanneer ik de naam weet van dat cafe, dat ik dat doorgeef, IQM.
Als in zijnde.quote:Op dinsdag 9 juni 2009 02:06 schreef Allure_ het volgende:
[..]
Ik bedoelde als in zijnde dat wanneer ik de naam weet van dat cafe, dat ik dat doorgeef, IQM.
Dankjequote:Op dinsdag 9 juni 2009 02:06 schreef gers het volgende:
ik ga slaopen
kusjes aan iedereen
maisnon succes met je schoolwerk nog
Haha, ah oke.quote:Op dinsdag 9 juni 2009 02:05 schreef Maisnon het volgende:
[..]
Haha ik zag het gewoon in je fotoboek hoorschrik niet.
Wat voor werk was het, in zo'n entertainment team? Ik wil ook een keer ergens in het buitenland op een camping werken, ergens zonnig vooral
Wiequote:
De mensen die daar dan nog op reagerenquote:
True story.quote:Op dinsdag 9 juni 2009 02:08 schreef Maisnon het volgende:
[..]
Je hebt nog altijd het Zweedse Bikini Team om op terug te vallen
Sorry
Dat wou ik nog aan je vragen, jaquote:Op dinsdag 9 juni 2009 02:11 schreef Maisnon het volgende:
Okay, en nu weer even hard werken
Ik vind trouwens Kosmos 't tofst van Colucci Era
Hint:quote:Op dinsdag 9 juni 2009 02:12 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
Ohja, ohja. Meteen even jouwe checken natuurlijk [ afbeelding ].
Slet! Ik had het alleenrecht!quote:Op dinsdag 9 juni 2009 02:13 schreef Breathtaking het volgende:
Ziet er goed uit dWc, Barcelonaik hoop deze zomer ook een dagje heen te gaan.
1e Wat ik checkte ja, ik las het al netquote:Op dinsdag 9 juni 2009 02:13 schreef Skylark. het volgende:
[..]
Hint:
Anne (380), foto-album iedereen, 10e foto.
Heb nog wel andere maar deze herinner ik nog uit het vorige topic. Jammer dat je Luur niet hebt.
Ik kan alleen z'n krabbels niet zien omdat mijne verborgen zijnquote:Op dinsdag 9 juni 2009 02:14 schreef Maisnon het volgende:
Ik heb de hyves van dWc gespotmaar 'Dit profiel is helaas niet zichtbaar voor iedereen.'
Trouwens 3lmo, onze music compatibility is very high op last.fm. Dat je het weet hé
Omdat ze bevriend is met jou, kan ze het zien. Net als ik.quote:Op dinsdag 9 juni 2009 02:14 schreef Skylark. het volgende:
[..]
Slet! Ik had het alleenrecht!
Ik zet de toon!
Achja, ik heb dWc tenminste ontmaagd qua Fok.
Doen!quote:Op dinsdag 9 juni 2009 02:13 schreef Breathtaking het volgende:
Ziet er goed uit dWc, Barcelonaik hoop deze zomer ook een dagje heen te gaan.
Oja, maar ik werd uiteraard afgeleid door die foto links van je geb. datum.quote:Op dinsdag 9 juni 2009 02:15 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
1e Wat ik checkte ja, ik las het al net. En m'n leeftijd staat toch gewoon in m'n fobo?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |