eet ie nog wel slaovink ?quote:Op dinsdag 9 juni 2009 01:44 schreef Maisnon het volgende:
Ik kan de druk niet meer aan. Kees heeft geen snor meer. Dat is het gewoon, hij heeft geen snor meer.
Nu heb ik het wel verdiend toch?
ik moest lachenquote:Op dinsdag 9 juni 2009 01:44 schreef Maisnon het volgende:
[..]
Weet je wel hoeveel leden de bloemen hyves heeft
Grapjeee, grapjeeee
Vraag 'm gelijk naar het Eijking-filmpje. Een van de weinige (in mijn ogen) FOK!-klassiekers die ik mis.quote:Op dinsdag 9 juni 2009 01:45 schreef Allure_ het volgende:
Ik zie Kees nog best vaak voorbij knorren op z'n scooter. Maar zonder snor heb ik 'm nog niet gespot.
Ik moet dWc toch weer eens vragen naar dat filmpje.
ZIE JE WEL EENS KEESquote:Op dinsdag 9 juni 2009 01:45 schreef Allure_ het volgende:
Ik zie Kees nog best vaak voorbij knorren op z'n scooter. Maar zonder snor heb ik 'm nog niet gespot.
Ik moet straks echt vrienden met IQM worden om je hyves te vindenquote:Op dinsdag 9 juni 2009 01:45 schreef Allure_ het volgende:
Oh, wacht, ik zie 'm nu in MyAT!quote:Op dinsdag 9 juni 2009 01:46 schreef IQM het volgende:
[..]
Vraag 'm gelijk naar het Eijking-filmpje. Een van de weinige (in mijn ogen) FOK!-klassiekers die ik mis.
Wat zei ze nou net? Ze is geen hyvesvrienden met mij.quote:Op dinsdag 9 juni 2009 01:46 schreef Maisnon het volgende:
[..]
Ik moet straks echt vrienden met IQM worden om je hyves te vinden
Lomperik, als je dat niet had gezegd had je MN's Hyves.quote:Op dinsdag 9 juni 2009 01:47 schreef IQM het volgende:
[..]
Wat zei ze nou net? Ze is geen hyvesvrienden met mij.
Of met mij he.quote:Op dinsdag 9 juni 2009 01:46 schreef Maisnon het volgende:
[..]
Die 'jezusfreak' heeft me wel eens gezegend. Heeft alleen tot de dag van vandaag nog geen mallemoer geholpenquote:Op dinsdag 9 juni 2009 01:46 schreef gers het volgende:
[..]
ZIE JE WEL EENS KEES![]()
die jezusfreak is trouwens cult
CARLOOOO COLUCCIquote:Op dinsdag 9 juni 2009 01:46 schreef Maisnon het volgende:
[..]
quote:Op dinsdag 9 juni 2009 01:48 schreef Allure_ het volgende:
[..]
Die 'jezusfreak' heeft me wel eens gezegend. Heeft alleen tot de dag van vandaag nog geen mallemoer geholpen.
Geweldig, mijn leven heeft weer zin.quote:Op dinsdag 9 juni 2009 01:48 schreef gers het volgende:
fas hoe voel dat nou al die breezahs die je toevoegen op hyves
je seksagenda is zeker al volgeplandquote:Op dinsdag 9 juni 2009 01:50 schreef Fascination het volgende:
[..]
Geweldig, mijn leven heeft weer zin.
Olifantendoders is altijd leuk jaquote:Op dinsdag 9 juni 2009 01:50 schreef gers het volgende:
[..]
![]()
wel mooi toen ie op omroep brabant in de olifantendoders(plezant programma trouwens) vertelde dat ie in de frituur een colatje met jezus dronk
zenden ze het nog steeds uitquote:
misschien kan ik nu wel scorenquote:
De enige kroeg waar ik heenga is de bakkerij, en anders de stunt omdat ik daar gratis drank krijg. Verder de Rechter, bongo beach achterin, Alois etc. Ligt eraan met wie ik ben.quote:Op dinsdag 9 juni 2009 01:52 schreef Skylark. het volgende:
Maar Luur, ben wel benieuwd, in welke kroeg kom jij dan op Stratum. De Today is mijns inziens wel een van de meer 'hoogstaande'.
In elke tent een andere vent?quote:Op dinsdag 9 juni 2009 01:55 schreef Allure_ het volgende:
[..]
De enige kroeg waar ik heenga is de bakkerij, en anders de stunt omdat ik daar gratis drank krijg. Verder de Rechter, bongo beach achterin, Alois etc. Ligt eraan met wie ik ben.
PM eens.quote:Op dinsdag 9 juni 2009 01:50 schreef Fascination het volgende:
[..]
Geweldig, mijn leven heeft weer zin.
Ik heb vanmiddag ook een tijdje gezocht naar iemand. En met succes!quote:Op dinsdag 9 juni 2009 01:55 schreef Maisnon het volgende:
ik geef het op die van Allure vind ik niet
Heb ik een heel uur weer weggeknikkerd aan het hyvesen
Huh serieus? Wie ben/was jij dan?quote:Op dinsdag 9 juni 2009 01:18 schreef Maisnon het volgende:
Ik had eerst dWc op MSN maar nu niet meer dus via dat gaat het me niet lukken
quote:
Wtf, hoe dan?quote:
ik vindt die engelse pub wel skönquote:Op dinsdag 9 juni 2009 01:55 schreef Allure_ het volgende:
[..]
De enige kroeg waar ik heenga is de bakkerij, en anders de stunt omdat ik daar gratis drank krijg. Verder de Rechter, bongo beach achterin, Alois etc. Ligt eraan met wie ik ben.
Zijn daar radjes?quote:Op dinsdag 9 juni 2009 01:55 schreef Allure_ het volgende:
[..]
quote:Op dinsdag 9 juni 2009 01:57 schreef gers het volgende:
is dwc een neger![]()
ik dacht dat het een roomblankse limbo was
dWc is een intellectuele kipneger in disguise. Ofzo.quote:Op dinsdag 9 juni 2009 01:57 schreef gers het volgende:
is dwc een neger![]()
ik dacht dat het een roomblankse limbo was
Nou, ik gaf ooit in een topic de tip dateonhyves.hyves.nl, en jij zei: Ik word lid om te checken. En ik wist hoe je heette.quote:Op dinsdag 9 juni 2009 01:56 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
Huh serieus? Wie ben/was jij dan?.
[..]![]()
.
[..]
Wtf, hoe dan?.
Wow, ik had laatst een keer een tent gevonden en daar waren alle, maar dan ook alle shotjes een euroquote:
watquote:
LISTIG!quote:Op dinsdag 9 juni 2009 01:58 schreef Skylark. het volgende:
[..]
Nou, ik gaf ooit in een topic de tip dateonhyves.hyves.nl, en jij zei: Ik word lid om te checken. En ik wist hoe je heette.
Kipquote:Op dinsdag 9 juni 2009 01:57 schreef IQM het volgende:
[..]
dWc is een intellectuele kipneger in disguise. Ofzo.
What the fuck?quote:Op dinsdag 9 juni 2009 01:58 schreef Allure_ het volgende:
[..]
Wow, ik had laatst een keer een tent gevonden en daar waren alle, maar dan ook alle shotjes een euro. Maar ik weet alleen welke het is als ik er in aangeschoten toestand voorbijloop
.
Wie?quote:Op dinsdag 9 juni 2009 01:59 schreef Maisnon het volgende:
Ik weet wel dat je in Noorwegen op een camping gewerkt hebt hierdoor. Dat is dan weer best tof
Goldstrike valt me altijd zwaar, dan nog liever tequilaquote:Op dinsdag 9 juni 2009 01:59 schreef Skylark. het volgende:
[..]
What the fuck?![]()
Ik was afgelopen zaterdag 50 euro aan het rad van de Today kwijt. ALLEEN maar betalen. Maar zodra je die tent vind moet je het maar even PM'en!Doen we samen een goldstrike.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |