In elke tent een andere vent?quote:Op dinsdag 9 juni 2009 01:55 schreef Allure_ het volgende:
[..]
De enige kroeg waar ik heenga is de bakkerij, en anders de stunt omdat ik daar gratis drank krijg. Verder de Rechter, bongo beach achterin, Alois etc. Ligt eraan met wie ik ben.
PM eens.quote:Op dinsdag 9 juni 2009 01:50 schreef Fascination het volgende:
[..]
Geweldig, mijn leven heeft weer zin.
Ik heb vanmiddag ook een tijdje gezocht naar iemand. En met succes!quote:Op dinsdag 9 juni 2009 01:55 schreef Maisnon het volgende:
ik geef het op die van Allure vind ik niet
Heb ik een heel uur weer weggeknikkerd aan het hyvesen
Huh serieus? Wie ben/was jij dan?quote:Op dinsdag 9 juni 2009 01:18 schreef Maisnon het volgende:
Ik had eerst dWc op MSN maar nu niet meer dus via dat gaat het me niet lukken
quote:
Wtf, hoe dan?quote:
ik vindt die engelse pub wel skönquote:Op dinsdag 9 juni 2009 01:55 schreef Allure_ het volgende:
[..]
De enige kroeg waar ik heenga is de bakkerij, en anders de stunt omdat ik daar gratis drank krijg. Verder de Rechter, bongo beach achterin, Alois etc. Ligt eraan met wie ik ben.
Zijn daar radjes?quote:Op dinsdag 9 juni 2009 01:55 schreef Allure_ het volgende:
[..]
quote:Op dinsdag 9 juni 2009 01:57 schreef gers het volgende:
is dwc een neger![]()
ik dacht dat het een roomblankse limbo was
dWc is een intellectuele kipneger in disguise. Ofzo.quote:Op dinsdag 9 juni 2009 01:57 schreef gers het volgende:
is dwc een neger![]()
ik dacht dat het een roomblankse limbo was
Nou, ik gaf ooit in een topic de tip dateonhyves.hyves.nl, en jij zei: Ik word lid om te checken. En ik wist hoe je heette.quote:Op dinsdag 9 juni 2009 01:56 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
Huh serieus? Wie ben/was jij dan?.
[..]![]()
.
[..]
Wtf, hoe dan?.
Wow, ik had laatst een keer een tent gevonden en daar waren alle, maar dan ook alle shotjes een euroquote:
watquote:
LISTIG!quote:Op dinsdag 9 juni 2009 01:58 schreef Skylark. het volgende:
[..]
Nou, ik gaf ooit in een topic de tip dateonhyves.hyves.nl, en jij zei: Ik word lid om te checken. En ik wist hoe je heette.
Kipquote:Op dinsdag 9 juni 2009 01:57 schreef IQM het volgende:
[..]
dWc is een intellectuele kipneger in disguise. Ofzo.
What the fuck?quote:Op dinsdag 9 juni 2009 01:58 schreef Allure_ het volgende:
[..]
Wow, ik had laatst een keer een tent gevonden en daar waren alle, maar dan ook alle shotjes een euro. Maar ik weet alleen welke het is als ik er in aangeschoten toestand voorbijloop
.
Wie?quote:Op dinsdag 9 juni 2009 01:59 schreef Maisnon het volgende:
Ik weet wel dat je in Noorwegen op een camping gewerkt hebt hierdoor. Dat is dan weer best tof
Goldstrike valt me altijd zwaar, dan nog liever tequilaquote:Op dinsdag 9 juni 2009 01:59 schreef Skylark. het volgende:
[..]
What the fuck?![]()
Ik was afgelopen zaterdag 50 euro aan het rad van de Today kwijt. ALLEEN maar betalen. Maar zodra je die tent vind moet je het maar even PM'en!Doen we samen een goldstrike.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |